D11 obecně
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D11 obecně
Desítky let čekáme na rozšíření u Brna a Vy už chcete rozšiřovat dálnici kde ještě zraje beton nebo se teprve kopou díry
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: D11 obecně
Honey, my nechceme rozšiřovat, my chceme připravovat rozšíření Právě proto, aby to nedopadlo jako u Brna, kde tam kde jezdí 70 k vozidel bude rozšírení za 5 let nejdříve a tam kde 50 k bude 6-pruh za 10-12 let, což je jaksi pozdě
Jinak myslím, že peážní úsek D11 a D35 nebude tak hrozný, každopádně se měl stavět s rezervou v SDP stejně jako Lipník-Bělotín a Hulín-Přerov.
Jinak myslím, že peážní úsek D11 a D35 nebude tak hrozný, každopádně se měl stavět s rezervou v SDP stejně jako Lipník-Bělotín a Hulín-Přerov.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D11 obecně
Lipník - Bělotín nemá žádnou rezervu v SDP ale je 3+3 rovnou, na Hulín-Přerov není žádná rezerva v SDP.
U D11 bude úspěch, pokud se do 15 let podaří 3+3 aspoň k těm Poděbradům. Dál už je to scifi.
U D11 bude úspěch, pokud se do 15 let podaří 3+3 aspoň k těm Poděbradům. Dál už je to scifi.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D11 obecně
Tak nějak to bude. Však já psal, jak by to mělo být u Přerova rezerva chybí a u Lipníku je zbytečná na hromadu let. A D11 bude úspěch ten 6-pruh k Poděbradům, souhlas, já polemizoval, že možná po dostavbě určitých částí D35 a hlavně pak celé bude potřeba provést rozšíření až po Sedlice. Příprava úpravy, alespoň té minimální, MÚK Sedlice by však měla začít už teď, zachvilu bude na té křižovatce takový provoz, že vedení jedním pruhem může být málo.Martin z Ostravy píše:Lipník - Bělotín nemá žádnou rezervu v SDP ale je 3+3 rovnou, na Hulín-Přerov není žádná rezerva v SDP.
U D11 bude úspěch, pokud se do 15 let podaří 3+3 aspoň k těm Poděbradům. Dál už je to scifi.
-
- Autor
- Příspěvky: 6839
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D11 obecně
U Lipníku určitě není zbytečná, ve špičkové časy přijde vhod, intenzity na D1 v posledních letech velmi narostly.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D11 obecně
víc jak 40let trvalo, než se Hradecká aspoň dotkla hradce
a vy byste chtěli za 15let 6ti pruh k Poděbradům
a kdo by tam jezdil ?
řidiči kamionů nejsou - psali v dnešní BurešDnes
a ti povinně štastní majitelé EV budou stát co 50km na nabíječkách, čili ten provoz na 6ti pruh určitě nebude
a vy byste chtěli za 15let 6ti pruh k Poděbradům
a kdo by tam jezdil ?
řidiči kamionů nejsou - psali v dnešní BurešDnes
a ti povinně štastní majitelé EV budou stát co 50km na nabíječkách, čili ten provoz na 6ti pruh určitě nebude
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D11 obecně
Já tam pojedu - spalovákem mumrymu a dalším "nositelům pokroku" navzdory. A dokonce i autem bez nuceného omezovače rychlosti vnuceného nám EU. Radši stará plechovka s manuálním řízením než mrcha co mi bude "nadávat", že nedodržuji příkazové značky...
Re: D11 obecně
Pote, co sanitky jezdi nouzove prostredkem, mi prijde stavba novych dalnic bez pojizdeneho odstavneho pruhu jako mrhani mistem a prostredky.
Re: D11 obecně
OK, moc tama nejezdím, to uznávám. Stejně tak uznávám, že tahle peáž je trochu jiného kalibru než D1+D55 u Přerova, ale rezervu v SDP by si Přerov určitě zasloužil. přecejen, rozdíl je pouze v tom vykoupit o něco více pozemků, a trochu jinak dělat odvodnění předpokládám, jinak nic drahého navíc. Mosty normálně na 4-pruh a tu velkou estakádu s širokým odstavným, který by se v budoucnu využil.Martin z Ostravy píše:U Lipníku určitě není zbytečná, ve špičkové časy přijde vhod, intenzity na D1 v posledních letech velmi narostly.
To, že se po 40 letech dotkla Hradce je velmi smutné a myslím, že bychom neměli kvůli tomu usnout a dalších 40 let dělat hovnoMike píše:víc jak 40let trvalo, než se Hradecká aspoň dotkla hradce
a vy byste chtěli za 15let 6ti pruh k Poděbradům
a kdo by tam jezdil ?
řidiči kamionů nejsou - psali v dnešní BurešDnes
a ti povinně štastní majitelé EV budou stát co 50km na nabíječkách, čili ten provoz na 6ti pruh určitě nebude
Tu další část beru s úsměvem
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D11 obecně
Ono to je těžké. Šetří se na všem možném a stavět širší mosty, aby se zhruba za dvacet či vůbec možná někdy využily, to je téměř nemožné protlačit rozpočtem. Pak se léta musí udržovat i nevyužívaná část a v době, kdy se konečně začne dálnice rozšiřovat už bude most potřebovat generálku, ne-li přestavbu.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: D11 obecně
No tady právěže bude odstavný docela velký (26,5 pokud vím) tak udělat D28 nebo tak něco a pak by tam holt odstavný nebyl po rozšíření. S tou generálkou máš ale pravdu Ale jsme OT
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: 3.11.2016 10:11:25
- Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
- Kontaktovat uživatele:
Re: D11 obecně
Jak tak čtu tuto diskuzi, asi si myslím, že kdyby se D1 již teď modernizovala jako 3+3, nemusela by se kapitola 3pruhu na D11 ani otevírat.
Tedy samozřejmě kromě prvního úseku, který je momentálně v realizaci, samozřejmě.
Tedy samozřejmě kromě prvního úseku, který je momentálně v realizaci, samozřejmě.
Re: D11 obecně
No na prvním úseku a hned na tom dalším úseku D11 (po exit Bříství) je 6-pruh potřeba tak jako tak. A jestli máš pocit, že 6-pruhová D1 zajistí "neodliv" dopravy na D35+D11 po realizaci D35, přestože to bude rychlejší severem, tak tě nějak moc nechápu.
Ale klidně se D1 na 6-pruh modernizovat mohla už teď, souhlas
Ale klidně se D1 na 6-pruh modernizovat mohla už teď, souhlas
Re: D11 obecně
No D1 se teď nemohla modernizovat, ale je škoda, že to někdo dřív nepřipravil, aby se mohla .Aram96 píše:No na prvním úseku a hned na tom dalším úseku D11 (po exit Bříství) je 6-pruh potřeba tak jako tak. A jestli máš pocit, že 6-pruhová D1 zajistí "neodliv" dopravy na D35+D11 po realizaci D35, přestože to bude rychlejší severem, tak tě nějak moc nechápu.
Ale klidně se D1 na 6-pruh modernizovat mohla už teď, souhlas
Až se bude stavět okruh Prahy- Ústí, MB, Pardubice, tak stejně po D11 tolik aut nepojede
Ale vážně, i za exitem Jirny je to zahuštěné? Směrem od Prahy jedu málokdy, ale nikdy mi to nepřišlo nějak dramatické+ občas se kouknu na ty kamery, co jsou ještě před Jirny ze směru z Hradce a i ráno mi to přijde docela v pohodě( ale jak říkám, praktickou zkušenost nemám).
Re: D11 obecně
Dobrý okruhkrtek700 píše:No D1 se teď nemohla modernizovat, ale je škoda, že to někdo dřív nepřipravil, aby se mohla .Aram96 píše:No na prvním úseku a hned na tom dalším úseku D11 (po exit Bříství) je 6-pruh potřeba tak jako tak. A jestli máš pocit, že 6-pruhová D1 zajistí "neodliv" dopravy na D35+D11 po realizaci D35, přestože to bude rychlejší severem, tak tě nějak moc nechápu.
Ale klidně se D1 na 6-pruh modernizovat mohla už teď, souhlas
Až se bude stavět okruh Prahy- Ústí, MB, Pardubice, tak stejně po D11 tolik aut nepojede
Ale vážně, i za exitem Jirny je to zahuštěné? Směrem od Prahy jedu málokdy, ale nikdy mi to nepřišlo nějak dramatické+ občas se kouknu na ty kamery, co jsou ještě před Jirny ze směru z Hradce a i ráno mi to přijde docela v pohodě( ale jak říkám, praktickou zkušenost nemám).
No já tam občas jedu a hlavně mi přijde, že je úplně bez poklesu exit Jirny, a ŘSD se pořád trochu chlubí, jak to rozšiřuje na 6-pruh, ale mělo to rezervu v SDP a hlavně to nicmoc neřeší , za tím dalším exitem mi přijde, že je aut méně už.
Každopádně bych neřekl, že tam je provoz, který by to nezvládalo ten 4-pruh. Jak jsem psal dříve a i jinde ... teď je za mě správný čas začít s přípravou na zkapacitnění (realizace za 10 let, hlavně to mít připravené na generálku povrchu, podle toho se to bude řídit) D11,D10,D8.
