1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak odstranění porostu je stejně jako u jakékoliv opravy dálnice (a ne jen rozšíření), pokud se zasahuje do středového pásu. Tenhle úsek je ale už od počátku stavěný jako 3+3, jen ale je vynechán levý pás a místo něj je tráva. Tudíž by po rozšíření tady chybě jen travnatý porost do výšky 10cm a místo něj by byl CB nebo AB.
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Podle mě se situace nijak zásadně nezhorší. Teď vedou do Prahy 2 pruhy, které se v MÚK dělí do čtyř - 1 na R10, 2 na Štěrboholskou a 1 k IKEA, i když ten není nejfrekventovanější. Po rozšíření povedou do Prahy 3 pruhy a ty se mimo toho pruhu k IKEA rozdělí stejně jako dneska - 2 na Štěrboholskou, kde už je dvoupruhové připojení a 1 na R10. Samozřejmě se to pak sekne kvůli neexistující 511 a neexistujícímu třípruhu v úseku Průmyslová - Lanový most, ale to se stane tak jako tak, ať už bude mít D11 pruhů, kolik bude chtít. Takže rozšíření na 3+3 určitě pomůže směrem z Prahy a směrem do Prahy by se mohlo podařit získat pár kilometrů relativně normální jízdy navíc, zbytek stejně stojí a stát bude.
Btw. rád bych viděl nějakou snahu o rozšíření D11 i dál, pro začátek aspoň k Bříství. Už teď je to tam na hraně a to ještě nestojí D35. Až bude v provozu úsek z Opatovic do Ostrova a pak samozřejmě každý další, tak se sice trochu odlehčí D1 (2 pruhy), ale tohle odlehčení skončí tady - na dalším dvoupruhu, který už teď ve špičce jede maximálně 80-100 km/h klidně až do Hradce. Jak se to sem vejde si neumím představit. Respektive umím - D11 v 3+3 až k MÚK Sedlice.
Btw. rád bych viděl nějakou snahu o rozšíření D11 i dál, pro začátek aspoň k Bříství. Už teď je to tam na hraně a to ještě nestojí D35. Až bude v provozu úsek z Opatovic do Ostrova a pak samozřejmě každý další, tak se sice trochu odlehčí D1 (2 pruhy), ale tohle odlehčení skončí tady - na dalším dvoupruhu, který už teď ve špičce jede maximálně 80-100 km/h klidně až do Hradce. Jak se to sem vejde si neumím představit. Respektive umím - D11 v 3+3 až k MÚK Sedlice.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Johnny, ve všem souhlas, ALE na jakou dobu bys odhadl tvůj plán na 3 +3 až k Sedlici? Míň jak 10 let ?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
3+3 směrem z Prahy rozhodně nepomůže
ve špičce naopak
sjezd Jirny a napojení těch krabic v polích není vyřešeno dosud, každé ráno tam je kolona skoro až k dálnici, občas i na ní
a do toho se najednou přiřítí 3pruhy....
v Nehvizdech roste vpodstatě další obec, obchvat v nedohlednu a pan starosta v TV pláče, že nemůže vykoupit pozemek, aby mohl propojit cyklostezku z Brandýsa nebo odkud...
ano, řešením by bylo 3+3 alespoň po Bříství, spíše až po Sadskou, ale o vřím, že dřív pojedu po D35 od Liberce do Mohelnice
ve špičce naopak
sjezd Jirny a napojení těch krabic v polích není vyřešeno dosud, každé ráno tam je kolona skoro až k dálnici, občas i na ní
a do toho se najednou přiřítí 3pruhy....
v Nehvizdech roste vpodstatě další obec, obchvat v nedohlednu a pan starosta v TV pláče, že nemůže vykoupit pozemek, aby mohl propojit cyklostezku z Brandýsa nebo odkud...
ano, řešením by bylo 3+3 alespoň po Bříství, spíše až po Sadskou, ale o vřím, že dřív pojedu po D35 od Liberce do Mohelnice
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
3+3 na D11 nemůže být do doby než bude 3+3 na D0, jinak se před Prahou jen seštosují 3 plné pruhy, které se na konci D11 budou cpát do dvou a poté při najíždění na okruh jen do jednoho pruhu. Pokud nemáte kam poslat provoz ze tří pruhů, bylo by to spíš horší.
Ovšem nebránil bych se, pokud by byly na D11 tři pruhy směrem z Prahy (kdy se každý po zdlouhavém ploužení Prahou snaží vystřelit vpřed a ono to nejde a směrem do Prahy bych třetí Pruh také postavil, ovšem nechal zatím běžně uzavřený - jakýsi široký odstavný pruh u středu, řízeně otevíraný, třeba kvůli nehodám, průjezdu sanitek apod. Ke konci dálnice D11 by více pruhů sloužilo už jako rozdělení toků na Boleslav a na Štěrboholskou.
Ovšem nebránil bych se, pokud by byly na D11 tři pruhy směrem z Prahy (kdy se každý po zdlouhavém ploužení Prahou snaží vystřelit vpřed a ono to nejde a směrem do Prahy bych třetí Pruh také postavil, ovšem nechal zatím běžně uzavřený - jakýsi široký odstavný pruh u středu, řízeně otevíraný, třeba kvůli nehodám, průjezdu sanitek apod. Ke konci dálnice D11 by více pruhů sloužilo už jako rozdělení toků na Boleslav a na Štěrboholskou.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Něčím se začít musí, jinak se s takovou nerozšíří nic.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Nějak ty úvahy nechápu, intenzita bude přeci stejná, jen se +-8 km pojede komfortněji.
Za mě by to chtělo rozšířit na 3+3 aspoň po km 42. Protože po tento km je to ve špičce už jako na D1 v pravém kamiony a v levém vláček.
Za mě by to chtělo rozšířit na 3+3 aspoň po km 42. Protože po tento km je to ve špičce už jako na D1 v pravém kamiony a v levém vláček.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Problemem D11 jsou kamiony z Polska, co se předjíždění navzájem. V tomto případě by to chtelo 3+3 vsude
D3 nad zlato
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ano, prakticky se vším souhlas a současně téměř ze všech předchozích příspěvků vystupuje jeden základní problém, který by hodně vyřešil: Proč se už od začátku nebuduje D0 - tedy pražský okruh - rovnou alespoň jako třípruhový. A hned se dostáváme do jiného tématu.
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
No obávám se, že za současnýho stavu věcí rozhodně NE MÍŇ, než 10 letkot píše:Johnny, ve všem souhlas, ALE na jakou dobu bys odhadl tvůj plán na 3 +3 až k Sedlici? Míň jak 10 let ?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
ale on pražský okruh bude 3 pruhový
bohužel zatím stojí jeho jediná část
ty zbylé jsou tak prioritní, že se na ně ještě ani nesáhlo (518+519+520)
bohužel zatím stojí jeho jediná část
ty zbylé jsou tak prioritní, že se na ně ještě ani nesáhlo (518+519+520)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Bohužel občas jezdím D11 v pátek odpoledne a můj skromný názor je, že až do Poděbrad měl již dávno třípruh být.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Bylo by to krásné, ale nemohu souhlasit s tím, že "už dávno". Jezdím tam denně posledních 16 let, v roce 2000 to byla "dálnice duchů", kolem roku 2010 standardní provoz a poslední 3 roky už to přestává zvládat.Andreascz píše:Bohužel občas jezdím D11 v pátek odpoledne a můj skromný názor je, že až do Poděbrad měl již dávno třípruh být.
