1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
a to jim na říjen počasí sakra přeje
a když jsme tak krásně OT čeho by se kdo chtěl dožít, tak já bych si chtěl vybrat, jestli z černého mostu do brna po D0 511 a D1 nebo D11-D35-D43
ač se cítím mlád, tak reálně se nedožiju ani jednoho ( tedy jako za volantem )
a když jsme tak krásně OT čeho by se kdo chtěl dožít, tak já bych si chtěl vybrat, jestli z černého mostu do brna po D0 511 a D1 nebo D11-D35-D43
ač se cítím mlád, tak reálně se nedožiju ani jednoho ( tedy jako za volantem )
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Uplynul jedenáctý týden od uzavření exitu 8, ve středu se asfaltovala obrusná vrstva a do pátku to stihli ještě "strojně" namalovat. Na místě jsou tedy již podélné čáry (krajnice i mezi jízdními pruhy). Dopravní stíny jim už jdou pomaleji, začaly se objevovat až začátkem tohoto týdne u připojovací rampy. O víkendu žádný pokrok.
Tento týden se od Prahy blíží "zatloukači svodidel".
Do plánovaného konce výluky zbývá 12 dní (včetně dneška) a ještě je stále co dodělávat - ukončení středových betonových svodidel, osazení svodidel na krajnici, dokončení VDZ, osazení lamel svislého DZ a samozřejmě nějaké ty "papíry".
Celkem lze tedy konstatovat, že za těch 11 týdnů výluky se cca 3 (týdny, tedy 21 dní) na staveništi nic nedělo. Je to součet jednotlivých dnů, v celku byla prodleva maximálně 1 týden. Na druhou stranu, když uvážíme, že se jedná o téměř 30% celkové doby, přijde mi to opravdu hodně.
Tento týden se od Prahy blíží "zatloukači svodidel".
Do plánovaného konce výluky zbývá 12 dní (včetně dneška) a ještě je stále co dodělávat - ukončení středových betonových svodidel, osazení svodidel na krajnici, dokončení VDZ, osazení lamel svislého DZ a samozřejmě nějaké ty "papíry".
Celkem lze tedy konstatovat, že za těch 11 týdnů výluky se cca 3 (týdny, tedy 21 dní) na staveništi nic nedělo. Je to součet jednotlivých dnů, v celku byla prodleva maximálně 1 týden. Na druhou stranu, když uvážíme, že se jedná o téměř 30% celkové doby, přijde mi to opravdu hodně.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Chce to změnit cíl: z Černého mostu do Přerova se možná výběru dožiješ (D0 511 a D1 vs. D11-D35- D55)
Mike píše:a když jsme tak krásně OT čeho by se kdo chtěl dožít, tak já bych si chtěl vybrat, jestli z černého mostu do brna po D0 511 a D1 nebo D11-D35-D43
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
mě bohatě stačí to brno
jediný přerov, který znám je ten nad Labem a tam dálnici nepovede
jediný přerov, který znám je ten nad Labem a tam dálnici nepovede
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Začínám si bohužel uvědomovat, že se D43 asi nedočkám ani já a to mám slabšího čtvrtstoletí
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Aram96: Mě je skoro 59 a jsem rád, že D11 už vede až do HK a začalo se stavět pokračování na Jaroměř. Možná se ještě dožiju D35 aspoň do Vysokého Mýta, ale D43 do Brna jsem už odpískal... A to mi žena říká, že jsem občas velký optimista.....
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ty dva kilaky u Detrichova by s trochou stesti dopadnout mohly...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Poslední report z výluky MÚK Exit8. Do plánovaného konce výluky zbývá 6 dní a zdá se, že stavebně je hotovo. Namalováno VDZ, osazeny lamely SDZ, osazena svodidla na krajnici i ukončena svodidla v SDP.
Další zpráva již nebude, na 14 dní opouštím tuto oblast a doufám, že při návratu se již svezu po novém.
Další zpráva již nebude, na 14 dní opouštím tuto oblast a doufám, že při návratu se již svezu po novém.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Chtělo by to fotky, jak to bude nalajnované... Ať se člověk vyvzteká tady a je na silnici klidný...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Přidávám info od naší městské části. Zítra bude otevřeno.
Byla dokončena 1. etapa výstavby rekonstrukce D11 v úseku 0,0 – 8,00 km (exit Jirny).
Pravý jízdní pás směrem na Hradec Králové bude zprovozněn v ranních hodinách dne 26. října 2018.
V rámci rekonstrukce proběhla kompletní výměna konstrukčních vrstev dopravní komunikace a napojení větví křižovatky na pražský okruh. Součástí oprav byly také čtyři mosty, pravá zárubní zeď, kanalizace a kompletních kabelová vedení. Nově rekonstrukcí prošla i odpočívadla na třetím kilometru dálnice.
Byla dokončena 1. etapa výstavby rekonstrukce D11 v úseku 0,0 – 8,00 km (exit Jirny).
Pravý jízdní pás směrem na Hradec Králové bude zprovozněn v ranních hodinách dne 26. října 2018.
V rámci rekonstrukce proběhla kompletní výměna konstrukčních vrstev dopravní komunikace a napojení větví křižovatky na pražský okruh. Součástí oprav byly také čtyři mosty, pravá zárubní zeď, kanalizace a kompletních kabelová vedení. Nově rekonstrukcí prošla i odpočívadla na třetím kilometru dálnice.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Muze mi nekdo vysvetlit, proc komplet rekonstrukce D11 na 3+3 trvala cca pul roku a D1 trva jeden usek modernizace 2+2 2-3 roky?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Dobrá otázka... možná tím, že na D11 se nic nerozšiřovalo, těleso bylo připraveno z minulého století.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Komplet rekonstrukce není za půl roku, je hotová jedna půlka a zbývá směr do Prahy, takže to nebude moc rozdíl oproti D1.Svatosp píše:Muze mi nekdo vysvetlit, proc komplet rekonstrukce D11 na 3+3 trvala cca pul roku a D1 trva jeden usek modernizace 2+2 2-3 roky?
Navíc je mnoho rozdílů mezi dálnicemi. Jak psal adamos, šířka dálnice zůstala stejná, byl ubrán prostor uprostřed, takže se nerozšiřovalo po stranách. D11 vede prakticky na poli, a D1 vede lesy, kopce atd. Většina materiálu byla vezena vedle dálnice po poli, pokud to nešlo po opravované straně. Žádné mosty a nadjezdy přes dálnici se neopravovaly, na trase byl 1 most a jeden "nadjezd" na místní komunikací.
Ale taky se mi zdál větší počet techniky na staveništi, ale je pravda, že po D1 při opravách jsem jel párkrát a nebydlím vedle .
PS.: Mám pár dalších fotek a večer video průjezdu, mám je sem nahodit? Kdyžtak poraďte jak je sem naskládat, ať jsou menší, ne jako tady
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Pánové výš to už napsali, takže jen to shrnu:Svatosp píše:Muze mi nekdo vysvetlit, proc komplet rekonstrukce D11 na 3+3 trvala cca pul roku a D1 trva jeden usek modernizace 2+2 2-3 roky?
Modernizace D1 mění šířkové uspořádání, tj. přestavují se nadjezdy i mosty na hlavní trase.
Rekonstrukce D11 je ve stávajícím záboru se stávajícími nadjezdy i mosty na hlavní trase.
A modernizace D1 trvá u jednodušších úseku 1,5 stavební sezóny (9-10 měsíců), což platí v součtu téměř i pro tuhle D11 (9 měsíců).
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tuhle jsem přemýšlel, na jak dlouho budou opravy těch svodidel, až to do nich někdo napálí...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ty betonové "svodidla" tam zůstanou i po rekonstrukci? Předpokládal jsem, že tam jsou dočasně, aby mohli bezpečně pracovat na té druhé straněmichal píše:Tuhle jsem přemýšlel, na jak dlouho budou opravy těch svodidel, až to do nich někdo napálí...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Zůstanou a dokonce budou stejná i na druhé straně a budou mezi i vysypaný štěrkem.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Obdivuju tě, že máš trpělivost odpovídat na tak blbý otázky.mapman píše:Pánové výš to už napsali, takže jen to shrnu:Svatosp píše:Muze mi nekdo vysvetlit, proc komplet rekonstrukce D11 na 3+3 trvala cca pul roku a D1 trva jeden usek modernizace 2+2 2-3 roky?
