1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Tak mne po studiu těch fotek (včetně předtím těch z dronu) napadlo, že kdyby nechali obě dvě ty silničky a zjednosměrnili je (provizorní k Jaroměři a starou k Turnovu) a pro směr sjezdu z dálnice postavili jednoduché přemostění (řekněme 4m šířka) té provizorní a stočili most i ten kousek za ním doleva k Trutnovu a napojili na tu starou, měli by s nájezdy a sjezdy vedle bezkolizní mini-MUK. Zkuste si to namalovat!!! A bylo by to v tom prostoru, který je k dispozici, až do doby, kdy se podaří vyvlastnit judříka. (Nebo by se tam při ponechání a zjednosměrnění obou silnic dal udělat oválný kruháč...) Furt lepší, než T.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
T je na D11 již klasika
před Havránkovic pozemky to bylo také Tak
před Havránkovic pozemky to bylo také Tak
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Zdá se mi to, nebo se tam rýsuje zatáčka a hlavní pro směr Jaroměř?
- Přílohy
-
- DJI_0582 (2).JPG.jpg (326.66 KiB) Zobrazeno 5605 x
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
To bude bypass té OK, je to vidět v letáku. Mají být dva z MÚK do Jaroměře a od Trutnova na MÚK. Asi postaví kompletně tu část neovlivněnou problematickým pozemkem...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Myslel jsem to tak, že ten bypass bude provizorně sloužit jako hlavní, čili provizorium vycházející z toho, co lze postavit.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Michale, kolik aut ale tam bude sjíždět z D11 zpátky do Jaroměře, aby se dalo jet pak na Náchod. Ta větev/bypass bude podle všeho nejméně využívána -- pokud pojede většina dál postaru přes Jaroměř. Od Trutnova na D11 bude asi nejvíc aut a to bude bypass bez problému i dočasně. A pak z D11 na Trutnov, což nelze bez MUK či kruháku stejně zařídit bezkolizně, ani dočasně. Řešením by mohlo být stočení hlavní silnice z dálnice na Trutnov a od Jaroměře po staré by to byla vedlejší (vertikála toho T).
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
A nebo navíc omezit odbočení, aby se směry nekřížily vůbec. Tedy směr dálnice - Trutnov a opačně poslat obousměrně v trase bypassu a nechat jen možnost odbočit od dálnice zpátky na Jaroměř a z Jaroměře povolit jedině odbočení doprava na Trutnov. Zbytek hnát po dálnici (do dostavby OK nebo obchvatu Jaroměře bez poplatku) nebo městem. V každém případě by hlavní měla být od dálnice na Trutnov a od Jaroměře vedlejší.Honzl píše:Michale, kolik aut ale tam bude sjíždět z D11 zpátky do Jaroměře, aby se dalo jet pak na Náchod. Ta větev/bypass bude podle všeho nejméně využívána -- pokud pojede většina dál postaru přes Jaroměř. Od Trutnova na D11 bude asi nejvíc aut a to bude bypass bez problému i dočasně. A pak z D11 na Trutnov, což nelze bez MUK či kruháku stejně zařídit bezkolizně, ani dočasně. Řešením by mohlo být stočení hlavní silnice z dálnice na Trutnov a od Jaroměře po staré by to byla vedlejší (vertikála toho T).
- Přílohy
-
- Jaroměř.jpg (286.36 KiB) Zobrazeno 5301 x
Naposledy upravil(a) JohnyRockNRoll dne 2.9.2021 15:17:38, celkem upraveno 1 x.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Jsem zvědav na tu budoucí úpravu provozu. Za mě je poslední věta Johnyho jasnou a logickou volbou. Snad ten judřík co nejdříve dopadne. Nejenom KO ale i ten pozemeček pro sloup obchvatu Jaroměře...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
A nechat je otocit na MUK jaromer sever. Misto tam na to je. Najet smer Trutnov, otocka do protismeru na nepouzivanem slepem kusu dalnice a zase sjet.JohnyRockNRoll píše:A nebo navíc omezit odbočení, aby se směry nekřížily vůbec.
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Byla by to sice poměrně ostrá a těsná zatáčka, ale pro osobáky a nějaký ten autobus by to jako provizorium stačilo.Geo píše:A nechat je otocit na MUK jaromer sever. Misto tam na to je. Najet smer Trutnov, otocka do protismeru na nepouzivanem slepem kusu dalnice a zase sjet.JohnyRockNRoll píše:A nebo navíc omezit odbočení, aby se směry nekřížily vůbec.
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Chlapi neblázněte. Nemůžete uzavřít směr Trutnov>Jaroměř Víte co lidí dojíždí do Jaroměře? Nejen do práce, ale i na nákup. Přes Jaroměř jezdí od Trutnova a Dvora i veškeré autobusy včetně dálkových. A spousta lidí na dálnici jet nepotřebuje, pokračuje směrem po 299 do Třebechovic.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
On by se neuzavřel, jen o něco prodloužil A navíc, kdo by ho i tak použil (ve smyslu otočení na MÚK), by se dostal do z té strany téměř prázdné Jaroměře, což by tu drobnou časovou ztrátu mohlo minimálně vyrovnat.Honey72 píše:Chlapi neblázněte. Nemůžete uzavřít směr Trutnov>Jaroměř Víte co lidí dojíždí do Jaroměře? Nejen do práce, ale i na nákup. Přes Jaroměř jezdí od Trutnova a Dvora i veškeré autobusy včetně dálkových. A spousta lidí na dálnici jet nepotřebuje, pokračuje směrem po 299 do Třebechovic.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Teď jsem na YT narazil na tuhle starou vizualizaci před Bártou. Dobrá možnost pro srovnání s tím, co se staví teď. v čase 4:00
https://youtu.be/Vf8cvBoy6as?t=242
https://youtu.be/Vf8cvBoy6as?t=242
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
překvapivě ale kukleny jsou tam již jako trojlístek
to jsem myslel že je taky "čočka s párkem"...
to jsem myslel že je taky "čočka s párkem"...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Docela bych rád věděl jakou výši úspory Bárta tímto sprasením dosáhnul...
