1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
A taky zprovoznění obchvatu Jaroměře už termínově nevychází se zprovozněním úseku 1107.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Došlo ke zjednodušení MÚK Plotiště tak, že většina vedlejších křižovatkových poměrů bude realizována po okružním prstenci pod D11 (nahrazení vratných větví). Semidirektivní rampa směrem na R35 bude ve výhledu dostavěna spolu s přestavbou I/35. Úspory jsou v řádu více než stovky miliónů co vím.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Příspěvky: 87
- Registrován: 25.9.2012 7:32:42
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
martini: děkuji za odpověď, tímpádem - jestli tomu rozumím dobře - je ten obrázek v letáku neaktuální..
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi)
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Ale ne, zase kruhák, když už tohle skončí?
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Ano, schéma není aktuální, ale nová verze ještě není co vím potvrzena žádným rozhodnutním, tak možná proto...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
To víš, šetřit se musí, ať to stojí co to stojí.Martin z Ostravy píše:Ale ne, zase kruhák, když už tohle skončí?
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Jestli jsem to dobře pochopil, tak původní čtyřlístek se semideriktivní větví byl nahrazen prstencovitou křižovatkou s okružním prstencem pod D11. Pokud není prstenec navržen v úrovni I/35 (tudiž by na I/35 byla okružní křižovatka), tak nevím kde přišli na úsporu více než 100 mil. Kč.martini píše:Došlo ke zjednodušení MÚK Plotiště tak, že většina vedlejších křižovatkových poměrů bude realizována po okružním prstenci pod D11 (nahrazení vratných větví). Semidirektivní rampa směrem na R35 bude ve výhledu dostavěna spolu s přestavbou I/35. Úspory jsou v řádu více než stovky miliónů co vím.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 87
- Registrován: 25.9.2012 7:32:42
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Já to tedy pochopil tak, že přesně takto to bude... (ach jo)Lenny píše:Pokud není prstenec navržen v úrovni I/35 (tudiž by na I/35 byla okružní křižovatka)
No díky bohu, že alespoň ty přímé rampy R35-D11-R35 v plánech zůstaly.
Škoda Favorit 1.3 MPi (136 GLXi)
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
VW Golf V. 1.9 TDi - daily car
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Ano, z budoucí R35 do centra (současná I/35) to bude úrovňově přes kruhák. Chce se tím i eliminovat vstup aut do centra a raději ho svést na D11...Jura_Favorit píše:Já to tedy pochopil tak, že přesně takto to bude... (ach jo)Lenny píše:Pokud není prstenec navržen v úrovni I/35 (tudiž by na I/35 byla okružní křižovatka)
No díky bohu, že alespoň ty přímé rampy R35-D11-R35 v plánech zůstaly.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Já osobně nic proti kruhákům nemám ale neřešili jsme něco podobného u MÚK D3/I34? A tudíž, že vlastně křižovatka bude mít víc mostů (tady nechápu kde vezmou tu úsporu - mým laickým okem mě přijde dražší ten kruháč než trojlístek) a víc průpletů? Tím, že se časem udělají přímé rampy z R35 na D11 a opačně, tam přibude další velký most pro tu semidirektivní rampu. Nakonec to všechno vyjde podle mě mnohem a mnohem dráž....
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Nerozumím této myšlence, když máme o 2 km dál jiný kruhák už řadu.
Ušetříš za mosty na kolektorech (4 mosty), na semidirektivní rampě (1 most) a 1 most na D11 přes I/35. Naopak přibudou 2 mosty na D11 přes prstenec. Rozdíl v mostech je 4 nebo 5 mostů, záleží jak ten prstenec umístí. Místo 8 větví a 2 kolektoru se budou realizovat je 4 větve.
V budoucnu budeš potřebovat akorát most na semidirektivní rampě, kterou bez problémů dostavíš.
Ušetříš za mosty na kolektorech (4 mosty), na semidirektivní rampě (1 most) a 1 most na D11 přes I/35. Naopak přibudou 2 mosty na D11 přes prstenec. Rozdíl v mostech je 4 nebo 5 mostů, záleží jak ten prstenec umístí. Místo 8 větví a 2 kolektoru se budou realizovat je 4 větve.
V budoucnu budeš potřebovat akorát most na semidirektivní rampě, kterou bez problémů dostavíš.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Souhlas - z kruháku nemůže mít fakt radost skoro nikdo. Ale pomůže -li to realizaci výstavby, tak ho beru. Bohužel...Martin z Ostravy píše:Ale ne, zase kruhák, když už tohle skončí?
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Tahle debata je celá naprosto zoufalá a ukazuje, jak nesmyslně přísné normy, mnohem přísnější, než si můžeme dovolit, máme. Na této: https://maps.google.com/maps?hl=en&ll=4 ... 5&t=k&z=17 křižovatce se kříží v obou směrech 3x3 pruhy aut, rozhodně má vyšší zatížení, než bude mít Plotiště, úplně stejný tvar jako má původní verze Plotiště a evidentně jim 3lístek bez kolektorů nevadí. Věřte mi, že i křižovatka u Lipníku nad Bečvou D35 x D1 x II/635 (v budoucnu) by se bývala bez kolektorů obešla, akorát by stála asi o miliardu méně.
Jenže ne, v Česku "nic nejde."
Ta původní verze Plotiště je vysloveně úchylně předimenzovaná. Například směr Jičín - Jaroměř mohl se napojit rovnou do dálnice a nemít vlastní kolektorový most.
