Zdroj informací je oficiální (ŘSD)mzik píše:Wow! Tak v tyto čísla jsem vubec nedoufal! Kde jsi je vzal? Snad jsi neprochazel celou trasu podle CUZK Jeste by me zajimalo jak jsou na tom ty useky R35.
1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Probíhá územní řízení na změnu MÚK Plotiště.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Co bylo navrhnuto ?
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Pokud si dobře pamatuju, tak MÚK bude navržena jako velká dvoupruhová okružní s tím, že dálnice povede nad ním a větve D11-jih - Jičín a naopak budou mít samostatné rampy mimo kruhák - ty ale nemají být v první etapě (tzn. než bude postavena R35 směr Jičín) realizovány budou dokončeny následně.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Zas kruhák? To to ještě někoho nepřešlo?
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Když běží to územní řízení a na desce visí i situace, proč to nedat i sem, ať se pokochají i další.
To je zrada, že rampy nebudou v I. etapě. Takhle budu muset jezdit přes kruháč, což se mi silně nelibí
Nevím jak ten odkaz bude fungovat dlouho. http://edeska.mmhk.cz/eDeska/download.j ... iloha=2636
To je zrada, že rampy nebudou v I. etapě. Takhle budu muset jezdit přes kruháč, což se mi silně nelibí
Nevím jak ten odkaz bude fungovat dlouho. http://edeska.mmhk.cz/eDeska/download.j ... iloha=2636
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
No ta rampa na kruháč ve směru od Jičína je teda vypečená
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Dohledá někdo zda to dopadlo vydáním ÚR a nabytím právní moci?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Ne že bych tam čekal nějaké vysoké intenzity, ale směr Jaroměř - Jičín je teda fraška. Vykřížit dálnici s rychlostní komunikací přes obyčejný kruháč, to už chce teda nervy...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
S jakou rychlostní komunikací? To je snad s běžnou jedničkou a vjezdem do Hradce s padesátkou za rohem.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Ale Jonáši, zase ty tvé špílce...No přece R35 od Jičína s rampou a kruháčem na D11 richtung Jaroměř. Vždyť víš...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Tak se na to zkuste podívat ještě jednou. A řádnějonáš píše:S jakou rychlostní komunikací? To je snad s běžnou jedničkou a vjezdem do Hradce s padesátkou za rohem.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Jednou možná, zatim jak jsem bedlivě koukl, tam od ní je toliko ochranné pásmo. Proto tam asi jsou ty přímý rampy na peáž po D11 .. zatim snad ani v dlouhodobym výhledu to erko nehrozí, je tam domalovaný napojení na stávající jedničku a 500 m od průsečíku je úrovňová křižovatka s okreskou místního významu. S nějakym velkym provozem v relaci Jaroměř-Jičín se tam ani potom nejspíš (a rozumně, kdo se koukne na mapu, pochopí) nepočítá. Protože i tranzit do Polska se už snad nebude muset trmácet přes Náchod a Gury Stolowe, ale pofrčí kolem Trutnova. A I/16 Jičín-Trutnov potřebuje v každym przypadku upgrade, to těžko někdo pojede dvakrát delší trasou po odvěsnách rovnostrannýho trojúhelníka, navíc je to těžce antiekologický.
Jestli tomu řikáte u vás doma "špílce", když se člověk nad věcí maličko zamyslí a neskočí první signální na herinka, je to váš problém.
Jestli tomu řikáte u vás doma "špílce", když se člověk nad věcí maličko zamyslí a neskočí první signální na herinka, je to váš problém.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Jonasi, dnesni tranzit vede pres Nachod a Klodzko na Wroclaw, pokracovani D11 po R11 na Trutnov je zatim v nedohlednu...
Uznavam ze sme Jaromer - Jicin nebude oplyvat velkou intenzitou, nejspis stejne jako smer Praha - HK - Jicin... I kdyz tam je mozna vetsi zatez ve smeru Brno/Olomouc - HK - Jicin. Ta podle tveho mineni okreska mistniho vyznamu je ve smeru HK - Briza - Dolni Prim dost vyuzivana pro smer na Nechanice/Novy Bydzov a proto je tam ve ve smeru od HK vyznacen odbocovaci pruh...
Uznavam ze sme Jaromer - Jicin nebude oplyvat velkou intenzitou, nejspis stejne jako smer Praha - HK - Jicin... I kdyz tam je mozna vetsi zatez ve smeru Brno/Olomouc - HK - Jicin. Ta podle tveho mineni okreska mistniho vyznamu je ve smeru HK - Briza - Dolni Prim dost vyuzivana pro smer na Nechanice/Novy Bydzov a proto je tam ve ve smeru od HK vyznacen odbocovaci pruh...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
No já hlavně jezdim dost často po tom zbraslavskym kolotoči na křížení dvou významných R (jedný teda již degradovaný na městskou komunikaci) s podstatně většíma intenzitama, než se dá u toho Hradce předpokládat, a tam když se v nějakym tom krátkym průpletu, kam přes betonový bloky neni do poslední chvíle vidět, potkaj dvě auta co křížej směry, tak se brzdí na čtyřicet (nehledě k tomu, že jsou tam hupy se čtyřicítkama na sedlých náspech). Dtto ten kruháč u Opatovic, rovněž už brzo 2x R. Takže se to ničim významnym běžný praxi nevymyká, naopak ty dvě přímý rampy jsou zřejmej nadstandard
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Jenže tady to je klasický kruhák, do kterého ústí rampa pro přejezd z D/RK a RK/D. V Lahovicích je sice málo místa na průplet, ale aspoň tam ještě je. Rozhodně na papíře není něco, co vypadá jako dobře připravené provizorium, které půjde snadno rozšířit, až to bude třeba. Snad jedině doufat, že ta širší mostovka přes přeložku vodoteče je rezerva pro odpojovací pruh Jaroměř - Jičín, který by přes trať SŽDC přecházel po samostatném mostě. Ovšem jakkoukoli rampu pro směr Jičín - Jaroměř tam už podlě mě nikdo nikdy nedostane.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
A on je ve směru Jičín - Jaroměř takový provoz, aby měl samostatnou rampu?
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Tak na direktivní to samozřejmě není. Ovšem sjet z RK na kruháč a pak zas najíždět na D? To mi přijde dost hardcore. Chápu snahu ušetřit, ale opět se to bere za špatný konec... A při tomhle rozlošení "sil" se tam nedá nacpat ani ta vratka, co tam měla být, pokud si to dobře pamatuju. Jak jsem psal:
Rozhodně na papíře není něco, co vypadá jako dobře připravené provizorium, které půjde snadno rozšířit, až to bude třeba.
A jen bych doplnil "které půjde snadno a cenově rozumně rozšířit či přestavět, až to bude třeba".
Rozhodně na papíře není něco, co vypadá jako dobře připravené provizorium, které půjde snadno rozšířit, až to bude třeba.
A jen bych doplnil "které půjde snadno a cenově rozumně rozšířit či přestavět, až to bude třeba".
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
A co ty Opatovice? Hradubická bude asi taky brzo RK. Direktivní rampa nikde a pravděpodobně tam bude přejíždějící dopravy víc než o těch deset kiláků dál na sever. Zvykejte si, že jsme chudá ekonomika.
Mmch dneska jsem jel pracovně do Vrchlabí, necelých 300 km a víc jak 5 hodin za volantem, myslíte že tyhle "asijský" poměry nějak výrazně ovlivní detailní provedení nějaký MUK?
Mmch dneska jsem jel pracovně do Vrchlabí, necelých 300 km a víc jak 5 hodin za volantem, myslíte že tyhle "asijský" poměry nějak výrazně ovlivní detailní provedení nějaký MUK?
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Tak to k Opatovické křižovatce sedíjonáš píše:A co ty Opatovice? Hradubická bude asi taky brzo RK. Direktivní rampa nikde a pravděpodobně tam bude přejíždějící dopravy víc než o těch deset kiláků dál na sever. Zvykejte si, že jsme chudá ekonomika.
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Až tam bude provoz, auta se na kruháči nebudou stíhat vykřižovat ->budou zpomalovat -> menší průjezdnost -> kolona až na dálnici...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Az tak tragicky bych to nevidel. Pokud se nepletu tak smet Pha - Jicin by mel mit vlastni rampu a opacny smer taky. Smer Jaromer - Jicin a opacne tak velkou intenzitu mit nebude a smer Jicin - HK po odkloneni tranzitni dopravy na R11/R35 by tak mel snad byt taky v pohode.Mosquit píše:Až tam bude provoz, auta se na kruháči nebudou stíhat vykřižovat ->budou zpomalovat -> menší průjezdnost -> kolona až na dálnici...
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
To jo, až to až tam ty rampy jednou někdo postaví...
Po ránu bude slušný provoz od Jičína na HK-město (dojíždějící), který bude blokovat nájezd na kruhák z D11 (od Prahy) pro ty, kteří se chtějí dostat na Jičín.
V Opatovicích sice kruhák máme taky, jenže ten tam slouží jen pro tu výměnu mezi směry, zatímco tady je po něm jeden směr veden...
Po ránu bude slušný provoz od Jičína na HK-město (dojíždějící), který bude blokovat nájezd na kruhák z D11 (od Prahy) pro ty, kteří se chtějí dostat na Jičín.
V Opatovicích sice kruhák máme taky, jenže ten tam slouží jen pro tu výměnu mezi směry, zatímco tady je po něm jeden směr veden...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Osobně mám pocit, že jonáš si plete jablka a hrušky. Protože zatímco Opatovice budou křížením RK a RK administrativně až poté, co to bylo naprojektováno jako křížení RK a I/37, tak tady bude stejným způsobem vykřížena RK a D pro dva směry od začátku. Ale jonáš mě jistě opět vyvede z omylu... Mně to nepřijde normální, aby se komunikace tohoto typu takto křížily, protože to bychom tam rovnou mohli dát semafor jako na Barranďáku se slovy, že ušetříme, a při těch intenzitách to ty světla poberou... Ještě jeden dotaz: jak si vysvětlujete, že v té situačce ke stavbě jsou rampy Jičín - Sedlice a Sedlice - Jičín, ale nejsou nijak zapojeny do provizorního napojení I/35?
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Jo, jeden směr kterej vzápětí stejně vede do města a po půl kiláku tam jsou světla. Leda tam dát nějaký bufferovací odstavný parkoviště, ale urychlení průjezdu od Jičína tam nijak nepomůže. Ostatně ten hlavní druhej směr je ve skutečnosti napojení R35 na peáž po D11, čili ty dvě direktivní rampy. A pokud někdo pojede po D11 od Prahy do Hradce, nevidim důvod proč by se trmácel po týhle křižovatce, to spíš zahltí ten kruhák v Opatovicích (nebo se to rozloží podle destinace Hradec jih - Hradec sever a sníží se tady zátěž).
Michale, vás z ničeho vyvádět nebudu, jen si to užijte sám
Michale, vás z ničeho vyvádět nebudu, jen si to užijte sám