1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak v pátek ráno potvrzeno zahájení rekonstrukce, resp. DIO.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Budou tam dopravní stíny jako na D1 vlevo v místě křížení s D0.vodouch2000 píše:Zaplať pánbůh. Obzvlášť na dálnici mi to nepřijde jako bezpečné řešení, o vzhledu nemluvě. Budou tam jen tu a tam šrafy, nebo nějaké prahy? Nebo dokonce nic, což by dost možná bylo nejlepší řešení?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Už dnes byly ve směru na prahu osazeny pracovní kilometrovníky a u dálnice jsou položené připravené značky.caveman píše:Tak v pátek ráno potvrzeno zahájení rekonstrukce, resp. DIO.
PS: Nájezd v exitu 8 na Prahu bude po víkendu na stopku.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
na čs směr praha se instalovaly buňky stavbařů
stojí na távníku hned za mostem
stojí na távníku hned za mostem
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ty balisety tam musel navrhnout osobně Ing. Potěmkin, známý dosud hlavně projektováním vesnic. Balisety na dálnici .... to už není ani Kocourkov, to je prostě kravina. Zaplaťpámbů, že nakonec tato nová progresivní sovětská metoda neprošla.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
evidentně to funguje
velikonoce
a kolona prý od 19km
no, na nic jsem nečekal, sjel na 25 a pěkně po staré
s takovým žlutým kolečkem v rohu okna
ale nebyl jsem sám, myslím že Vestec, Nehvizdy atp. budou reko milovat
velikonoce
a kolona prý od 19km
no, na nic jsem nečekal, sjel na 25 a pěkně po staré
s takovým žlutým kolečkem v rohu okna
ale nebyl jsem sám, myslím že Vestec, Nehvizdy atp. budou reko milovat
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
vyjímečně jsem jel odpoledne, příjezd okolo 15-16hod
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ono taky se celou dobu mluvilo o tom, že bude zachován 2+2
v rádiu jsem ale zaslechl některé dny informaci, že kolona vzniká kvůli svedení do jednoho jízdního pruhu...
v rádiu jsem ale zaslechl některé dny informaci, že kolona vzniká kvůli svedení do jednoho jízdního pruhu...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak to bylo asi v průběhu budování omezení...
V rádiu říkali, že provoz v pohodě, ale stopka na nájezdu je problém
V rádiu říkali, že provoz v pohodě, ale stopka na nájezdu je problém
- Přílohy
-
- D11-180403-0720.jpg (73.26 KiB) Zobrazeno 8250 x
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Do jednoho pruhu byla doprava svedena od pátku do neděle, kdy se osazovala dočasná svodidla. Od pondělí opět provoz 2 pruhy. (Vše ve směru na Prahu, opačný směr stále 2+2)Mosquit píše:Ono taky se celou dobu mluvilo o tom, že bude zachován 2+2
v rádiu jsem ale zaslechl některé dny informaci, že kolona vzniká kvůli svedení do jednoho jízdního pruhu...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To máme omezený nájezd u Jiren, rozkopané Běchovice, most v MÚK Stará Boleslav (+ "přivaděč" v Boleslavi)... inu, koordinace. Teď hlásil kolega kolonu ve Mstěticích(!) a Zelenči. Ještě by to chtělo něco v Horních Počernicích třeba (myslím kromě toho Xaverova) a SŽDC by se mohla pochlapit a uspíšit rekonstrukci 231 .
Království a půl princezny za 511.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Přesně tak, směr Hradec je kromě krátkého omezení (zúžení pruhů) na začátku dálnice a u MÚK Jirny bez omezení
Musítobýtčtyřpruhové všech zemí, spojte se!
-
- Příspěvky: 922
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
ale jistě, jak si přejete, ozvalo se z utrženého sluchátka ...Bobek píše:Ještě by to chtělo něco v Horních Počernicích třeba (myslím kromě toho Xaverova) ...
Brzy by mělo dojít taky k uzavření a reko (= komplet novému) nadjezdu od Zelenče na Svémyslice (což fungovalo jako objížďka přes Dehtáry k D10, exitu HoPo)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
V neděli jsem jel HK <-> Praha a musím říci, že to bylo ok. Ovšem v týdnu, hlavně ráno, očekávám pěkný masakr Každopádně jsem rád, že na tom začali makatMPMP píše:Do jednoho pruhu byla doprava svedena od pátku do neděle, kdy se osazovala dočasná svodidla. Od pondělí opět provoz 2 pruhy. (Vše ve směru na Prahu, opačný směr stále 2+2)Mosquit píše:Ono taky se celou dobu mluvilo o tom, že bude zachován 2+2
v rádiu jsem ale zaslechl některé dny informaci, že kolona vzniká kvůli svedení do jednoho jízdního pruhu...
D0, D1, I/3, D11 a D35
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ráno, pro mě to znamená být u Jiren mezi půl a třičtvrtě na sedm to, až na menší ťukanec v levém pruhu asi kilometr před Jirny, to šlo. Auta z boku najížděla bez problémů asi díky tomu ťukanci vidíme jak to bude vypadat v dalších dnech. Ale RJ hlásil ucpanou "starou" právě v Nehvizdech a Počernicích. A navíc ji několikrát označil jako II/605
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
ráno je 9:30
Nehvizdy už dobrý
kolona až od mostu s produktovodem přes II/611 ( samo že rovně )
na nájezdu kolona v celém oblouku, ale odsejpalo to
nejhorší byl idiot, co jede levým zůženým pruhem 70kmh a vpravo volno
až u ČS u Počernic ho vyblikali doprava....
Nehvizdy už dobrý
kolona až od mostu s produktovodem přes II/611 ( samo že rovně )
na nájezdu kolona v celém oblouku, ale odsejpalo to
nejhorší byl idiot, co jede levým zůženým pruhem 70kmh a vpravo volno
až u ČS u Počernic ho vyblikali doprava....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Dneska ráno v pohodě, kolem nájezdu to jelo tak 50-60 km/hod, pak se to zase rozjelo na těch cca 80-90 km/hod. Nejhorší budou asi nedělní odpoledne a pondělní rána.
-
- Příspěvky: 196
- Registrován: 14.3.2009 18:46:48
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Nedělní odpoledne bylo naprosto v pohodě. Jen přibrždění u nájezdu Jirny, jinak naprosto pohodový 80 - 90. Pravda taky sem počítal spíš se zácpou než hladkým průjezdem.kik píše:Dneska ráno v pohodě, kolem nájezdu to jelo tak 50-60 km/hod, pak se to zase rozjelo na těch cca 80-90 km/hod. Nejhorší budou asi nedělní odpoledne a pondělní rána.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
zčásti odstraněn trávník - směrem do prahy
dneska po tom jezdil zametací stroj, asi je tam beton
předpokládám, že hlínu by nezametali
čili 3+3 tam mohlo být už dávno
dneska po tom jezdil zametací stroj, asi je tam beton
předpokládám, že hlínu by nezametali
čili 3+3 tam mohlo být už dávno
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
je tam cementová stabilizace
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
V SDP jsou tedy (aspoň částečně) nějaké podkladní vrstvy? Předpokládám že se teď využijí na provizorní rozšíření - ale při rekonstrukci celého pásu se budou odstraňovat?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
V místě rezervy pro 3. pruhy v SDP byla konstrukce vozovky ukončena CS, chyběla položit asfaltová mezivrstva a CB kryt. Stávající CS by měla být odfrézována na úroveň -120 mm pod CB kryt. A dalších 100 mm CS by mělo být recyklováno na místě přidáním pojiva.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
dnes na to finišer pokládál novou vrstvu betonu
k vršku stávajícího "asfaltu" ještě nějaký ten cenťák chybí
a odhrabávalo se v "tunelu", kde to je na první pohled stejné
k vršku stávajícího "asfaltu" ještě nějaký ten cenťák chybí
a odhrabávalo se v "tunelu", kde to je na první pohled stejné
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Dnešní průjezd směr Praha