Stránka 3 z 127

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 1.8.2013 7:10:28
od martini
mzik píše:Wow! Tak v tyto čísla jsem vubec nedoufal! Kde jsi je vzal? Snad jsi neprochazel celou trasu podle CUZK :) Jeste by me zajimalo jak jsou na tom ty useky R35.
Zdroj informací je oficiální (ŘSD)

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 1.9.2013 16:28:01
od Lenny
Probíhá územní řízení na změnu MÚK Plotiště.

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 2.9.2013 6:24:56
od Mosquit
Co bylo navrhnuto ?

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 2.9.2013 6:44:02
od mapman
Pokud si dobře pamatuju, tak MÚK bude navržena jako velká dvoupruhová okružní s tím, že dálnice povede nad ním a větve D11-jih - Jičín a naopak budou mít samostatné rampy mimo kruhák - ty ale nemají být v první etapě (tzn. než bude postavena R35 směr Jičín) realizovány budou dokončeny následně.

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 2.9.2013 6:49:28
od jannnn
Zas kruhák? To to ještě někoho nepřešlo? :(

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 2.9.2013 20:20:55
od Lenny
Když běží to územní řízení a na desce visí i situace, proč to nedat i sem, ať se pokochají i další.
To je zrada, že rampy nebudou v I. etapě. Takhle budu muset jezdit přes kruháč, což se mi silně nelibí :D

Nevím jak ten odkaz bude fungovat dlouho. http://edeska.mmhk.cz/eDeska/download.j ... iloha=2636

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 2.9.2013 21:06:17
od jannnn
No ta rampa na kruháč ve směru od Jičína je teda vypečená :lol:

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 7.12.2013 18:15:33
od martini
Dohledá někdo zda to dopadlo vydáním ÚR a nabytím právní moci?

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 9.12.2013 17:50:59
od michal
Ne že bych tam čekal nějaké vysoké intenzity, ale směr Jaroměř - Jičín je teda fraška. Vykřížit dálnici s rychlostní komunikací přes obyčejný kruháč, to už chce teda nervy...

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 9.12.2013 23:11:58
od jonáš
S jakou rychlostní komunikací? To je snad s běžnou jedničkou a vjezdem do Hradce s padesátkou za rohem.

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 9.12.2013 23:55:55
od kot
Ale Jonáši, zase ty tvé špílce...No přece R35 od Jičína s rampou a kruháčem na D11 richtung Jaroměř. Vždyť víš... :P

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 10.12.2013 9:57:31
od michal
jonáš píše:S jakou rychlostní komunikací? To je snad s běžnou jedničkou a vjezdem do Hradce s padesátkou za rohem.
Tak se na to zkuste podívat ještě jednou. A řádně ;)

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 10.12.2013 10:37:34
od jonáš
Jednou možná, zatim jak jsem bedlivě koukl, tam od ní je toliko ochranné pásmo. Proto tam asi jsou ty přímý rampy na peáž po D11 .. ;-) zatim snad ani v dlouhodobym výhledu to erko nehrozí, je tam domalovaný napojení na stávající jedničku a 500 m od průsečíku je úrovňová křižovatka s okreskou místního významu. S nějakym velkym provozem v relaci Jaroměř-Jičín se tam ani potom nejspíš (a rozumně, kdo se koukne na mapu, pochopí) nepočítá. Protože i tranzit do Polska se už snad nebude muset trmácet přes Náchod a Gury Stolowe, ale pofrčí kolem Trutnova. A I/16 Jičín-Trutnov potřebuje v každym przypadku upgrade, to těžko někdo pojede dvakrát delší trasou po odvěsnách rovnostrannýho trojúhelníka, navíc je to těžce antiekologický. 8-)
Jestli tomu řikáte u vás doma "špílce", když se člověk nad věcí maličko zamyslí a neskočí první signální na herinka, je to váš problém. :lol:

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 10.12.2013 21:43:18
od kik
Jonasi, dnesni tranzit vede pres Nachod a Klodzko na Wroclaw, pokracovani D11 po R11 na Trutnov je zatim v nedohlednu...
Uznavam ze sme Jaromer - Jicin nebude oplyvat velkou intenzitou, nejspis stejne jako smer Praha - HK - Jicin... I kdyz tam je mozna vetsi zatez ve smeru Brno/Olomouc - HK - Jicin. Ta podle tveho mineni okreska mistniho vyznamu je ve smeru HK - Briza - Dolni Prim dost vyuzivana pro smer na Nechanice/Novy Bydzov a proto je tam ve ve smeru od HK vyznacen odbocovaci pruh...

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 10.12.2013 23:56:17
od jonáš
No já hlavně jezdim dost často po tom zbraslavskym kolotoči na křížení dvou významných R (jedný teda již degradovaný na městskou komunikaci) s podstatně většíma intenzitama, než se dá u toho Hradce předpokládat, a tam když se v nějakym tom krátkym průpletu, kam přes betonový bloky neni do poslední chvíle vidět, potkaj dvě auta co křížej směry, tak se brzdí na čtyřicet (nehledě k tomu, že jsou tam hupy se čtyřicítkama na sedlých náspech). Dtto ten kruháč u Opatovic, rovněž už brzo 2x R. Takže se to ničim významnym běžný praxi nevymyká, naopak ty dvě přímý rampy jsou zřejmej nadstandard ;-)

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 12.12.2013 12:08:56
od michal
Jenže tady to je klasický kruhák, do kterého ústí rampa pro přejezd z D/RK a RK/D. V Lahovicích je sice málo místa na průplet, ale aspoň tam ještě je. Rozhodně na papíře není něco, co vypadá jako dobře připravené provizorium, které půjde snadno rozšířit, až to bude třeba. Snad jedině doufat, že ta širší mostovka přes přeložku vodoteče je rezerva pro odpojovací pruh Jaroměř - Jičín, který by přes trať SŽDC přecházel po samostatném mostě. Ovšem jakkoukoli rampu pro směr Jičín - Jaroměř tam už podlě mě nikdo nikdy nedostane.

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 12.12.2013 12:18:05
od Sosa
A on je ve směru Jičín - Jaroměř takový provoz, aby měl samostatnou rampu?

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 12.12.2013 12:49:06
od michal
Tak na direktivní to samozřejmě není. Ovšem sjet z RK na kruháč a pak zas najíždět na D? To mi přijde dost hardcore. Chápu snahu ušetřit, ale opět se to bere za špatný konec... A při tomhle rozlošení "sil" se tam nedá nacpat ani ta vratka, co tam měla být, pokud si to dobře pamatuju. Jak jsem psal:

Rozhodně na papíře není něco, co vypadá jako dobře připravené provizorium, které půjde snadno rozšířit, až to bude třeba.

A jen bych doplnil "které půjde snadno a cenově rozumně rozšířit či přestavět, až to bude třeba".

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 12.12.2013 17:54:34
od jonáš
A co ty Opatovice? Hradubická bude asi taky brzo RK. Direktivní rampa nikde a pravděpodobně tam bude přejíždějící dopravy víc než o těch deset kiláků dál na sever. Zvykejte si, že jsme chudá ekonomika.
Mmch dneska jsem jel pracovně do Vrchlabí, necelých 300 km a víc jak 5 hodin za volantem, myslíte že tyhle "asijský" poměry nějak výrazně ovlivní detailní provedení nějaký MUK? :lol:

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 12.12.2013 18:10:19
od JirkaS
jonáš píše:A co ty Opatovice? Hradubická bude asi taky brzo RK. Direktivní rampa nikde a pravděpodobně tam bude přejíždějící dopravy víc než o těch deset kiláků dál na sever. Zvykejte si, že jsme chudá ekonomika.
Tak to k Opatovické křižovatce sedí :-)

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 12.12.2013 18:12:32
od Mosquit
Až tam bude provoz, auta se na kruháči nebudou stíhat vykřižovat ->budou zpomalovat -> menší průjezdnost -> kolona až na dálnici...

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 12.12.2013 19:57:16
od kik
Mosquit píše:Až tam bude provoz, auta se na kruháči nebudou stíhat vykřižovat ->budou zpomalovat -> menší průjezdnost -> kolona až na dálnici...
Az tak tragicky bych to nevidel. Pokud se nepletu tak smet Pha - Jicin by mel mit vlastni rampu a opacny smer taky. Smer Jaromer - Jicin a opacne tak velkou intenzitu mit nebude a smer Jicin - HK po odkloneni tranzitni dopravy na R11/R35 by tak mel snad byt taky v pohode.

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 13.12.2013 7:32:31
od Mosquit
To jo, až to až tam ty rampy jednou někdo postaví...

Po ránu bude slušný provoz od Jičína na HK-město (dojíždějící), který bude blokovat nájezd na kruhák z D11 (od Prahy) pro ty, kteří se chtějí dostat na Jičín.

V Opatovicích sice kruhák máme taky, jenže ten tam slouží jen pro tu výměnu mezi směry, zatímco tady je po něm jeden směr veden...

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 13.12.2013 10:34:01
od michal
Osobně mám pocit, že jonáš si plete jablka a hrušky. Protože zatímco Opatovice budou křížením RK a RK administrativně až poté, co to bylo naprojektováno jako křížení RK a I/37, tak tady bude stejným způsobem vykřížena RK a D pro dva směry od začátku. Ale jonáš mě jistě opět vyvede z omylu... Mně to nepřijde normální, aby se komunikace tohoto typu takto křížily, protože to bychom tam rovnou mohli dát semafor jako na Barranďáku se slovy, že ušetříme, a při těch intenzitách to ty světla poberou... Ještě jeden dotaz: jak si vysvětlujete, že v té situačce ke stavbě jsou rampy Jičín - Sedlice a Sedlice - Jičín, ale nejsou nijak zapojeny do provizorního napojení I/35?

Re: 1106-1107, Hradec Králové - Jaroměř

Napsal: 13.12.2013 12:16:53
od jonáš
Jo, jeden směr kterej vzápětí stejně vede do města a po půl kiláku tam jsou světla. Leda tam dát nějaký bufferovací odstavný parkoviště, ale urychlení průjezdu od Jičína tam nijak nepomůže. Ostatně ten hlavní druhej směr je ve skutečnosti napojení R35 na peáž po D11, čili ty dvě direktivní rampy. A pokud někdo pojede po D11 od Prahy do Hradce, nevidim důvod proč by se trmácel po týhle křižovatce, to spíš zahltí ten kruhák v Opatovicích (nebo se to rozloží podle destinace Hradec jih - Hradec sever a sníží se tady zátěž).
Michale, vás z ničeho vyvádět nebudu, jen si to užijte sám :lol: