1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Dle koncepce odpočívek jsou navrženy střední odpočívka Jaroměř a malá odpočívka Předměřice.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Nebudou ale realizovány v rámci stavby hlavní trasy, neboť jejich příprava začala se zpožděním.
V rámci hlavní trasy bude provedena pouze příprava (sítě pod hlavní trasou, rozšíření v místě připojení a odpojení).
V rámci hlavní trasy bude provedena pouze příprava (sítě pod hlavní trasou, rozšíření v místě připojení a odpojení).
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Lenny, ty odpočívky jsou obousměrné nebo ve kterém směru je která ?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Díky Martine za dobrou zprávu.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
ad kaplička
ty se v čechách bourají ( a staví na jiném místě ) již od první republiky
alespoň já vím o nějakých kouscích, co musely ustoupit opevnění
čili bych to - pakliže ji postaví o kus vedle - neviděl tak tragicky
ty se v čechách bourají ( a staví na jiném místě ) již od první republiky
alespoň já vím o nějakých kouscích, co musely ustoupit opevnění
čili bych to - pakliže ji postaví o kus vedle - neviděl tak tragicky
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Díky za objasnění a dobrou zprávu. Mohu poprosit o odkaz na tu koncepci odpočívek ? Nic jsem nenašel. Nebo to není nějak veřejné ?Lenny píše:Dle koncepce odpočívek jsou navrženy střední odpočívka Jaroměř a malá odpočívka Předměřice.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Je to naše spešl sekce na místních stránkách "Dálniční odpočívky", ty koncepty tam jsou ukázané, včetně vizualizací.Aram96 píše:Díky za objasnění a dobrou zprávu. Mohu poprosit o odkaz na tu koncepci odpočívek ? Nic jsem nenašel. Nebo to není nějak veřejné ?Lenny píše:Dle koncepce odpočívek jsou navrženy střední odpočívka Jaroměř a malá odpočívka Předměřice.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Včera odpoledne, budoucí křížení D11 a II/285 do Velichovek.
- Přílohy
-
- směr Jaroměř
- 02.jpg (243.23 KiB) Zobrazeno 6809 x
-
- směr Trutnov
- 01.jpg (222.12 KiB) Zobrazeno 6809 x
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Také několik fotek z výstavby 1107.
https://www.zonerama.com/larixsilvan/Album/4832848
https://www.zonerama.com/larixsilvan/Album/4832848
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Dnes jsem se se byl podívat u křížení silnice na Velichovky. Panoval zde čilý pracovní ruch, vrtné soupravy, mixy s betonem. Cestou zpět sem se stavil podívat na křížení u Semonic. Za kaplickou byl stan, asi dokončení vykopávek. Je už patrné přemístění stávající silnice do nové polohy.
Sorry za to foto, fotil jsem to telefonem na stojato a at to otočím jak to otočím, vždy to ten editor zobrazí takto.
Sorry za to foto, fotil jsem to telefonem na stojato a at to otočím jak to otočím, vždy to ten editor zobrazí takto.
- Přílohy
-
- Pohled od I/11 na budoucí D11.
- IMG_3048.JPG (75.28 KiB) Zobrazeno 5795 x
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Na to, že se reálně začalo stavět v srpnu, tak se za podzim udělalo plno práce. Ono i to teplé a suché počasí hodně přeje. Od oficiálního poklepu už výstavba jede více než 6 měsíců a tak z plánovaných 44 měsíců zbývá necelých 38. Možná by se to dalo dokončit tímto tempem do konce roku 2020. Ale i stát, jak říkal Ťok, potřebuje rozložit financování, takže bude muset Porr s rychlostí výstavby asi trochu zvolnit. Se zprovozněním se navíc bude čekat na 1106, takže si ještě počkáme.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Díky za fotky ! Tušíte prosím, co to tam čouhá ze země za šlahouny a jaký to má účel ? Například zde:Šefel píše:Také několik fotek z výstavby 1107.
https://www.zonerama.com/larixsilvan/Album/4832848
https://www.zonerama.com/larixsilvan/Ph ... /165752471
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Měla by to být vertikální drenáž. Díky tomu, že mají na tom stroji nápis s webovými stránkami, tak to je: http://www.cofra.sk/sk/Produkty/Vertika ... Drain.alej
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Hezký večer pánové, může mi někdo z vás, kdo jezdí často trasu Hradec Králové - Jaroměř potěšit tím, že se na této stavbě 1106 zahájené 2.10. konečně po více jak dvou měsících OPRAVDU začalo něco dít. Úsek končí cca u motelu Arkus, kde navazuje 1107. Díky za zprávu.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Jezdím tam každý víkend kolem budoucí MÚK Plotiště, Svobodných dvorů a Stěžer.
Mohu potvrdit, že se tam naprosto nic neděje. Žádná změna od ZAP, pořád stejně nahrnuté hromady zeminy. Nikde nikdo.
Mohu potvrdit, že se tam naprosto nic neděje. Žádná změna od ZAP, pořád stejně nahrnuté hromady zeminy. Nikde nikdo.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Ale do zprovoznění už je to JENOM 42 měsíců !!! Díky chlape za zprávu .
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
No, Kote, vidím to až na jaro.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Fakt je ten, že MD či ŘSD mají odškrtnuto, staveniště předané, slavnostní zahájení proběhlo, takže se nejspíše staví... O to více mě štve pak doba 44 měsíců - dnes již snad na každé zahájené dálniční stavbě !
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Možná bychom měli začít vyvíjet ,,nátlak veřejnosti'' na to aby součástí každého výběrového řízení byla nově i doba výstavby. Vsadím se, že by se těch 44 měsíců velmi rychle smrsklo. A pan ministr by byl určitě vděčný! No, kdo má kontakty a kdo s tím začne?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
info(at)rsd.cz nebo posta(at)mdcr.cz
Můžeš začít.
Můžeš začít.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Co myslíte, bude to stačit ? Ale lepší něco, než li nic, to je fakt. Každý hlas je dobrý a může přispět k nápravě věcí veřejných.
Ale rozhodující by bylo přesvědčit politiky, že je veřejnost podle toho hodnotí. Že řidičům není jedno, jestli výstavba trvá rok, dva nebo pět let. A oni příště nemusí být zvoleni, pokud na to budou kašlat. Kdybych měl zbytečných pár milonů (a jinak miliardy na účtě ) tak si najmu nějákou vlivovou agenturu, aby o tom Ťoka a spol. přesvědčila. Bral bych to jako akt dobročinnosti ve prospěch společnosti.
Ale rozhodující by bylo přesvědčit politiky, že je veřejnost podle toho hodnotí. Že řidičům není jedno, jestli výstavba trvá rok, dva nebo pět let. A oni příště nemusí být zvoleni, pokud na to budou kašlat. Kdybych měl zbytečných pár milonů (a jinak miliardy na účtě ) tak si najmu nějákou vlivovou agenturu, aby o tom Ťoka a spol. přesvědčila. Bral bych to jako akt dobročinnosti ve prospěch společnosti.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Doba výstavby tam je. Většinou je faktorem přidělení finančních prostředků v jednotlivých letech.Honzl píše:Možná bychom měli začít vyvíjet ,,nátlak veřejnosti'' na to aby součástí každého výběrového řízení byla nově i doba výstavby. Vsadím se, že by se těch 44 měsíců velmi rychle smrsklo. A pan ministr by byl určitě vděčný! No, kdo má kontakty a kdo s tím začne?
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
V zimě se nic dít nebude, kdo by tam zbytečně přesouval techniku. Počkejme do jara a uvidíme, pak můžeme rejpat. Nebo to radši necháme na bagrech
Z pohledu řidiče se zdá nepochopitelné, proč všechny ty opravy nejsou prováděny nonstop ve dne v noci nebo proč jsou termíny výstavby nových dálnic tak dlouhé. Jenže to není tak jednoduché a ani tlak veřejnosti tomu moc nepomůže. Nonstop práce se dají zařídit jen u nejnezbytnějších staveb. Proti jsou v první řadě finance, odbory, nedostatek pracovníků, předpisy, odpor obyvatel v okolí. A u dlouhých termínů výstavby zase hlavně finance.
Nechci bránit vládu. Opravdu jde mít dálnici vybudovanou za pár měsíců, jenže až za několikanásobek ceny. Jelikož potřebujeme zrekonstruovat a postavit ještě obrovské množství kilometrů a nejlépe všechno najednou, nemůžeme státní rozpočet vyčerpat hned na začátku Jo, kdyby se u nás platilo mýto na mýtnicích, asi by byla návratnost rychlá a tedy i možnost rychlejší výstavby. A kdyby vláda nerozhazovala finance na kdejaké koblihy a dala je pro řidiče
Z pohledu řidiče se zdá nepochopitelné, proč všechny ty opravy nejsou prováděny nonstop ve dne v noci nebo proč jsou termíny výstavby nových dálnic tak dlouhé. Jenže to není tak jednoduché a ani tlak veřejnosti tomu moc nepomůže. Nonstop práce se dají zařídit jen u nejnezbytnějších staveb. Proti jsou v první řadě finance, odbory, nedostatek pracovníků, předpisy, odpor obyvatel v okolí. A u dlouhých termínů výstavby zase hlavně finance.
Nechci bránit vládu. Opravdu jde mít dálnici vybudovanou za pár měsíců, jenže až za několikanásobek ceny. Jelikož potřebujeme zrekonstruovat a postavit ještě obrovské množství kilometrů a nejlépe všechno najednou, nemůžeme státní rozpočet vyčerpat hned na začátku Jo, kdyby se u nás platilo mýto na mýtnicích, asi by byla návratnost rychlá a tedy i možnost rychlejší výstavby. A kdyby vláda nerozhazovala finance na kdejaké koblihy a dala je pro řidiče
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023