1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
-
- Příspěvky: 60
- Registrován: 4.5.2019 21:04:53
- Bydliště: Cca 3 km od sjezdu Jaroměř jih a modlící se za dokončení obchvatu.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
5/ ... Ale přijde mi, že zmizela známá zelená vlna, na kterou jsem byl zvyklý. Třeba je to jen pocit, ale červenou jsem chytával jen při odbočení a nyní skoro na každých světlech. Že by to město upravilo?
TO BUDE ASI TÍMTO:
https://hradecka.drbna.cz/zpravy/11858- ... okuty.html
TO BUDE ASI TÍMTO:
https://hradecka.drbna.cz/zpravy/11858- ... okuty.html
-
- Příspěvky: 60
- Registrován: 4.5.2019 21:04:53
- Bydliště: Cca 3 km od sjezdu Jaroměř jih a modlící se za dokončení obchvatu.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Jinak (za současného pohledu z okna) si říkám, že ten, kdo projektoval současné otevření dálnice HK-Jaroměř a obchvatu Jaroměře, velmi dobře věděl, co tím myslí. Provoz je stále hodně silný a v určitých časech i s kolonami. Zřejmě je mnohem mnohem větší kamiónová doprava na Náchod než na Trutnov. Takže za mě prozatím palec dolů
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
To věděl. Protože za sjezdem Jaroměř-jih jedete k severu po dálnici duchů, hlavně večer
Nepříjemné pro plynulost je velké množství sjíždějících aut na JAR-jih. Od Smiřic začne spousta aut zpomalovat a před začátkem odbočovacího pruhu jede pomalá šňůra.
S těmi světelnými křižovatkami v Hradci, byl jsem opravdu zvyklý na zelenou vlnu, rozjel jsem se a nebýt chlapa na přechodu o sto metrů dál, možná bych to projel na červenou. Šetřílkové za známky si užijí nový styl projíždění Hradce.
Nepříjemné pro plynulost je velké množství sjíždějících aut na JAR-jih. Od Smiřic začne spousta aut zpomalovat a před začátkem odbočovacího pruhu jede pomalá šňůra.
S těmi světelnými křižovatkami v Hradci, byl jsem opravdu zvyklý na zelenou vlnu, rozjel jsem se a nebýt chlapa na přechodu o sto metrů dál, možná bych to projel na červenou. Šetřílkové za známky si užijí nový styl projíždění Hradce.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Moje zkušenosti z cesty po nové D11 z DK do HK jsou podobné jako Honey, jen přeci jen v něčem se liší (jezdím častěji o víkendu, ale občas i v týdnu):
- dálnice je opravdu dost vytížená, myslím, že do Krkonoš jezdí tudy více aut, než dříve
- na souběžné původní trase je většinou minimální provoz
- na KO u ČKD je prázdno, takový hladký průjezd nepamatuji
- jako trochu nešťastný vidím sjezd z D11 na MUK Plotiště z kopečku, kde při napojování na kruhový objezd musím vždy téměř zastavit, i když nic po KO nejede, ale rozhled je minimální, ve výhledu brání val dálnice, která nade mnou pokračuje na Prahu a já jsem hned vedle, jen o patro niž.
Z tohoto pohledu je příjezd na KO na D35 u Opatovic mnohem lepší.
- u semaforů v HK již někde někdo kritizoval stav, kdy si chodec zapne zelenou na přechodu a já mám zelenou vlnu v tahu. Stalo se mi to téměř po každé při cestě z HK směrem na KO k ČKD.
- dálnice je opravdu dost vytížená, myslím, že do Krkonoš jezdí tudy více aut, než dříve
- na souběžné původní trase je většinou minimální provoz
- na KO u ČKD je prázdno, takový hladký průjezd nepamatuji
- jako trochu nešťastný vidím sjezd z D11 na MUK Plotiště z kopečku, kde při napojování na kruhový objezd musím vždy téměř zastavit, i když nic po KO nejede, ale rozhled je minimální, ve výhledu brání val dálnice, která nade mnou pokračuje na Prahu a já jsem hned vedle, jen o patro niž.
