1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
to Musklin: a co je na tom nesplnitelného na navýšení PHS či výstavbě nových ?
Já tedy ve zkapacitnění po Jirny věřím, bohužel to nic moc neřeší, více by řešil 6-pruh k dalšímu exitu a výhledově pak do těch Poděbrad či ke křížení s D35, podle intenzit. Mnohem důležitější je zkapacitňování D0,D1 u Brna a D5
Já tedy ve zkapacitnění po Jirny věřím, bohužel to nic moc neřeší, více by řešil 6-pruh k dalšímu exitu a výhledově pak do těch Poděbrad či ke křížení s D35, podle intenzit. Mnohem důležitější je zkapacitňování D0,D1 u Brna a D5
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
já neříkám že je to nesplnitelné, já říkám, že je to EIA typu "až splníte podmínky bude provoz."
U Vodochod jsou ty podmínky podle mého nesplnitelné, u D11 to že jejich splnění odsunuli do další etapy nesvádí k přílišnému optimismu.
U Vodochod jsou ty podmínky podle mého nesplnitelné, u D11 to že jejich splnění odsunuli do další etapy nesvádí k přílišnému optimismu.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Rekonstrukce D11 probíhala ve stávajícím záboru na rozdíl od požadovaných opatření, které budou muset projít kompletním kolečkem.
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tohle asi ještě úplně dořešené není, nedávno visela na ÚD Šestajovic nějaká žádost a stavbu nějaké kanalizace z dálnice, nebo tak. A to už bylo prakticky po reko.kot píše:Tak ta povrchová voda je snad právě dokončenou stavbou vyřešena, či ne ?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ano, tak to vidím také. A teď ta hlavní otázka: pracuje se na těch protihlukových opatření, nebo ne?musklin píše:ano jak píšu
"Jako hlavní podmínky EIA se jeví dostavba potřebných protihlukových opatření (výstavba
zcela nových či navýšení stávajících protihlukových stěn) v Horních Počernicích a Jirnech
a modernizace sytému odvodnění povrchové vody z dálnice D11."
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Zrovna dneska jsem přemýšlel, zda PHS budou i na katastru Šestajovic směrem k Zelenči. S otevřením dálnice (resp. zrušením omezení = rychlost 130km/h) se zvýšil hluk, podle mě na úroven vyšší než před zahájením rekonstrukcí (a to za protihlukovým valem). Zejména dilatace na mostě přes silnici do Šestajovic je slyšet... Přičemž v "hlukové studii" v té EIA oblast mého domu prý vůbec hlukem zasažena není
Ale záleží na větru. Někdy fouká z druhé strany, a není slyšet vůbec nic.
Ale záleží na větru. Někdy fouká z druhé strany, a není slyšet vůbec nic.
-
- Příspěvky: 5259
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Hluk bude asi stejný jako dříve, na novém povrchu možná i menší, ale protože tam bylo omezení tak dlouho, lidé si už nejspíš zvykli na menší hluk a najednou změna.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To omezení je tam od března. Přes zimu to bylo bez.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Odpověď neznám, ale předevčírem to domalovaliMPMP píše:Dotaz na někoho znalého: před plným zprovozněním rekonstruovaného úseku D11 (km 0- 8) bylo obnoveno VDZ ve směru z Prahy pouze na části vozovky. Konkrétně stíny ve třetím nepojížděném pruhu, plná souvislá čára oddělující tento nepojížděný pruh a přerušované čáry mezi jízdními pruhy (v úseku se 2 i 3 pruhy).
VDZ oddělující odstavný a odbočovací pruh před MÚK Exit 8 zůstaly tak, jak byly "oježděny" při výluce - tedy "neviditelné". Pokud budou obnoveny později, ptám se proč to nešlo hned a pokud se na to zapomnělo a obnoveny nebudou, ptám se proč.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Přesněji - předevčírem začali (a byly z toho fajn kolony) a ještě dneska to domalovávali. Aspoň stíny na MÚK Exit 8 malovali dnes ráno.caveman píše:Odpověď neznám, ale předevčírem to domalovali
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ano. A zároveň pravděpodobně položili plastické "čáry", protože je to teď v noci zdaleka nejhlučnější věc - když někdo přejíždí z pruhu do pruhu.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Také jsem si toho všiml a potvrzuji. Silná přerušovaná před odbočením na MÚK Exit 8 je plastická "probouzecí". Má probudit řidiče, který na ní najede, tady ale při záměrném přejetí (které se snad dá před MÚK očekávat ne?) v noci probudí všechny spáče v přilehlé obci.
To máme opravdu v normě, že zvýraznění odbočovacího kruhu před křižovatkou musí "dělat bordel", nebo do toho jen někdo vnesl nemístnou invenci?
