To mi přijde trochu přehnaný, most tam je, náspy jsou vcelku ideální, viděl bych to jen na podklad a vozovku + samozřejmě připojovací/odpojovací pruhy...Michal R píše:...V případě nového exitu jsou to spíše desítky až stovky mio Kč.
D11 obecně
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: D11 obecně
Re: D11 obecně
Tož myslíte, že nový exit (odbočovací pruhy, návěstí, zemní práce, infrastruktura atd.) pořídíte do deseti miliónů korun?Mosquit píše:To mi přijde trochu přehnaný, most tam je, náspy jsou vcelku ideální, viděl bych to jen na podklad a vozovku + samozřejmě připojovací/odpojovací pruhy...Michal R píše:...V případě nového exitu jsou to spíše desítky až stovky mio Kč.
Re: D11 obecně
Podle běžnejch cen počítejte minimálně deset tisíc na metr čtvereční. Nezdá se to moc, je to něco přes čtvrt miliardy na kilometr dálnice. Takže "pouhý" čtyři rampy po 100m s šířkou 7 m máme bratru 30 milionů když to sfouknou lacino, ale s odbočovacíma pruhama a další drobnou bižutérií nejmíň padesát.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D11 obecně
no, ono kdyby investorem byl p. Březina, tak se do těch 10mio prostě vejdou
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D11 obecně
....pokud to bude exit a la Rohlenka,ani to neMike píše:no, ono kdyby investorem byl p. Březina, tak se do těch 10mio prostě vejdou
Re: D11 obecně
Bude se někde ve výročních statistikách uvádět těch pár set metrů, které se letos prodloužila D11?
Re: D11 obecně
a kterých pár set metrů myslíte?
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: D11 obecně
Nejspíš ten úplný konec nynější D11 - od otevření tohoto provizoria se stále jezdilo po jedné polovině, zatímco druhá byla zcela připravena (tuším i nalajnovaná).
Včera jsem tam jel a už je čtyřpruh až na konec
Včera jsem tam jel a už je čtyřpruh až na konec
Re: D11 obecně
Přesně tak. Bylo to nalajnované, přejezd dělícího pásu tam taky je. Ale otevřeli to teprv nedávno... Ví někdo, kdy přesně a jestli to nebylo někde nějak mediálně prezentováno?Mosquit píše:Nejspíš ten úplný konec nynější D11 - od otevření tohoto provizoria se stále jezdilo po jedné polovině, zatímco druhá byla zcela připravena (tuším i nalajnovaná).
Včera jsem tam jel a už je čtyřpruh až na konec
Re: D11 obecně
Tak to je pěkné, že je to konečně po dvou letech (nesmyslného neprovozování) otevřené. A teď by někdo mohl ještě po dvou letech konečně sundat ty značky, které již také přesně neinformují a jsou osazeny stále ze všech směrů.Mosquit píše:Nejspíš ten úplný konec nynější D11 - od otevření tohoto provizoria se stále jezdilo po jedné polovině, zatímco druhá byla zcela připravena (tuším i nalajnovaná).
Včera jsem tam jel a už je čtyřpruh až na konec
Re: D11 obecně
Jen ať je tam ještě nechají, díky tomu nejezdí všechny kamiony přes Opatovice a kolem Fakultní nemocnice v HK, ale stále i přes Nové město a kruhák u ČKD. Samozřejmě, že je to lapsus, ale svůj význam to má
Re: D11 obecně
Dopravní priority vlády: D1 a D11 a modernizace železnice do Tábora
Praha - Vláda dnes schválila návrh aktualizovaného harmonogramu výstavby dopravní infrastruktury do roku 2013. ČTK to řekl zdroj obeznámený s jednáním vlády. Mezi prioritními stavbami, které se mají letos zahájit, je oprava některých úseků dálnice D1, prodloužení hradecké dálnice D11 a modernizace železniční trati mezi Veselím nad Lužnicí a Táborem. Za nové stavby plánuje ministerstvo v letošním roce utratit přes 46 miliard korun, o dvě miliardy více než investovalo loni.
Na pět miliard korun vyjde prodloužení dálnice D 11 mezi Hradcem Králové a Osičkami.
http://www.financninoviny.cz/zpravodajs ... ora/739340
Praha - Vláda dnes schválila návrh aktualizovaného harmonogramu výstavby dopravní infrastruktury do roku 2013. ČTK to řekl zdroj obeznámený s jednáním vlády. Mezi prioritními stavbami, které se mají letos zahájit, je oprava některých úseků dálnice D1, prodloužení hradecké dálnice D11 a modernizace železniční trati mezi Veselím nad Lužnicí a Táborem. Za nové stavby plánuje ministerstvo v letošním roce utratit přes 46 miliard korun, o dvě miliardy více než investovalo loni.
