1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
hlavně, dnes už těch 8km nic nezachrání
jediná rozumná by byla přestavba 3+3 až po Sadskou, jenže s tím s.Husák nepočítal, čili to nebude
jediná rozumná by byla přestavba 3+3 až po Sadskou, jenže s tím s.Husák nepočítal, čili to nebude
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To nebude "místo", ale "navíc k". Koridory jsou pro všechny druhy dopravy a 160 km/h se vzalo jako kompromis mezi rychlostí a propustností. VRT pomůžou jen dálkové osobní dopravě.Speedy Gonzales píše: místo slavných koridorů na 160 km/s se budou stejně brzy muset postavit VRT na 250+ km/s
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Bohužel, Německo má ICE dvacet let a dálnice jsou horší jak tady.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Koukal jsem do dokumentace u zakázky a třípruh má být nakreslen ve směru HV zhruba od 5. km k MÚK Jirny. Proč zrovna takto omezeně?
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Protože zákony, papíry a administrativa. U Horních Počernic by třípruh neprošel, dokud se nepostaví kompenzační opatření dle dokumentace EIA (nové odvodnění, doplnění protihlukových opatření atp.). Pokud se třípruh vyznačí až od km 5, tak to není zkapacitnění. A volba tohoto místa odpovídá místu, kde začíná značení křižovatky Jirny a dopravu, která nesjíždí na exitu, je potřeba postupně vyvést z pravého pruhu do prostředního jak v dočasném tak v definitivním šestipruhovém uspořádání (tzn. přeznačení proběhne jen s minimálními zásahy do nové vozovky).
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Speedy Gonzales píše:Tak na této diskusi je krásně vidět, že věci na českých dálnicích se nikam nepohnou a ani pohnout nemůžou.
Obhájci ŘSD (patrně i jeho zaměstnanci a "otcové-zakladatelé" tohoto webu) zde donekonečna argumentují, že "ŘSD nemůže, protože zákon", "ŘSD nemůže, protože norma" a přitom se nám tu před očima děje zločin, kterého by žádný "řádný hospodář" zaživa nedopustil.
Bez komentářemapman píše:Protože zákony, papíry a administrativa. U Horních Počernic by třípruh neprošel ..............
Snad jen, že na přípravu měli na ŘSD a v předchozích orgnizacích čas už od dob Husáka, odkdy je tam ponechaný střední pás připravený na rozšíření na 3+3. Přesto se dělá nejdřív rekonstrukce na 2+2 a pak teprve bude 3+3, protože to zatím nestihli úředně vyřídit. Ukázkový případ jak v ČR nefunguje příprava dálničních staveb.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
No jistě, ŘSD se roky jen slepě soustředilo na nové stavby - nějaké rozšiřování komunikací a jejich modernizace až do roku cca 2013 nikdo systematicky neřešil. Takže teď se dohání letitý dluh v této oblasti. A teď už to bohužel není tak jednoduché jako by to bylo před 20ti lety...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Bohužel ŘSD není moc aktivní ani u jiných 6pruhů:(
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
OT: Takže rozšíření D1 je také v nedohlednu dalšího století?
Zdržuji se hlavně jižně od Dunaje, ale rád se podívám i na severní břeh a sem tam i na západ od Rýna.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Zákony nedělá ŘSD. Zákony dělají poslanci. Jedna věc, kdo se tam hlásí, druhá, kdo se tam dostane a třetí lobbing, který ŘSD, ČD ani MD v důležité chvíli nějak extra nevyvozovaly, zatímco MŽP jo. To, že celý problém všech staveb začíná už u kompetenčního zákona, se tu již nějakou dobu mele a i politici jsou si toho vědomi. Dneska si díky té hromadě žalob nikdo z úředníků nevezme na triko nějakou vyjímku z normy. Takže obejít problematické body (hluk, EIA, spolky, rozměry) moc nejde.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Mohu se zeptat, jestli uz se vi, jak by melo vypadat dopravni znaceni ve smeru na Prahu? Jestli se budou uvadet nektera mesta a cisla dalnic k nim stejne jako to je ted na nove otevrenem useku D11?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Odkaz na vypsaný tendr.
https://etendry.cz/detail/136420-D11-km ... -s-D0.html
V šesté příloze odspodu jsou detailní mapky. Na třinácté odspodu je MÚK, tady nic nového kromě zrušení krátkého předjížděcího pruhu na sjezdu od jižní spojky na HK.
EDIT:
Všimněte si že od kilometru 4.9 na mapce 101_2.3_situace_cast 3.pdf se dálnice rozšiřuje na tři pruhy ve směru na HK již v této akci (rozšíření doleva) a na kilometru 6.9 na mapce 101_2.5_situace_cast 5.pdf se z pravého pruhu stane odbočovák.
https://etendry.cz/detail/136420-D11-km ... -s-D0.html
V šesté příloze odspodu jsou detailní mapky. Na třinácté odspodu je MÚK, tady nic nového kromě zrušení krátkého předjížděcího pruhu na sjezdu od jižní spojky na HK.
