D11 obecně
Re: D11 obecně
nejlepší na tom je, že 611 pomalu přestává být náhradní komunikací
soustava kruhových objezdů - nově doplňovaná výstavbou u Mochova - ji v podstatě vyřazuje z možnosti použít ji jako objízdnou trasu
však také kolona stála od sjezdu Jirny až do toho Mochova
soustava kruhových objezdů - nově doplňovaná výstavbou u Mochova - ji v podstatě vyřazuje z možnosti použít ji jako objízdnou trasu
však také kolona stála od sjezdu Jirny až do toho Mochova
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D11 obecně
Kulaťáků není nikdy dost...
Re: D11 obecně
Jenze problem nebyl v tom kruhaku ale v tech semaforech.... A v tom, ze spousta ridicu necumi na to co se deje pred nimi.
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: D11 obecně
Znepřijemňování cest po paralelních silnicích k dálnicím není jen u nás. Kdo byl ve Francii, tak ví, že je lepší zaplatit mýto, než se zbláznit z KO co kilometr.
Re: D11 obecně
Kdo byl ve Francii, tak ale ví, že to není znepříjemňování paralelních tahů s dálnicí. Oni to tam mají všude, třeba i na páteřní silnici přes celou Korsiku, kde žádná dálnice není.
-
- Příspěvky: 397
- Registrován: 19.10.2009 9:21:32
Re: D11 obecně
Jen takové povzdechnutí nad aktuálním stavem výstavby a přípravy D11..
http://hradec.idnes.cz/stavba-d11-a-dal ... zpravy_kvi
http://hradec.idnes.cz/stavba-d11-a-dal ... zpravy_kvi
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: D11 obecně
To nemůže být rychlé, osm roků to stálo, nejde to mít za chvilku hotové, to by nebyla pak D11. Musí se ještě pár roků počkat aby se mohl otevřít další delší úsek:
1984 18km po exit 18
1985 7km po exit 25
1990 17km po exit 42
pak dlouho nic
2006 42km po exit 84
2008 2km provizorní sjezd 86
a teď zase dlouho nic
cca 2018 4km po exit 90
zase dloho nic
1984 18km po exit 18
1985 7km po exit 25
1990 17km po exit 42
pak dlouho nic
2006 42km po exit 84
2008 2km provizorní sjezd 86
a teď zase dlouho nic
cca 2018 4km po exit 90
zase dloho nic
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: D11 obecně
Rok 2020 dalších 23 km, dálnice končí za Jaroměří, nevěřitelné se stává skutečností. Pokud se zadaří.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: D11 obecně
Óóóó............... to by bylo moc hezké, k tomu obchvat Jaroměře a Náchoda...........
To už jsem se asi trošku zbláznil
To už jsem se asi trošku zbláznil
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: D11 obecně
Obchvat Jaroměře je dle mě blíž k realizaci než drahý a těžko průchodný obchvat Náchoda, jehož realizace se zcela jistě dočkáme až po zprovoznění úseku do Jaroměře.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: D11 obecně
Největším problémem v Náchodě je to, že město zaplnilo úplně celé údolí a tak nebo onak se obchvat musí zavrtat do kopců ať už severní nebo jižní varianta.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: D11 obecně
a k čemu bude obchvat náchoda, když tranzit bude muset po RD3511
oni ti poláci nemají kam spěchat, ale věřím, že jsou schopni to mít postavené v době, kdy tady se bude projednávat trasa okolo Jaroměře
ovšem k čemu by to bylo, když místo setkání rychlostních komunikací může být nakonec z české strany úplně jinde
oni ti poláci nemají kam spěchat, ale věřím, že jsou schopni to mít postavené v době, kdy tady se bude projednávat trasa okolo Jaroměře
ovšem k čemu by to bylo, když místo setkání rychlostních komunikací může být nakonec z české strany úplně jinde
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D11 obecně
A v trase uvažované varianty dálnice vede dnešní průtah.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D11 obecně
Obchvat Jaroměře se, doufám, podaří zrealizovat současně s D11 Smiřice-Jaroměř, protože bez něj by měl tento úsek D11 značně omezený význam (pouze pro směr Trutnov a vytíženější směr Náchod by sjížděl už na začátku úseku a dál jezdil po I/33 centrem Jaroměře).Lenny píše:Obchvat Jaroměře je dle mě blíž k realizaci než drahý a těžko průchodný obchvat Náchoda, jehož realizace se zcela jistě dočkáme až po zprovoznění úseku do Jaroměře.
Re: D11 obecně
Kouknul jsem na leták k obchvatu Jaroměře
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/6479 ... bchvat.pdf
Termíny jsou tam sice stejné jako na D11, ale ÚR nenabylo právní moci ... Uvidíme, zda se jej podaří získat.
http://www.rsd.cz/rsd/rsdcat.nsf/0/6479 ... bchvat.pdf
Termíny jsou tam sice stejné jako na D11, ale ÚR nenabylo právní moci ... Uvidíme, zda se jej podaří získat.
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: D11 obecně
Jezdím v Německu po dálnicích, kde je 3-pruh jen kousek, a nevšimnul jsem si, že by se tam nějak pravidelně dělaly kolony.
Faktem je, že tam to probíhá celkově jinak, když jedu v pravém pruhu 170 a jsem nejpomalejší...
Faktem je, že tam to probíhá celkově jinak, když jedu v pravém pruhu 170 a jsem nejpomalejší...
Re: D11 obecně
Tím Klatovy je myšlen obchvat Klatov? Pro Klatovy je mnohem důležitější pořádná silnice do Plzně a ne obchvat, po kterým sotva pojede pár tisíc aut denně.Michal R píše: Možná že by finance na rozšíření D11 byly s podstatně větší efektivitou investovány jinde.... Nová Paka? Znojmo? Pelhřimov? Klatovy? A jistě spousty dalších.... Ale jinak to vlastně chápu. Nejsme schopni zahajovat novou výstavbu, tak alespoň se rekonstruuje (tam totiž těžko nechat donekononečna posuzovat, zda 15x zvolená trasa by nemohla vést jinudy
Re: D11 obecně
1101 má CB povrch ve špatném stavu, a když už se má opravovat povrch, proč to při jednom i nerozšířit. Bude to jen o něco málo dražší než bez rozšíření, umožní to dopravu ve 2+2 pruzích na jedné polovině a dočkáme si potřebného šestipruhu. Někdo rozumně zapřemýšlelMichal R píše:Možná že by finance na rozšíření D11 byly s podstatně větší efektivitou investovány jinde.... Nová Paka? Znojmo? Pelhřimov? Klatovy? A jistě spousty dalších.... Ale jinak to vlastně chápu. Nejsme schopni zahajovat novou výstavbu, tak alespoň se rekonstruuje (tam totiž těžko nechat donekononečna posuzovat, zda 15x zvolená trasa by nemohla vést jinudy
To by bylo blbých řečí, kdyby to teď opravili a za 5 let rozšiřovali, že? Proč to neudělali při jednom apod. :p
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: D11 obecně
Přesně tak, když už se něco dělá, tak všechno a ne vše etapovat na několikrát s odstupem x let. To je jen dobře, pak k tomu dodělat rampy na MÚK R1/D11 a rozšířit R1/510.
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
Re: D11 obecně
Problém je, že rekonstrukce ve setejném šířkovém uspořádání se dá zvládnout za rok (včetně "papírování"), zatímco příprava rozšíření bude trvat 3-5 let. Velice rád s budu mýlit a zatleskám, když to bude dřív, ale po té dálnici jezdím denně a 5 let ten povrch už prostě nevydrží.Lenny píše:1101 má CB povrch ve špatném stavu, a když už se má opravovat povrch, proč to při jednom i nerozšířit
Re: D11 obecně
I já tam jezdím každý (pracovní) den a běžná rekonstrukce tam prakticky není možná. Běžnou rekonstrukci udělají jedině v režimu 2+1 pruh, díky délce 8km zřejmě na 2x, takže to dělá v obou směrech celkem 4 uzavírky po cca 60ti dnech, to vážně za rok hotové nebude.MPMP píše:Problém je, že rekonstrukce ve setejném šířkovém uspořádání se dá zvládnout za rok (včetně "papírování"), zatímco příprava rozšíření bude trvat 3-5 let. Velice rád s budu mýlit a zatleskám, když to bude dřív, ale po té dálnici jezdím denně a 5 let ten povrch už prostě nevydrží.
Díky provozu který tam je, je téměř nevyhnutelné dělat uzavírky v režimu 2+2, jinak to tam dopadne jako mezi Brnem a Vyškovem, tj ve stavební sezóně nekonečné kolony prakticky denně už několik let. No a na to je potřeba udělat totéž co s modernizací D1. Jen s tím ohromným rozdílem, že tady je územní prostor i na plnohodnotný pruh a né jen na rozšíření 0,75 metru.
Add Ukončení pravého pruhu v MÚK Jirny odbočením
I já to nepovažuju za 2x vhodné, ale na D1 v Mirošovicích to tak je už dobrých 18 let a doprava tam nijak extra nekolabuje. A dneska je toto ukončení rovných 10 km za křižovatkou D1 a R1 ... jak moc to bude jiný na D11 kde to bude po 8mi kilometrech?
PS: Já si myslím, že povrch na prvních 8km D11 těch 5 let vydrží ... možná i 10, jen ta kvalita půjde dolů
PSS: No a pokud se někdy dotáhne k realizaci MÚK Beránka na D11 (tj cca km3), tak rozhodně mezi km 0 a tou MÚK 6ti pruh potřeba bude.
Re: D11 obecně
jestli to "teď" opraví, tak se tam za chvíli objeví známá alkalická reakce a budou to tejně kopat znovuLenny píše: To by bylo blbých řečí, kdyby to teď opravili a za 5 let rozšiřovali, že? Proč to neudělali při jednom apod. :p
takže je to úplně jedno, kdy a jak
bohužel....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D11 obecně
Oznámení je venku http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MZP452 . Povrch bude tzv. vymývaný beton, realizace během 18 měsíců v období červen 2018 až leden 2020.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D11 obecně
No a to bychom se svezli rovnou z Prahy až za Jaroměř...