1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Je nekde aktualni datum, kdy to bude hotove/otevrene sakumprdum, vcetne toho prostoru MUK? Diky
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Podle mapové aplikace na ŘSD má být hotovo 12. 9.1975 píše:Je nekde aktualni datum, kdy to bude hotove/otevrene sakumprdum, vcetne toho prostoru MUK? Diky
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Jo jo, taky jsem to tam našel. Jen jsem někde taky zachytil vyjádření, že to bude "do konce prázdnin". No, těch pár dní už žíly netrhá.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak podle dnešních kolon až k 18. km D11 provizorní pruh v prostoru MÚK Horní Počernice příliš nezabral... Asi se ho řidiči bojí využívat.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Co je prosím "provizorní pruh"?Majkii píše:Tak podle dnešních kolon až k 18. km D11 provizorní pruh v prostoru MÚK Horní Počernice příliš nezabral... Asi se ho řidiči bojí využívat.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
no on když ten provizorní pruh vede do stojící kolony kamionů na D0, tak se není co divit, že to každý na poslední chvíli narve do původního pruhu, kterým může pokračovat přes Kyje, Hloubětín atp.
já to dnes projel odstavným až na sjezd Běchovice
do jedoucího levého se přes ty kamiony prostě nedalo dostat ( a různě stojící, blikající a troubící ty dva připojováky, co jste si tu tak pochvalovali...)
já to dnes projel odstavným až na sjezd Běchovice
do jedoucího levého se přes ty kamiony prostě nedalo dostat ( a různě stojící, blikající a troubící ty dva připojováky, co jste si tu tak pochvalovali...)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Už jsem to dával někam na Praha obecně.Majkii píše:Tak podle dnešních kolon až k 18. km D11 provizorní pruh v prostoru MÚK Horní Počernice příliš nezabral... Asi se ho řidiči bojí využívat.
Nehoda u Letňan a východ Prahy neprůjezdný, bylo to foceno poté, co jsem to slyšel v rádiu, takže předpokládám, že se to ještě zhoršovalo.
Jinak teda cesta D11->Štěrboholy je opravdu zajímavá a měl jsem s tím i sám docela problém, podle žen v autě by to snad ani nedokázaly projet Přišlo mi, že na značkách před koncem D11 je škrtnutá možnost jet k nákupním centrům(Ikea), ale následně se tam lze dostat, to jsem špatně pochopil značky, nebo to mají špatně značené?
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Už je tedy hotovo? Podle wazu to vypadá, že by mohlo? I na portále ŘSD to už je jako "v provozu"... Jel tam někdo? Díky.Benedikt píše:Podle mapové aplikace na ŘSD má být hotovo 12. 9.1975 píše:Je nekde aktualni datum, kdy to bude hotove/otevrene sakumprdum, vcetne toho prostoru MUK? Diky
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
A už zmizel i "Ostatní tranzit" z cedulí?
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
-
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 27.5.2014 14:28:00
- Bydliště: D11 - exit 62
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Asi před hodinou (pro kronikáře 13.9.2019 ve 12:30 ) se facebooku ŘSD objevila tato informace:
"Rozsáhlá rekonstrukce dálnice D11 u Prahy byla dokončena.
Akce zahrnovala kromě kompletní výměny vozovky v km 0 – 8
v obou směrech také opravu křižovatkových větví na MÚK Horní Počernice,
rekonstrukci čtyř mostů, opravu odpočívek a výměnu kanalizace."
"Rozsáhlá rekonstrukce dálnice D11 u Prahy byla dokončena.
Akce zahrnovala kromě kompletní výměny vozovky v km 0 – 8
v obou směrech také opravu křižovatkových větví na MÚK Horní Počernice,
rekonstrukci čtyř mostů, opravu odpočívek a výměnu kanalizace."
-
- Příspěvky: 4233
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
...už i na Twitteru:o) včetně té velmi zajímavé (i formátem) mapy průběhu oprav všech úseků do km 25.
Ty by byly skvělé pro všechny "hlavní" dálnice, které se v posledních letech masivně opravují/opravily - za což díky.
Ty by byly skvělé pro všechny "hlavní" dálnice, které se v posledních letech masivně opravují/opravily - za což díky.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Nevíte, jestli je VDZ na úseku provedeno v plastu nebo v barvě? Očekával bych, že v barvě, když se dálnice má do tří let rozšířit o další pruh.
Díky
Díky
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Z čeho usuzuješ, že to má být do 3 let? Já bych nebyl proti, ale odhaduji to na spíš na 7-10 let, ještě sále totiž neexistuje ani nepravomocné ÚR.m@rtin píše:Nevíte, jestli je VDZ na úseku provedeno v plastu nebo v barvě? Očekával bych, že v barvě, když se dálnice má do tří let rozšířit o další pruh.
