D11 obecně
Re: D11 obecně
Zcela určitě neboť je to cesta jak dostat kamiony na dálnici - on už se někde najde nějaký mostek, který to "zařídí"
Jinak předpokládám, že jste tamtudy vživotě nejel, jinak byste tohle nemohl vůbec napsat
Jinak předpokládám, že jste tamtudy vživotě nejel, jinak byste tohle nemohl vůbec napsat
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D11 obecně
Párkrát jsem tam jel ale to už je pár let. Jinak můj předchozí příspěvek byl dotaz a ne nějaká kritika. Jasně jsem napsal, že místní situaci neznám. Proto nechápu ten útočný tón!!! Jenom se mi nelíbí ta cena za těch pár stovek metrů při napjatém rozpočtu na rok 2012.Mike píše: Jinak předpokládám, že jste tamtudy vživotě nejel, jinak byste tohle nemohl vůbec napsat
Re: D11 obecně
No myslim že to "pár stovek metrů" nebude, spíš něco přes 2 kilometry a pár mostů, a nevim jestli je až k trati definitivní povrch a vystrojení. Pokud to zahrnuje i MUK Kukleny, tak je to za cenu obvyklou. Ale prej jsou ještě furt nějaký problémy s pozemkama pro Havránkovou?
Re: D11 obecně
Zcela určitě je tento malý úsek potřeba, jak píše Mike, je to způsob jak dostat kamiony jedoucí směr Náchod na dálnici (a že jich je), což zároveň povede k vyšší bezpečnosti na nynější I/11, navíc by to mohlo znamenat i úlevu pro osobní automobily, které často stojí v koloně do Plačic. Dále dostavba pomůže právě této vesnici, která na toto provizorium není stavěná. Potřeba je rovněž co nejrychleji dostat D11 do Jaroměře, kde se tranzit trochu rozmělňuje směr Trutnov a Náchod, úsek HK-JAR. je katastrofa a jeden z nejnebezpečnějších úseků v ČR, ale myslim si, že stavba se zahájí nejdřív 2014 spolu s OPD II.
Jinak u Havránkový se teď myslim čeká na kroky Pozemkového fondu, který by ji měl sehnat ty náhradní pozemky.
Jinak u Havránkový se teď myslim čeká na kroky Pozemkového fondu, který by ji měl sehnat ty náhradní pozemky.
Re: D11 obecně
Jonáš: Tahle fotka je dělaná až u trati.
Povrch je finální, vystrojení svodidly je tam vidět. Tajímalo by mě, jestli jsou ta středová svodidla jen nedodělaná, nebo už vytuněná od sběračů kovů Technologií ten kus samozřejmě není vybavený vůbec. Jo a když jsem u technologií, na D11 se teď instaluje kromě jiného 15 nových kamer Re: D11 obecně
A co je horší, že se tam vyskytuje jakási bestie pekelná, zřejmě pes baskervislký. Na fotce byl bezděčně zachycen jeho černý obrys
Re: D11 obecně
nene, to je jasné zhmotnění všech slibů od ministrů, úředníků RSD i vládních vyjednavačů
(neboli, "na D11 serepes" )
případným mravokárcům se omlouvám, ale nezbylo než to říci naplnouhubu
(neboli, "na D11 serepes" )
případným mravokárcům se omlouvám, ale nezbylo než to říci naplnouhubu
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D11 obecně
Mike: To je bohužel velice trefné. Když jsem nedavno někde četl, že kauza Havránková není ještě ukončena a že se teprve hledají pozemky tak jsem myslel, že mě vomejou. Měl jsem naivně za to, že právě ty pozemky jí už byly opatřeny. Přestávám tomu rozumět (tedy ne že bych tomu před tím rozuměl ....)
Re: D11 obecně
Podle mě to bude furt dokola, ona řekne, že se jí pozemky nelíbí a pojede se nanovo. Nechápu na čem se teda dohodli? Pochybuji, že ona přistoupila na pozemky, které nejsou přesně specifikované.Dr.Fe1 píše:Mike: To je bohužel velice trefné. Když jsem nedavno někde četl, že kauza Havránková není ještě ukončena a že se teprve hledají pozemky tak jsem myslel, že mě vomejou. Měl jsem naivně za to, že právě ty pozemky jí už byly opatřeny. Přestávám tomu rozumět (tedy ne že bych tomu před tím rozuměl ....)
