1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Spíš bych to nazval vydíráním, aby jim postavili na přemostění D11 cyklostezku
Tady je ještě článek s textem.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... vlastneni/
Tady je ještě článek s textem.
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... vlastneni/
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
To se jedna o premosteni D11 na stavajici ulici Zelena? Ze tam tech cyklistu ale jezdi... Obcas tamtudy projizdim a skoro nikdy jsem tam zadneho nepotkal.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Když těch 11M uhradí stát, tak obci na počtu cyklistů nezáleží...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Oni to nechtějí po státu, ten je jenom rukojmí:kot píše:Když těch 11M uhradí stát, tak obci na počtu cyklistů nezáleží...
"Podle zápisu z jednání zastupitelstva, který má Česká televize k dispozici, ale podmiňuje obec prodej dvou parcel tím, že se plánovaný dálniční nadjezd rozširší o cyklostezku, kterou zaplatí kraj."
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Pokud jsem to pochopil já, tak jim jde "jen" o to, aby se ten most postavil širší. Jinými slovy, nechtějí přidat další bariéru (liniovou stavbu), jejíž jediný přejezd by byl úzký a nebezpečný.
Kdyby tam žádnou dálnici nestavěli, tak by si tam klidně ten kousek stezky vedle dálnice vyhrabali a vyasfaltovali, v budoucnu. Takhle by to pro ně znamenalo řešit i přejezd dálnice mimo již postavený most, což bude o dost dražší.
Za sebe souhlasim. Navíc 11M mi nepřijde extra částka navíc, když si uvědomím, kolik musely stát ty mosty místních komunikací a ekodukty na provozovaném úseku D11. Na kole tam nejezdím, ale podle mapy vypadá jako nejlepší cesta ze Stěžer do HK. Do centra to je nějakých 5 km, tam bude dojíždění na kole celkem běžné...
Kdyby tam žádnou dálnici nestavěli, tak by si tam klidně ten kousek stezky vedle dálnice vyhrabali a vyasfaltovali, v budoucnu. Takhle by to pro ně znamenalo řešit i přejezd dálnice mimo již postavený most, což bude o dost dražší.
Za sebe souhlasim. Navíc 11M mi nepřijde extra částka navíc, když si uvědomím, kolik musely stát ty mosty místních komunikací a ekodukty na provozovaném úseku D11. Na kole tam nejezdím, ale podle mapy vypadá jako nejlepší cesta ze Stěžer do HK. Do centra to je nějakých 5 km, tam bude dojíždění na kole celkem běžné...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Mosquit: tam to na kole byvalo o drzku uz za sociku. Tenkrat v dobach blaheho mladi jsem po te silnici jel mockrat. Na kole je to ze Stezer do HK cca stejne rychle - pokud nefouka vitr coz tam je naprosto bezna situace - jako MHD ktera to objizdi pres Svobodne Dvory.
Ja postoj obce proste nechapu - jednak provoz tam neni az tak husty a jednak nevim proc by to mela platit obec. Cyklostezka jako takova tam neni a cykliste jezdi po normalni silnici III. tridy. Podle me je to obycejne vydirani ze strany obce.
Ja postoj obce proste nechapu - jednak provoz tam neni az tak husty a jednak nevim proc by to mela platit obec. Cyklostezka jako takova tam neni a cykliste jezdi po normalni silnici III. tridy. Podle me je to obycejne vydirani ze strany obce.
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Viděl jsem nějaké události v regionech či co, a tam to zástupci obce vysvětlovali - ano je v plánu cyklostezka, ale pokud se nerozšíří most, tak budou muset postavit vedle druhej, daleko dražší.
Na jednu stranu píšeš, že to tam na kole bejvalo o hubu, na druhou stranu, že tam provoz není až tak hustý...