EDIT:
Všimněte si že od kilometru 4.9 na mapce 101_2.3_situace_cast 3.pdf se dálnice rozšiřuje na tři pruhy ve směru na HK již v této akci (rozšíření doleva) a na kilometru 6.9 na mapce 101_2.5_situace_cast 5.pdf se z pravého pruhu stane odbočovák.
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
http://ezpravodaj.pocernice.cz/pozor-na ... -uzavirky/
Zhruba měsíc po zahájení rekonstrukce Českobrodské (pozn: ta začne 1.3.2018) začne plánovaná rekonstrukce dálnice D11. Rekonstrukce potrvá do podzimu 2019. V každém čísle Zpravodaje vás budeme, Vážení občané, informovat o jednotlivých plánovaných etapách.
Rekonstrukce zahrnuje opravu dálnice D11 včetně oprav obrusné a ložné vrstvy stávajících větví mimoúrovňové křižovatky D11 a D0 – MÚK Počernická.
Oprava začne v pátek 30. 3. 2018 v km 0,0 dálnice D11 za sjezdem z MÚK Olomoucká (exit 1 Horní Počernice). Konec oprav se se nachází v km 7,8 dálnice D11 v prostoru exitu 8 Jirny.
Po celu dobu rekonstrukce bude dálnice D11 průjezdná ve 2 + 2 pruzích a bude sloužit jako objízdná trasa stavby „oprava komunikace Českobrodská“.
-
- Příspěvky: 48
- Registrován: 22.9.2010 16:43:43
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Na tu opravu v Běchovicích už druhý den jen nevěřícně zírám. Opravovat 2 kilometry skoro 2 roky?
To se pak nejde co divit, že to vyjde v kolizi s něčím dalším, tady tou D11.
To se pak nejde co divit, že to vyjde v kolizi s něčím dalším, tady tou D11.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak to jsem teda zvedavy na organizaci dopravy v tom nultem kilometru. Neco mi rika, ze nejlepsi bude se tomuto mistu ve spickach vyhybat... A mimochodem. To rozsireni D11 pocita s vyhledovymi zmenami muk D0 x D11, nebo ne?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ne, je to příprava hlavní trasy, následovat budou akce:
- 6 pruh 511
- 6 pruh 510 vč. větví s D11
- 6 pruh D11
- 6 pruh 511
- 6 pruh 510 vč. větví s D11
- 6 pruh D11
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Jaká je koordinace / plán s MÚK Beranka? Ta je prozatím taky vedená jako začínající v roce 2018...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Opravovat bude Skanska za 60% předpokládané ceny.
https://vestnikverejnychzakazek.cz/Form03/Display/50448
https://vestnikverejnychzakazek.cz/Form03/Display/50448
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Zdroj: http://www.zelenec.cz/2018/03/informace ... lnice-d11/Začíná rekonstrukce D11 v úseku km 0,0 – 8,00 (exit Jirny)
V rámci rekonstrukce proběhne kompletní výměna konstrukčních vrstev dopravní komunikace a napojení větví křižovatky na pražský okruh. Součástí oprav budou také čtyři mosty, pravá zárubní zeď, kanalizace a kompletních kabelová vedení. Nově budou postavena odpočívadla na třetím kilometru dálnice.
Stavební společnost Skanska začne s přípravnými pracemi v pátek 30. 3. 2018 v 0,00 – 8,00 km v levém jízdním pásu (směr Praha) a v 0,00 – 1,3 km v pravém jízdním pásu směr Hradec Králové. Prosíme počítejte s tím při Vašich cestách v průběhu Velikonočních svátků.
Po celou dobu rekonstrukce bude dálnice D11 průjezdná ve 2 + 2 pruzích a bude také sloužit jako objízdná trasa stavby „oprava komunikace Českobrodská“.
Dokončení stavebních prací pro investora ŘSD je – v důsledku velkého rozsahu rekonstrukce – plánováno na září 2019. Za veškeré nepříjemnosti v souvislosti se stavebními pracemi se předem omlouváme.
O průběhu výstavby budeme pravidelně informovat.
Lenka Marouąková, specialista komunikace Skanska a.s.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Chci se ujistit, bude to šířkově připraveno na 3+3 ?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ano bude to připraveno na 3+3. Pro zabránění vjezdu do budoucích levých pruhů je navrženo osazení baliset.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Je důležité, že to bude fyzicky hotovo. Čáry se dají překreslit.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Balisety nedávat, kam by se pak uhýbalo při průjezdu IZS. Leda že by byly až metr za dočasnou krajnicí. Ale jsou snad takové problémy na 510?
A těmi dírkami po hmoždinkách bude do vozovky zatékat, až se odmontují.
A těmi dírkami po hmoždinkách bude do vozovky zatékat, až se odmontují.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Balisety se v průběhu vypustily.
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Zaplať pánbůh. Obzvlášť na dálnici mi to nepřijde jako bezpečné řešení, o vzhledu nemluvě. Budou tam jen tu a tam šrafy, nebo nějaké prahy? Nebo dokonce nic, což by dost možná bylo nejlepší řešení?