1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Praha – Hradec Králové – Trutnov – Polsko
Odpovědět
Mike
Příspěvky: 5000
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mike »

a to jim na říjen počasí sakra přeje :!:

a když jsme tak krásně OT čeho by se kdo chtěl dožít, tak já bych si chtěl vybrat, jestli z černého mostu do brna po D0 511 a D1 nebo D11-D35-D43
ač se cítím mlád, tak reálně se nedožiju ani jednoho ( tedy jako za volantem )
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
MPMP
Příspěvky: 3318
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od MPMP »

Uplynul jedenáctý týden od uzavření exitu 8, ve středu se asfaltovala obrusná vrstva a do pátku to stihli ještě "strojně" namalovat. Na místě jsou tedy již podélné čáry (krajnice i mezi jízdními pruhy). Dopravní stíny jim už jdou pomaleji, začaly se objevovat až začátkem tohoto týdne u připojovací rampy. O víkendu žádný pokrok.
Tento týden se od Prahy blíží "zatloukači svodidel".

Do plánovaného konce výluky zbývá 12 dní (včetně dneška) a ještě je stále co dodělávat - ukončení středových betonových svodidel, osazení svodidel na krajnici, dokončení VDZ, osazení lamel svislého DZ a samozřejmě nějaké ty "papíry".

Celkem lze tedy konstatovat, že za těch 11 týdnů výluky se cca 3 (týdny, tedy 21 dní) na staveništi nic nedělo. Je to součet jednotlivých dnů, v celku byla prodleva maximálně 1 týden. Na druhou stranu, když uvážíme, že se jedná o téměř 30% celkové doby, přijde mi to opravdu hodně.
dvs
Příspěvky: 3622
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od dvs »

Chce to změnit cíl: z Černého mostu do Přerova se možná výběru dožiješ (D0 511 a D1 vs. D11-D35- D55)
Mike píše:a když jsme tak krásně OT čeho by se kdo chtěl dožít, tak já bych si chtěl vybrat, jestli z černého mostu do brna po D0 511 a D1 nebo D11-D35-D43
Mike
Příspěvky: 5000
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mike »

mě bohatě stačí to brno 8-)
jediný přerov, který znám je ten nad Labem a tam dálnici nepovede ;)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Aram96
Příspěvky: 7914
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Aram96 »

Začínám si bohužel uvědomovat, že se D43 asi nedočkám ani já a to mám slabšího čtvrtstoletí :(
kik
Příspěvky: 1009
Registrován: 18.5.2009 15:27:52
Bydliště: Hradec Králové - Labská II

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od kik »

Aram96: Mě je skoro 59 a jsem rád, že D11 už vede až do HK a začalo se stavět pokračování na Jaroměř. Možná se ještě dožiju D35 aspoň do Vysokého Mýta, ale D43 do Brna jsem už odpískal... A to mi žena říká, že jsem občas velký optimista.....
AF-1
Příspěvky: 560
Registrován: 16.3.2009 13:54:56

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od AF-1 »

Ty dva kilaky u Detrichova by s trochou stesti dopadnout mohly...
MPMP
Příspěvky: 3318
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od MPMP »

Poslední report z výluky MÚK Exit8. Do plánovaného konce výluky zbývá 6 dní a zdá se, že stavebně je hotovo. Namalováno VDZ, osazeny lamely SDZ, osazena svodidla na krajnici i ukončena svodidla v SDP.
Další zpráva již nebude, na 14 dní opouštím tuto oblast a doufám, že při návratu se již svezu po novém.
michal
Příspěvky: 4595
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od michal »

Chtělo by to fotky, jak to bude nalajnované... :jidlo: Ať se člověk vyvzteká tady a je na silnici klidný... :roll:
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od krtek700 »

Přidávám info od naší městské části. Zítra bude otevřeno.

