Stránka 1 z 127

1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 21.2.2010 20:15:34
od multi
Toto téma tu ještě není a myslím, že by mohlo být v dohledné době aktuální. Zjišťoval jsem informace ohledně těchto dvou staveb a u obou se uvádí začátek výstavby rok 2012. Stavba 1106 je ještě dělena na dvě části, část I končí za MÚK Plotiště provizorním napojením na I/33. Právě tato část by zřejmě měla jít do výstavby nejdříve. U obou úseku je již dokončena DSP a nebo se na ní pracuje. U stavby 1106/I se snad dokonce vykupují pozemky. Upřesní někdo tyto informace? Je reálné využití PPP a nebo se jedná pouze o snahu Královehradeckého kraje bez větších šancí?

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 21.2.2010 21:01:03
od Lenny
Na celou 1106 byla již dokočena DSP, probíhá výkup pozemků, nevím kolik je aktuálně vykoupeno, jsou vydána nějaká dílčí SP na drážní objekty.

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 22.2.2010 14:56:15
od martini
Add PPP - snahy kraje tu jsou. Otázka co studie přinese/objasní. Fakt je, že D11 1106 a 1107 jsou jedněmi z nejlépe připravených staveb v ČR a spolu s obchvatem Jaroměře a obchvatem Náchoda by na dlouho vyřešily situaci v místě (byť jsme vázáni dohodou s Poláky o napojení v Královci). O využití PPP lze uvažovat výhradně u připravených staveb, čili ano, nereálné úvahy to nejsou, ale je to na budoucím rozhodnutí vlády.

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 26.7.2010 21:35:25
od Majkii
V letáku ke stavbě mi nějak u MÚK Plotiště chybí větev Jaroměř - Jičín.

Je to snad záměr? :o :evil:

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 27.7.2010 5:02:25
od prisec
Může se spíše jednat o chybu, protože územní plán Všestar počítá i s větví JaroměřxJičín.

http://www.vsestary-obec.cz/soubory/cl-9-8.pdf

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 27.7.2010 7:25:21
od mapman
Je to chyba, upozorníme na ní, takže by mělo dojít k nápravě, křižovatka je určitě všesměrná...

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 4.10.2010 10:53:52
od Marooned17
Proč není D11 v peážním úseku s R35 mezi Sedlicemi a Plotištěm šestiproudá? Podle prognóz intenzit na dálniční síti v roce 2040 tam bude jezdit 59/47 tis. (Sedlice-Kukleny/Kukleny-Plotiště) vozidel za den, kdežto třeba mezi Lipníkem a Bělotínem to bude 52 tis. voz. denně. Ta je přitom postavena jako D 34,0. Nebo to můžu srovnat s úsekem Mladá Boleslav-Jih - MB-sever, kde je plánovaná intenzita 52/53 tis. voz./den a také je tam plánována R 33,5. Prostě mě to přijde krátkozraké.

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 4.10.2010 11:46:48
od Martin z Ostravy
Právě, že naštěstí u 4704 byl někdo natolik dalekozraký :D že se tam postavilo D 34,0.
Faktory proto rozhodnutí mohou být peáž s R35 a napojení R48, kde po dostavbě Palačovské spojky lze čekat nárůst intenzit.

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 4.10.2010 11:52:15
od Marooned17
Martin z Ostravy píše:Právě, že naštěstí u 4704 byl někdo natolik dalekozraký :D že se tam postavilo D 34,0.
Faktory proto rozhodnutí mohou být peáž s R35 a napojení R48, kde po dostavbě Palačovské spojky lze čekat nárůst intenzit.
To vše ale v tom modelu již existuje. K roku 2040 je tam dokončená síť dálnic, RS i I/x tak, jak se plánuje. A znovu říkám. 59 tis. a 4 pruhy na D11 vs. 52 tis. a 6 pruhů na D47. Obrázek je v publikaci ŘSD "Páteřní síť D a R v ČR".

