1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Chce se mi zvolat "zaplať pán Bůh za AB!" Protože po opravených úsecích D11 je radost svištět a přitom slyšet radio nebo spolujezdce
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Taky jsem byl kdysi zamilovan do betonu. Ovsem to bychom jej museli umet jako Nemci. Treba takova A3 za Würzburgem je sen. Bohuzel nove useky D1 tuto kvalitu ani zdaleka nemaji (aby se nereklo, nema ji treba ani nova cast rakouske A5)... Ale stejne, kdyz pak clovek jede po A9 pred Mnichovem po tom tichem asfaltu, je to vskutku neco neuveritelneho
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
v asfaltu se ovšem vyjezdí koleje a při systému údržby u nás to znamená další kompletní reko tak do 10-ti let...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
I ne, když se to udělá kvalitně. Taková D10 má za sebou téměř 20 let a koleje nejsou.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
A není to tím, že je z českých dálnic nejméně zatížení nákladní dopravou, protože nemá pokračování přes hranice?adamos píše:I ne, když se to udělá kvalitně. Taková D10 má za sebou téměř 20 let a koleje nejsou.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Nemám po ruce žádné statistiky, ale každý den teď jezdím po začátku D 10 a na nedostatek nákladních automobilů si tedy stěžovat nemohu Je možné, že je jich tady o něco méně, než jinde, ale i tak je jich víc než dost. I vnitrozemská doprava je dost silná (zejména mezi průmyslovými zónami) a navíc i D 10 má návaznost směr PL a DE, byť to nejsou hlavní směry.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Myslím, že zrovna D10 si na "nedostatek" kamionů stěžovat nemůže Přes Harrachov také něco jezdí, i když Náchod to není a po zprovoznění přechodu v Hrádku už kamiony raději jezdí po D10 než přes Českou Lípu a Rumburk. A stačí i škodovka v Boleslavi nebo zásobování Liberce.
A navíc, opravdu je někde povrch na D10 dvacet let starý ? Možná ta šílenost u Prahy, ale jinak se přece celá desítka kompletně renovovala? Nebo je to už dvacet let ?
A navíc, opravdu je někde povrch na D10 dvacet let starý ? Možná ta šílenost u Prahy, ale jinak se přece celá desítka kompletně renovovala? Nebo je to už dvacet let ?
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ono to 20 let bude a začíná se dost rozpadat. Je znát každý rok.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
V období 26. červenec 1999 až 30. září 2001 proběhla rekonstrukce v úseku Stará Boleslav – Turnov km 14 - 66 v délce 49,03 km.
V letech 2002 až srpen 2003 proběhla rekonstrukce (5,310 km) v úseku km 66 - 72 a MÚK Ohrazenice.
V období 2006 až 2007 proběhla rekonstrukce v úseku km 0 - 14.
V letech 2002 až srpen 2003 proběhla rekonstrukce (5,310 km) v úseku km 66 - 72 a MÚK Ohrazenice.
V období 2006 až 2007 proběhla rekonstrukce v úseku km 0 - 14.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Lenny asi jsi se "uklepl" . Místo D10 jsi to šoupnul do D11.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Uplynul druhý týden od uzavírky sjízdné rampy na Exitu 8. Tempo prací se zpomalilo, o víkendu se tam nepracovalo, pokračuje se v pokládání kanalizace. K dnešnímu dni to zběžným pohledem vypadá na položenou cca polovinu, tedy asi 150m.
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Někteří si s tím evidentně "umí" poradit
http://www.youtube.com/watch?v=x9arTfLZKqM
http://www.youtube.com/watch?v=x9arTfLZKqM
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
pěkná značka v 0:10 ten konec 30 je tam jaksi zbytečně
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
K čemu tam je vlastně ta 30, kvůli stavu mostu?