D5 ta měla po Beroun už stát a stejně tak u Brna, tam je to úplná tragédie v tom nejužším místě mezi křižovatkama, zbytek ještě pár let vydrží, ovšem ty termíny dokončení 2030 vypadají strašně Na té D5 taky škoda mluvit, nechápu, že příprava zkapacitnění dávno nezačala, to přece musí vidět, že ta doprava tam je hrozná. Ohledně toho Brna no coment, tam se o tom mluví přes 10 let a je hovno .. holt vidíme, že ŘSD Brno mělo asi plné ruce práce na jiných dálnicích (ironie)
Re: D11 obecně
No, nevím jak to vidí např. Honey, ale za mě docela provozní masakr minimálně po Poděbrady. V pátek odpoledne totál... Ale kdyby TEĎ někdo začal tlačit přípravu, tak 15 let uteče a jezdit se stopro na 6 pruhu k Poděbradům nebude. V té době bude MOŽNÁ FINIŠOVAT D43, dálniční přivaděč k Děčínu apod.
Re: D11 obecně
Osobně bych si tipl, že bude určitě dřív 6-pruh na D11 než D43 komplet celá (je jedno v jakých kategoriích)
dodám: a to z toho důvodu, že když se D43 nepostavila doteď, resp. někdy v 90.letech či počátkem milenia, tak teď už určitě ne, protože nároky obyvatel jsou úplně jinde, než dříve a peníze na ty tunely se státu nebude moc chtít dávat Holt tahle dálnice nevede do Prahy.
dodám: a to z toho důvodu, že když se D43 nepostavila doteď, resp. někdy v 90.letech či počátkem milenia, tak teď už určitě ne, protože nároky obyvatel jsou úplně jinde, než dříve a peníze na ty tunely se státu nebude moc chtít dávat Holt tahle dálnice nevede do Prahy.
Re: D11 obecně
To Aram96
Teď jste napsal pěknou kravinu. Že by zrovna Praha byla nějak systémově protěžována, to asi ne...
Teď jste napsal pěknou kravinu. Že by zrovna Praha byla nějak systémově protěžována, to asi ne...
Re: D11 obecně
Nechtěl bych to řešit tady, ale rozhodně nenapsal Jednak to bylo s nadsázkou, ale jinak se stačí podívat na plány s D3 (tím bych ani v nejmenším nechtěl naznačit, že by se neměla stavět)
Re: D11 obecně
D11 100% po Sadskou
tedy krom pátku, jak zde napsáno
a bohužel home-office už dělá to, že pátek i dopoledne
a praha se už dávno neprotežuje, proto povedou z brna do ostravy dálnice 2 a z praha na jih čech žádná
ovšem ta myšlenka D11 vs D43 je zajímavá, škoda že se nedožiju toho, kdo vyhrál
tedy krom pátku, jak zde napsáno
a bohužel home-office už dělá to, že pátek i dopoledne
a praha se už dávno neprotežuje, proto povedou z brna do ostravy dálnice 2 a z praha na jih čech žádná
ovšem ta myšlenka D11 vs D43 je zajímavá, škoda že se nedožiju toho, kdo vyhrál
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: 3.11.2016 10:11:25
- Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
- Kontaktovat uživatele:
Re: D11 obecně
No, to bude záležet zřejmě na cílu cesty. Z Prahy je D1 ideální pro cesty na jižní polovinu Moravy, D11+D35 zase Olomoucko a Ostravsko, nicméně dost lidí v této relaci spíše volí vlak, který i po dostavbě D35 bude rychlejší, než auto.Aram96 píše:No na prvním úseku a hned na tom dalším úseku D11 (po exit Bříství) je 6-pruh potřeba tak jako tak. A jestli máš pocit, že 6-pruhová D1 zajistí "neodliv" dopravy na D35+D11 po realizaci D35, přestože to bude rychlejší severem, tak tě nějak moc nechápu.
Ale klidně se D1 na 6-pruh modernizovat mohla už teď, souhlas
Ale zase se nebráním, kdyby byl 6-pruh celý v úseku Praha - HK-Plotiště Možná se toho ještě dožijeme
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D11 obecně
Pánové, proč se krotit s fantazírováním. Už bych rovnou plánoval něco takového:
https://www.google.cz/maps/@41.9977744, ... 384!8i8192
https://www.google.cz/maps/@41.9977744, ... 384!8i8192
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: D11 obecně
Pche, cuckari... kdyz netroskarit, tak netroskarit.
Re: D11 obecně
čichám čichám fotošop
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: D11 obecně
...zjevně v těchto zemích nemají svého Patrika....anebo zabetonovaného v základech:o)