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 4.10.2010 12:17:16
od Jarda Š.
Marooned17 píše:Proč není D11 v peážním úseku s R35 mezi Sedlicemi a Plotištěm šestiproudá? Podle prognóz intenzit na dálniční síti v roce 2040 tam bude jezdit 59/47 tis. (Sedlice-Kukleny/Kukleny-Plotiště) vozidel za den, kdežto třeba mezi Lipníkem a Bělotínem to bude 52 tis. voz. denně. Ta je přitom postavena jako D 34,0. Nebo to můžu srovnat s úsekem Mladá Boleslav-Jih - MB-sever, kde je plánovaná intenzita 52/53 tis. voz./den a také je tam plánována R 33,5. Prostě mě to přijde krátkozraké.
Jde o to, jestli ten odhad není nadsazený. Na MÚK Sedlice se podle mého budou dopravní proudy dělit a spojovat zhruba rovnoměrně, není tedy důvod severním směrem budovat šestipruh, když na západ i na východ jsou jen dvoupruhy.

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 4.10.2010 12:34:05
od Martin z Ostravy
Marooned17 píše: To vše ale v tom modelu již existuje. K roku 2040 je tam dokončená síť dálnic, RS i I/x tak, jak se plánuje. A znovu říkám. 59 tis. a 4 pruhy na D11 vs. 52 tis. a 6 pruhů na D47. Obrázek je v publikaci ŘSD "Páteřní síť D a R v ČR".
Netvrdím, že ne. Jen poukazuji na to, že právě 4704 je světlou výjimkou.

Jarda Š. píše: Jde o to, jestli ten odhad není nadsazený. Na MÚK Sedlice se podle mého budou dopravní proudy dělit a spojovat zhruba rovnoměrně, není tedy důvod severním směrem budovat šestipruh, když na západ i na východ jsou jen dvoupruhy.
Tak je to jen odhad, já osobně bych tam takový provoz nečekal, největší relace bude na D11,
dle mého, tvořit (po dostavění R35, respektive minimálně části po Litomyšl) relace Olomouc-Praha.

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 3.1.2012 21:30:16
od xkorj
Tak tu máme zahájení stavebního řízení na MÚK v Jaráku

http://www.mdcr.cz/cs/Potrebuji-se-pora ... -IPK-4.htm

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 3.1.2012 22:57:44
od Michal R
xkorj píše:Tak tu máme zahájení stavebního řízení na MÚK v Jaráku

http://www.mdcr.cz/cs/Potrebuji-se-pora ... -IPK-4.htm

Chápu to dobře, že se jedná o MÚK, kde se bude odpojovat I/30 jakožto přeložka oproti stávajícímu vedení skrze město Jaroměř?

Je jasný, že každý kousek dopravní infrastruktury, který dostane pravomocné SP je super, zde mi však uniká smysl. Chystá se snad v dohledné době i žádost o vydání SP na hlavní trasu? Vždyť mezi tím chybí MÚK Jaroměř-jih / Smiřice / Plotiště ....

Nebo mi něco uniká?? Díky!

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 4.1.2012 5:52:46
od kalanis
Uniká... Jen to chce ještě zapracovat na další části (I/33 Jaroměř).
Ač osobně bych ještě zatlačil na hlavní trasu od Semonic a tranzit z Jaroměře vymístoval komplet.

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 4.1.2012 9:25:33
od pp21
kalanis píše:Uniká... Jen to chce ještě zapracovat na další části (I/33 Jaroměř).
Ač osobně bych ještě zatlačil na hlavní trasu od Semonic a tranzit z Jaroměře vymístoval komplet.
Ale neuníká. SP je opravdu jen na MÚK, stačí se do toho podívat, jedná se o 630 metrů hlavní trasy a žádné provizorní napojení na nějakou silnici III. tř tam není.
Jedná se jen o dílčí stavební povolení celé stavby 1107, nic víc.

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 4.1.2012 11:13:11
od xkorj
Právě, o těch asi 4OO metrech čtyřpruhu I/33 tam řeč není, takže to je jen ta křižovatka. Dokumentace ke stavebnímu povolení je už podle ŔSD zpracována, takže očekávám další balíky stavebních povolení.
Ono obecně jsou obě stavby v docela dobrým stádiu přípravy, v roce 2014 by se snad s novým OPD mohlo stavět...pokud teda nějaké OPD II bude..

