Právě je 21.7.2018 21:41:10




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1210 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Další
 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř 
Autor Zpráva
 

Příspěvky: 560
Příspěvek 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Toto téma tu ještě není a myslím, že by mohlo být v dohledné době aktuální. Zjišťoval jsem informace ohledně těchto dvou staveb a u obou se uvádí začátek výstavby rok 2012. Stavba 1106 je ještě dělena na dvě části, část I končí za MÚK Plotiště provizorním napojením na I/33. Právě tato část by zřejmě měla jít do výstavby nejdříve. U obou úseku je již dokončena DSP a nebo se na ní pracuje. U stavby 1106/I se snad dokonce vykupují pozemky. Upřesní někdo tyto informace? Je reálné využití PPP a nebo se jedná pouze o snahu Královehradeckého kraje bez větších šancí?

_________________
Volkswagen Golf V 1.9 TDI


21.2.2010 21:15:34
Profil
Autor

Příspěvky: 8276
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Na celou 1106 byla již dokočena DSP, probíhá výkup pozemků, nevím kolik je aktuálně vykoupeno, jsou vydána nějaká dílčí SP na drážní objekty.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


21.2.2010 22:01:03
Profil
VIP

Příspěvky: 3201
Bydliště: Kladno
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Add PPP - snahy kraje tu jsou. Otázka co studie přinese/objasní. Fakt je, že D11 1106 a 1107 jsou jedněmi z nejlépe připravených staveb v ČR a spolu s obchvatem Jaroměře a obchvatem Náchoda by na dlouho vyřešily situaci v místě (byť jsme vázáni dohodou s Poláky o napojení v Královci). O využití PPP lze uvažovat výhradně u připravených staveb, čili ano, nereálné úvahy to nejsou, ale je to na budoucím rozhodnutí vlády.

_________________
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!


22.2.2010 15:56:15
Profil
 

Příspěvky: 948
Bydliště: SV Čechy
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
V letáku ke stavbě mi nějak u MÚK Plotiště chybí větev Jaroměř - Jičín.

Je to snad záměr? :o :evil:


Přílohy:
Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg [ 72.35 KiB | Zobrazeno 30510 krát ]

_________________
wazer.cz
Pište česky, prosím!
26.7.2010 22:35:25
Profil
 

Příspěvky: 35
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Může se spíše jednat o chybu, protože územní plán Všestar počítá i s větví JaroměřxJičín.

http://www.vsestary-obec.cz/soubory/cl-9-8.pdf


27.7.2010 6:02:25
Profil
Autor

Příspěvky: 4166
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Je to chyba, upozorníme na ní, takže by mělo dojít k nápravě, křižovatka je určitě všesměrná...


27.7.2010 8:25:21
Profil
 

Příspěvky: 1062
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Proč není D11 v peážním úseku s R35 mezi Sedlicemi a Plotištěm šestiproudá? Podle prognóz intenzit na dálniční síti v roce 2040 tam bude jezdit 59/47 tis. (Sedlice-Kukleny/Kukleny-Plotiště) vozidel za den, kdežto třeba mezi Lipníkem a Bělotínem to bude 52 tis. voz. denně. Ta je přitom postavena jako D 34,0. Nebo to můžu srovnat s úsekem Mladá Boleslav-Jih - MB-sever, kde je plánovaná intenzita 52/53 tis. voz./den a také je tam plánována R 33,5. Prostě mě to přijde krátkozraké.


4.10.2010 11:53:52
Profil
Autor

Příspěvky: 5106
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Právě, že naštěstí u 4704 byl někdo natolik dalekozraký :D že se tam postavilo D 34,0.
Faktory proto rozhodnutí mohou být peáž s R35 a napojení R48, kde po dostavbě Palačovské spojky lze čekat nárůst intenzit.

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


4.10.2010 12:46:48
Profil ICQ
 

Příspěvky: 1062
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Martin z Ostravy píše:
Právě, že naštěstí u 4704 byl někdo natolik dalekozraký :D že se tam postavilo D 34,0.
Faktory proto rozhodnutí mohou být peáž s R35 a napojení R48, kde po dostavbě Palačovské spojky lze čekat nárůst intenzit.

To vše ale v tom modelu již existuje. K roku 2040 je tam dokončená síť dálnic, RS i I/x tak, jak se plánuje. A znovu říkám. 59 tis. a 4 pruhy na D11 vs. 52 tis. a 6 pruhů na D47. Obrázek je v publikaci ŘSD "Páteřní síť D a R v ČR".