Modernizace D1 mění šířkové uspořádání, tj. přestavují se nadjezdy i mosty na hlavní trase.
Rekonstrukce D11 je ve stávajícím záboru se stávajícími nadjezdy i mosty na hlavní trase.
A modernizace D1 trvá u jednodušších úseku 1,5 stavební sezóny (9-10 měsíců), což platí v součtu téměř i pro tuhle D11 (9 měsíců).
To Svatosp: Jaká komplet rekonstrukce? I podle těch blbejch fotek jde poznat, že je jen jedna polovina. Zadruhý si tam asi předtím nikdy nejel, když asi nevíš, že to tam bylo na budoucí rozšíření už připraveno z doby výstavby.
Pro pořádek, nebudou to úplně přesně tyhle svodidla, je to sice betonové svodidlo ale betonované "v kuse" na místě pomocí speciálního CB finišeru. Jen u přejezdů SDP jsou tyhle "mobilní" betony.Sauce píše:Podobně jako tady: https://mapy.cz/zakladni?x=17.2160549&y ... itch=0.177
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tohle téma ohledně výstavby betonových svodidel vyráběných strojně na místě se tady již dost podrobně probíralo. Když zalistujete diskuzí zpět, tak najdete i příčný řez, ze kterého je podoba (nejen) svodidel vidět.
https://www.jpeg.cz/obrazek/W7keO
https://www.jpeg.cz/obrazek/W7keO
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Možná hloupá otázka, ale proč to teď nenaznačí na budoucí prostřední a vnitřní pruh, ty budou po zprovoznění méně zatíženy ? Jen kvůli připojovacím a odpojovacím pruhům ?
Jak mají v plánu zkapacitnit MÚK s D0 ? Chtělo by to dva pruhy do obou směrů k D0 nebo alespoň (v budoucnu) směrem k D1. Stejně tak spojování odbočovacích pruhů z D0 by chtělo zkapacitnit, je to v plánu ?
A trochu OT, připravuje se i zkapacitnění následujícího úseku až k Bříství nebo i dalších úseků, které budou možná potřeba rozšířit po dokončení D35 ?
Jak mají v plánu zkapacitnit MÚK s D0 ? Chtělo by to dva pruhy do obou směrů k D0 nebo alespoň (v budoucnu) směrem k D1. Stejně tak spojování odbočovacích pruhů z D0 by chtělo zkapacitnit, je to v plánu ?
A trochu OT, připravuje se i zkapacitnění následujícího úseku až k Bříství nebo i dalších úseků, které budou možná potřeba rozšířit po dokončení D35 ?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
No, nic alkoholického jsem nepil a přesto jsem tam pěknou chvíli viděl 3 jízdní pruhy, EIA neEIA...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To auto ma sisata kola nebo povrch opravdu tak skace?
A trochu OT... az do casu 2:40 cca... presne v tech chvilich uz davno jezdim pravym. Moc neztratim a na rozdil od narachleho leveho mam bezpecny odstup a plynulou rychlost. Klidne i za tu cenu, ze se v pripade potreby pripojim az na konec vlacku.
A trochu OT... az do casu 2:40 cca... presne v tech chvilich uz davno jezdim pravym. Moc neztratim a na rozdil od narachleho leveho mam bezpecny odstup a plynulou rychlost. Klidne i za tu cenu, ze se v pripade potreby pripojim az na konec vlacku.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ten tichy asfalt podle me dost vibruje. Mam projeto, muj nazor na reseni pred muk Jirny znate. Nezbyva nez to trpet... Na Novinkach psali, ze 3+3 bude pry 2021nebo 2022. Utechou nam budiz to, ze podle autora clanku je pred dokoncenim 3+3 kolem Brna...
https://www.novinky.cz/clanek/dalnice-d ... y-40250157
https://www.novinky.cz/clanek/dalnice-d ... y-40250157