D11 do Polska smysluplná?

Praha – Hradec Králové – Trutnov – Polsko
viky
Příspěvky: 1288
Registrován: 16.3.2009 17:41:34
Bydliště: na trase budoucí R49

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od viky »

auxi píše:Presne to co jsem psal. Za prvni republiky mela byt dnesni dalnice D11 soucasti dalnicniho koridoru Viden-Vratislav.
Vratte se do školy na hodiny zeměpisu!Vídeň-Wroclaw je v koridoru R43,ne D11!!!
auxi
Příspěvky: 6
Registrován: 23.3.2009 17:24:42

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od auxi »

Za prve v zemepise se koridory dalnic neuci a za druhe D11 mela byt napojena na dalnici R43. Tedy mela byt jednou z bocnich vetvi tohoto koridoru.
viky
Příspěvky: 1288
Registrován: 16.3.2009 17:41:34
Bydliště: na trase budoucí R49

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od viky »

auxi píše:Za prve v zemepise se koridory dalnic neuci a za druhe D11 mela byt napojena na dalnici R43. Tedy mela byt jednou z bocnich vetvi tohoto koridoru.
V zeměpise se ale učí takové věci,kde leží v mapě Hradec Králové,Trutnov,Wroclaw,Vídeň,tady na těchto stránkách se zas dozvíte něco o koridorech dálnic a které kam vedou.Tak si to laskavě prostudujte,ať si uděláte pořádek v hlavě.
auxi
Příspěvky: 6
Registrován: 23.3.2009 17:24:42

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od auxi »

Nemyslite, ze ve 30 letech minule stoleti se oznacovani silnic lisilo? Koridor nema jen vlastni usek, ale i vedlejsi, neboli bocni. V tomto mozna bude onen problem, proc jsi nerozumime. Napriklad u vlakovych koridoru to muze videt do dnes.

Dokonce i zde na serveru mate napsano "První plány dálnice D11 pocházejí z roku 1938, kdy se počítalo s napojením na plánovanou dálnici Vídeň – Wroclaw"
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od JirkaS »

auxi píše:Nemyslite, ze ve 30 letech minule stoleti se oznacovani silnic lisilo? Koridor nema jen vlastni usek, ale i vedlejsi, neboli bocni. V tomto mozna bude onen problem, proc jsi nerozumime. Napriklad u vlakovych koridoru to muze videt do dnes.

Dokonce i zde na serveru mate napsano "První plány dálnice D11 pocházejí z roku 1938, kdy se počítalo s napojením na plánovanou dálnici Vídeň – Wroclaw"
Ano, ty dálnice by se někde u Kladska spojily. Ale pochybuji, že by se tehdy uvažovalo o nějakých koridorech, D11 byla součástí české sítě, D43 německé. Navíc, říct o dálnici, že je součástí nějakého koridoru, když část jdoucí po něm netvoří ani 1/4 její délky, je trochu přehnané. To je, jako bych řekl, že D1 z Prahy je součástí koridoru Ostrava - Bratislava.
TRUTRU
Příspěvky: 1
Registrován: 4.1.2010 20:01:51

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od TRUTRU »

Ahoj,
zdá se, že na Královci bude končit rychlostní silnice R11- S3 v lese, bohužel na České straně.

VIZ. AKTUÁLNÍ PŘÍSPÉVEK
Dálniční propojení České republiky a Polska
28.12.09 ČESKÝ ROZHLAS
http://www.rozhlas.cz/hradec/zpravy/_zprava/675051
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od pp21 »

TRUTRU píše:Ahoj,
zdá se, že na Královci bude končit rychlostní silnice R11- S3 v lese, bohužel na České straně.
http://www.rozhlas.cz/hradec/zpravy/_zprava/675051
Toho bych se rozhodně nebál, jsou to jenom plky, plky a zase plky.
Ten člověk co mluví je předseda náchodské pobočky Regionální hospodářské komory a jeho zájmem je v první řadě na tom, aby ta silnice stála, takže ten rozhovor není nic než jistá forma mediálního nátlaku, chcete-li PR.

Jinak pár faktů mě rozesmálo:

- "Poláci už mají část té silnice spuštěné."
Krásný termín spuštěné ;o))) ... Staví se polská S3 vzdušnou čarou 300 km od českých hranic a cca 150 km od hranic stojí pár úseků v polovičním profilu. Proč ten pán neřekl, že víc než polovina české D11 už je dávno dokončená?

- "Ta investice nemůže stát 4 roky v lese ... polská strana si nenechá znehodnotit svojí investici."
Tak tahle větička mě rozesmála opravdu moc a moc. Je zajímavé, že polsou stranu nechává absolutně klidnou fakt, že česká a německá investice u Zittau už stojí v lese opuštěná dva roky a mezivládních dohod už proběhlo nespočet, ale poláci stále ještě nekopli do země ... a to rozhodně není problém peněz, protože to platíme my a německo společně.

Zůstal bych v klidu, ani česká, ale ani polská strana rozhodně nebude mít cca 30 km od hranic v roce 2013 ani kopnuto do země, buďme realisté.
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2951
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od Majkii »

Petr Pokorný píše:ale poláci stále ještě nekopli do země
Sice off-topic, ale prej už jo, psalo se to na K-Reportu.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2951
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od Majkii »

Jojo, to já vím, osobně jsem to neviděl, ale nějaký záběry jsem zhlídnul v televizi.

Jen ještě zdroj.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od mapman »

Majkii píše:
Petr Pokorný píše:ale poláci stále ještě nekopli do země
Sice off-topic, ale prej už jo, psalo se to na K-Reportu.
Sleduju pravidelně polské fórum a kopnuto nemají ;) Jediné co jsou schopni utáhnout v nejbližších je obchvat města Jawor v trase S3, ale víc toho nebude, i když je trasa už poměrně detailně naplánovaná...
Martin_L
Příspěvky: 381
Registrován: 21.2.2010 19:39:20

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od Martin_L »

Lenny píše:V MÚK by zase tak velký problém nebyl, ale na místní poměry by to bylo hodně nezvyklé.
Stále doufám, že jednoho dne, se dozvím, že místo R11 tam bude D11.
Jak už tady bylo zmíněno, stejně by nedošlo k přečíslování I/11 na něco jiného. Tak na co je to celé dobré?
Já bych se toho "odbočování čísla" nebál. Na MÚK Nová Hospoda přeci také, když člověk jede po I/20 od Písku nebo po I/4 od Prahy, tak musí odbočit z hlavní trasy, aby mohl pokračovat po "svém" čísle silnice. Hlavní čtyřpruhová trasa tedy vlastně přímo spojuje směr odbočení z jedné silnice na druhou. V Evropě je toto poměrně běžné a já v tom nevidím žádný problém, přeci jen od dob vyznačení a očíslování silnic se určitým způsobem měnily dopravní proudy. Takže žádné strachy a "případ Hradec" bych já vyřešil takto:

R11 - zrušit, je nesmyslná. Na hranice by měla vést dálnice. Čímž netvrdím, že se to nutně musí stavět v dálničních parametrech, ale označení dálnice by to mít mělo.
D11, tedy "červená 11" - Prahy až na MÚK Plotiště. Zde barva končí a číslo 11 je vyznačeno jako odbočení do Hradce a dál na Moravu
I/11, tedy "modrá 11" - začíná na MÚK Plotiště a pokračuje přes Hradec dál na Moravu
I/37 a R37, tedy "modrá 37" od Pardubic přes Hradec na MÚK Plotiště, kde se změní na červenou 37 a jako dálnice D37 pokračuje do Polska.
D37, tedy "červená 37" - označení pro trasu dálnice od MÚK Plotiště až na polskou hranici.
V MÚK Jaroměř ještě začíná I/33 a vede na Náchod.

Jedinou slabinou mého návrhu je to, že v MÚK Plotiště vedou tři čísla silnic (11, 35 a 37) a přitom jsou všechna vedena jako odbočení se změnou barev, zatímco hlavní trasa dálnice vedená přímo vlastně svoje číslo nemá. Ale to je podle mě snesitelná daň za to, abychom neměli jednu červenou 11 a dvě modré, které každá vedou na úplně opačné směry.
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od JirkaS »

Martin_L píše:I/37 a R37, tedy "modrá 37" od Pardubic přes Hradec na MÚK Plotiště, kde se změní na červenou 37 a jako dálnice D37 pokračuje do Polska.
D37, tedy "červená 37" - označení pro trasu dálnice od MÚK Plotiště až na polskou hranici.
Taky je možné 37 vést peáží po R35 a D11 z Opatovic na Plotiště. Bylo by pak nutné vymyslet nějaké číslo pro ten kousek I/37 z Opatovic do Hradce.
Martin_L
Příspěvky: 381
Registrován: 21.2.2010 19:39:20

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od Martin_L »

JirkaS píše:Taky je možné 37 vést peáží po R35 a D11 z Opatovic na Plotiště. Bylo by pak nutné vymyslet nějaké číslo pro ten kousek I/37 z Opatovic do Hradce.
Ano, to mě taky napadlo, ale právě z důvodu nutnosti vymyslet nějaké nové číslo (73, 74?) jsem to zavrhl. A také proto, že sedmatřicítka je jakousi přirozenou spojnicí Pardubic a Hradce Králové, proto se mi nezdálo elegantní s ní ještě před Hradcem někam "uhnout".
Ayin
Příspěvky: 43
Registrován: 27.7.2009 1:10:44

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od Ayin »

Neplánuje se převést E65 na D11 a Polskou S3? Docela to k tomu vybízí.
JirkaS
Příspěvky: 2805
Registrován: 14.3.2009 19:25:07

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od JirkaS »

X502 píše:Neplánuje se převést E65 na D11 a Polskou S3? Docela to k tomu vybízí.
To by pak časem mohlo být D2-R43-R35-D11.
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od martini »

Od koncepce tahů řady E se dost upouští a EU ji toliko už nesleduje, ale přeznačení minimálně od Prahy až bude D11+R11+S3 by bylo logické a přímo k tomu vybízející.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
eccevita
Příspěvky: 41
Registrován: 15.11.2010 15:21:59

Re: Pozemkové spory (kauza Havránková)

Příspěvek od eccevita »

Otázka:jak velký zájem má polská strana o budování D11 a následně k nim.Slyšel jsem Poláky,že dálnice nepotřebují(jak moudré-po jejích "šoustkách"nechce TIR jezdit,a tak mají klid) a tak je nebudou ani stavět.Děkujte pí.Havránkové,že dokončení tahu na Polsko oddálila.Naskýtá se možnost nechat D11 ve směru na Moravu,napojit na R35 a tak se odlehčí D1 i erární pokladně za výkup polností pí.Havránkové.Očekávám odezvy na návrh.
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od martini »

eccevita píše:Otázka:jak velký zájem má polská strana o budování D11 a následně k nim.Slyšel jsem Poláky,že dálnice nepotřebují(jak moudré-po jejích "šoustkách"nechce TIR jezdit,a tak mají klid) a tak je nebudou ani stavět.Děkujte pí.Havránkové,že dokončení tahu na Polsko oddálila.Naskýtá se možnost nechat D11 ve směru na Moravu,napojit na R35 a tak se odlehčí D1 i erární pokladně za výkup polností pí.Havránkové.Očekávám odezvy na návrh.
Opět jsem tě musel přesunout. Dávej si prosím pozor, kam své příspěvky vkládáš nebo bude zle :twisted: . Viz. i má soukromá zpráva tobě. Než položíš dotaz, koukni se a pročti si, co k tomu již bylo napsáno. Mnoho problémů zde bylo řešeno a vyřešeno. Piš kultivovaně!

R11 do Polska smysl má bez pochyby. U Hradce Králové se bude oddělovat R35, tak to je také v pořádku. R11 však je otázkou vzdálenější budoucnosti, byť Poláci na ní dost tlačí a mluví o zprovoznění jejich S3 v 2015 (utopie). U nás drhne příprava (nejen na kauza pí. Havránkové), nicméně s R11 se stále počítá, že vznikne, byť do provozu spíše až 2022+.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
eccevita
Příspěvky: 41
Registrován: 15.11.2010 15:21:59

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od eccevita »

milý Martini.Omlouvám se,že jsi měl s přesunem příspěvku práci.Dík.K věci-na těchto sránkách jsem teprve chvíli,s problémy okolořsd se potýkám přes deset let.Když jsi mluvil o kultivovanosti-týkala se tvá výtka slova šoustka?-je to terminus technikus řidičů dálkové dopravy,za jejihž zájmy se ozývám-pro silnicenízkých řádů.Nikoli vždy nekvalitních.Stejně jako bundesaka=státní(nejen v D).Ještě jednou omluva.
GiuseppeS
Příspěvky: 560
Registrován: 10.5.2009 14:41:32

Re: Pozemkové spory (kauza Havránková)

Příspěvek od GiuseppeS »

eccevita píše:Otázka:jak velký zájem má polská strana o budování D11 a následně k nim.Slyšel jsem Poláky,že dálnice nepotřebují(jak moudré-po jejích "šoustkách"nechce TIR jezdit,a tak mají klid) a tak je nebudou ani stavět.Děkujte pí.Havránkové,že dokončení tahu na Polsko oddálila.Naskýtá se možnost nechat D11 ve směru na Moravu,napojit na R35 a tak se odlehčí D1 i erární pokladně za výkup polností pí.Havránkové.Očekávám odezvy na návrh.
Co je to za blábol? :x Současné spojení přes Náchod je jedním z nejvytíženějších tranzitních tras ... Ještě bych teoreticky dovedl pochopit, že se šťourá do trasování za Jaroměří směrem k hranici ... Ale takto mi to připadá, že eccevita je troll, co tu naplácal do různých témat mimoběžné příspěvky :ko:
eccevita
Příspěvky: 41
Registrován: 15.11.2010 15:21:59

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od eccevita »

Když tak čtu hádání mnohých o ničem-v jejich očích ale fundovaně...Měl Giusseppe možnost si úsek od Náchoda projet kamionem,či vůbec...?Pokud se nebudou věci řešit kontiunálně ale bude vadit slovo šoustka-to není sprosté,ale značí to vedlejší a mnohdy nekvalitní vozovky.Pokud bude vadit v textu(což nevylučuji)text oddělený čárkou a psané nebude po čárce odděleno SHIFTEM -ale uteče smysl psaného...není div,že mě mají možnost vyblokovat:děkuji.Rád bych si o těchto záležitosti pohovořil na meilu=eccevita@seznam.cz.Děkuji.
seque
Příspěvky: 201
Registrován: 15.7.2010 22:08:55

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od seque »

Určitě stavět, akorát mě štve že to spolu s D3 nebude až k hranicím dálnice ale jen rychloska - Jak to zase bude v těch mapách vypadat kvůli 50 cm šířky na každý straně
Segue 1.4 tce Grand Scenic
Partyzan
Příspěvky: 37
Registrován: 11.1.2011 23:46:26

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od Partyzan »

Směrem k hranicím to jaksi kopcovatí a pokud se to má klikatit průsmykama a ne šílenejma estakádama přes celý Krkonoše za obrovské náklady, tak má podlě mě Rko opodstatnění.
Mosquit
Příspěvky: 913
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od Mosquit »

Rychlostky mají odlišné i jiné parametry, než šířku, nebo ne?
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: D11 do Polska smysluplná?

Příspěvek od Lenny »

měli i stoupání a poloměry "zatáček"
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Odpovědět

Zpět na „D11“