1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Bumbik: Aha myslel jsem, že smyslem rozdělení SP na dvě části u jednoho úseku je urychlení výstavby v případě, že jedna část SP nezíská. Domnívám se jako právník, že ve smlouvě o dílo by se klidně daly dva úseky oddělit, resp. dobu plnění a předání aplikovat pouze na jednotlivý úsek.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Jednoduché; termín zahájení stavby chvíli před Burešem plánovanými předčasnými volbami...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Re Gawain84: Taky čtu ministrovo prohlášení jako příslib zahájení na 1106/2 a 1107 v dubnu a 1106/1 na podzim!!! Jsem ale v rozpacích ohledně ukončení 1107, neboť většina TIR tamtudy jezdí přes Náchod do Polska a stavba nového narovnání I/33 od toho kruhového objezdu po sjetí z D11 až ke Skalici se plánuje až na roky 2020-2022. To znamená, že od ukončení v r. 2021 budou celý rok řady kamionů z toho kruháku jezdit na nynější (starou) I/33 buď otočkou zpátky do Jaroměře (potěš pánbů), nebo po silničkách třetí třídy přes vesnice Heřmanice, Běluň a Krabčice, což pro ně bude záhuba. Nebylo by tedy možné urychlit přípravu těch nových šesti km I/33 tak, aby byla otevřena zároveň s 1107 v roce 2021???? To by bylo nejen logické, ale i ekologické pro ty chudáky v oněch vesnicích. Jinak to bude fakt masakr...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Já mám teda ještě jinou obavu a to, že dle mého buď EIA, nebo SP na 1107 podmiňuje uvedení úseku do provozu současně s obchvatem Jaroměře, čili toto nevím jak je ošetřeno.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
To se "ošetří" dočasným užíváním, kolaudace až později...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Dnes na 1107 na křížení se silnicí z Jaroměře do Velichovek to vypadalo, jako by se již začalo pracovat. Hemžili se tam lidi s montérkami s nápisem firmy Porr, u silnice stálo několik osobáků Porr a bagr nakládal náklaďáky zeminou. Že by nepočkali na papaláše s poŤokáním základního kamene?
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Pokud Poláci budou na hranicích dřív, než my se slavnostně doploužíme aspoň do Jaroměře. To už bude obchvat "skoro" zbytečný, protože se všechno bude hrnout namísto do Náchoda směrem na Trutnov.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Honey to jste napsal zcela jistě není pravda. Stačí si sednout u cesty v Náchodě a sledovat jaké registrační značky mají projíždějící auta.Podstatná část je z východních regionů Polska / Ukrajiny a přilehlých regionů za Náchodem. D11 řeší od Jaroměře úplně jiný směr a pro nezanedbatelné procenta současného provozu na 1/33 zůstane strategický směr na Náchod. Kompletní D11 propojená s polskou S3 Náchodu a Jaroměři pomůže, ale zcela jistě ne zcela. I kdyby se naprosto všichni z mnohamilionového východu Slezska rozhodli jet tou pořádnou oklikou na Trutnov a Legnici tak stále zůstává východně za Náchodem více než 1 mil. obyvatel, který Náchodem musí a bude jezdit dál. Třeba jen oblast přilehlého Kladska, více než 160tis. obyvatel, nikdo z nich nepojede jinudy než na Náchod.
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
To, že je cesta do Wroclawi přes Trutnov oklika je mýtus, který stále někdo využívá pro argument vedení dálnice přes Kladsko. Je jasné, že málokdo bude jezdit po S3 až k Legnici, to už oklika bude, ale stejně to bude rychlejší. Většina aut však využije zkratku po silnici 5 z Bolkowa k A4 exit Kostomloty, která je velice kvalitní a srovnatelná s 8 a kudy jezdí kamiony do Harrachova. Důvodem, proč se dnes nejezdí přes Trutnov, ale přes Náchod je zákaz nad 9 tun na hranicích a nekvalitní úzká silnice 5, dříve dvojka, mezi hranicí a Bolkowem. Až Poláci postaví S3 ke hranicím, bude tato závada odstraněna a cesta přes Trutnov zkrácena a zrychlena i kdyby na české straně nevznikl ani kilometr dálnice. Odhaduji asi o 10 km a 20 minut.
Současný stav Jaroměř-Wroclaw (uzel A4/A8), přes Náchod 141 km, přes Trutnov 144 km (obojí stejně 2:08 hod).
Současný stav Jaroměř-Wroclaw (uzel A4/A8), přes Náchod 141 km, přes Trutnov 144 km (obojí stejně 2:08 hod).
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Příspěvky: 1052
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Podle mého mdlého názoru je v pořádku, že tlačí dálnici přes Trutnov, protože zájmy Dolnoslezského vojvodství se upínají z Wroclawi po A88 dolů na Klodzko, Boboszow a Brno.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
a dopadne to s ní stejně jak s D11
u Lipky bude jednou končit polská dálnice a v Králíkách se z toho...
u Lipky bude jednou končit polská dálnice a v Králíkách se z toho...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
takže D11 1107 Smiřice - Jaroměř bude zahájena 15. května 2018
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Kladsko má jen 27,554 obyvatel ne 160 tis.HanesCZ píše:Honey to jste napsal zcela jistě není pravda. Stačí si sednout u cesty v Náchodě a sledovat jaké registrační značky mají projíždějící auta.Podstatná část je z východních regionů Polska / Ukrajiny a přilehlých regionů za Náchodem. D11 řeší od Jaroměře úplně jiný směr a pro nezanedbatelné procenta současného provozu na 1/33 zůstane strategický směr na Náchod. Kompletní D11 propojená s polskou S3 Náchodu a Jaroměři pomůže, ale zcela jistě ne zcela. I kdyby se naprosto všichni z mnohamilionového východu Slezska rozhodli jet tou pořádnou oklikou na Trutnov a Legnici tak stále zůstává východně za Náchodem více než 1 mil. obyvatel, který Náchodem musí a bude jezdit dál. Třeba jen oblast přilehlého Kladska, více než 160tis. obyvatel, nikdo z nich nepojede jinudy než na Náchod.
https://en.wikipedia.org/wiki/K%C5%82odzko
Navíc z celé oblasti pomalu ale jistě lidé ubývají, lidé se stěhují do větších měst.
Po dobudování dálnice se z Wroclawi vyplatí jet po 5 a potom po nové dálnici. Vzdálenost je stejná jako přes Náchod a většina cesty bude po dálnici.
Z oblasti Gliwice, Katowice, Czestochova bude také rychlejší jet po naší D1 a D35 směr Hradec.
Ještě je tam pár měst jako Nysa, Opole. Kvůli nim se ale nevyplatí stavět dálnici. Nicméně obchvat Náchoda by měl být tak jako tak.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
O dalnice na Kraliky pisou jen nejvetsi blouznivci, pochybuji, ze by se do ni pustili bez navaznosti s nami. A mimochodem, intenzity (2015) na te silnici jsou nasledujici:
na vyjezdu z Klodzka - 8300 aut/24h
na vjezdu do Bystrzyce Kl. - 5100 aut/24h
na vyjezdu z Bystryce Kl. - 3400 aut/24h
na vjezdu do Boboszowa - 2000 aut/24h
To na dalnici moc nevypada...
na vyjezdu z Klodzka - 8300 aut/24h
na vjezdu do Bystrzyce Kl. - 5100 aut/24h
na vyjezdu z Bystryce Kl. - 3400 aut/24h
na vjezdu do Boboszowa - 2000 aut/24h
To na dalnici moc nevypada...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Nysa už má obchvat, v Kladsku se teď staví a Niemodlin se plánuje. Až to bude hotové, tak se na téhle trase bude sice pořád některými obcemi projíždět, ale v zásadě už to bude celkem v pohodě trasa. Rychlostní silnice ani tudy ani směrem na Králíky nehrozí. V téhle oblasti je zdaleka nejdůležitější modernizace DK8 z Kladska do Vratislavi.Anonym píše:Ještě je tam pár měst jako Nysa, Opole. Kvůli nim se ale nevyplatí stavět dálnici. Nicméně obchvat Náchoda by měl být tak jako tak.
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: 3.11.2016 10:11:25
- Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Ideální by byla S8 až po Kladsko, i třeba jen v polovičním profilu. Evidentně se s nějakým pokračováním uvažuje, u Magnic poblíž Wroclawi je ten nájezd na rychlostku poněkud prudší, takže to vypadá v budoucnu na nějakou MÚK...
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Trochu to tady zapadlo v offtopic příspěvkách. Takže (nejen) za mě, konečně! Už "jen" 4 ks salámu, a jsme na hranicíchbumbik píše:takže D11 1107 Smiřice - Jaroměř bude zahájena 15. května 2018
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Jenže Kladsko není jen město toho názvu, ale nazývá se tak celá historická země.Anonym píše:Kladsko má jen 27,554 obyvatel ne 160 tis.
https://en.wikipedia.org/wiki/K%C5%82odzko
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Ano, Hanes jistě myslel Kladsko, jako celou oblast. Ovšem 160 tisíc, navíc rozptýlených po obrovském území je dost málo i na rychlostní silnici, ke všemu doprava po přenesení E67 významně klesne. Jen valbřišská aglomerace má přes čtvrt milionu a samotná města v okolí rozestavěné S3 u Bolkowa, jako např. Walbrzych 115 tis., sousední Swidnica 58 tis, Świebodzice 23 tis, Jelenia Góra 80 tis, Kamienna Góra 21 tis., Strzegom 16 tis., Jawor 24 tis. atd.
Dálnice mají především spojovat významná sídla a průmyslová území. Vést dálnici prázdným územím vede k ekonomické sebevraždě a bez podpory sousedního státu nemůže existovat ani v plném profilu.
Dálnice mají především spojovat významná sídla a průmyslová území. Vést dálnici prázdným územím vede k ekonomické sebevraždě a bez podpory sousedního státu nemůže existovat ani v plném profilu.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Leták 1106 HK - Smiřice (4/2018)
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/32/ ... mirice.pdf
O stavební povolení bude ŘSD žádat do konce dubna 2018.
Leták 1107 Smiřice - Jaroměř (4/2018)
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/31/ ... aromer.pdf
Slavnostní zahájení stavby se uskuteční 15. května, staveniště bude zhotoviteli předáno dříve.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/32/ ... mirice.pdf
O stavební povolení bude ŘSD žádat do konce dubna 2018.
Leták 1107 Smiřice - Jaroměř (4/2018)
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/31/ ... aromer.pdf
Slavnostní zahájení stavby se uskuteční 15. května, staveniště bude zhotoviteli předáno dříve.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Nebude to formálně kategorie S, ale v zásadě jí bude celkem podobná (v Polsku se téhle kategorii silnic říká GP - droga główna ruchu przyspieszonego, tady jsou na polské wikipedii její parametry: https://pl.wikipedia.org/wiki/Droga_klasy_GP). Momentálně se pracuje na technicko-ekonomické studii a někdy kolem roku 2020 by mohla být hotová do tendru. V úseku Wrocław-Łagiewniki (křížení se silnicí 39) bude v uspořádání 2+2 a dál do Kladska bude pokračovat jako 2+1 viz https://conadrogach.pl/informacje/dk8-w ... esowa.htmlMartin96 píše:Ideální by byla S8 až po Kladsko, i třeba jen v polovičním profilu. Evidentně se s nějakým pokračováním uvažuje, u Magnic poblíž Wroclawi je ten nájezd na rychlostku poněkud prudší, takže to vypadá v budoucnu na nějakou MÚK...
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
A bude se žádat jen na 1106-1 nebo znovu i na 1106-2, kde je nyní vydáno nepravomocné SP? Existuje šance, že by se začalo stavět na 1106-2 v předstihu? I tenhle krátký úsek by byl totiž dost znát, jsou tam nebezpečné křižovatky bez odbočovacích pruhů.vodouch2000 píše: O stavební povolení bude ŘSD žádat do konce dubna 2018.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
Přesně to mě napadlo. Proč je vůbec SP 1106-2 nepravomocné?
JohnyRockNRoll píše:A bude se žádat jen na 1106-1 nebo znovu i na 1106-2, kde je nyní vydáno nepravomocné SP? Existuje šance, že by se začalo stavět na 1106-2 v předstihu? I tenhle krátký úsek by byl totiž dost znát, jsou tam nebezpečné křižovatky bez odbočovacích pruhů.vodouch2000 píše: O stavební povolení bude ŘSD žádat do konce dubna 2018.
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
JohnyRockNRoll píše:A bude se žádat jen na 1106-1 nebo znovu i na 1106-2, kde je nyní vydáno nepravomocné SP? Existuje šance, že by se začalo stavět na 1106-2 v předstihu? I tenhle krátký úsek by byl totiž dost znát, jsou tam nebezpečné křižovatky bez odbočovacích pruhů.vodouch2000 píše: O stavební povolení bude ŘSD žádat do konce dubna 2018.
asi čerpáte z letáku, tam byla chyba, 1106-2 má pravomocné SP, stejně jako již brzy bude mít 1107, co se týče 1106-1 tam bude požádáno opětovně o SP do konce dubna
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř
A ministr Ťok v jednom vyjádření snad dokonce řekl, že se bude stavět na všem, co má povolení.
A já to chápu, že i na 1106-2, i když se už dál o tom nemluví.
A v pondělí Ing. Kroupa prozradil, že nová žádost na 1106-1 bude podána do 14-ti dnů.
A já to chápu, že i na 1106-2, i když se už dál o tom nemluví.
A v pondělí Ing. Kroupa prozradil, že nová žádost na 1106-1 bude podána do 14-ti dnů.