Díky. Vůbec mi nedošlo, že na tuhle stavbu je také leták. Vzhledem k tomu, že je to jen "malování" + asi nějáké protihlukové stěny, jsem to nepředpokládáal.Mosquit píše:Viz poslední leták z 10/2020, ....
1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Před pár dny jsem požádal o DÚR (zatím jsem ji nikde na netu neviděl) tak uvidíme, co všechno ještě zbývá ...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Hlavní stavební úpravy spočívají v dostavbě potřebných protihlukových opatření a
modernizace sytému odvodnění povrchové vody z dálnice D11.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Takhle je videt, ja u nas chodi, dalnice uz je prestavena na 3+3 ale budeme cekat dalsich 5 let? To je saskana nejvyssiho zrna!Aram96 píše:Tady je to opravdu pochopitelné, tou dobou byla DUSP v plenkách. Nicméně ten byrokratický kocourkov, kdy na přemalování čar na již postavené dálnici se musí čekat x let, aby se mohl ten 3.pruh zprovoznit, není evidentnější snad na žádné jiné stavbě (či spíše záměru) v ČR.
Samozrejme, ze na te dlanici bude jezdit ve 3 pruhu stejne aut jako nyni, jenom se lepe rozprostrou, takze hlukova zatez stejna nebo nizsi apod... Logiku u nas nehledejte v nicem!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Dálnice byla opravena a rozšířena na výhledový šestipruh, aby se znova nemusela předělávat. V podmínkách nutných pro provozování stavby jsou protihlukové stěny a odvodněné, bez kterých nelze šestipruh provozovat.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tady jde také o kapacitu a výhledové intenzity. Jednou jsme v EU, takže musí být vše v souladu s legislativou ČR i EU. Jinak by EU mohla říci, že nám příště už peníze nepřerozdělí.Svatosp píše:Takhle je videt, ja u nas chodi, dalnice uz je prestavena na 3+3 ale budeme cekat dalsich 5 let? To je saskana nejvyssiho zrna!Aram96 píše:Tady je to opravdu pochopitelné, tou dobou byla DUSP v plenkách. Nicméně ten byrokratický kocourkov, kdy na přemalování čar na již postavené dálnici se musí čekat x let, aby se mohl ten 3.pruh zprovoznit, není evidentnější snad na žádné jiné stavbě (či spíše záměru) v ČR.
Samozrejme, ze na te dlanici bude jezdit ve 3 pruhu stejne aut jako nyni, jenom se lepe rozprostrou, takze hlukova zatez stejna nebo nizsi apod... Logiku u nas nehledejte v nicem!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Já to chápu. Nicméně rozumné by bylo 6-pruh zprovoznit a poté jednoduše dodělat PHS či odvodnění. Pokud by papírování trvalo rok, lze to pochopit, ale takhle bude ten pruh zavřený x let a k ničemu.Lenny píše:Dálnice byla opravena a rozšířena na výhledový šestipruh, aby se znova nemusela předělávat. V podmínkách nutných pro provozování stavby jsou protihlukové stěny a odvodněné, bez kterých nelze šestipruh provozovat.
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
a neřešilo se tady už asi patnáctkrát, že bez zprovoznění 511 bude ten šestipruh k ničemu tak jako tak?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Stejnou logikou mohu říct, že je tady ten 6-pruh úplně k ničemu, když končí už u exitu 8 a ne u exitu 18, kde teprve dochází k rapidnějšímu úbytku dopravy. Šlo mi zde čistě o to, že je postaven a není zprovozněn a x let nebude KVŮLI PAPÍRŮM. Jeho potřeba v těchto místech je rozhodně mnohem nižší než na úsecích např. D1, D5, D0, ...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Osobně si myslím, že největší vliv na provoz na D11 bude mít zprovoznění nyní rozestavěných úseků D35.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Japao Joe, tak to bez debat, ale nezapomínej i na MUK Beranka a již nyní tristní situaci i po ten sjezd 8. Je to tu šílené, protože se zde mísí pozvolní rozjížděči (např. já, směřující až za Hradec a nehonící každou sekundu) a příměstští závodníci ze satelitů od Čelákovic po Klánovice, kteří zase chtějí využít ten kousek dálnice na plné pecky. A i tady by se třetí pruh hodil pro nákláďáky, prostřední pro mě, a krajní pro rychlé jezdce, aby se všichni unavení nerzvózně nesešli v popracovní špičce v krajním pruhu.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
V tom případě do rozšíření zpoplatnit, aby se od případných NYMBYstů změnil odpor k rozšíření na tlak.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Joe, prosím o rozvedení tvé myšlenky...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Asi v tom smyslu, že ti, kteří jsou proti, mohou být ti, kteří po dálnici jezdí bez dálniční známky. Ovšem vzhledem k těm vilám v Šestajovicích a spol. mám pocit, že prachy za dálniční známku tady asi málokdo musí řešit...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Myšlenka byla taková, že pokud nebude úsek bezplatný tak se zvýší intenzity na souběžných komunikacích a tím by vznikal větší tlak ze strany místních na zkapacitnění a vrácení do nezpoplatněných.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Kdyby vzrostl provoz na vedlejší, tak poklesne na dálnici a tlak na zkapacitnění by poklesl zase ze strany ŘSD, jak je znám
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Na úschovně je část DÚR pro rozšíření.
