1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Praha – Hradec Králové – Trutnov – Polsko
Odpovědět
Lynx
Příspěvky: 3683
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Lynx »

Mosquit píše:Viz poslední leták z 10/2020, ....
Díky. Vůbec mi nedošlo, že na tuhle stavbu je také leták. Vzhledem k tomu, že je to jen "malování" + asi nějáké protihlukové stěny, jsem to nepředpokládáal.
Mosquit
Příspěvky: 913
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mosquit »

Před pár dny jsem požádal o DÚR (zatím jsem ji nikde na netu neviděl) tak uvidíme, co všechno ještě zbývá ...
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od mapman »

Hlavní stavební úpravy spočívají v dostavbě potřebných protihlukových opatření a
modernizace sytému odvodnění povrchové vody z dálnice D11.
Svatosp
Příspěvky: 464
Registrován: 10.9.2009 14:24:50

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Svatosp »

Aram96 píše:Tady je to opravdu pochopitelné, tou dobou byla DUSP v plenkách. Nicméně ten byrokratický kocourkov, kdy na přemalování čar na již postavené dálnici se musí čekat x let, aby se mohl ten 3.pruh zprovoznit, není evidentnější snad na žádné jiné stavbě (či spíše záměru) v ČR. :(
Takhle je videt, ja u nas chodi, dalnice uz je prestavena na 3+3 ale budeme cekat dalsich 5 let? To je saskana nejvyssiho zrna!
Samozrejme, ze na te dlanici bude jezdit ve 3 pruhu stejne aut jako nyni, jenom se lepe rozprostrou, takze hlukova zatez stejna nebo nizsi apod... Logiku u nas nehledejte v nicem!
Lenny
Autor
Příspěvky: 10773
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Lenny »

Dálnice byla opravena a rozšířena na výhledový šestipruh, aby se znova nemusela předělávat. V podmínkách nutných pro provozování stavby jsou protihlukové stěny a odvodněné, bez kterých nelze šestipruh provozovat.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Anonym
Příspěvky: 810
Registrován: 24.6.2009 13:34:01

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Anonym »

Svatosp píše:
Aram96 píše:Tady je to opravdu pochopitelné, tou dobou byla DUSP v plenkách. Nicméně ten byrokratický kocourkov, kdy na přemalování čar na již postavené dálnici se musí čekat x let, aby se mohl ten 3.pruh zprovoznit, není evidentnější snad na žádné jiné stavbě (či spíše záměru) v ČR. :(
Takhle je videt, ja u nas chodi, dalnice uz je prestavena na 3+3 ale budeme cekat dalsich 5 let? To je saskana nejvyssiho zrna!
Samozrejme, ze na te dlanici bude jezdit ve 3 pruhu stejne aut jako nyni, jenom se lepe rozprostrou, takze hlukova zatez stejna nebo nizsi apod... Logiku u nas nehledejte v nicem!
Tady jde také o kapacitu a výhledové intenzity. Jednou jsme v EU, takže musí být vše v souladu s legislativou ČR i EU. Jinak by EU mohla říci, že nám příště už peníze nepřerozdělí.
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Aram96 »

Lenny píše:Dálnice byla opravena a rozšířena na výhledový šestipruh, aby se znova nemusela předělávat. V podmínkách nutných pro provozování stavby jsou protihlukové stěny a odvodněné, bez kterých nelze šestipruh provozovat.
Já to chápu. Nicméně rozumné by bylo 6-pruh zprovoznit a poté jednoduše dodělat PHS či odvodnění. Pokud by papírování trvalo rok, lze to pochopit, ale takhle bude ten pruh zavřený x let a k ničemu.
Mosquit
Příspěvky: 913
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mosquit »

a neřešilo se tady už asi patnáctkrát, že bez zprovoznění 511 bude ten šestipruh k ničemu tak jako tak?
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Aram96 »

Stejnou logikou mohu říct, že je tady ten 6-pruh úplně k ničemu, když končí už u exitu 8 a ne u exitu 18, kde teprve dochází k rapidnějšímu úbytku dopravy. :crazy: Šlo mi zde čistě o to, že je postaven a není zprovozněn a x let nebude KVŮLI PAPÍRŮM. Jeho potřeba v těchto místech je rozhodně mnohem nižší než na úsecích např. D1, D5, D0, ...
Japao Joe
Příspěvky: 1040
Registrován: 13.9.2016 22:00:35

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Japao Joe »

Osobně si myslím, že největší vliv na provoz na D11 bude mít zprovoznění nyní rozestavěných úseků D35.
milanek
Příspěvky: 200
Registrován: 25.12.2015 23:43:50

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od milanek »

Japao Joe, tak to bez debat, ale nezapomínej i na MUK Beranka a již nyní tristní situaci i po ten sjezd 8. Je to tu šílené, protože se zde mísí pozvolní rozjížděči (např. já, směřující až za Hradec a nehonící každou sekundu) a příměstští závodníci ze satelitů od Čelákovic po Klánovice, kteří zase chtějí využít ten kousek dálnice na plné pecky. A i tady by se třetí pruh hodil pro nákláďáky, prostřední pro mě, a krajní pro rychlé jezdce, aby se všichni unavení nerzvózně nesešli v popracovní špičce v krajním pruhu.
Japao Joe
Příspěvky: 1040
Registrován: 13.9.2016 22:00:35

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Japao Joe »

V tom případě do rozšíření zpoplatnit, aby se od případných NYMBYstů změnil odpor k rozšíření na tlak. ;-)
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od kot »

Joe, prosím o rozvedení tvé myšlenky...
michal
Příspěvky: 4518
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od michal »

Asi v tom smyslu, že ti, kteří jsou proti, mohou být ti, kteří po dálnici jezdí bez dálniční známky. Ovšem vzhledem k těm vilám v Šestajovicích a spol. mám pocit, že prachy za dálniční známku tady asi málokdo musí řešit...
Japao Joe
Příspěvky: 1040
Registrován: 13.9.2016 22:00:35

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Japao Joe »

Myšlenka byla taková, že pokud nebude úsek bezplatný tak se zvýší intenzity na souběžných komunikacích a tím by vznikal větší tlak ze strany místních na zkapacitnění a vrácení do nezpoplatněných.
Aram96
Příspěvky: 7855
Registrován: 13.8.2018 20:56:09
Bydliště: A88-R43-D43-I/43-I/73-?-?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Aram96 »

Kdyby vzrostl provoz na vedlejší, tak poklesne na dálnici a tlak na zkapacitnění by poklesl zase ze strany ŘSD, jak je znám :mrgreen:
Mosquit
Příspěvky: 913
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mosquit »

Na úschovně je část DÚR pro rozšíření.
www.uschovna.cz/zasilka/GSMRVTVFHD6C59PJ-Y8V

Jedná se tedy hlavně o protihlukovky a odvodnění.
krtek700
Příspěvky: 1134
Registrován: 6.12.2015 12:16:17

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od krtek700 »

Pamatuji si, že jsme zde debatovali o hlučnosti nového povrchu a že měl být méně hlučný, dneska jsem dostal info, že na nějaké schůzce padlo ze strany odborníka na hluk, že ten tichý asfalt je pouze na začátku dálnice, 1. kilometr, ten zbytek už je zase obyčejný. Nepamatuji si, že by to tady někdo zmiňoval, asi jsme to přehlédli. Takže očekávání méně hluku v Zelenči atd bylo zbytečné.
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od kot »

Krtku, nechce se mi to hledat, ale je to delší než km. Je to někam až skoro k té benzínce. Někdo tady popisoval, kde tichý asfalt končí. A ten rozdíl /přechod/ byl opravdu zřejmý /slyšitelný/...
Mosquit
Příspěvky: 913
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mosquit »

Honzl
Příspěvky: 287
Registrován: 9.11.2017 23:11:08

Re: D11 Jirny – Poděbrady (km8-42), zkapacitnění

Příspěvek od Honzl »

http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 34#p252534
Ladi píše:Je sranda jak píšou že Praha-Jirny se bude rozšiřovat 24-26 přitom jen stačí namalovat pruhy a postavit pár metrů protihlukovek
https://zdopravy.cz/d11-se-sesti-pruhy- ... dy-107456/
Je to opravdu tak, jak píše Ladi, že pro rychlé zkapacitnění úseku Praha - Jirny ,,stačí namalovat pruhy a postavit pár metrů protihlukovek'' ? V tom případě by byl termín 2024 - 2026 opravdu trestuhodně pomalý a měla by se vyvinout nějaká kampaň pro urychlení...
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: D11 Jirny – Poděbrady (km8-42), zkapacitnění

Příspěvek od Mike »

Praha - Jirny už rozšířeno je, protože tu rezervu tam nechal bolševik ( dokonce i s asfaltem bez finální vrstvy ) a asi 3roky už je tam i nalajnováno ( když jsme se před tím dva roky ploužili pod radary v kolonách ), jen ještě nikdo nenašel odvahu pohnat k odpovědnosti objednatele, že mu utíká záruka, aniž by se používalo...
ovšem hned zářez u Jiren už nic širšího nepojme a na druhém konci máme visutý most přes Labe, který také na 3+3 nevypadá...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Lynx
Příspěvky: 3683
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: D11 Jirny – Poděbrady (km8-42), zkapacitnění

Příspěvek od Lynx »

Honey72 píše:Většinou se nikde nestavějí nadjezdy pro budoucí rozšíření dálnice. Spíš je to nouzovka, že se pod nadjezdem dálnice proleze, nejčastěji bez odstavného pruhu.
V dnešní době se dálnice v naprosté převaze stavějí s rezervou uprostřed a ne u krajnic.
Ano, Ladi má pravdu. Trestuhodně pomalý je to už zatraceně dlouho, když už to dokonce pár let fyzicky existuje (tedy asfalt na třípruh), ale příslušné instituce nejsou schopny vyřídit to úředně + postavit ty protihlukovky

Tohle je příspěvek z roku 2014, kterým téma na zakapacitnění na 3+3 začíná:
Lenny píše:V nejbližší době bude zveřejněno oznámení EIA na modernizace dálnice na šestipruhové uspořádání v úseku km 0,000 - MÚK Jirny.
Lynx
Příspěvky: 3683
Registrován: 24.11.2016 8:02:29

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Lynx »

Je nový leták:

https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/510 ... itneni.pdf

Dodělává se aktualiazce hlukové studie (koncept hlukové studie 12/2021). Přitom koncept DÚR byl už 08/2020, ale teprve teď se dělá aktualizace studie, kterou požaduje Hygiena,. Rychlost trysková .... A nejhorší je, že z té studie zase můžou vzejít nové požadavky na jiný rozsah protihlukových stěn ....

V letáku stále zůstává, že kromě protihluků je potřeba modernizace systému odvodnění dálnice - ale to doufám bvlo provedeno už před pár lety při celkové rekonstrukci nebo snad ne ?
Odpovědět

Zpět na „D11“