Díky
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
a až se to rozšíří, tak zase dopravu stáhnem jen na levou polovinu, aby se mohla stavět VRT....
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Proč by se kvůli stavbě vrt nemělo jezdit po pravé straně?Mosquit píše:a až se to rozšíří, tak zase dopravu stáhnem jen na levou polovinu, aby se mohla stavět VRT....
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak ten koridor VRT je od Šestajovic k Nehvizdům hodně blízko dálnice. U exitu Jirny je sakra málo místa, tam se vlastně MÚK dotýká toho skladu PennyMarketu = kolem to nepůjde.
Buď se buď celá trať (mimochodem podle posledních čerstvých zpráv čtyřkolejná) zakope do tunelu - pak ale ten tunel musí vést hodně blízko u dálnice a dojde k uzavření MÚK na dlouhou dobu (řekl bych víc než 2 roky). Nebo se MÚK přebuduje na jiný typ (přímá rampa nahoru na nový most - který bude přes dálnici i trať) - což taky omezí provoz na roky.
Každopádně bych očekával, že zrovna v úseku souběhu bude práce na VRT ovlivňovat i provoz na dálnici, resp. že přístup na stavbu bude z dálnice.
Buď se buď celá trať (mimochodem podle posledních čerstvých zpráv čtyřkolejná) zakope do tunelu - pak ale ten tunel musí vést hodně blízko u dálnice a dojde k uzavření MÚK na dlouhou dobu (řekl bych víc než 2 roky). Nebo se MÚK přebuduje na jiný typ (přímá rampa nahoru na nový most - který bude přes dálnici i trať) - což taky omezí provoz na roky.
Každopádně bych očekával, že zrovna v úseku souběhu bude práce na VRT ovlivňovat i provoz na dálnici, resp. že přístup na stavbu bude z dálnice.
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Místa tam vidím dost i na čtyřkolejnou trať přímo prostorem MÚK, i podél staveniště zůstane místo a jistě nebude problém upravit (zamostit) ani větve křižovatky. U D3 se také staví železniční koridor těsně vedle dálnice a nijak jí to neovlivňuje.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Usuzuji z tohoto clankuMPMP píše:Z čeho usuzuješ, že to má být do 3 let? Já bych nebyl proti, ale odhaduji to na spíš na 7-10 let, ještě sále totiž neexistuje ani nepravomocné ÚR.m@rtin píše:Nevíte, jestli je VDZ na úseku provedeno v plastu nebo v barvě? Očekával bych, že v barvě, když se dálnice má do tří let rozšířit o další pruh.
Díky
https://zdopravy.cz/z-d11-u-prahy-zmize ... 022-34206/
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tam se ale píše, že začít by se mělo 2022 a jezdit o 2 roky později. Tedy přeloženo, politici by chtěli, aby ... Realita bývá tak +5 let minimálně. Bohuželm@rtin píše:Usuzuji z tohoto clankuMPMP píše:Z čeho usuzuješ, že to má být do 3 let? Já bych nebyl proti, ale odhaduji to na spíš na 7-10 let, ještě sále totiž neexistuje ani nepravomocné ÚR.m@rtin píše:Nevíte, jestli je VDZ na úseku provedeno v plastu nebo v barvě? Očekával bych, že v barvě, když se dálnice má do tří let rozšířit o další pruh.
Díky
https://zdopravy.cz/z-d11-u-prahy-zmize ... 022-34206/
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ještě k tomu rozšíření na 3+3 - poslední informace zde na fóru byla, že MŽP vydalo 16.02.2017 souhlasné stanovisko se záměrem. Ví někdo, jestli je stále platné, nebo se bude muset dělat EIA znovu, případně, zda probíhají nějaké další kroky, nebo se pouze čeká až EIA propadne a záměr bude možno "dát k ledu"?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
pokud si pamatuju - to je taková ta EIA jako letiště vodochody - přes 100 prakticky nesplnitelných podmínek...
Dokud to neodhluční 3+3 nebude.
Dokud to neodhluční 3+3 nebude.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
ano jak píšu
"Jako hlavní podmínky EIA se jeví dostavba potřebných protihlukových opatření (výstavba
zcela nových či navýšení stávajících protihlukových stěn) v Horních Počernicích a Jirnech
a modernizace sytému odvodnění povrchové vody z dálnice D11."
"Jako hlavní podmínky EIA se jeví dostavba potřebných protihlukových opatření (výstavba
zcela nových či navýšení stávajících protihlukových stěn) v Horních Počernicích a Jirnech
a modernizace sytému odvodnění povrchové vody z dálnice D11."
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak ta povrchová voda je snad právě dokončenou stavbou vyřešena, či ne ?