Alespoň subjektivně pozoruji výrazný nárůst provozu hlavně posledních 3-6 let.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
až tak duchů ne
viz známé výběrčí místo pod mostem u Poděbrad, kde byla vpodstatě vnitrozemská celnice
ona ta dálnice vlastně nikam nevedla a do vstupu do EU po ni ani neměl kdo a kam jezdit ( krom těch UK, kteří se ji pak začli vyhýbat )
no a nevede dosud nikam
viz známé výběrčí místo pod mostem u Poděbrad, kde byla vpodstatě vnitrozemská celnice
ona ta dálnice vlastně nikam nevedla a do vstupu do EU po ni ani neměl kdo a kam jezdit ( krom těch UK, kteří se ji pak začli vyhýbat )
no a nevede dosud nikam
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Miku myslíš, že je na tom jinak než D3 či D6 ?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Každý den ... to jste si ty opravy 2011-2015 musel sakra užívat ...MPMP píše:Bylo by to krásné, ale nemohu souhlasit s tím, že "už dávno". Jezdím tam denně posledních 16 let, v roce 2000 to byla "dálnice duchů", kolem roku 2010 standardní provoz a poslední 3 roky už to přestává zvládat.
Alespoň subjektivně pozoruji výrazný nárůst provozu hlavně posledních 3-6 let.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
2hh: naštěstí nemusel, používám jen prvních 8km O to veselejší bude přestavba na 3+3 ...
-
- Příspěvky: 1053
- Registrován: 25.2.2014 11:34:01
- Bydliště: Javorník/Obertaufkirchen
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Jestli se nekdy postavi D35 do Mohelnic a D11se spoji s PL, tak bude potreba 3+3 az do Sedlic
Na konci světa: I/60 a kousek od civilizace: A 94, jinak na cestě mezi nimi.
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Bohužel na to nikdo nemyslí a do budoucna se nic nepřipravuje, takže nastane stejný příběh jako teď na D1 - bude se to šít horkou jehlou a nakonec z toho bude jen modernizace 2+2. :/
R48 -> D48 se podařilo!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
2 kot:
D3 je ostudou tohoto státu
D6 tak často nevyužívám, resp. zatím mi prospělo, že už je až z Prahy
D11 pro mě stejně skončí v Hradci, dál do Orl. hor se bude stále jezdit po I.
D3 je ostudou tohoto státu
D6 tak často nevyužívám, resp. zatím mi prospělo, že už je až z Prahy
D11 pro mě stejně skončí v Hradci, dál do Orl. hor se bude stále jezdit po I.
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Podle uvedené informace mělo 21.12.2016 probíhat veřejné projednání dokumentace EIA.ada031 píše:Posudek EIA na rozšíření:
http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MZP452
Zda proběhlo a s jakým výsledkem se na portálu už neuvádí.
Nevíte někdo?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Nevím, ale media převzala informaci od Kroupy, že by se letos mělo začít modernizovat. Výměna CB za AB v plné šíři a provoz 2+2 než doběhnou všechna povolení.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Takže "provoz 2+2" dočasně s jednotkou "jeden furt".
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Většinou ho zveřejňují spolu se stanovisek, a tam se nabízí 2 možnosti. Buď ještě pracují na stanovisku anebo už ho mají vypracované a čekají, až ŘSD uhradí poplatky.MPMP píše:Podle uvedené informace mělo 21.12.2016 probíhat veřejné projednání dokumentace EIA.ada031 píše:Posudek EIA na rozšíření:
http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MZP452
Zda proběhlo a s jakým výsledkem se na portálu už neuvádí.
Nevíte někdo?
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
No vzhledem k termínům asi ještě nemají stanovisko. Přeci jen musí zapracovat výstupy z veřejného projednání.Lenny píše:Většinou ho zveřejňují spolu se stanovisek, a tam se nabízí 2 možnosti. Buď ještě pracují na stanovisku anebo už ho mají vypracované a čekají, až ŘSD uhradí poplatky.MPMP píše:Podle uvedené informace mělo 21.12.2016 probíhat veřejné projednání dokumentace EIA.ada031 píše:Posudek EIA na rozšíření:
http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MZP452
Zda proběhlo a s jakým výsledkem se na portálu už neuvádí.
Nevíte někdo?