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: D11 obecně
Podle chlumeckého starosty (M. Uchytila) se vyjednává o zřízení nového exitu u Chlumce nad Cidlinou, viz následující rozhovor:
http://hradecky.denik.cz/online_rozhovo ... nline.html
http://maps.google.de/maps?q=Chlumec+na ... c&t=h&z=17
http://hradecky.denik.cz/online_rozhovo ... nline.html
Jedná se o toto místo:... Výjimkou jsou zásobovací vozy do místních firem, včetně nákladních souprav do BESTu u Lučic. Zde se pan majitel pokouší o dohodu s ministerstvem dopravy na sjezdy na dálnici v obou směrech s tím, že by toto realizoval z vlastních investic.. Pro Chlumec by to bylo vynikající řešení, a proto zastupitelstvo tuto možnost a snahu zahrnuje do změny územního plánu...
http://maps.google.de/maps?q=Chlumec+na ... c&t=h&z=17
Re: D11 obecně
A údržbu bude pan majitel taky financovat z vlastních peněz? Vždyť je tam sjezd kousek...
Jinak jsem dneska vyzkoušel ten opravenej pravej pruh směr na Prahu (s Transitem a vlekem) - nic moc, sic nejsou klasický drncání, ale jinak to houpe jak na horský dráze...
Jinak jsem dneska vyzkoušel ten opravenej pravej pruh směr na Prahu (s Transitem a vlekem) - nic moc, sic nejsou klasický drncání, ale jinak to houpe jak na horský dráze...
Re: D11 obecně
Nový sjezd? No to ani náhodou ... Nejenže je to úplně mimo normy (vzdálenost MÚK v extravilánu) ale navíc je to uplný nesmysl. Pokud si BEST postaví nevhodně provozovnu, tak ať si pak taky řeší tyhle následky a postaví si obchvat k nejbližšímu exitu, na výběr má dokonce dva... Doporučuju si k tomu přečíst zákon o pozemních komunikacích, speciálně § 39.
Re: D11 obecně
to by byl rekord,aby díra velikosti Chlumce měla 3 sjezdy
Re: D11 obecně
No vono snad u těch současnejch nejde ani o díru Chlumec, ale napojení dejme tomu od díry Jičín a Dvůr Králové na silnice směr díry Kutná Hora - Čáslav a diry Bohdaneč - Pardubice
Re: D11 obecně
Já nekritizuju ty stávající,ale ten potencionální třetí.jonáš píše:No vono snad u těch současnejch nejde ani o díru Chlumec, ale napojení dejme tomu od díry Jičín a Dvůr Králové na silnice směr díry Kutná Hora - Čáslav a diry Bohdaneč - Pardubice
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: D11 obecně
Mám pocit, že Best tam stál dlouho předtím, než se definitivně odsouhlasila trasa D11, sjezdy, nový přivaděč od chlumecké benzínky (pokračující na Týnec) a Best usiloval o vybudování sjezdu v tomto místě už tenkrát.Pokud si BEST postaví nevhodně provozovnu, tak ať si pak taky řeší tyhle následky a postaví si obchvat k nejbližšímu exitu
Re: D11 obecně
Myslíš v 96 nebo kolikátém roce to bylo přesně?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D11 obecně
Ale ono je to vcelku jedno jestli tam dálnice stále dřív nebo později, ta provozovna stojí uprostřed polí napojená na silnici III. třídy... A ano, pamatuju ji tam už dříve, ale to BEST nebyl tak velkou firmou a vozil to tam nejspíš aviema, viz: http://www.mapy.cz/#x=15.467653&y=50.12 ... 28-29-27-h - čili ten nárůst od roku 2003 by měli kompenzovat i oni, protože současný rozsah je výrazně vyšší než kdysi ... Výjezdy z dálnice se budují tam, kde jsou dopravně žádané a vhodné, jedna dlaždičkárna to bohužel nezachrání :/
Re: D11 obecně
Přidávám docela zajímavý postřeh.
Zrovna když jsem četl poslední diskuzi v tomto vlákně, objevil se u nás v kanceláři stavař-silničář. No a když viděl stránky www.ceskedalnice.cz (tímto vyřizuji chválu a poděkování autorům!) také se podíval, co se píše k D11, na které kdysi taky dělal.
Dle jeho názoru (s čímž samo souhlasím), je třetí sjezd je naprostým nesmyslem a uvedl důvody víceméně stejné jako zde. Zajímavou informací je, že nápad vybudovat únosnou a dostatečné širokou komunikaci podél dálničního tělesa k Levínskému exitu (východně) zde už byl. Tak proboha proč se nevrátit k této myšlence a snažit se o exit.