4.10.2010 12:52:15
Profil
 

Příspěvky: 752
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Marooned17 píše:
Proč není D11 v peážním úseku s R35 mezi Sedlicemi a Plotištěm šestiproudá? Podle prognóz intenzit na dálniční síti v roce 2040 tam bude jezdit 59/47 tis. (Sedlice-Kukleny/Kukleny-Plotiště) vozidel za den, kdežto třeba mezi Lipníkem a Bělotínem to bude 52 tis. voz. denně. Ta je přitom postavena jako D 34,0. Nebo to můžu srovnat s úsekem Mladá Boleslav-Jih - MB-sever, kde je plánovaná intenzita 52/53 tis. voz./den a také je tam plánována R 33,5. Prostě mě to přijde krátkozraké.

Jde o to, jestli ten odhad není nadsazený. Na MÚK Sedlice se podle mého budou dopravní proudy dělit a spojovat zhruba rovnoměrně, není tedy důvod severním směrem budovat šestipruh, když na západ i na východ jsou jen dvoupruhy.


4.10.2010 13:17:16
Profil
Autor

Příspěvky: 5106
Bydliště: Ostrava a okolí
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Marooned17 píše:
To vše ale v tom modelu již existuje. K roku 2040 je tam dokončená síť dálnic, RS i I/x tak, jak se plánuje. A znovu říkám. 59 tis. a 4 pruhy na D11 vs. 52 tis. a 6 pruhů na D47. Obrázek je v publikaci ŘSD "Páteřní síť D a R v ČR".


Netvrdím, že ne. Jen poukazuji na to, že právě 4704 je světlou výjimkou.


Jarda Š. píše:
Jde o to, jestli ten odhad není nadsazený. Na MÚK Sedlice se podle mého budou dopravní proudy dělit a spojovat zhruba rovnoměrně, není tedy důvod severním směrem budovat šestipruh, když na západ i na východ jsou jen dvoupruhy.


Tak je to jen odhad, já osobně bych tam takový provoz nečekal, největší relace bude na D11,
dle mého, tvořit (po dostavění R35, respektive minimálně části po Litomyšl) relace Olomouc-Praha.

_________________
R48 -> D48 se podařilo!


4.10.2010 13:34:05
Profil ICQ
 

Příspěvky: 71
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Tak tu máme zahájení stavebního řízení na MÚK v Jaráku

http://www.mdcr.cz/cs/Potrebuji-se-pora ... -IPK-4.htm


3.1.2012 22:30:16
Profil
 

Příspěvky: 895
Bydliště: Děčín - Praha - České Budějovice
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
xkorj píše:
Tak tu máme zahájení stavebního řízení na MÚK v Jaráku

http://www.mdcr.cz/cs/Potrebuji-se-pora ... -IPK-4.htm



Chápu to dobře, že se jedná o MÚK, kde se bude odpojovat I/30 jakožto přeložka oproti stávajícímu vedení skrze město Jaroměř?

Je jasný, že každý kousek dopravní infrastruktury, který dostane pravomocné SP je super, zde mi však uniká smysl. Chystá se snad v dohledné době i žádost o vydání SP na hlavní trasu? Vždyť mezi tím chybí MÚK Jaroměř-jih / Smiřice / Plotiště ....

Nebo mi něco uniká?? Díky!


3.1.2012 23:57:44
Profil
 

Příspěvky: 274
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Uniká... Jen to chce ještě zapracovat na další části (I/33 Jaroměř).
Ač osobně bych ještě zatlačil na hlavní trasu od Semonic a tranzit z Jaroměře vymístoval komplet.


4.1.2012 6:52:46
Profil
Autor

Příspěvky: 1626
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
kalanis píše:
Uniká... Jen to chce ještě zapracovat na další části (I/33 Jaroměř).
Ač osobně bych ještě zatlačil na hlavní trasu od Semonic a tranzit z Jaroměře vymístoval komplet.

Ale neuníká. SP je opravdu jen na MÚK, stačí se do toho podívat, jedná se o 630 metrů hlavní trasy a žádné provizorní napojení na nějakou silnici III. tř tam není.
Jedná se jen o dílčí stavební povolení celé stavby 1107, nic víc.


4.1.2012 10:25:33
Profil
 

Příspěvky: 71
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Právě, o těch asi 4OO metrech čtyřpruhu I/33 tam řeč není, takže to je jen ta křižovatka. Dokumentace ke stavebnímu povolení je už podle ŔSD zpracována, takže očekávám další balíky stavebních povolení.
Ono obecně jsou obě stavby v docela dobrým stádiu přípravy, v roce 2014 by se snad s novým OPD mohlo stavět...pokud teda nějaké OPD II bude..