Na jednu stranu píšeš, že to tam na kole bejvalo o hubu, na druhou stranu, že tam provoz není až tak hustý...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Kolik může mít obec roční rozpočet? Za chvilku jsou volby a současným představitelům obce bude jistě a logicky přičteno k dobru, že od zlého státu snaží získat pro obec maximum. Na straně jedné zájem obce chápu, ale pak se není co divit průměrné ceně km dálnice u nás.
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
s volbama bych to až tak nesrovnával, pokud jsem rozuměl, řeší se to už 2 roky. Možná ale teď dostal někdo nápad to vytáhnout do médií...
11 milionů, to mohla být ta dálnice o celých 11 metrů delší.
Osobně jsem pro častější možnosti překonání liniových staveb pro pěší / cyklo. Zkuste se třeba podívat do mapy, kudy se dostat ze "Střižkovského" metra pěšky k letňanskému Tesku. Znovu upozorňuji na Ekodukty přes D11, které jsou opravdu masivní.
11 milionů, to mohla být ta dálnice o celých 11 metrů delší.
Osobně jsem pro častější možnosti překonání liniových staveb pro pěší / cyklo. Zkuste se třeba podívat do mapy, kudy se dostat ze "Střižkovského" metra pěšky k letňanskému Tesku. Znovu upozorňuji na Ekodukty přes D11, které jsou opravdu masivní.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
To je opravdu síla, ale jakýkoli most na víceméně přímé trase by vedl minimálně z jedné strany do pole a návazná trasa pak komplikovala pražským zemědělcům orbu .Mosquit píše:...Osobně jsem pro častější možnosti překonání liniových staveb pro pěší / cyklo. Zkuste se třeba podívat do mapy, kudy se dostat ze "Střižkovského" metra pěšky k letňanskému Tesku. Znovu upozorňuji na Ekodukty přes D11, které jsou opravdu masivní.
Ale zpět k tématu: ty Stěžery celkem chápu, tahle cyklostezka je pro ně asi dost důležitá a určitě se nějaké řešení najde (třeba SFDI má na cyklostezky příspěvky).
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Tenkrat ta silnice byvala rozbitejsi a clovek na kole se musel vyhybat diram... To byl ten hlavni duvod proc to bylo o hubu Dneska navic hodne aut jezdi z HK do Nechanic a N. Bydzova pres Brizu a na II/324 se napojuji az u Primu.Mosquit píše:Viděl jsem nějaké události v regionech či co, a tam to zástupci obce vysvětlovali - ano je v plánu cyklostezka, ale pokud se nerozšíří most, tak budou muset postavit vedle druhej, daleko dražší.
Na jednu stranu píšeš, že to tam na kole bejvalo o hubu, na druhou stranu, že tam provoz není až tak hustý...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Bylo vypsáno výběrové řízení na PDPS v rozsahu RDS a AD:
1106: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/ ... JkaW9uUnNk
1107: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/ ... JkaW9uUnNk
Pozn. mapman:
PDPS: Projektová dokumentace pro provádění stavby
RDS: Realizační dokumentace stavby
AD: Autorský dozor
1106: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/ ... JkaW9uUnNk
1107: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/ ... JkaW9uUnNk
Pozn. mapman:
PDPS: Projektová dokumentace pro provádění stavby
RDS: Realizační dokumentace stavby
AD: Autorský dozor
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Výkupní ceny pozemků začínají zabírat http://www.ceskatelevize.cz/ct24/region ... yssi-cenu/
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Tyto dvě stavby jsou velice potřebné. Silnice I/33 je ještě horší než jsem očekával. Silnice vykazuje celou řadu dopravních závad (šířkové, výškové, průtahy obcí). Provoz hustý, nákladní doprava velmi silná, míst pro předjíždění velice málo. Prakticky od Jaroměře v jedné koloně. Při probíhající opravě v Jaroměři jsem ve čtvrtek zažil kolonu délky 5,7 km http://www.mapy.cz/s/e48l Oproti tomu situace na I/35 je ještě hodně příjemná. Obě stavby by si zasloužily urychlenou přípravu a výstavbu spolu se severním obchvatem Jaroměře.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Je to tam velmi výstižně popsané.
