Právě je 26.6.2019 22:31:54




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 MÚK a komunikační spojka Beranka 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 538
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou / Zeleneč
Příspěvek Re: MÚK a komunikační spojka Beranka
10.8.2018 vydáno Územní rozhodnutí
https://edesky.cz/dokument/2226437


14.8.2018 13:26:45
Profil
 

Příspěvky: 538
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou / Zeleneč
Příspěvek Re: MÚK a komunikační spojka Beranka
9.10.2018: Proti ÚR byla podána 2 (3) odvolání.
https://www.pocernice.cz/urad/uredni-deska/1595/


12.10.2018 17:10:12
Profil
 

Příspěvky: 3945
Příspěvek Re: MÚK a komunikační spojka Beranka
No, poctivě jsem se "prokousal" všemi stránkami a leccos je třeba opravdu doplnit. Např. argument o přerušené cyklostezce na dva roky má podle mně určitě opodstatnění...


12.10.2018 17:33:03
Profil
 

Příspěvky: 538
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou / Zeleneč
Příspěvek Re: MÚK a komunikační spojka Beranka
A co bys očekával, náhradní dočasnou lávku?
Na kole by to mělo jít objet přes Xaverov taky skoro bez provozu, ne?


12.10.2018 18:11:37
Profil
 

Příspěvky: 3945
Příspěvek Re: MÚK a komunikační spojka Beranka
Mosquite, očekával bych mazanější jednání od úředníka. Přece šmejdi všeho druhu /vodní i pozemní/ nemají nekonečné množství připomínek a obezliček. A co se týče té cyklostezky, neříkej, že by se nedalo na něco přijít, jak to vyřešit, aby stavba fungovala a cyklista problemlos projel. Neříkej mi, kdyby se jednalo o stavbu na našem /tvém/ pozemku v rámci tvé /naší/ firmy, že bychom mozkové závity nenamáhali a věc nevyřešili. Ale bez urážky, to je složité čekat od úředníka s mizerným platem, kterého dle zákona o padajícím h..... jebe kde kdo podle židle, na které šarže sedí...


12.10.2018 20:03:59
Profil
 

Příspěvky: 538
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou / Zeleneč
Příspěvek Re: MÚK a komunikační spojka Beranka
Tak "problemlos projel" znamená postavit lávku, když ten most půjde k zemi. Není to nerealizovatelné, ale přijde mi, že to za to nestojí, protože se to dá jednoduše objet.

To říkám jako cyklista nedaleko bydlící...


13.10.2018 8:11:08
Profil
Autor

Příspěvky: 9066
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: MÚK a komunikační spojka Beranka
Třebas by tam mohli postavit takovou lávku pro pěší, jak byla v Kutné Hoře u nádraží během výstavby nadjezdu.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


13.10.2018 19:51:19
Profil
 

Příspěvky: 337
Příspěvek Re: MÚK a komunikační spojka Beranka
Mosquit: Tak zase tak dobře to objet, ale zase si nedokážu představit tu lávku, která by musela být umístěna tak, aby nepřekážela stavbě, takže pravděpodobně dost dlouhá a posunutá dál od Prahy(asi o stovky metrů). Jsem z Klánovic a občas jezdím přes Zeleneč na kole, takže vzhledem k intenzitě na okolních silnicích je cesta po stezce na tomto mostě jediná bezpečná :D.


19.10.2018 17:08:44
Profil
 

Příspěvky: 3945
Příspěvek Re: MÚK a komunikační spojka Beranka
Pánové, já se omlouvám, že jsem to takhle "cyklisticky" rozvířil. Na kole jsem seděl naposledy před 4 - 5 lety. Mně šlo pouze o to, že já být zasažen takovouto stavbou, brblal bych určitě výrazně méně, kdybych viděl, že projektant + stavba dělá co nejvíc, abych mohl žít svůj "standart" a byl co nejméně omezován ve svých zvycích, ať dobrých či hloupých, a tím pádem neměl důvod nadávat a brousit vidle.


19.10.2018 18:58:05
Profil
 

Příspěvky: 13
Příspěvek Re: MÚK a komunikační spojka Beranka
tak ona se nová lávka prý i plánuje, má jí stavět tušim TSK, dokonce je snad naznačena i v ÚP. Problém byl v tom, že zatimco lávka byla v oblasti velice nekonkrétních příslibů, tak MÚK už se reálně řeší a není nijak zajištěno, aby byla hotova před realizací MÚK. Původně byl teda požadavek, aby jí dělalo ŘSD, ale to udělalo dlouhý nos. A adekvátní objízdné trasy moc neexistují. Jako dá se to objet přes Xaverov, ale tam jde o nezpevněné polní a lesní cesty a pro pěšáky je to i dost zacházka.


20.12.2018 10:32:45
Profil
 

Příspěvky: 337
Příspěvek Re: MÚK a komunikační spojka Beranka
Klánovická spojka a podklady pro EIA.
https://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_STC2221

Nemáte to někdo prostudováno, nebo jste znalí, kde a zda vůbec lze v tomto dohledat něco o vztahu k VRT?
Podle starších vyjádření projektantů o VRT vůbec nevěděli/ neuvažovali jí do projektu.
Přitom VRT zde by se měla podle vyjádření stavět cca od 2025 a Klánovická spojka by se měla stavět 2022/2023. Chápu, že se asi nedá naprojektovat most/ podjezd, když není znám projekt VRT, ale když jsem to pročítal, tak mi přišlo, že se nikde o VRT ani nepíše. Při dodržení termínů by se skoro měla 2 roky po dokončení překládat. :D


1.6.2019 9:22:34
Profil
 

Příspěvky: 538
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou / Zeleneč
Příspěvek Re: MÚK a komunikační spojka Beranka
Nečetl jsem to, ale Šestajovičtí to někde v diskuzích zmiňovali, že při výstavbě VRT by musela být Klánovická spojka po nějakou dobu uzavřena. Ale je to teprve EIA, to počitám, že než projde (vzhledem k velkému odporu místních), tak bude VRT v podobném stavu a synchronizuje se to.