A aby to nebylo jen takové plácnutí, tak i čísla: Dle onoho stavaře je vzdálenost BESTu od exitu Levín takřka přesně 4km, v rovném terénu. Komunikace v kategorii S 6,5/50 by vyšla do 10-12mio Kč. V případě nového exitu jsou to spíše desítky až stovky mio Kč. A to nemluvím o opruzu během stavby, kterým se dnes politicky korektně říká "dopravní kongesce"
Tak doufám, že snad někdo dostane rozum.
Zrovna když jsem četl poslední diskuzi v tomto vlákně, objevil se u nás v kanceláři stavař-silničář. No a když viděl stránky www.ceskedalnice.cz (tímto vyřizuji chválu a poděkování autorům!) také se podíval, co se píše k D11, na které kdysi taky dělal.
Dle jeho názoru (s čímž samo souhlasím), je třetí sjezd je naprostým nesmyslem a uvedl důvody víceméně stejné jako zde. Zajímavou informací je, že nápad vybudovat únosnou a dostatečné širokou komunikaci podél dálničního tělesa k Levínskému exitu (východně) zde už byl. Tak proboha proč se nevrátit k této myšlence a snažit se o exit.
A aby to nebylo jen takové plácnutí, tak i čísla: Dle onoho stavaře je vzdálenost BESTu od exitu Levín takřka přesně 4km, v rovném terénu. Komunikace v kategorii S 6,5/50 by vyšla do 10-12mio Kč. V případě nového exitu jsou to spíše desítky až stovky mio Kč. A to nemluvím o opruzu během stavby, kterým se dnes politicky korektně říká "dopravní kongesce"
Tak doufám, že snad někdo dostane rozum.
Re: D11 obecně
2Michal R: rozum má celkem dost lidí, ale tady jde přece o úplně jiné zájmy než rozum, nebo to je potřeba pořád opakovat?
Re: D11 obecně
No jedině, že směrem k Levínu je v cestě řeka Cidlina a pár dalších potůčků ...
Nejrozumější by bylo udělat SZ obchvat obce Štíty tady od délce cca 300m a hnát kamióny na Exit68. Stačila by klidně kategorie S4 se zmačkami pouze pro Best.
Stávající most přes Cidlinu od Levína směrem na Potučky už má svoje za sebou.
Nejrozumější by bylo udělat SZ obchvat obce Štíty tady od délce cca 300m a hnát kamióny na Exit68. Stačila by klidně kategorie S4 se zmačkami pouze pro Best.
Stávající most přes Cidlinu od Levína směrem na Potučky už má svoje za sebou.
Re: D11 obecně
Teď jsem tě, Michale R, trošku nepobral, píšeš k exitu východně ale zároveň Levín, to si odporuje IMHO ideální a nejkratší variantou je toto propojení: http://www.mapy.cz/s/2pBw
BTW uznání si samozřejmě vážíme a děkujeme
BTW uznání si samozřejmě vážíme a děkujeme
Re: D11 obecně
mapman píše:Teď jsem tě, Michale R, trošku nepobral, píšeš k exitu východně ale zároveň Levín, to si odporuje IMHO ideální a nejkratší variantou je toto propojení: http://www.mapy.cz/s/2pBw
BTW uznání si samozřejmě vážíme a děkujeme
No jo, paráda, východ / západ.... no jasně, že západně..... jsem ostuda.
Jak píšu, tak se uvažovalo právě o spojce mezi fabrikou BEST - a Levínským exitem. Proč a z jakých důvodů se uvažovalo o tomto exitu, když je to dál, to fakt nevím..... Pokud mě pamět slouží, tak tuším tvrdil, že v té trase jezdilo mraky stavebních strojů, dokonce je to i patrné z ortofotomap. Ale ať tak či onak, rozhodně nestavět exit.
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: D11 obecně
Ono to nemá koncepci ani i pohledu Chlumce, který už má jeden exit s luxusním přivaděčem (od Levína) + Chýšť, kterou ale chlumečáci moc nepoužívají.
Při novém exitu u BESTu by se frekvence lidí stáhla sem, což by se jistě nelíbilo obyvatelům Lučic a části Kladruby...
Při novém exitu u BESTu by se frekvence lidí stáhla sem, což by se jistě nelíbilo obyvatelům Lučic a části Kladruby...
Re: D11 obecně
Nelze dělat sjezd z dálnice na každé mezi, kde si někdo vzpomene. Tohle je úplně nekoncepční a nesmyslné. Ztotožňuji s s postojem Petra Čepka:
http://www.youtube.com/watch?v=0DI6u050PS4
http://www.youtube.com/watch?v=0DI6u050PS4