Já jsem byl spíš proti tomu, aby stát za zemědělskou půdu pod dálnicemi platil cenu třeba 50% ceny za stavební pozemek.
Na druhou stranu, když těm lidem zbyde pro hospodaření bezcenná část pozemku, na kterou se nebudou moci dostat. A to dokud neproběhnou další pozemkové úpravy, které by umožnily zpřístupnění takového zbytku. Pak si tu cenu na m2 počítají za celou výměru a to vychází jinak, než si to počítá ŘSD. Pokud chcete hospodařit a sousední vlastníci Vám neumožní příjezd přes své pozemky pro zemědělské stroje, tak jim to v podstatě můžete akorát velmi levně pronajmout. V tomto stavu ten zbytek od vás nikdo za rozumnou cenu nekoupí.
Co ale nechápu, že vláda nedonutí Pozemkový fond ČR, aby směňoval ty zbylé parcely za nějaké jiné se stejnou bonitou, které mají přístup. Tady státu žádná újma nevznikne. Nebo aby se v lokalitě, kde se vykupuje pro dálnici, provedly povinně pozemkové úpravy. Tomu nerozumím. Buď je to šprajc a nebo prostě PFČR je stát ve státě, kde si hrají na vlastníky a velké pány.
Já jsem byl spíš proti tomu, aby stát za zemědělskou půdu pod dálnicemi platil cenu třeba 50% ceny za stavební pozemek.
Na druhou stranu, když těm lidem zbyde pro hospodaření bezcenná část pozemku, na kterou se nebudou moci dostat. A to dokud neproběhnou další pozemkové úpravy, které by umožnily zpřístupnění takového zbytku. Pak si tu cenu na m2 počítají za celou výměru a to vychází jinak, než si to počítá ŘSD. Pokud chcete hospodařit a sousední vlastníci Vám neumožní příjezd přes své pozemky pro zemědělské stroje, tak jim to v podstatě můžete akorát velmi levně pronajmout. V tomto stavu ten zbytek od vás nikdo za rozumnou cenu nekoupí.
Co ale nechápu, že vláda nedonutí Pozemkový fond ČR, aby směňoval ty zbylé parcely za nějaké jiné se stejnou bonitou, které mají přístup. Tady státu žádná újma nevznikne. Nebo aby se v lokalitě, kde se vykupuje pro dálnici, provedly povinně pozemkové úpravy. Tomu nerozumím. Buď je to šprajc a nebo prostě PFČR je stát ve státě, kde si hrají na vlastníky a velké pány.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Co jsem měl možnost slyšet o letošním létě na I/35, tak díky opravě mostu u Zámrsku a úpravám ve Chvojenci to byl prý děs. Myslím, že tyhle dvě silnice si nemají při porovnání úseků HK- Jaroměř a HK - VM moc co závidět...Lenny píše:Při probíhající opravě v Jaroměři jsem ve čtvrtek zažil kolonu délky 5,7 km http://www.mapy.cz/s/e48l Oproti tomu situace na I/35 je ještě hodně příjemná.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Zámrsk byl (tedy stále je) "ještě v pohodě". Nejdelší kolonu jsem tam sice zažil kolem 6 km, tak před měsícem, ale díky krátkému úseku, kde je uzavírka, se to celkem hýbalo. Tedy 6 km za zhruba 40 min, to je na kolonu dobrý. Horší byla oprava obchvatu Hořic, tam to řídili dělňasi s vysílačkama. Ale tam se to zas dalo objet přes Bašnice.
Co už vůbec nechápu je ovšem výstavba kanalizace v Sukoradech na I/16. Odporně vyfrézovaná a rozmlácená půlka silnice v celé délce obce, drželo to tam asi 3 měsíce. Teď to konečně zalili asfaltem (samozřejmě tak nějak počesku, na vodorovné značení zapomeňte), ale práce v obci pokračují. Stavební bordel jak na okresce, ani tam by si to možná kraj nenechal líbit. IMHO je ŘSD až moc benevolentní k uzavírkám na svých silnicích. Ať dává stavbařům jasná, pevná a striktní pravidla pro uzavírky a řízení dopravy.
Uzavírka roku ale je jednoznačně D1 u Vyškova, tam si může ŘSD gratulovat.
Co už vůbec nechápu je ovšem výstavba kanalizace v Sukoradech na I/16. Odporně vyfrézovaná a rozmlácená půlka silnice v celé délce obce, drželo to tam asi 3 měsíce. Teď to konečně zalili asfaltem (samozřejmě tak nějak počesku, na vodorovné značení zapomeňte), ale práce v obci pokračují. Stavební bordel jak na okresce, ani tam by si to možná kraj nenechal líbit. IMHO je ŘSD až moc benevolentní k uzavírkám na svých silnicích. Ať dává stavbařům jasná, pevná a striktní pravidla pro uzavírky a řízení dopravy.
Uzavírka roku ale je jednoznačně D1 u Vyškova, tam si může ŘSD gratulovat.
Jsem chodec, řidič, cyklista, cestující VHD. Get over it.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
trupman: jak je to myšleno s tou D1 u Vyškova? proč gratulace?
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Viz moje fotka, jak stojí oba směry.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
řsd leták píše:Stav přípravy 1106
V červnu 2013 bylo požádáno o změnu územního rozhodnutí v prostoru MÚK Plotiště. Řízení bylo zahájeno v září 2013, změna ÚR doposud nebyla nevydána. Vykoupeny jsou všechny dostupné pozemky, na ostatní byly podány návrhy na vyvlastnění. V současné době koná vyvlastňovací úřad kroky k vlastnímu vyvlastnění. V 03/2006 bylo vydáno stavební povolení na jeden stavební objekt, které prodlužuje platnost ÚR. Byly podány další žádosti o SP podle zákona o urychlení výstavby.
tabulka: SP 03/2015 VZ 2015 ZS 11/2015
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/18B6 ... mirice.pdf
Naposledy upravil(a) dvs dne 20.11.2014 14:44:43, celkem upraveno 1 x.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
mě to přijde příliš ambiciózní - než se vypíše výběrko ... stovky dotazů od uchazečů, posouvání termínů ... podle mě tak 11/2016 začátek stavby tomu bych i věřil ...
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Jsou tam dva exity Plotiště, což není výtka, ale spíše informace pro ty, v jejichž moci je to opravit.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Nechápu, jak může mezi vydáním ÚR a SP uplynout 12 a půl roku. V soukromém sektoru je to půl roku + půl roku na případné odvolání. Kromě toho má stát navíc instrument vyvlastnění.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Stavba má navázat na už hotovou dálnici do Hradce. Ta bude dostavěna teprve nyní. Jaký smysl by mělo žádat o SP dřív, když nebyla vůle stavět to samostatně a tak jediný "smysl" by byl v tom, že by se každé 2 roky žádalo o jeho prodloužení.Kuba píše:Nechápu, jak může mezi vydáním ÚR a SP uplynout 12 a půl roku. V soukromém sektoru je to půl roku + půl roku na případné odvolání. Kromě toho má stát navíc instrument vyvlastnění.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Kubo přesně tak jak píše JirátkaS, ale dovolil bych si tvoji otázku namířit malinko stranou od tvého směru
: Jak může stát a jeho orgány řešit 12 a půl roku výkup či vyvlastnění "pár metrů" pozemku na pokračování stavby /čehokoliv/ dálnice? Takže s tebou jednoznačně souhlas...
: Jak může stát a jeho orgány řešit 12 a půl roku výkup či vyvlastnění "pár metrů" pozemku na pokračování stavby /čehokoliv/ dálnice? Takže s tebou jednoznačně souhlas...