1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Praha – Hradec Králové – Trutnov – Polsko
Odpovědět
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od kot »

A kdy zruší poměrové měření v sobotu či v září ?
michal
Příspěvky: 4517
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od michal »

Kamery na stojanu u exitu Jirny nebyly uz vcera.
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od kot »

Díky za dobrou zprávu. Vždy jsem si mohl oči vykoukat po značkách - chvíli 80, chvilku 100, zase 80...
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2951
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Majkii »

A kde prosím? Z Prahy je trvalá 100 (krom začátku a konce) a do Prahy trvalá 80.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od mapman »

U odpočívky byla taky 80ka.
Mosquit
Příspěvky: 913
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mosquit »

Z diskuze na FB Čelákovic
Dnes jsem se zůčastnil interního předávání stavby v rámci zhotovitele firmy Skanska, kde mi bylo zodpovězeno několik dotazů. Tři pruhy v jednom směru se budou dělat až společně se zkapacitněním výjezdu z dálnice D11 na okruh D0 na Černém mostě. Vše musí projít všemi procesy včetně EIA, takže to prý vidí cca na 5-8let, než budeme jezdit ve třech pruzích od exitu Jirny až na Černý most. Za několik měsíců se ale můžeme těsit ve směru do Prahy na prodloužení připojovacího pruhu až na 4. kilometr, jak to již bylo v minulém roce uděláno ve směru od Prahy. V příštích několika letech by v tomto modernizovaném úseku nemělo být žádné stavební omezení
Maty
Příspěvky: 219
Registrován: 21.1.2015 20:00:24
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Maty »

Tak ještě udělat 4km připojovací pruh D0->D11 a 4km odbočovací pruh D11->D0 a máme souvislý šestipruh od jiren až na cerňák ;-)
milbi
Příspěvky: 41
Registrován: 21.7.2011 9:58:41

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od milbi »

Mosquit píše:prodloužení připojovacího pruhu až na 4. kilometr,
Pokud pujde opravdu o extra dlouhy pripojovak, tak bude legalni jim objet pomaleji jedouci vozidla v prubeznych pruzich, coz neni spatne, ale nevim, jestli je to koncepcni reseni...
caveman
Příspěvky: 400
Registrován: 2.9.2011 8:52:20

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od caveman »

Podle kamer se už jezdí po novém, z Prahy ven probíhají ještě ty dokončovací práce (SDP, VDZ atd.)
Mosquit
Příspěvky: 913
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mosquit »

V 9 ráno jsem jel do Prahy už bez omezení. Jen u ČM ještě bylo menší zúžení v místě bývalého přejezdu středového pásu.
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od kot »

A jaký jsi měl pocit z nového povrchu ? díky
Mosquit
Příspěvky: 913
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mosquit »

Byl jsem na místě spolujezdce, koukal jsem do mobilu a navíc v autě, které normálně neznám, takže nemůžu hodnotit.. :-)
balance
Příspěvky: 2183
Registrován: 24.9.2009 10:51:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od balance »

Dnešní průjezd.
Povrch subjektivně hodnotím jako dobrou práci zkušené balenářské čety.
Sem tam je sice cítit nějaká pracovní spára nebo mostní závěr, ale nic dramatického.

Mosquit
Příspěvky: 913
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mosquit »

Jedna z věcí, co mě překvapila, bylo namalování vodorovného značení. Čekal jsem, že to bude něco, co bude umožňovat domalování toho dlouhého připojováku. Takhle to ale nevypadá...
1975
Příspěvky: 4232
Registrován: 2.7.2009 14:40:00
Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od 1975 »

..super video... nepojedeš zpátky? .o)
kot
Příspěvky: 10365
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od kot »

mr.balance : Ukázkové najíždění z připojovacího pruhu na dálnici, ponechání možnosti předjetí rychlejšímu vozidlu a pohodové předjíždění. Silniční gentleman v akci... :D
balance
Příspěvky: 2183
Registrován: 24.9.2009 10:51:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od balance »

1975 píše:..super video... nepojedeš zpátky? .o)
Jsem jel loni ... viz strana 18 8-)
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mike »

2kot :
mě spíš připadá, že mu to nejede ;)
ten nájezd je skoro 10sec, za tu dobu zrychlí na 100kmh z 0kmh i podprůměrné vozidlo 8-)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Honey72
Příspěvky: 5259
Registrován: 26.12.2015 0:06:38
Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Honey72 »

Jenže on si chtěl vychutnat jízdu po novém úseku, ne být někde první .-)
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
JiVi
Příspěvky: 240
Registrován: 27.5.2010 8:23:47
Bydliště: Pardubice

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od JiVi »

zkapacitneni a porad vidim 2 pruhy :-/ asi to ma nejaky duvod, ale jinak to nechapu.
Majkii
Administrátor
Příspěvky: 2951
Registrován: 15.3.2009 14:41:26
Bydliště: SV Čechy

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Majkii »

Ale mlho, vždyť už se tu o tom minimálně dva roky bavíme...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mike »

2 Honey :
to mě nenapadlo
já to "vychutnat si" zkoušel naposled někdy v roce 85 metrem B ze Smíchovského nádraží někam do těch kotěhůlek, kam to slavně otevřeli
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Gawain84
Příspěvky: 81
Registrován: 13.8.2014 22:41:36
Bydliště: Brandýs nad Labem (původně HK)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Gawain84 »

Mosquit píše:Z diskuze na FB Čelákovic
Dnes jsem se zůčastnil interního předávání stavby v rámci zhotovitele firmy Skanska, kde mi bylo zodpovězeno několik dotazů. Tři pruhy v jednom směru se budou dělat až společně se zkapacitněním výjezdu z dálnice D11 na okruh D0 na Černém mostě. Vše musí projít všemi procesy včetně EIA, takže to prý vidí cca na 5-8let, než budeme jezdit ve třech pruzích od exitu Jirny až na Černý most. Za několik měsíců se ale můžeme těsit ve směru do Prahy na prodloužení připojovacího pruhu až na 4. kilometr, jak to již bylo v minulém roce uděláno ve směru od Prahy. V příštích několika letech by v tomto modernizovaném úseku nemělo být žádné stavební omezení
5-8 let na přemalování jednoho pruhu mi přijde jako tragické vysvědčení tohoto státu, to už Musk poletí na Mars.
jozka
Příspěvky: 2761
Registrován: 27.6.2013 19:11:41

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od jozka »

Ko tomu jen tolik...

Obrázek
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od MPMP »

Dotaz na někoho znalého: před plným zprovozněním rekonstruovaného úseku D11 (km 0- 8) bylo obnoveno VDZ ve směru z Prahy pouze na části vozovky. Konkrétně stíny ve třetím nepojížděném pruhu, plná souvislá čára oddělující tento nepojížděný pruh a přerušované čáry mezi jízdními pruhy (v úseku se 2 i 3 pruhy).
VDZ oddělující odstavný a odbočovací pruh před MÚK Exit 8 zůstaly tak, jak byly "oježděny" při výluce - tedy "neviditelné". Pokud budou obnoveny později, ptám se proč to nešlo hned a pokud se na to zapomnělo a obnoveny nebudou, ptám se proč.
Odpovědět

Zpět na „D11“