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Možná neumím počítat, ale mě připadá současná křižovatka dokonce složitější a s více mosty a náspy než původně navržená. Dokonce i ta přeložka pro 635, kdyby se vedla podél trati, tak ušetřila dva mosty.
Prostě další generace bude nucena zbytečně přistavovat (a nejen tady) samostatné rampy na dlouhých estakádách, podobně jako se přestavují všechny "Hitlerovy" čtyřlístky na uzlech. Ovšem tam je to nahrazení projektů 100 let starých.
Prostě další generace bude nucena zbytečně přistavovat (a nejen tady) samostatné rampy na dlouhých estakádách, podobně jako se přestavují všechny "Hitlerovy" čtyřlístky na uzlech. Ovšem tam je to nahrazení projektů 100 let starých.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Mě také přijde dražší. 4-lístek má méně mostů. Jediné, v čem je tahle křižovatka o chlup lepší, je napojení 635 na dálnici. Ale za jakou cenu .. Problémy jsou pro mě především dva a to že není přímý směr pro jízdu z D35 dál na HK, přitom to bude nejspíš druhý nejhlavnější směr křižovatky, a potom vykřížení Jičín-Jaroměř. Pro zbytek směrů bych kruháč přežil, pro tyhle ne. A je jedno, jaké jsou intenzity, prostě jde o křížení dálnic.
Ale naštěstí je OK obří, tak to alespoň pojede, snad bude brzo vidět, jestli mám dávat přednost nebo ne.
Ale naštěstí je OK obří, tak to alespoň pojede, snad bude brzo vidět, jestli mám dávat přednost nebo ne.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Další generace na to nebudou mít, rozhazovat peníze... Mimochodem, jen taková příprava D35 po zprovoznění zabere minimálně dvě generace, takže pochybuju, že přestavba tohoto k.o. se uskuteční ještě v tomto století. Pokud vůbec.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Uvedení do provozu 17.12.2021 … dle aktuálních letáků … https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/32/ ... mirice.pdf … https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/31/ ... aromer.pdf
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
MÚK Jaroměř - sever
- Přílohy
-
- směr Trutnov
- DJI_0604 (2).JPG (346.28 KiB) Zobrazeno 3445 x
-
- trasa před MÚK v místě nadjezdu pro polní cestu, směr Trutnov
- DJI_0597 (2).JPG (339.26 KiB) Zobrazeno 3445 x
-
- stejné místo, směr Hradec Králové
- DJI_0596 (2).JPG (308.87 KiB) Zobrazeno 3445 x
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
napojení přeložky I/33 na I/37
- Přílohy
-
- směr Trutnov
- DJI_0618 (2).JPG (240.21 KiB) Zobrazeno 3453 x
-
- směr Trutnov
- DJI_0611 (2).JPG (362.59 KiB) Zobrazeno 3453 x
-
- detail
- DJI_0613 (2).JPG (371.33 KiB) Zobrazeno 3453 x
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Dočasná řešení té kliky u Hořenic jsou podle mého názoru 2 a obě známe.
1. Model Opava - nekompletní kruhák, kde je T jeho dočasnou součástí.
2. Přeskakování přes pruhy - tohle se předvádělo během rekonstrukce nadjezdu ulice K Barrandovu cca 2? roky zpátky. Jen to znamená, že směr do Jaroměře musí vždy přes MÚK.
1. Model Opava - nekompletní kruhák, kde je T jeho dočasnou součástí.
2. Přeskakování přes pruhy - tohle se předvádělo během rekonstrukce nadjezdu ulice K Barrandovu cca 2? roky zpátky. Jen to znamená, že směr do Jaroměře musí vždy přes MÚK.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Mrzelo mě, že není vizualizace MÚK Plotiště, tak jsem ji vymodeloval ve hře Cities Skylines. Vím že ty pruhy na rondelu budou lehce jinak, ale nenašel jsem tu ten příspěvek, kde to Lenny nebo Martin nakreslili.
Dle očekávání se v simulaci hodně potkávají auta od Jaroměře do HK s auty z HK na Jičín. Jinak to překvapivě dobře funguje.
Celá velikost https://imgur.com/a/CUdUME6
Dle očekávání se v simulaci hodně potkávají auta od Jaroměře do HK s auty z HK na Jičín. Jinak to překvapivě dobře funguje.
Celá velikost https://imgur.com/a/CUdUME6
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Přidány fotky ze stavby 1107 na stránky ŘSD.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Nebylo by možné do těch fotek přidat razítko s datumem pořízení, je v tom docela guláš.