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 4.1.2012 21:25:11
od Lenny
To je pěkné vykročení do nového roku, jen pěkně ať to připravují, až budou peníze (jakože jednoho dne zase budou), tak se může začít pěkně stavět. :)

Jednou z možností je, že potřebují potvrdit platnost ÚR další je, že vyřizovatel IČ má ve smlouvě dílčí termín pro podání SP na nějakou část atd.
Logicky tam být řeč o I/33 ani být nemůže, bo příslušné stavební úřady pro jedničky jsou krajské úřády.

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 16.4.2012 0:44:33
od Marooned17
Teď o víkendu jsem tu po I/33 jel a myslím, že ta dálnice je tu skutečně akutní. Jeden velký prů..r. Silnice má parametry asi něco jako S7, tedy naprosto nedostačující, v celém úseku z Hradce do Jaroměře je nepřetržitý proud jedoucích aut a za těchto podmínek se tu nebezpečně předjíždí. Nehledě na průjezd Jaroměří a Smiřicemi. Navazující I/37 do Trutnova se taky nemá moc čím chlubit. V některých místech je to tak S6, povrch strašlivý až na místy opravené úseky. Taky tu kategorie D25,5 bude v zásadě posun od Povozu k Formuli 1.

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 16.4.2012 11:25:13
od kot
Hezky a reálně popsaná skutečnost..... :kladivo:

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 17.1.2013 16:03:38
od bumbik

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 17.1.2013 17:41:09
od Jura_Favorit
1106 - Hradec Králové – Smiřice píše:Na stavbu probíhá aktualizace dokumentace pro stavební povolení (DSP) s cílem zajistit
úspory. Jedná se především o prověření potřeb polních cest a jejich přemostění přes dálnici.
Dále je prověřována i četnost mimoúrovňových křížení z hlediska současných intenzit dopravy.
V rámci těchto úspor již byl zjednodušen návrh křižovatky Plotiště se silnicí R35.
Neví někdo, co konkrétně se tam zjednodušilo? Co se větví a kolektorů týká, tak ten návrh v letáku imho vypadá úplně stejně jako předtím.. (naštěstí)
Obrázek

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 17.1.2013 18:03:16
od Snowman
Nepřestává mě fascinovat ten úžasný optimismus ŘSD. Dle letáku má být stavba zahájena v lednu 2014 a předpokládané náklady jsou cca 8 miliard Kč. Dle schváleného rozpočtu SFDI na rok 2013 jde v roce 2013 na stavbu Hradec Králové - Smiřice celkem cca 97 milionů Kč. To jsem zvědav, co za tuto částku vykoupí a jak celý úsek připraví pro to, aby stavba v lednu 2014 mohla být zahájena. Mám neblahé tušení, že za 12 měsíců se na tomto úseku stavět nezačne.

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 19.1.2013 12:47:43
od mzik
To je snad poprvé co vidím že zkrátili termín. Ono se nejspíše nezačne stavět v celé délce, ale aspon úsek do Plotiště, kde už mají pozemky vykoupené. Poté budou pokračovat dále, resp. dodoupí zbytek pozemků nebo vyvlastní. Na to by jim ty prachy mohli stačit.

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 19.1.2013 13:04:33
od mbmat
Snowman píše:Nepřestává mě fascinovat ten úžasný optimismus ŘSD. Dle letáku má být stavba zahájena v lednu 2014 a předpokládané náklady jsou cca 8 miliard Kč. Dle schváleného rozpočtu SFDI na rok 2013 jde v roce 2013 na stavbu Hradec Králové - Smiřice celkem cca 97 milionů Kč. To jsem zvědav, co za tuto částku vykoupí a jak celý úsek připraví pro to, aby stavba v lednu 2014 mohla být zahájena. Mám neblahé tušení, že za 12 měsíců se na tomto úseku stavět nezačne.
Datum uvedené v letácích je podle mě pouze nejbližší možné zahájení prací při dostatku financí, ochoty majtelů prodat pozemky, atp.
To, že se tak neděje není vina ŘSD.

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 19.1.2013 14:03:32
od kot
Co mě teda překvapuje je dokončení části Smiřice Jaroměř o rok dříve než předchozí úsek. Poměrně nezvyklé!!!!