Diskuze k VRT byla přesunuta do odpovídajícího tématu - Jirka L.
To máme opravdu v normě, že zvýraznění odbočovacího kruhu před křižovatkou musí "dělat bordel", nebo do toho jen někdo vnesl nemístnou invenci?
Diskuze k VRT byla přesunuta do odpovídajícího tématu - Jirka L.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak hlásím, že k nám do firmy do datové schránky dorazila první pokuta z letního měření ve zúžení u Prahy.
Je to ze začátku 8. měsíce, rychlost 93 na 80, o tom jestli je to před nebo po odečtení odchylky (obvykle 3 km/h) se tam nepíše.
Rozesílá to Pražský magistrát a chce za to 600 Kč.
V dokumentu se nic nepíše o úsekovém měření, stojí tam jen:
Je to ze začátku 8. měsíce, rychlost 93 na 80, o tom jestli je to před nebo po odečtení odchylky (obvykle 3 km/h) se tam nepíše.
Rozesílá to Pražský magistrát a chce za to 600 Kč.
V dokumentu se nic nepíše o úsekovém měření, stojí tam jen:
...dálnice D11-km 2.06 (j. pás směr Praha), směr Praha, výjezd, pruh 1, automatizovaným technickým prostředkem používaným při dohledu na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích bez obsluhy.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Proč má to zkapacitnění na 3 pruhy být až ua 3 let když je to prakticky hotové. Chybí postavit něco přes 2km protihlukových stěn a namalovat nové vodorovné značení. A ono až 2024
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
S fyzickým postavením PHS problém není, ale aby je někdo mohl postavit, musí:Ladi píše:Proč má to zkapacitnění na 3 pruhy být až ua 3 let když je to prakticky hotové. Chybí postavit něco přes 2km protihlukových stěn a namalovat nové vodorovné značení. A ono až 2024
- získat ÚR
- vykoupit pozemky
- získat SP
- a pak už jen "třešnička na dortu" - zrealizovat to
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
...tak tak...jedna z mála věcí, ve kterých s panem Hřibem souhlasím, když v OVM řekl, že dnes není takový problém postavit, ale povolit...
Lišíme se pak jen v tom, že já říkám, že když nezačnu, nebo pro to nic nedělám, tak to povolení získám jen těžko.
Lišíme se pak jen v tom, že já říkám, že když nezačnu, nebo pro to nic nedělám, tak to povolení získám jen těžko.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
jenže tohle už mohlo dávno běžet, kdyby to ŘSD neflákala. Pro srovnání s 511, souhlasné stanovisko k EIA bylo na zkapacitnění půl roku před stanoviskem k 511 a v době kdy se na 511 už podávala žádost o ÚR se na zkapacitnění teprve pořádala soutěž na zhotovitele DÚR. A to byly ze strany MČ informace, že požadovaly řešení hluku D11 (=PHS) již před lety, ale ŘSD se do toho nechtělo. Už tam ty PHS mohly dávno být.
-
- Příspěvky: 4232
- Registrován: 2.7.2009 14:40:00
- Bydliště: Poblíž Vysočanské radiály, v budoucnu R520
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
nestojí to tam na odvolání, které leží rok na magistrátu?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
tam snad ani neproběhlo nic proti čemu by se dalo odvolat. Podle letáku jim od vydání stanoviska trvalo rok a půl než vůbec zadali soutěž na někoho kdo jim napíše DÚR.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Na magistrátu leží ÚR k MÚK Beranka.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
A nestojí to nějakým způsobem na té Berance. Já bych bral, že může být problém něco plánovat a schvalovat na něčem, co neexistuje/nemá všechny povolení.
Ta dálnice bude nějaký kilometr od Beranky jiná, takže se musí řešit rozšíření a PHS i s těmi kolektory.
Ta dálnice bude nějaký kilometr od Beranky jiná, takže se musí řešit rozšíření a PHS i s těmi kolektory.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ne nestojí, jsou to 2 samostatné stavby.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Pochybuju, kolem Beranky se snad neplánují ani žádné PHS které by se musely nějak pasovat na nájezd na MÚK a v dané lokalitě se budou v rámci zkapacitnění asi už jenom malovat pruhy. Navíc oni na to pravomocné ÚR Beranky ani nečekají a DÚR D11 zpracovávají i když ho nemají, takže to odvolání na Berance to evidentně nijak nezdrželo. Prostě to neni prioritní stavba s politickou tlačenkou. Podobně zkapacitnění 510, tam po pěti letech od EIA taky ani neni DÚR.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak upřímně, ačkoli je to dálnice, kterou mám asi 1 km od bydliště, tak to také nepovažuji za nějakou výraznou prioritu.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Na 510 je DÚR zpracována, ale neustále se upravuje.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)