(video není moje)
(video není moje)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Pravděpodobně, objevila se tam před cca půl až jedním rokem, kdy byly v dezolátním stavu závěry mostu. Následně byly závěry opraveny, omezení zůstalo.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Uplynul třetí týden od uzavírky sjízdné rampy na Exitu 8. Tempo prací se odhaduje těžko, o víkendu se nepracovalo, v pracovní dny se v ranních hodinách po stavbě pohybují pracovníci i technika (večer projíždím pozdě, takže to je tam už mrtvo vždy) vypadá to, že kanalizace je položena v celé délce, dnes probíhaly jakési zemní práce u rozpletu (odvoz zeminy včetně trávy).
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
jel jsem tuhle z Jiren přes most a zdálo se mi, že výkop končil u sjezdu, tedy zdaleka neobsahoval celou MUK
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Může být, ale v prvním týdnu uzávěry začínali kanalizací právě za odbočující větví MÚK (měly tam i zápory výkopu), takže předpokládám, že tam už je hotovoMike píše:jel jsem tuhle z Jiren přes most a zdálo se mi, že výkop končil u sjezdu, tedy zdaleka neobsahoval celou MUK
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Aktuální fotoset
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09638.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09639.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09640.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09641.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09642.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09643.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09644.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09645.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09646.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09647.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09638.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09639.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09640.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09641.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09642.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09643.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09644.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09645.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09646.jpg
https://www.jpeg.cz/images/2018/08/28/DSC09647.jpg
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Uplynul čtvrtý týden od uzavírky sjízdné rampy na Exitu 8. V sobotu se pracovalo, v neděli nevím. Na krajnici vyrůstá patka portálu dopravního značení, kanalizace dokončena, mezi větvemi MÚK odtěžena zemina v šíři jízdního pruhu, do krajnice vkládány svody dešťových vod (včetně nově odtěženého úseku).
Celkově lze říci, že se tam stále něco děje, nicméně se nemohu zbavit dojmu, že "kdyby se chtělo", šlo by to rychleji aniž by bylo třeba porušit jakékoli technologické lhůty, či kvalitu odvedené práce.
Celkově lze říci, že se tam stále něco děje, nicméně se nemohu zbavit dojmu, že "kdyby se chtělo", šlo by to rychleji aniž by bylo třeba porušit jakékoli technologické lhůty, či kvalitu odvedené práce.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Kdy mají být dle HMG ukončeny práce na pravé polovině dálnice?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Dnes se na konci omezení ve směru na HK srazil autobus s NA, resp. NA do autobusu zezadu narazil a nastal kolaps v celé východní Praze.
Stavba je to pěkná, jen škoda, že není v betonu.
Stavba je to pěkná, jen škoda, že není v betonu.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Pokud lze soudit z oznámené délky omezení, tak na konci října.Gawain84 píše:Kdy mají být dle HMG ukončeny práce na pravé polovině dálnice?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Uplynul pátý týden od uzavření exitu 8 a je tu "pravidelný report". Byly dokončeny svody dešťových vod (nebo co to v krajnici vlastně nad kanalizací dělali), dokončena patka portálu DZ a včera položena cementová stabilizace. Zda se pracovalo přes víkend nevím, ale vzhledem k tomu, že na práce v pondělí a úterý bylo třeba větší množství betonu (v pondělí se "srovnávala" krajnice se zbytkem tělesa) a to ostatní bylo hotové už v pátek, tak předpokládám, že nikoliv.
Zatím tedy (kromě víkendových dnů) ani jeden den prostojů, kdy by se na stavbě nedělo vůbec nic, ale tempo nijak úchvatné, zdá se, že objížďka 300 m o délce 20 km nikoho nezajímá.
Zatím tedy (kromě víkendových dnů) ani jeden den prostojů, kdy by se na stavbě nedělo vůbec nic, ale tempo nijak úchvatné, zdá se, že objížďka 300 m o délce 20 km nikoho nezajímá.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
v so dopo jsem tam jel a nějaká činnost na D11 probíhala
zaznamenám pohyb osob i vozidel, ale zda to bylo i na tonto konci, to jsem si nevšiml
ono na konci toho zúžení koukám spíš na provoz, než na lidi
zaznamenám pohyb osob i vozidel, ale zda to bylo i na tonto konci, to jsem si nevšiml
ono na konci toho zúžení koukám spíš na provoz, než na lidi
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit