1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Praha – Hradec Králové – Trutnov – Polsko
Odpovědět
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Aram96 »

to Musklin: a co je na tom nesplnitelného na navýšení PHS či výstavbě nových ? :)
Já tedy ve zkapacitnění po Jirny věřím, bohužel to nic moc neřeší, více by řešil 6-pruh k dalšímu exitu a výhledově pak do těch Poděbrad či ke křížení s D35, podle intenzit. Mnohem důležitější je zkapacitňování D0,D1 u Brna a D5 :jidlo:
musklin
Příspěvky: 459
Registrován: 10.11.2013 11:54:33

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od musklin »

já neříkám že je to nesplnitelné, já říkám, že je to EIA typu "až splníte podmínky bude provoz."
U Vodochod jsou ty podmínky podle mého nesplnitelné, u D11 to že jejich splnění odsunuli do další etapy nesvádí k přílišnému optimismu.
Japao Joe
Příspěvky: 1040
Registrován: 13.9.2016 22:00:35

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Japao Joe »

Rekonstrukce D11 probíhala ve stávajícím záboru na rozdíl od požadovaných opatření, které budou muset projít kompletním kolečkem.
Mosquit
Příspěvky: 913
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mosquit »

kot píše:Tak ta povrchová voda je snad právě dokončenou stavbou vyřešena, či ne ?
Tohle asi ještě úplně dořešené není, nedávno visela na ÚD Šestajovic nějaká žádost a stavbu nějaké kanalizace z dálnice, nebo tak. A to už bylo prakticky po reko.
MPMP
Příspěvky: 3279
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od MPMP »

musklin píše:ano jak píšu

"Jako hlavní podmínky EIA se jeví dostavba potřebných protihlukových opatření (výstavba
zcela nových či navýšení stávajících protihlukových stěn) v Horních Počernicích a Jirnech
a modernizace sytému odvodnění povrchové vody z dálnice D11."
Ano, tak to vidím také. A teď ta hlavní otázka: pracuje se na těch protihlukových opatření, nebo ne?
Mosquit
Příspěvky: 913
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mosquit »

Zrovna dneska jsem přemýšlel, zda PHS budou i na katastru Šestajovic směrem k Zelenči. S otevřením dálnice (resp. zrušením omezení = rychlost 130km/h) se zvýšil hluk, podle mě na úroven vyšší než před zahájením rekonstrukcí (a to za protihlukovým valem). Zejména dilatace na mostě přes silnici do Šestajovic je slyšet... Přičemž v "hlukové studii" v té EIA oblast mého domu prý vůbec hlukem zasažena není :-)

Ale záleží na větru. Někdy fouká z druhé strany, a není slyšet vůbec nic.
Honey72
Příspěvky: 5259
Registrován: 26.12.2015 0:06:38
Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Honey72 »

Hluk bude asi stejný jako dříve, na novém povrchu možná i menší, ale protože tam bylo omezení tak dlouho, lidé si už nejspíš zvykli na menší hluk a najednou změna.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Mosquit
Příspěvky: 913
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mosquit »

To omezení je tam od března. Přes zimu to bylo bez.
caveman
Příspěvky: 400
Registrován: 2.9.2011 8:52:20

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od caveman »

MPMP píše:Dotaz na někoho znalého: před plným zprovozněním rekonstruovaného úseku D11 (km 0- 8) bylo obnoveno VDZ ve směru z Prahy pouze na části vozovky. Konkrétně stíny ve třetím nepojížděném pruhu, plná souvislá čára oddělující tento nepojížděný pruh a přerušované čáry mezi jízdními pruhy (v úseku se 2 i 3 pruhy).
VDZ oddělující odstavný a odbočovací pruh před MÚK Exit 8 zůstaly tak, jak byly "oježděny" při výluce - tedy "neviditelné". Pokud budou obnoveny později, ptám se proč to nešlo hned a pokud se na to zapomnělo a obnoveny nebudou, ptám se proč.
Odpověď neznám, ale předevčírem to domalovali :D
MPMP
Příspěvky: 3279
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od MPMP »

caveman píše:Odpověď neznám, ale předevčírem to domalovali :D
Přesněji - předevčírem začali (a byly z toho fajn kolony) a ještě dneska to domalovávali. Aspoň stíny na MÚK Exit 8 malovali dnes ráno. ;)
Mosquit
Příspěvky: 913
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mosquit »

Ano. A zároveň pravděpodobně položili plastické "čáry", protože je to teď v noci zdaleka nejhlučnější věc - když někdo přejíždí z pruhu do pruhu. :kladivo:
MPMP
Příspěvky: 3279
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od MPMP »

Také jsem si toho všiml a potvrzuji. Silná přerušovaná před odbočením na MÚK Exit 8 je plastická "probouzecí". Má probudit řidiče, který na ní najede, tady ale při záměrném přejetí (které se snad dá před MÚK očekávat ne?) v noci probudí všechny spáče v přilehlé obci.
To máme opravdu v normě, že zvýraznění odbočovacího kruhu před křižovatkou musí "dělat bordel", nebo do toho jen někdo vnesl nemístnou invenci?

Diskuze k VRT byla přesunuta do odpovídajícího tématu - Jirka L.
pp21
Autor
Příspěvky: 1640
Registrován: 9.3.2009 15:03:16
Bydliště: Praha

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od pp21 »

Tak hlásím, že k nám do firmy do datové schránky dorazila první pokuta z letního měření ve zúžení u Prahy.

Je to ze začátku 8. měsíce, rychlost 93 na 80, o tom jestli je to před nebo po odečtení odchylky (obvykle 3 km/h) se tam nepíše.
Rozesílá to Pražský magistrát a chce za to 600 Kč.
V dokumentu se nic nepíše o úsekovém měření, stojí tam jen:
...dálnice D11-km 2.06 (j. pás směr Praha), směr Praha, výjezd, pruh 1, automatizovaným technickým prostředkem používaným při dohledu na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích bez obsluhy.
Ladi
Příspěvky: 59
Registrován: 29.8.2018 0:26:47

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Ladi »

Proč má to zkapacitnění na 3 pruhy být až ua 3 let když je to prakticky hotové. Chybí postavit něco přes 2km protihlukových stěn a namalovat nové vodorovné značení. A ono až 2024
MPMP
Příspěvky: 3279
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od MPMP »

Ladi píše:Proč má to zkapacitnění na 3 pruhy být až ua 3 let když je to prakticky hotové. Chybí postavit něco přes 2km protihlukových stěn a namalovat nové vodorovné značení. A ono až 2024
S fyzickým postavením PHS problém není, ale aby je někdo mohl postavit, musí:
  • získat ÚR
  • vykoupit pozemky
  • získat SP
  • a pak už jen "třešnička na dortu" - zrealizovat to
A jak známo, každý takový krok s odvoláními a žalobami a zdržováním trvá 0,5 - 2 roky. Přitom zákon neumožňuje tyto činnosti provádět souběžně. Takže "papírování" zabere 1,5 až 6 let. A máme konec roku 2019, takže realizace nejdříve 2022, mnohem spíše 2023-2024 a možná taky až 2025. ;)
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od 1975 »

...tak tak...jedna z mála věcí, ve kterých s panem Hřibem souhlasím, když v OVM řekl, že dnes není takový problém postavit, ale povolit...

Lišíme se pak jen v tom, že já říkám, že když nezačnu, nebo pro to nic nedělám, tak to povolení získám jen těžko.
Lojzik
Příspěvky: 78
Registrován: 16.12.2018 0:35:47

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Lojzik »

jenže tohle už mohlo dávno běžet, kdyby to ŘSD neflákala. Pro srovnání s 511, souhlasné stanovisko k EIA bylo na zkapacitnění půl roku před stanoviskem k 511 a v době kdy se na 511 už podávala žádost o ÚR se na zkapacitnění teprve pořádala soutěž na zhotovitele DÚR. A to byly ze strany MČ informace, že požadovaly řešení hluku D11 (=PHS) již před lety, ale ŘSD se do toho nechtělo. Už tam ty PHS mohly dávno být.
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od 1975 »

nestojí to tam na odvolání, které leží rok na magistrátu?
Lojzik
Příspěvky: 78
Registrován: 16.12.2018 0:35:47

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Lojzik »

tam snad ani neproběhlo nic proti čemu by se dalo odvolat. Podle letáku jim od vydání stanoviska trvalo rok a půl než vůbec zadali soutěž na někoho kdo jim napíše DÚR.
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2951
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Majkii »

Na magistrátu leží ÚR k MÚK Beranka.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od krtek700 »

A nestojí to nějakým způsobem na té Berance. Já bych bral, že může být problém něco plánovat a schvalovat na něčem, co neexistuje/nemá všechny povolení.
Ta dálnice bude nějaký kilometr od Beranky jiná, takže se musí řešit rozšíření a PHS i s těmi kolektory.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Lenny »

Ne nestojí, jsou to 2 samostatné stavby.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Lojzik
Příspěvky: 78
Registrován: 16.12.2018 0:35:47

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Lojzik »

Pochybuju, kolem Beranky se snad neplánují ani žádné PHS které by se musely nějak pasovat na nájezd na MÚK a v dané lokalitě se budou v rámci zkapacitnění asi už jenom malovat pruhy. Navíc oni na to pravomocné ÚR Beranky ani nečekají a DÚR D11 zpracovávají i když ho nemají, takže to odvolání na Berance to evidentně nijak nezdrželo. Prostě to neni prioritní stavba s politickou tlačenkou. Podobně zkapacitnění 510, tam po pěti letech od EIA taky ani neni DÚR.
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od krtek700 »

Tak upřímně, ačkoli je to dálnice, kterou mám asi 1 km od bydliště, tak to také nepovažuji za nějakou výraznou prioritu.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Lenny »

Na 510 je DÚR zpracována, ale neustále se upravuje.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Odpovědět

Zpět na „D11“