Se pak nedivím, že vznikají ty šílené kruháky, když normy neumožňuji křížení ani vedlejších směrů. Je zajímavé, že například v Horních Počernicích na R1 se to donedávna vyjezdilo. Těžko, ale vyjezdilo. V pol. 90. let by se to bývalo vyjezdilo i na křížení R34 a D3.. Kdežto my si tady kdesi v polích postavíme křižovatku pro zatížení 150tis. aut denně.
Jenže ne, v Česku "nic nejde."
Ta původní verze Plotiště je vysloveně úchylně předimenzovaná. Například směr Jičín - Jaroměř mohl se napojit rovnou do dálnice a nemít vlastní kolektorový most.
Se pak nedivím, že vznikají ty šílené kruháky, když normy neumožňuji křížení ani vedlejších směrů. Je zajímavé, že například v Horních Počernicích na R1 se to donedávna vyjezdilo. Těžko, ale vyjezdilo. V pol. 90. let by se to bývalo vyjezdilo i na křížení R34 a D3.. Kdežto my si tady kdesi v polích postavíme křižovatku pro zatížení 150tis. aut denně.
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Tuší někdo, jak je to s výkupem pozemků na trase a jestli je aspoň trochu reálný po dotažení do Kuklen začít rovnou stavět do Smiřic nebo aspoň k MÚK Plotiště?
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
ŘSD se tak podle létáků ke stavbě sice tváří,ale...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
V letáku z ledna stojí, že HK-Smiřice je vykoupeno 383/462, nejvíce pak v úseku Kukleny-Plotiště. Dál do Jaroměře to je horší - 90/280. Reálně bych to viděl na zahájení stavby alespoň do Plotiště (případně Smiřic) v roce 2015, nevěřim tomu, že by výběrový řízení probíhalo nějak extra rychle...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Tak jsem si otevřel tohle vlákno - a tím jsem si zkazil večer. V prvním příspěvku Multi v únoru 2010 psal, že je jakási šance na zahájení stavby rok 2012. Později jsem se těšil na zahájení na základě letáků ŘSD. A ještě nedávno to bylo za necelý rok. Tj. 2014. xhorj to odhadl perfektně! Bohužel . Nový leták opět výstavbu posunul na vzdálenost 2 roků. Zahajení stavby 4/15. Takže uplynuly 3 roky a výstavba je stále "jen" 2 roky daleko. Takže máme něco okolo roku na posun výstavby na 4/16 !!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Víš jak dlouho trvá napsat leták?kot píše:... Takže máme něco okolo roku na posun výstavby na 4/16 !!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Dělá se maximum pro možnost zahájení stavby ASAP s využitím nástroje CEF (pokračovatel fondu TEN-T) ideálně od 2015. Brzy bude zahájeno zadávací řízení na zhotovitele PDPS. Cíl skutečně je zahájit na jaře 2015. Komplikace samozřejmě nelze vyloučit, takhle rozsáhlá stavba má tisíce rizik, ale s těmi se pracuje.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
o to víc zamrzí, že bude chybět inkriminovaný úsek u HK přes pozemek paní Štrosové, tzn. že od kuklen se bude stavět dál a vzniknout 2 nepropojené části D11 - obdoba D1 kolem přerova ... takže je třeba dořešit pozemek Štrosové a těším se na D11 po Jaroměř to bude velké plus! PS: díky za info martinimu
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
I když to kolem toho pozemku na 1105/2 nejde nijak rychle a plynule, určité kroky se co vím dějí, jen to nemá spád. Každopádně věřím, že to na 99% bude vyřešeno dřív než dostavba 1106/I po Plotiště.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Martini, chlape kéž bys měl pravdu!!! Dík
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Aktuálně je stav následující:
1106-1 - ve vlastnictví ŘSD je cca 97 % pozemků (chybí vypořádat 23 listů vlastnictví z trvalého záboru)
1106-2 - ve vlastnictví ŘSD je cca 87 % pozemků (chybí vypořádat 33 listů vlastnictví z trvalého záboru)
1107 - ve vlastnictví ŘSD je cca 86 % pozemků (chybí vypořádat 37 listů vlastnictví z trvalého záboru)
V průběhu léta bude vypsáno výběrové řízení na zhotovitele zadávací dokumentace (PDPS).
1106-1 - ve vlastnictví ŘSD je cca 97 % pozemků (chybí vypořádat 23 listů vlastnictví z trvalého záboru)
1106-2 - ve vlastnictví ŘSD je cca 87 % pozemků (chybí vypořádat 33 listů vlastnictví z trvalého záboru)
1107 - ve vlastnictví ŘSD je cca 86 % pozemků (chybí vypořádat 37 listů vlastnictví z trvalého záboru)
V průběhu léta bude vypsáno výběrové řízení na zhotovitele zadávací dokumentace (PDPS).
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Martini, velký dík za dobré zprávy! Ta čísla vůbec nevypadají špatně. Je na nich vidět, že se opravdu "v přítmí" od veřejnosti něco děje. Ta příprava je setsakramentsky důležitá. Prosím tě ozvi se s novými dobrými zprávami už zase za 2-3 měsíce. Děkuji.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Wow! Tak v tyto čísla jsem vubec nedoufal! Kde jsi je vzal? Snad jsi neprochazel celou trasu podle CUZK Jeste by me zajimalo jak jsou na tom ty useky R35.