Na pět miliard korun vyjde prodloužení dálnice D 11 mezi Hradcem Králové a Osičkami.
http://www.financninoviny.cz/zpravodajs ... ora/739340
Re: D11 obecně
To by mě zajímalo, kde přišli na těch 5 miliard.
Re: D11 obecně
IHNED to v tabulce u článku rozvádí více:
Královéhradecký Výstavba 11 kilometrů D11 v úseku Hradec Králové – Osičky 5,4
11 km - buď je to včetně stavby 1106-1 do Předměřic (to je asi moc optimismu), nebo je to celé zmatek a jedná se opravdu jen dokončení úseku 1105-2 a uvádějí celkovou délku (ta je ale asi 14?)
Královéhradecký Výstavba 11 kilometrů D11 v úseku Hradec Králové – Osičky 5,4
11 km - buď je to včetně stavby 1106-1 do Předměřic (to je asi moc optimismu), nebo je to celé zmatek a jedná se opravdu jen dokončení úseku 1105-2 a uvádějí celkovou délku (ta je ale asi 14?)
Re: D11 obecně
xkorj: Taky koukám jak to roste. Vychází to jedině tak, že by 1 mld dostala paní Štrosová, zato že "zadarmo" odvevzdá pozemky a 2 mld chlapci z úřadů zato, že to všechno dokázali tak rychle vyřešit
Re: D11 obecně
V létaku HK-Smiřice je zahájení výstavby 4/2013. To tam dřív bylo?
Re: D11 obecně
Jo to datum už tam je delší dobu. No kdyby to bylo až do Plotiště, tak bych těm 5 mld věřil, tam ta křižovatka spolkne asi dost peněz, i těch 11 km by zřejmě sedělo. Ale vůbec se o tom nemluvilo, takže se nechme překvapit. Každopádně do Kuklen by to mělo stát kolem 1,5 mld (podle původního plánu že )
Re: D11 obecně
Tak to i je... Zase novinářská interpretace nejspíše.xkorj píše:Každopádně do Kuklen by to mělo stát kolem 1,5 mld (podle původního plánu že )
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: D11 obecně
Tuhle zprávu s tou tabulkou nemůžu najít, nebyl by odkaz? Představa, že to dotáhnou až na jičínskou, je příjemná a 11 km opravdu vychází +/- dostavba 1105-2 plus stavba 1106-1caveman píše:IHNED to v tabulce u článku rozvádí více:
Královéhradecký Výstavba 11 kilometrů D11 v úseku Hradec Králové – Osičky 5,4
11 km - buď je to včetně stavby 1106-1 do Předměřic (to je asi moc optimismu), nebo je to celé zmatek a jedná se opravdu jen dokončení úseku 1105-2 a uvádějí celkovou délku (ta je ale asi 14?)
Re: D11 obecně
Už to trochu propadlo do historie, ale našel jsem:JohnyRockNRoll píše:Tuhle zprávu s tou tabulkou nemůžu najít, nebyl by odkaz? Představa, že to dotáhnou až na jičínskou, je příjemná a 11 km opravdu vychází +/- dostavba 1105-2 plus stavba 1106-1caveman píše:IHNED to v tabulce u článku rozvádí více:
Královéhradecký Výstavba 11 kilometrů D11 v úseku Hradec Králové – Osičky 5,4
11 km - buď je to včetně stavby 1106-1 do Předměřic (to je asi moc optimismu), nebo je to celé zmatek a jedná se opravdu jen dokončení úseku 1105-2 a uvádějí celkovou délku (ta je ale asi 14?)
http://zpravy.ihned.cz/politika/c1-5439 ... hce-stavet
Re: D11 obecně
Tak řekl bych, že to bude jak naznačuje caveman. Úsek 1105/2 má totiž měřit cca 11 km a na stránkách SFDI jsou uvedeny celkové náklady ve výši 5,4 mld Kč. Podle nové mapky ŘSD se má stavět do Kuklen. Takže novináři to interpretujou opět dost nejednoznačně, člověk má pocit, že to má stát ještě pět mld.
Re: D11 obecně
to balance: Díky,byť za špatné zprávy. To dotažení D 11 na kraj Hradce je fakt smolná stavba! Nejdříve selka (nebo neschopnost úředníků s ní jednat),pak stále nedotažená kupní smlouva na pár cm2 (nebo opět malá snaha státu) se sestrou selky a teď možná zbytečné propadnutí stavebního povolení. Takhle se do Krkonoš hned tak nesvezem...Škoda!
Re: D11 obecně
Dneska jsem jel kolem vyhlášené "půlbrány" za lanovým mostem a už stála i část, která má snímat směr do Prahy. A je jasno. Ta část je OTOČNÁ, přičemž v době průjezdu byla sklopená rovnoběžně s pruhy dálnice.