Z tohoto pohledu je příjezd na KO na D35 u Opatovic mnohem lepší.
- u semaforů v HK již někde někdo kritizoval stav, kdy si chodec zapne zelenou na přechodu a já mám zelenou vlnu v tahu. Stalo se mi to téměř po každé při cestě z HK směrem na KO k ČKD.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Atosi IAD je přece fuj !
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Tak jsem si dnes z nostalgie projel trasu po staré na Trutnov přes Jaroměř. Provoz opravdu minimální. Taky mě překvapilo asi šest kamionu z Polska či Ukrajiny, kteří nevyužili dálnici. Na staré jsou pořád značky, že je tam mýto, tak by mě zajímalo jestli se tam opravdu platí, nebo takto kamionaci šetří za dálnici.
Dale bych se zeptal jestli netušíte, zda bude na střední svodidla doplněno odstineni protisměru, stejně jak je skoro po celé D11 ku Praze? Je to celkem nezvyk být po sjezdu na Kukleny oslnovan protismerem.
A ještě jedna otázka zda někdo neví. Od Muk Jaroměř Sever až po 106 kilometr, jsou na středu umístěna dvojitá svodidla ( ty svoji vejskou aspoň trochu světla odcloni), ale dale jsou použita již svodidla jednoduchá. Nevíte někdo proč na celé trase nejsou středová svodidla stejná? Stejně jako na D35, kde a novém úseku jsou také všude dvojitá.
Dale bych se zeptal jestli netušíte, zda bude na střední svodidla doplněno odstineni protisměru, stejně jak je skoro po celé D11 ku Praze? Je to celkem nezvyk být po sjezdu na Kukleny oslnovan protismerem.
A ještě jedna otázka zda někdo neví. Od Muk Jaroměř Sever až po 106 kilometr, jsou na středu umístěna dvojitá svodidla ( ty svoji vejskou aspoň trochu světla odcloni), ale dale jsou použita již svodidla jednoduchá. Nevíte někdo proč na celé trase nejsou středová svodidla stejná? Stejně jako na D35, kde a novém úseku jsou také všude dvojitá.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
JVDB: Ten rozdíl ve svodidlech si myslím, že bude v tom, že od Kuklen po cca ten 106. km (úsek 1106) stavělo sdružení společností Eurovia–Metrostav–Swietelsky. Kdežto (úsek 1107) od toho cca 106. km po MÚK Jaroměř sever společnost PORR. Znalejší jistě doplní
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Ta křižovatka na Kukleny by si zasloužila dodělat už je to aktuální a tomznačení může způsobit nehodu. Šipka na sjezdu je rovně, ale musí se jet vpravo, nebo se vjede do zábran.
Kamionů na staré mi přijde až přespříliš. Nechápu že někdo s tím jede na Prahu nebo Moravu a nenajede za Jarákem na dálnici. Ale nejsou to největší brzdy provozu to jsou osobáky které tam jezdívají sotva 70. DZ mám ale ráno se mi nechce najížďet na dálnici a pak u hradce Z ní. Za kamiony u nájezdu se úspora času rozplyne.
Dokonce jse zažil kamion co najel na starou u Smiřic a pokračoval na Jaroměř.
Spousta lidí je u Jaroměř Jih až přehnaně opatrná a i za křižovatkou se ani nerozjedou a táhmou se jak smrad 50
Kamionů na staré mi přijde až přespříliš. Nechápu že někdo s tím jede na Prahu nebo Moravu a nenajede za Jarákem na dálnici. Ale nejsou to největší brzdy provozu to jsou osobáky které tam jezdívají sotva 70. DZ mám ale ráno se mi nechce najížďet na dálnici a pak u hradce Z ní. Za kamiony u nájezdu se úspora času rozplyne.
Dokonce jse zažil kamion co najel na starou u Smiřic a pokračoval na Jaroměř.
Spousta lidí je u Jaroměř Jih až přehnaně opatrná a i za křižovatkou se ani nerozjedou a táhmou se jak smrad 50
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Odpověděl sis sám, proč je na staré silnici stále tolik nákladních a osobních.
Exit Jaroměř -jih je prostě velká otrava. Večer a o víkendu to je možná v pohodě, ale přes den? Navíc ve špičce, když spěcháte do práce? Než ten kamion od Jaroměře odbočí, vyjede kopeček, stočí další odbočku, pak další. A všude si musí opatrně najíždět, není to dělané pro tak silný provoz ... to ty řidiče osobáků, ale i nákladních pěkně otráví a brzy zjistili, že na poloprázdné staré silnici to je teď do Hradce naprosto v pohodě a za stejný čas a o dva kilometry kratší než po dálnici. Podobné to je nazpátek z Hradce. Než dojede k dálnici, už je na staré silnici pěkný kus dál a nehrozí, že se bude na sjezdu z dálnice zase za někým vléct.
Exit Jaroměř -jih je prostě velká otrava. Večer a o víkendu to je možná v pohodě, ale přes den? Navíc ve špičce, když spěcháte do práce? Než ten kamion od Jaroměře odbočí, vyjede kopeček, stočí další odbočku, pak další. A všude si musí opatrně najíždět, není to dělané pro tak silný provoz ... to ty řidiče osobáků, ale i nákladních pěkně otráví a brzy zjistili, že na poloprázdné staré silnici to je teď do Hradce naprosto v pohodě a za stejný čas a o dva kilometry kratší než po dálnici. Podobné to je nazpátek z Hradce. Než dojede k dálnici, už je na staré silnici pěkný kus dál a nehrozí, že se bude na sjezdu z dálnice zase za někým vléct.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Příspěvky: 398
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
A jak vlastně dnes vypadá ten problematický nájezd na starou u MÚK Jaroměř-jih? Stále je to tak nepřehledné? Je už tam ten semafor? Nebo odstranili aspoň ty neplatné bílé čáry? Díky za info.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Nevite, jak to vypada s odpocivkou Jaromer? Je planovana nebo sla k ledu, pripadne bude realizovana po dokonceni cele D11?
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Vypadá to pořád stejně. Žádný semafor tam není. Ale nepřehledné mi to vůbec nepřijde, značek je tam spousty, takže snad už si místní naučili a nejezdí podle starého zvyku. Pro ostatní je to normální křižovatka, se spoustou upozornění na přednost v jízdě.Tomáš Němec píše:A jak vlastně dnes vypadá ten problematický nájezd na starou u MÚK Jaroměř-jih? Stále je to tak nepřehledné? Je už tam ten semafor? Nebo odstranili aspoň ty neplatné bílé čáry? Díky za info.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Je hotová dokumentace pro společné řízení (DUSP), byl zpracován bezpečnostní audit a začíná IČ k získání SP. Do konce roku pak geometrák, v roce 2023 výkupy, v roce 2024 zahájení.Svatosp píše:Nevite, jak to vypada s odpocivkou Jaromer? Je planovana nebo sla k ledu, pripadne bude realizovana po dokonceni cele D11?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Jedno video z křižovatky u Semonic...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
To vypada, ze tam z nynejsi vedelejsi neni zrovna moc videt pres odbocujici kamion, na tu hlavni. (To neni omluva, jen konstatnovani)
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Jak se změnilo spojení do Wroclawi díky D11 do Jaroměře. Měřeno z odpočívky D11 Osice do centra Wroclawi.
Google mapy:
přes Náchod - 182 km/3:00 hod (dříve 183 km/3:15 hod) přes Jaroměř
přes Trutnov - 184 km/2:47 hod (dříve 186 km/3:11 hod)
Měřeno mimo špičku, jinak se čas samozřejmě během dne prodlužuje kvůli dopravním komplikacím.
Všechny plánovače upřednostňují TU, pokud vyberete variantu NA, ženou vás některé včetně Googlu přes Běluň
Google mapy:
přes Náchod - 182 km/3:00 hod (dříve 183 km/3:15 hod) přes Jaroměř
přes Trutnov - 184 km/2:47 hod (dříve 186 km/3:11 hod)
Měřeno mimo špičku, jinak se čas samozřejmě během dne prodlužuje kvůli dopravním komplikacím.
Všechny plánovače upřednostňují TU, pokud vyberete variantu NA, ženou vás některé včetně Googlu přes Běluň
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Zajímavé, že z Prahy do Wroclawi to stejně dlouho trvá přes Liberec a Zhořelec...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Po I/35 od Jičína jsem přes MUK Plotiště na HK projížděl jen několikrát, ale už se mi 2x stalo, že jsem tam viděl někoho najet rovně do protisměru (výjezdu z OK). Pak to tam na poslední chvíli projížděli mezi balisety do správného jízdího pásu. Přitom by to tam vyřešili tak 3-4 balisety navíc. Takhle mi to trochu připomíná situaci na MUK Rádelský mlýn.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Je plánovaná, ale bohužel nebyla součástí stavby a teď je snaha o SP. Bohužel MěÚ Jaroměř zde není přítelem..Svatosp píše:Nevite, jak to vypada s odpocivkou Jaromer? Je planovana nebo sla k ledu, pripadne bude realizovana po dokonceni cele D11?
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: 3.11.2016 10:11:25
- Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Mohu potvrdit, taky jsem tam na jednoho střelce narazil. Chápu, že se jedná o provizorku, ale stačilo už u křižovatky na Světí umístit jakýsi ostrůvek spolu s vodícími čarami, aby se nic takového již nedělo. Samozřejmě neexistuje lepší možnost, než že bude hotová plnohodnotná D35 od MÚK směr Jičín.Xyzc píše:Po I/35 od Jičína jsem přes MUK Plotiště na HK projížděl jen několikrát, ale už se mi 2x stalo, že jsem tam viděl někoho najet rovně do protisměru (výjezdu z OK). Pak to tam na poslední chvíli projížděli mezi balisety do správného jízdího pásu. Přitom by to tam vyřešili tak 3-4 balisety navíc. Takhle mi to trochu připomíná situaci na MUK Rádelský mlýn.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Spíš než zmatení jsou ti řidiči něco jiného
Šumperk a Wrocław. Směrovky na D11 vrtají hlavou řidičům, ŘSD je hájí
https://www.idnes.cz/hradec-kralove/zpr ... zpravy_tuu
Šumperk a Wrocław. Směrovky na D11 vrtají hlavou řidičům, ŘSD je hájí
https://www.idnes.cz/hradec-kralove/zpr ... zpravy_tuu
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
To teda už vidím, jak budeme přelepovat Šumperk na Žamberk ...
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Prostě, Hradečáci nemůžou přežít, že tam měli desítky let Ostravu a teď něco jiného Zvyk je zvyk. Ovšem, ta Wroclaw. Nechápu. Sto let je Wroclaw téměř na každé tabuli z Hradce, ale na dálnici být podle nich nemůže Je vidět, že náš vidlácký Královéhradecký kraj si na dálnice teprve musí zvyknout Je to novinka.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
já jsem promapman píše:To teda už vidím, jak budeme přelepovat Šumperk na Žamberk ...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Já myslím, že za 10 let už dospějete k tomu, že ten Rychnov je prostě lepší řešení. Teda pokud do 10 let bude stát D35 a S44.mapman píše:To teda už vidím, jak budeme přelepovat Šumperk na Žamberk ...
OT příspěvky přesunuty do historické sekce. Jirka L.