4.1.2012 12:13:11
Profil
Autor

Příspěvky: 8276
Bydliště: na levém břehu Dunaje
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
To je pěkné vykročení do nového roku, jen pěkně ať to připravují, až budou peníze (jakože jednoho dne zase budou), tak se může začít pěkně stavět. :)

Jednou z možností je, že potřebují potvrdit platnost ÚR další je, že vyřizovatel IČ má ve smlouvě dílčí termín pro podání SP na nějakou část atd.
Logicky tam být řeč o I/33 ani být nemůže, bo příslušné stavební úřady pro jedničky jsou krajské úřády.

_________________
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)


4.1.2012 22:25:11
Profil
 

Příspěvky: 1062
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Teď o víkendu jsem tu po I/33 jel a myslím, že ta dálnice je tu skutečně akutní. Jeden velký prů..r. Silnice má parametry asi něco jako S7, tedy naprosto nedostačující, v celém úseku z Hradce do Jaroměře je nepřetržitý proud jedoucích aut a za těchto podmínek se tu nebezpečně předjíždí. Nehledě na průjezd Jaroměří a Smiřicemi. Navazující I/37 do Trutnova se taky nemá moc čím chlubit. V některých místech je to tak S6, povrch strašlivý až na místy opravené úseky. Taky tu kategorie D25,5 bude v zásadě posun od Povozu k Formuli 1.


16.4.2012 1:44:33
Profil
Online
 

Příspěvky: 3405
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Hezky a reálně popsaná skutečnost..... :kladivo:


16.4.2012 12:25:13
Profil
 

Příspěvky: 5538
Bydliště: II/480
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
tak nové letáky:
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/18B6 ... mirice.pdf
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/73A6 ... aromer.pdf

hledají se úspory

_________________
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...


17.1.2013 17:03:38
Profil
 

Příspěvky: 87
Bydliště: Olomouc
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
1106 - Hradec Králové – Smiřice píše:
Na stavbu probíhá aktualizace dokumentace pro stavební povolení (DSP) s cílem zajistit
úspory. Jedná se především o prověření potřeb polních cest a jejich přemostění přes dálnici.
Dále je prověřována i četnost mimoúrovňových křížení z hlediska současných intenzit dopravy.
V rámci těchto úspor již byl zjednodušen návrh křižovatky Plotiště se silnicí R35.

Neví někdo, co konkrétně se tam zjednodušilo? Co se větví a kolektorů týká, tak ten návrh v letáku imho vypadá úplně stejně jako předtím.. (naštěstí)
Obrázek

_________________
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi)
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car


17.1.2013 18:41:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
 

Příspěvky: 104
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Nepřestává mě fascinovat ten úžasný optimismus ŘSD. Dle letáku má být stavba zahájena v lednu 2014 a předpokládané náklady jsou cca 8 miliard Kč. Dle schváleného rozpočtu SFDI na rok 2013 jde v roce 2013 na stavbu Hradec Králové - Smiřice celkem cca 97 milionů Kč. To jsem zvědav, co za tuto částku vykoupí a jak celý úsek připraví pro to, aby stavba v lednu 2014 mohla být zahájena. Mám neblahé tušení, že za 12 měsíců se na tomto úseku stavět nezačne.


17.1.2013 19:03:16
Profil
 

Příspěvky: 134
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
To je snad poprvé co vidím že zkrátili termín. Ono se nejspíše nezačne stavět v celé délce, ale aspon úsek do Plotiště, kde už mají pozemky vykoupené. Poté budou pokračovat dále, resp. dodoupí zbytek pozemků nebo vyvlastní. Na to by jim ty prachy mohli stačit.


19.1.2013 13:47:43
Profil
 

Příspěvky: 1188
Bydliště: Skoro nad Danou, nedaleko Blanky
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Snowman píše:
Nepřestává mě fascinovat ten úžasný optimismus ŘSD. Dle letáku má být stavba zahájena v lednu 2014 a předpokládané náklady jsou cca 8 miliard Kč. Dle schváleného rozpočtu SFDI na rok 2013 jde v roce 2013 na stavbu Hradec Králové - Smiřice celkem cca 97 milionů Kč. To jsem zvědav, co za tuto částku vykoupí a jak celý úsek připraví pro to, aby stavba v lednu 2014 mohla být zahájena. Mám neblahé tušení, že za 12 měsíců se na tomto úseku stavět nezačne.

Datum uvedené v letácích je podle mě pouze nejbližší možné zahájení prací při dostatku financí, ochoty majtelů prodat pozemky, atp.
To, že se tak neděje není vina ŘSD.

_________________
ekoteroristé ať se jdou vycpat


19.1.2013 14:04:33
Profil ICQ
Online
 

Příspěvky: 3405
Příspěvek Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Co mě teda překvapuje je dokončení části Smiřice Jaroměř o rok dříve než předchozí úsek. Poměrně nezvyklé!!!!


19.1.2013 15:03:32
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1210 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Další




Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Český překlad – phpBB.cz