1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Předběžné oznámení zakázky na zhotovení DSP:
http://www.vestnikverejnychzakazek.cz/c ... lay/555183
U této stavby není ÚR není potřeba, že je to tak rychle?
http://www.vestnikverejnychzakazek.cz/c ... lay/555183
U této stavby není ÚR není potřeba, že je to tak rychle?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Jedná se o rekonstrukci a rozšíření na úkor SDP. Nedojde k žádnému novému záboru, takže pravděpodobně nikoliv.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To právě že podle mě nejde, protože dojde ke změně kapacity komunikace a tudíž i změně vlivu na žp.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ale toto řeší proces EIA.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Aby tohle rozšíření nakonec nebylo dřív, než ten kousek do Kuklen
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak to já doufám, že než bude nová 1101, bude hotová 1106...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Který je podkladem pro vydání ÚR... EIA proces jen něco konstatuje, rozhodnutí musí padnout úředně.Lenny píše:Ale toto řeší proces EIA.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
ÚR je však vydáno na stavbu 3+3 a bylo zkonzumováno pouze výstavbou části, tzn. je zafixováno a platí. Do toho přišla po revoluci novinka s EIA, tzn. teď stačí dodělat EIA a pro stavební povolení se využije historicky vydané ÚR...P_V píše:Který je podkladem pro vydání ÚR... EIA proces jen něco konstatuje, rozhodnutí musí padnout úředně.Lenny píše:Ale toto řeší proces EIA.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
No jo, ale ještě nezačal výkup pozemků...
Pan novinář, asi nezjistil, že tam je SDP cca 25 let.idnes píše:„Celá akce je teprve ve fázi EIA (vyhodnocení vlivů na životní prostředí - pozn. red.), výkupy pozemků ještě nezačaly.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/rsd-chce-rozs ... ntent=top6
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
No, to sice je, ale pozemkově to rozhodně není 100 % ve vlastnictví státu, možná to bude tak 80% ve vlastnictví státu maximálně... Holt doba výstavby znamenala své z tohoto pohledu.dvs píše:Pan novinář, asi nezjistil, že tam je SDP cca 25 let.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To jako ve středním pásu dálnice vlastní pozemky někdo jiný než stát ? To se mi moc nezdá ......
Zkusmo jsem na pár parcel kliknul a nic jiného než ŘSD jsem nikde jako vlastníka neobjevil ....
Zkusmo jsem na pár parcel kliknul a nic jiného než ŘSD jsem nikde jako vlastníka neobjevil ....
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
V prostoru MÚK s R1 jsou problémové pozemky, ale je tam vlastnictví Hl.m.Prahy a pak taky ČR-Státní statek Praha, v likvidaci - s tím bývají často potíže... ale jinak je zbytek od vlastního km 0 až po Jirny vypořádaný...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To jsem si oddychl. Uff. Už jsem myslel, že jsem tou svou narážkou otevřel nějakou skříň s kostlivcem.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Heh, tak to je tedy velmi pozitivní posun, moje info bylo více než 5 let staré, tak se přeci jen asi něco událo, ale bylo to tam mnohem horší...mapman píše:V prostoru MÚK s R1 jsou problémové pozemky, ale je tam vlastnictví Hl.m.Prahy a pak taky ČR-Státní statek Praha, v likvidaci - s tím bývají často potíže... ale jinak je zbytek od vlastního km 0 až po Jirny vypořádaný...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
vždyť má svým způsobem pravdu
výkupy opravdu nezačaly a patrně ani nikdy nezačnou
možná by nebylo špatné, jim tu myšlenku podsunout
výkupy opravdu nezačaly a patrně ani nikdy nezačnou
možná by nebylo špatné, jim tu myšlenku podsunout
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Předběžné oznámení o zakázce na rozšíření D11 Praha jirny na 3+3
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/651311
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/651311
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Příjemná zpráva. Už abychom se zbavili té rolety. Jednoznačně nejhorší úsek...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
souhlas s kotem totéž si říkám i o D1
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Prosím pěkně, mám to chápat tak, že (jak je v oznámení napsáno) součástí rekonstrukce bude oprava povrchu křižovatkových větví na MUK s R1 (nově D0), tedy, že tím se tato MÚK v současné podobě "zabetonuje" na dalších 30 let a s její dostavbou se již nepočítá?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Máte někdo zprávy o tom, jak bude řešen konec toho rozšíření? Uvítal bych, kdyby za exitem Jirny končil levý pruh, aby pravý pruh nekončil odbočováním na exit, ale byl průběžný a na konci úseků z něj šel klasický odpojovací pruh. Představa přejíždějících kamionů z pravého do prostředního těsně před exitem mě moc nebere. Na druhou stranu tu máme naše "skvělé" normy a neochotu věci řešit podle logiky věci...
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Podle mě se tam 3 pruhy + odbočovací na úrovni MÚK už nevejdou.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Nedělejte si velké očekávání po rekonstrukci tam bude namalované 2+2 podobně jako na D0 u Černého mostu.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ono je to čerstvě ještě jinak, ještě blběji. Teď světu vládne MŽP.
S tou akcí viz předběžko výše je ámen, protože ač na nepojížděný šestý pruh požadují EIA. Takže nebude asi dlouho nic:(
S tou akcí viz předběžko výše je ámen, protože ač na nepojížděný šestý pruh požadují EIA. Takže nebude asi dlouho nic:(
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ale EIA na rozšíření přece právě probíhá, ne?hh píše:Ono je to čerstvě ještě jinak, ještě blběji. Teď světu vládne MŽP.
S tou akcí viz předběžko výše je ámen, protože ač na nepojížděný šestý pruh požadují EIA. Takže nebude asi dlouho nic:(
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
No to ano (a možná ještě mnoho let probíhat bude), ale toto se mohlo reálně 2017 dělat