www.uschovna.cz/zasilka/GSMRVTVFHD6C59PJ-Y8V
Jedná se tedy hlavně o protihlukovky a odvodnění.
www.uschovna.cz/zasilka/GSMRVTVFHD6C59PJ-Y8V
Jedná se tedy hlavně o protihlukovky a odvodnění.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Pamatuji si, že jsme zde debatovali o hlučnosti nového povrchu a že měl být méně hlučný, dneska jsem dostal info, že na nějaké schůzce padlo ze strany odborníka na hluk, že ten tichý asfalt je pouze na začátku dálnice, 1. kilometr, ten zbytek už je zase obyčejný. Nepamatuji si, že by to tady někdo zmiňoval, asi jsme to přehlédli. Takže očekávání méně hluku v Zelenči atd bylo zbytečné.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Krtku, nechce se mi to hledat, ale je to delší než km. Je to někam až skoro k té benzínce. Někdo tady popisoval, kde tichý asfalt končí. A ten rozdíl /přechod/ byl opravdu zřejmý /slyšitelný/...
Re: D11 Jirny – Poděbrady (km8-42), zkapacitnění
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 34#p252534
Je to opravdu tak, jak píše Ladi, že pro rychlé zkapacitnění úseku Praha - Jirny ,,stačí namalovat pruhy a postavit pár metrů protihlukovek'' ? V tom případě by byl termín 2024 - 2026 opravdu trestuhodně pomalý a měla by se vyvinout nějaká kampaň pro urychlení...Ladi píše:Je sranda jak píšou že Praha-Jirny se bude rozšiřovat 24-26 přitom jen stačí namalovat pruhy a postavit pár metrů protihlukovek
https://zdopravy.cz/d11-se-sesti-pruhy- ... dy-107456/
Re: D11 Jirny – Poděbrady (km8-42), zkapacitnění
Praha - Jirny už rozšířeno je, protože tu rezervu tam nechal bolševik ( dokonce i s asfaltem bez finální vrstvy ) a asi 3roky už je tam i nalajnováno ( když jsme se před tím dva roky ploužili pod radary v kolonách ), jen ještě nikdo nenašel odvahu pohnat k odpovědnosti objednatele, že mu utíká záruka, aniž by se používalo...
ovšem hned zářez u Jiren už nic širšího nepojme a na druhém konci máme visutý most přes Labe, který také na 3+3 nevypadá...
ovšem hned zářez u Jiren už nic širšího nepojme a na druhém konci máme visutý most přes Labe, který také na 3+3 nevypadá...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D11 Jirny – Poděbrady (km8-42), zkapacitnění
Ano, Ladi má pravdu. Trestuhodně pomalý je to už zatraceně dlouho, když už to dokonce pár let fyzicky existuje (tedy asfalt na třípruh), ale příslušné instituce nejsou schopny vyřídit to úředně + postavit ty protihlukovkyHoney72 píše:Většinou se nikde nestavějí nadjezdy pro budoucí rozšíření dálnice. Spíš je to nouzovka, že se pod nadjezdem dálnice proleze, nejčastěji bez odstavného pruhu.
V dnešní době se dálnice v naprosté převaze stavějí s rezervou uprostřed a ne u krajnic.
Tohle je příspěvek z roku 2014, kterým téma na zakapacitnění na 3+3 začíná:
Lenny píše:V nejbližší době bude zveřejněno oznámení EIA na modernizace dálnice na šestipruhové uspořádání v úseku km 0,000 - MÚK Jirny.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Je nový leták:
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/510 ... itneni.pdf
Dodělává se aktualiazce hlukové studie (koncept hlukové studie 12/2021). Přitom koncept DÚR byl už 08/2020, ale teprve teď se dělá aktualizace studie, kterou požaduje Hygiena,. Rychlost trysková .... A nejhorší je, že z té studie zase můžou vzejít nové požadavky na jiný rozsah protihlukových stěn ....
V letáku stále zůstává, že kromě protihluků je potřeba modernizace systému odvodnění dálnice - ale to doufám bvlo provedeno už před pár lety při celkové rekonstrukci nebo snad ne ?
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/510 ... itneni.pdf
Dodělává se aktualiazce hlukové studie (koncept hlukové studie 12/2021). Přitom koncept DÚR byl už 08/2020, ale teprve teď se dělá aktualizace studie, kterou požaduje Hygiena,. Rychlost trysková .... A nejhorší je, že z té studie zase můžou vzejít nové požadavky na jiný rozsah protihlukových stěn ....
V letáku stále zůstává, že kromě protihluků je potřeba modernizace systému odvodnění dálnice - ale to doufám bvlo provedeno už před pár lety při celkové rekonstrukci nebo snad ne ?