Byla dokončena 1. etapa výstavby rekonstrukce D11 v úseku 0,0 – 8,00 km (exit Jirny).
Pravý jízdní pás směrem na Hradec Králové bude zprovozněn v ranních hodinách dne 26. října 2018.
V rámci rekonstrukce proběhla kompletní výměna konstrukčních vrstev dopravní komunikace a napojení větví křižovatky na pražský okruh. Součástí oprav byly také čtyři mosty, pravá zárubní zeď, kanalizace a kompletních kabelová vedení. Nově rekonstrukcí prošla i odpočívadla na třetím kilometru dálnice.
Svatosp
Příspěvky: 465
Registrován: 10.9.2009 14:24:50

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Svatosp »

Muze mi nekdo vysvetlit, proc komplet rekonstrukce D11 na 3+3 trvala cca pul roku a D1 trva jeden usek modernizace 2+2 2-3 roky?
adamos
Příspěvky: 1697
Registrován: 15.3.2009 23:32:20
Bydliště: D1, 2,78 km

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od adamos »

Dobrá otázka... možná tím, že na D11 se nic nerozšiřovalo, těleso bylo připraveno z minulého století.
Vždy aktuální mapy na http://www.openstreetmap.org
Našli jste v mapě chybu? Napište mi o ní.
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od krtek700 »

Svatosp píše:Muze mi nekdo vysvetlit, proc komplet rekonstrukce D11 na 3+3 trvala cca pul roku a D1 trva jeden usek modernizace 2+2 2-3 roky?
Komplet rekonstrukce není za půl roku, je hotová jedna půlka a zbývá směr do Prahy, takže to nebude moc rozdíl oproti D1.

Navíc je mnoho rozdílů mezi dálnicemi. Jak psal adamos, šířka dálnice zůstala stejná, byl ubrán prostor uprostřed, takže se nerozšiřovalo po stranách. D11 vede prakticky na poli, a D1 vede lesy, kopce atd. Většina materiálu byla vezena vedle dálnice po poli, pokud to nešlo po opravované straně. Žádné mosty a nadjezdy přes dálnici se neopravovaly, na trase byl 1 most a jeden "nadjezd" na místní komunikací.

Ale taky se mi zdál větší počet techniky na staveništi, ale je pravda, že po D1 při opravách jsem jel párkrát a nebydlím vedle :D.

PS.: Mám pár dalších fotek a večer video průjezdu, mám je sem nahodit? Kdyžtak poraďte jak je sem naskládat, ať jsou menší, ne jako tady
2.jpg
2.jpg (99.69 KiB) Zobrazeno 4905 x
1.jpg
1.jpg (82.96 KiB) Zobrazeno 4910 x
mapman
Autor
Příspěvky: 5766
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od mapman »

Svatosp píše:Muze mi nekdo vysvetlit, proc komplet rekonstrukce D11 na 3+3 trvala cca pul roku a D1 trva jeden usek modernizace 2+2 2-3 roky?
Pánové výš to už napsali, takže jen to shrnu:
Modernizace D1 mění šířkové uspořádání, tj. přestavují se nadjezdy i mosty na hlavní trase.
Rekonstrukce D11 je ve stávajícím záboru se stávajícími nadjezdy i mosty na hlavní trase.

A modernizace D1 trvá u jednodušších úseku 1,5 stavební sezóny (9-10 měsíců), což platí v součtu téměř i pro tuhle D11 (9 měsíců).
michal
Příspěvky: 4595
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od michal »

Tuhle jsem přemýšlel, na jak dlouho budou opravy těch svodidel, až to do nich někdo napálí...
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od krtek700 »

michal píše:Tuhle jsem přemýšlel, na jak dlouho budou opravy těch svodidel, až to do nich někdo napálí...
Ty betonové "svodidla" tam zůstanou i po rekonstrukci? Předpokládal jsem, že tam jsou dočasně, aby mohli bezpečně pracovat na té druhé straně
Japao Joe
Příspěvky: 1052
Registrován: 13.9.2016 22:00:35

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Japao Joe »

Zůstanou a dokonce budou stejná i na druhé straně a budou mezi i vysypaný štěrkem.
Sauce
Příspěvky: 616
Registrován: 11.3.2018 12:57:47
Bydliště: Egerland

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Sauce »

mbmat
Příspěvky: 1382
Registrován: 16.7.2010 21:20:33
Kontaktovat uživatele:

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od mbmat »

mapman píše:
Svatosp píše:Muze mi nekdo vysvetlit, proc komplet rekonstrukce D11 na 3+3 trvala cca pul roku a D1 trva jeden usek modernizace 2+2 2-3 roky?
Pánové výš to už napsali, takže jen to shrnu:
Modernizace D1 mění šířkové uspořádání, tj. přestavují se nadjezdy i mosty na hlavní trase.
Rekonstrukce D11 je ve stávajícím záboru se stávajícími nadjezdy i mosty na hlavní trase.

A modernizace D1 trvá u jednodušších úseku 1,5 stavební sezóny (9-10 měsíců), což platí v součtu téměř i pro tuhle D11 (9 měsíců).
Obdivuju tě, že máš trpělivost odpovídat na tak blbý otázky.
To Svatosp: Jaká komplet rekonstrukce? I podle těch blbejch fotek jde poznat, že je jen jedna polovina. Zadruhý si tam asi předtím nikdy nejel, když asi nevíš, že to tam bylo na budoucí rozšíření už připraveno z doby výstavby.
Pro pořádek, nebudou to úplně přesně tyhle svodidla, je to sice betonové svodidlo ale betonované "v kuse" na místě pomocí speciálního CB finišeru. Jen u přejezdů SDP jsou tyhle "mobilní" betony.
Lynx
Příspěvky: 3702
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Lynx »

Tohle téma ohledně výstavby betonových svodidel vyráběných strojně na místě se tady již dost podrobně probíralo. Když zalistujete diskuzí zpět, tak najdete i příčný řez, ze kterého je podoba (nejen) svodidel vidět.

https://www.jpeg.cz/obrazek/W7keO
Aram96
Příspěvky: 7914
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Aram96 »

Možná hloupá otázka, ale proč to teď nenaznačí na budoucí prostřední a vnitřní pruh, ty budou po zprovoznění méně zatíženy ? Jen kvůli připojovacím a odpojovacím pruhům ?
Jak mají v plánu zkapacitnit MÚK s D0 ? Chtělo by to dva pruhy do obou směrů k D0 nebo alespoň (v budoucnu) směrem k D1. Stejně tak spojování odbočovacích pruhů z D0 by chtělo zkapacitnit, je to v plánu ?
A trochu OT, připravuje se i zkapacitnění následujícího úseku až k Bříství nebo i dalších úseků, které budou možná potřeba rozšířit po dokončení D35 ?
balance
Příspěvky: 2183
Registrován: 24.9.2009 10:51:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od balance »

kot
Příspěvky: 10541
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od kot »

No, nic alkoholického jsem nepil a přesto jsem tam pěknou chvíli viděl 3 jízdní pruhy, EIA neEIA... :shock: :o :crazy:
jozka
Příspěvky: 2789
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od jozka »

To auto ma sisata kola nebo povrch opravdu tak skace?

A trochu OT... az do casu 2:40 cca... presne v tech chvilich uz davno jezdim pravym. Moc neztratim a na rozdil od narachleho leveho mam bezpecny odstup a plynulou rychlost. Klidne i za tu cenu, ze se v pripade potreby pripojim az na konec vlacku.
michal
Příspěvky: 4595
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od michal »

Ten tichy asfalt podle me dost vibruje. Mam projeto, muj nazor na reseni pred muk Jirny znate. Nezbyva nez to trpet... Na Novinkach psali, ze 3+3 bude pry 2021nebo 2022. Utechou nam budiz to, ze podle autora clanku je pred dokoncenim 3+3 kolem Brna... :crazy:

https://www.novinky.cz/clanek/dalnice-d ... y-40250157
Odpovědět

Zpět na „D11“