1.6.2019 11:05:50
Profil
 

Příspěvky: 337
Příspěvek Re: MÚK a komunikační spojka Beranka
Mosquit píše:
Nečetl jsem to, ale Šestajovičtí to někde v diskuzích zmiňovali, že při výstavbě VRT by musela být Klánovická spojka po nějakou dobu uzavřena. Ale je to teprve EIA, to počitám, že než projde (vzhledem k velkému odporu místních), tak bude VRT v podobném stavu a synchronizuje se to.

No předpokládám, že Šestajovičtí je myšlen spolek Šestajovice pro život (Nikdo jiný se k tomu nevyjadřuje). Jejich slova je nutno brát s velkou rezervou, všechno jsou to jejich domněnky jako odpůrců hlavně Klánovické spojky, případně jsou to i odpůrci MÚK Beranka.
Uvedu třeba jenom tvrzení, že v Horních Počernicích se na Náchodské po postavení MÚK Beranka zvýší doprava o 20%, ačkoli všechny data ukazují klidně i na 50% pokles. Což lze tedy domyslet i selským rozumem :D.
Nebo například připisují Klánovické spojce, že se kvůli ní omezí cyklostezka, přitom to proběhne při výstavbě MÚK, která se bude stavět tak jako tak, nezávisle na Klánovické spojce.

No nevím, jestli se to synchronizuje. Přece jenom je VRT pořád dost na začátku. Navíc, místní jsou proti, ale Klánovice jsou součást Prahy, takže na stavbu prakticky nemají vliv. (změny územního plánu jsou pod magistrátem, který na změnu pro možnou stavbu tlačí, osobně pan Hlaváček). Šestajovice ji v plánu mají, ale prý ji obec nechce. V tom je zajímavé, že investorem je Středočeský kraj, který tedy chce financovat něco, o co jediná obec, která může být ovlivněna (pozitivně i negativně) stavbu odmítá. Klánovice taky odmítají, podle odpůrců je hlavním důvodem ke stavbě developerská výstavba na poli, což tedy podle mého Střed. kraj nezajímá, protože je to na území H.P. a on z toho žádný užitek mít nebude.


1.6.2019 12:49:05
Profil
 

Příspěvky: 253
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: MÚK a komunikační spojka Beranka
Středočeský kraj souhlasí se stavbou Klánovické spojky

https://nasregion.cz/praha/stredocesky-kraj-souhlasi-se-stavbou-klanovicke-spojky


20.6.2019 9:01:36
Profil
 

Příspěvky: 337
Příspěvek Re: MÚK a komunikační spojka Beranka
alabastr píše:
Středočeský kraj souhlasí se stavbou Klánovické spojky

https://nasregion.cz/praha/stredocesky-kraj-souhlasi-se-stavbou-klanovicke-spojky

Taky jsem to sem chtěl dát, ale jediná hodnotná věc je v nadpisu :D Ten článek je fakt špatný :D.

PS.:Mám lehkou nemohoucnost v dopravních dopadech, co jsou u EIA.
U prvního obrázku v modrém kroužku je "křižovatka", která je sice na mapě, ale v reálu je to polní cesta. Bez stavby nové komunikace se tam tedy nikdo nedostane, ale je to tam použito, to se takhle normálně dělá? Nikde jsem nic o té křižovatce nenašel, nemělo by být vyhodnoceno i zvýšení dopravy na těch komunikacích k té křižovatce? Podle logiky ze směru Šestajovic by tam najíždělo třeba 3000 aut. To už je zásah. V hlukové ani dalších se zvýšení dopravy na silnici ke křižovatce nic neřeší, naopak je v její blízkosti mnohem nižší hluk/emise, takže podle mě v těch studiích o křižovatce vůbec nevěděli a je započítána jenom v dopravě.

Další zajímavou věcí jsou situace ve žlutých kruzích. V stituaci bez spojky tam je zajímavá situace, kdy v úseku dole jezdí v každém směru o cca 1000 aut více, než v následujícím.(To také způsobuje zvláštní situaci, kdy se v dolním sektoru nezmění počet aut, ale v dalším o 2 tisíce) Je tam škola, takže to dává jistou logiku, ale je zvláštní, že prakticky všichni, kdo by děti vezli do školy pak následně jedou na spojku.(škola má kapacitu 650 dětí, vychází to skoro, že děti odváží do cca 500 aut :D ze školy dalších 500 :D) Nechápu ale rozdíl 1200 AUT! ve směru ke a od spojky. Jestli ty směry chápu, tak je to o 1200 aut více od spojky. To mi při znalosti místních poměrů přijde jako nesmysl. Ráno, bych to možná pochopil, dítě se vozí do školy častěji než z, ráno jsou v Běchovicích větší zácpy, takže by také ráno do Prahy mohlo jet přes Klánovice více aut, ale z Prahy?


Obrázek Obrázek


20.6.2019 10:32:46
Profil
 

Příspěvky: 3945
Příspěvek Re: MÚK a komunikační spojka Beranka
Pokud se to někomu nepodaří vysvětlit lépe a reálněji vypadá to na "nasliněný prst". az něj vycházející čísla...


20.6.2019 19:27:25
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz