Vratte se do školy na hodiny zeměpisu!Vídeň-Wroclaw je v koridoru R43,ne D11!!!auxi píše:Presne to co jsem psal. Za prvni republiky mela byt dnesni dalnice D11 soucasti dalnicniho koridoru Viden-Vratislav.
D11 do Polska smysluplná?
Re: D11 do Polska smysluplná?
Re: D11 do Polska smysluplná?
Za prve v zemepise se koridory dalnic neuci a za druhe D11 mela byt napojena na dalnici R43. Tedy mela byt jednou z bocnich vetvi tohoto koridoru.
Re: D11 do Polska smysluplná?
V zeměpise se ale učí takové věci,kde leží v mapě Hradec Králové,Trutnov,Wroclaw,Vídeň,tady na těchto stránkách se zas dozvíte něco o koridorech dálnic a které kam vedou.Tak si to laskavě prostudujte,ať si uděláte pořádek v hlavě.auxi píše:Za prve v zemepise se koridory dalnic neuci a za druhe D11 mela byt napojena na dalnici R43. Tedy mela byt jednou z bocnich vetvi tohoto koridoru.
Re: D11 do Polska smysluplná?
Nemyslite, ze ve 30 letech minule stoleti se oznacovani silnic lisilo? Koridor nema jen vlastni usek, ale i vedlejsi, neboli bocni. V tomto mozna bude onen problem, proc jsi nerozumime. Napriklad u vlakovych koridoru to muze videt do dnes.
Dokonce i zde na serveru mate napsano "První plány dálnice D11 pocházejí z roku 1938, kdy se počítalo s napojením na plánovanou dálnici Vídeň – Wroclaw"
Dokonce i zde na serveru mate napsano "První plány dálnice D11 pocházejí z roku 1938, kdy se počítalo s napojením na plánovanou dálnici Vídeň – Wroclaw"
Re: D11 do Polska smysluplná?
Ano, ty dálnice by se někde u Kladska spojily. Ale pochybuji, že by se tehdy uvažovalo o nějakých koridorech, D11 byla součástí české sítě, D43 německé. Navíc, říct o dálnici, že je součástí nějakého koridoru, když část jdoucí po něm netvoří ani 1/4 její délky, je trochu přehnané. To je, jako bych řekl, že D1 z Prahy je součástí koridoru Ostrava - Bratislava.auxi píše:Nemyslite, ze ve 30 letech minule stoleti se oznacovani silnic lisilo? Koridor nema jen vlastni usek, ale i vedlejsi, neboli bocni. V tomto mozna bude onen problem, proc jsi nerozumime. Napriklad u vlakovych koridoru to muze videt do dnes.
Dokonce i zde na serveru mate napsano "První plány dálnice D11 pocházejí z roku 1938, kdy se počítalo s napojením na plánovanou dálnici Vídeň – Wroclaw"
Re: D11 do Polska smysluplná?
Ahoj,
zdá se, že na Královci bude končit rychlostní silnice R11- S3 v lese, bohužel na České straně.
VIZ. AKTUÁLNÍ PŘÍSPÉVEK
Dálniční propojení České republiky a Polska
28.12.09 ČESKÝ ROZHLAS
http://www.rozhlas.cz/hradec/zpravy/_zprava/675051
zdá se, že na Královci bude končit rychlostní silnice R11- S3 v lese, bohužel na České straně.
VIZ. AKTUÁLNÍ PŘÍSPÉVEK
Dálniční propojení České republiky a Polska
28.12.09 ČESKÝ ROZHLAS
http://www.rozhlas.cz/hradec/zpravy/_zprava/675051
Re: D11 do Polska smysluplná?
Toho bych se rozhodně nebál, jsou to jenom plky, plky a zase plky.TRUTRU píše:Ahoj,
zdá se, že na Královci bude končit rychlostní silnice R11- S3 v lese, bohužel na České straně.
http://www.rozhlas.cz/hradec/zpravy/_zprava/675051
Ten člověk co mluví je předseda náchodské pobočky Regionální hospodářské komory a jeho zájmem je v první řadě na tom, aby ta silnice stála, takže ten rozhovor není nic než jistá forma mediálního nátlaku, chcete-li PR.
Jinak pár faktů mě rozesmálo:
- "Poláci už mají část té silnice spuštěné."
Krásný termín spuštěné ;o))) ... Staví se polská S3 vzdušnou čarou 300 km od českých hranic a cca 150 km od hranic stojí pár úseků v polovičním profilu. Proč ten pán neřekl, že víc než polovina české D11 už je dávno dokončená?
- "Ta investice nemůže stát 4 roky v lese ... polská strana si nenechá znehodnotit svojí investici."
Tak tahle větička mě rozesmála opravdu moc a moc. Je zajímavé, že polsou stranu nechává absolutně klidnou fakt, že česká a německá investice u Zittau už stojí v lese opuštěná dva roky a mezivládních dohod už proběhlo nespočet, ale poláci stále ještě nekopli do země ... a to rozhodně není problém peněz, protože to platíme my a německo společně.
Zůstal bych v klidu, ani česká, ale ani polská strana rozhodně nebude mít cca 30 km od hranic v roce 2013 ani kopnuto do země, buďme realisté.
Re: D11 do Polska smysluplná?
Sice off-topic, ale prej už jo, psalo se to na K-Reportu.Petr Pokorný píše:ale poláci stále ještě nekopli do země
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: D11 do Polska smysluplná?
Sleduju pravidelně polské fórum a kopnuto nemají Jediné co jsou schopni utáhnout v nejbližších je obchvat města Jawor v trase S3, ale víc toho nebude, i když je trasa už poměrně detailně naplánovaná...Majkii píše:Sice off-topic, ale prej už jo, psalo se to na K-Reportu.Petr Pokorný píše:ale poláci stále ještě nekopli do země
Re: D11 do Polska smysluplná?
Já bych se toho "odbočování čísla" nebál. Na MÚK Nová Hospoda přeci také, když člověk jede po I/20 od Písku nebo po I/4 od Prahy, tak musí odbočit z hlavní trasy, aby mohl pokračovat po "svém" čísle silnice. Hlavní čtyřpruhová trasa tedy vlastně přímo spojuje směr odbočení z jedné silnice na druhou. V Evropě je toto poměrně běžné a já v tom nevidím žádný problém, přeci jen od dob vyznačení a očíslování silnic se určitým způsobem měnily dopravní proudy. Takže žádné strachy a "případ Hradec" bych já vyřešil takto:Lenny píše:V MÚK by zase tak velký problém nebyl, ale na místní poměry by to bylo hodně nezvyklé.
Stále doufám, že jednoho dne, se dozvím, že místo R11 tam bude D11.
Jak už tady bylo zmíněno, stejně by nedošlo k přečíslování I/11 na něco jiného. Tak na co je to celé dobré?
R11 - zrušit, je nesmyslná. Na hranice by měla vést dálnice. Čímž netvrdím, že se to nutně musí stavět v dálničních parametrech, ale označení dálnice by to mít mělo.
D11, tedy "červená 11" - Prahy až na MÚK Plotiště. Zde barva končí a číslo 11 je vyznačeno jako odbočení do Hradce a dál na Moravu
I/11, tedy "modrá 11" - začíná na MÚK Plotiště a pokračuje přes Hradec dál na Moravu
I/37 a R37, tedy "modrá 37" od Pardubic přes Hradec na MÚK Plotiště, kde se změní na červenou 37 a jako dálnice D37 pokračuje do Polska.
D37, tedy "červená 37" - označení pro trasu dálnice od MÚK Plotiště až na polskou hranici.
V MÚK Jaroměř ještě začíná I/33 a vede na Náchod.
Jedinou slabinou mého návrhu je to, že v MÚK Plotiště vedou tři čísla silnic (11, 35 a 37) a přitom jsou všechna vedena jako odbočení se změnou barev, zatímco hlavní trasa dálnice vedená přímo vlastně svoje číslo nemá. Ale to je podle mě snesitelná daň za to, abychom neměli jednu červenou 11 a dvě modré, které každá vedou na úplně opačné směry.
Re: D11 do Polska smysluplná?
Taky je možné 37 vést peáží po R35 a D11 z Opatovic na Plotiště. Bylo by pak nutné vymyslet nějaké číslo pro ten kousek I/37 z Opatovic do Hradce.Martin_L píše:I/37 a R37, tedy "modrá 37" od Pardubic přes Hradec na MÚK Plotiště, kde se změní na červenou 37 a jako dálnice D37 pokračuje do Polska.
D37, tedy "červená 37" - označení pro trasu dálnice od MÚK Plotiště až na polskou hranici.
Re: D11 do Polska smysluplná?
Ano, to mě taky napadlo, ale právě z důvodu nutnosti vymyslet nějaké nové číslo (73, 74?) jsem to zavrhl. A také proto, že sedmatřicítka je jakousi přirozenou spojnicí Pardubic a Hradce Králové, proto se mi nezdálo elegantní s ní ještě před Hradcem někam "uhnout".JirkaS píše:Taky je možné 37 vést peáží po R35 a D11 z Opatovic na Plotiště. Bylo by pak nutné vymyslet nějaké číslo pro ten kousek I/37 z Opatovic do Hradce.
Re: D11 do Polska smysluplná?
Neplánuje se převést E65 na D11 a Polskou S3? Docela to k tomu vybízí.
Re: D11 do Polska smysluplná?
To by pak časem mohlo být D2-R43-R35-D11.X502 píše:Neplánuje se převést E65 na D11 a Polskou S3? Docela to k tomu vybízí.
Re: D11 do Polska smysluplná?
Od koncepce tahů řady E se dost upouští a EU ji toliko už nesleduje, ale přeznačení minimálně od Prahy až bude D11+R11+S3 by bylo logické a přímo k tomu vybízející.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: Pozemkové spory (kauza Havránková)
Otázka:jak velký zájem má polská strana o budování D11 a následně k nim.Slyšel jsem Poláky,že dálnice nepotřebují(jak moudré-po jejích "šoustkách"nechce TIR jezdit,a tak mají klid) a tak je nebudou ani stavět.Děkujte pí.Havránkové,že dokončení tahu na Polsko oddálila.Naskýtá se možnost nechat D11 ve směru na Moravu,napojit na R35 a tak se odlehčí D1 i erární pokladně za výkup polností pí.Havránkové.Očekávám odezvy na návrh.
Re: D11 do Polska smysluplná?
Opět jsem tě musel přesunout. Dávej si prosím pozor, kam své příspěvky vkládáš nebo bude zle . Viz. i má soukromá zpráva tobě. Než položíš dotaz, koukni se a pročti si, co k tomu již bylo napsáno. Mnoho problémů zde bylo řešeno a vyřešeno. Piš kultivovaně!eccevita píše:Otázka:jak velký zájem má polská strana o budování D11 a následně k nim.Slyšel jsem Poláky,že dálnice nepotřebují(jak moudré-po jejích "šoustkách"nechce TIR jezdit,a tak mají klid) a tak je nebudou ani stavět.Děkujte pí.Havránkové,že dokončení tahu na Polsko oddálila.Naskýtá se možnost nechat D11 ve směru na Moravu,napojit na R35 a tak se odlehčí D1 i erární pokladně za výkup polností pí.Havránkové.Očekávám odezvy na návrh.
R11 do Polska smysl má bez pochyby. U Hradce Králové se bude oddělovat R35, tak to je také v pořádku. R11 však je otázkou vzdálenější budoucnosti, byť Poláci na ní dost tlačí a mluví o zprovoznění jejich S3 v 2015 (utopie). U nás drhne příprava (nejen na kauza pí. Havránkové), nicméně s R11 se stále počítá, že vznikne, byť do provozu spíše až 2022+.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: D11 do Polska smysluplná?
milý Martini.Omlouvám se,že jsi měl s přesunem příspěvku práci.Dík.K věci-na těchto sránkách jsem teprve chvíli,s problémy okolořsd se potýkám přes deset let.Když jsi mluvil o kultivovanosti-týkala se tvá výtka slova šoustka?-je to terminus technikus řidičů dálkové dopravy,za jejihž zájmy se ozývám-pro silnicenízkých řádů.Nikoli vždy nekvalitních.Stejně jako bundesaka=státní(nejen v D).Ještě jednou omluva.
Re: Pozemkové spory (kauza Havránková)
Co je to za blábol? Současné spojení přes Náchod je jedním z nejvytíženějších tranzitních tras ... Ještě bych teoreticky dovedl pochopit, že se šťourá do trasování za Jaroměří směrem k hranici ... Ale takto mi to připadá, že eccevita je troll, co tu naplácal do různých témat mimoběžné příspěvkyeccevita píše:Otázka:jak velký zájem má polská strana o budování D11 a následně k nim.Slyšel jsem Poláky,že dálnice nepotřebují(jak moudré-po jejích "šoustkách"nechce TIR jezdit,a tak mají klid) a tak je nebudou ani stavět.Děkujte pí.Havránkové,že dokončení tahu na Polsko oddálila.Naskýtá se možnost nechat D11 ve směru na Moravu,napojit na R35 a tak se odlehčí D1 i erární pokladně za výkup polností pí.Havránkové.Očekávám odezvy na návrh.
Re: D11 do Polska smysluplná?
Když tak čtu hádání mnohých o ničem-v jejich očích ale fundovaně...Měl Giusseppe možnost si úsek od Náchoda projet kamionem,či vůbec...?Pokud se nebudou věci řešit kontiunálně ale bude vadit slovo šoustka-to není sprosté,ale značí to vedlejší a mnohdy nekvalitní vozovky.Pokud bude vadit v textu(což nevylučuji)text oddělený čárkou a psané nebude po čárce odděleno SHIFTEM -ale uteče smysl psaného...není div,že mě mají možnost vyblokovat:děkuji.Rád bych si o těchto záležitosti pohovořil na meilu=eccevita@seznam.cz.Děkuji.
Re: D11 do Polska smysluplná?
Určitě stavět, akorát mě štve že to spolu s D3 nebude až k hranicím dálnice ale jen rychloska - Jak to zase bude v těch mapách vypadat kvůli 50 cm šířky na každý straně
Segue 1.4 tce Grand Scenic
Re: D11 do Polska smysluplná?
Směrem k hranicím to jaksi kopcovatí a pokud se to má klikatit průsmykama a ne šílenejma estakádama přes celý Krkonoše za obrovské náklady, tak má podlě mě Rko opodstatnění.
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: D11 do Polska smysluplná?
Rychlostky mají odlišné i jiné parametry, než šířku, nebo ne?
Re: D11 do Polska smysluplná?
měli i stoupání a poloměry "zatáček"
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)