1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Praha – Hradec Králové – Trutnov – Polsko
Odpovědět
Jirka L
Moderátor
Příspěvky: 2042
Registrován: 12.5.2014 9:53:51

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Jirka L »

Předběžné oznámení zakázky na zhotovení DSP:
http://www.vestnikverejnychzakazek.cz/c ... lay/555183
U této stavby není ÚR není potřeba, že je to tak rychle?
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od MPMP »

Jedná se o rekonstrukci a rozšíření na úkor SDP. Nedojde k žádnému novému záboru, takže pravděpodobně nikoliv.
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od P_V »

To právě že podle mě nejde, protože dojde ke změně kapacity komunikace a tudíž i změně vlivu na žp.
Lenny
Autor
Příspěvky: 10771
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Lenny »

Ale toto řeší proces EIA.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
JohnyRockNRoll
Příspěvky: 189
Registrován: 8.10.2010 7:30:58

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od JohnyRockNRoll »

Aby tohle rozšíření nakonec nebylo dřív, než ten kousek do Kuklen :)
kot
Příspěvky: 10363
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od kot »

Tak to já doufám, že než bude nová 1101, bude hotová 1106...
P_V
Příspěvky: 1708
Registrován: 14.3.2009 15:26:14
Bydliště: Praha

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od P_V »

Lenny píše:Ale toto řeší proces EIA.
Který je podkladem pro vydání ÚR... EIA proces jen něco konstatuje, rozhodnutí musí padnout úředně.
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od martini »

P_V píše:
Lenny píše:Ale toto řeší proces EIA.
Který je podkladem pro vydání ÚR... EIA proces jen něco konstatuje, rozhodnutí musí padnout úředně.
ÚR je však vydáno na stavbu 3+3 a bylo zkonzumováno pouze výstavbou části, tzn. je zafixováno a platí. Do toho přišla po revoluci novinka s EIA, tzn. teď stačí dodělat EIA a pro stavební povolení se využije historicky vydané ÚR...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od dvs »

No jo, ale ještě nezačal výkup pozemků... :crazy:
idnes píše:„Celá akce je teprve ve fázi EIA (vyhodnocení vlivů na životní prostředí - pozn. red.), výkupy pozemků ještě nezačaly.
Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/rsd-chce-rozs ... ntent=top6
Pan novinář, asi nezjistil, že tam je SDP cca 25 let.
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od martini »

dvs píše:Pan novinář, asi nezjistil, že tam je SDP cca 25 let.
No, to sice je, ale pozemkově to rozhodně není 100 % ve vlastnictví státu, možná to bude tak 80% ve vlastnictví státu maximálně... Holt doba výstavby znamenala své z tohoto pohledu.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Dr.Fe1
Příspěvky: 1886
Registrován: 6.8.2010 22:09:08

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Dr.Fe1 »

To jako ve středním pásu dálnice vlastní pozemky někdo jiný než stát ? To se mi moc nezdá ......

Zkusmo jsem na pár parcel kliknul a nic jiného než ŘSD jsem nikde jako vlastníka neobjevil ....
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od mapman »

V prostoru MÚK s R1 jsou problémové pozemky, ale je tam vlastnictví Hl.m.Prahy a pak taky ČR-Státní statek Praha, v likvidaci - s tím bývají často potíže... ale jinak je zbytek od vlastního km 0 až po Jirny vypořádaný...
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od dvs »

To jsem si oddychl. Uff. Už jsem myslel, že jsem tou svou narážkou otevřel nějakou skříň s kostlivcem. :)
martini
VIP
Příspěvky: 3635
Registrován: 22.3.2009 10:53:57
Bydliště: Kladno

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od martini »

mapman píše:V prostoru MÚK s R1 jsou problémové pozemky, ale je tam vlastnictví Hl.m.Prahy a pak taky ČR-Státní statek Praha, v likvidaci - s tím bývají často potíže... ale jinak je zbytek od vlastního km 0 až po Jirny vypořádaný...
Heh, tak to je tedy velmi pozitivní posun, moje info bylo více než 5 let staré, tak se přeci jen asi něco událo, ale bylo to tam mnohem horší...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Mike
Příspěvky: 4950
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mike »

vždyť má svým způsobem pravdu
výkupy opravdu nezačaly a patrně ani nikdy nezačnou
možná by nebylo špatné, jim tu myšlenku podsunout 8-)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
bumbik
Příspěvky: 7941
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od bumbik »

Předběžné oznámení o zakázce na rozšíření D11 Praha jirny na 3+3
https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/651311
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
kot
Příspěvky: 10363
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od kot »

Příjemná zpráva. Už abychom se zbavili té rolety. Jednoznačně nejhorší úsek... :D
bumbik
Příspěvky: 7941
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od bumbik »

souhlas s kotem ;-) totéž si říkám i o D1 :D
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od MPMP »

Prosím pěkně, mám to chápat tak, že (jak je v oznámení napsáno) součástí rekonstrukce bude oprava povrchu křižovatkových větví na MUK s R1 (nově D0), tedy, že tím se tato MÚK v současné podobě "zabetonuje" na dalších 30 let a s její dostavbou se již nepočítá?
michal
Příspěvky: 4517
Registrován: 14.3.2009 8:53:04

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od michal »

Máte někdo zprávy o tom, jak bude řešen konec toho rozšíření? Uvítal bych, kdyby za exitem Jirny končil levý pruh, aby pravý pruh nekončil odbočováním na exit, ale byl průběžný a na konci úseků z něj šel klasický odpojovací pruh. Představa přejíždějících kamionů z pravého do prostředního těsně před exitem mě moc nebere. Na druhou stranu tu máme naše "skvělé" normy a neochotu věci řešit podle logiky věci...
Mosquit
Příspěvky: 913
Registrován: 14.5.2009 11:09:38
Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od Mosquit »

Podle mě se tam 3 pruhy + odbočovací na úrovni MÚK už nevejdou.
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od dvs »

Nedělejte si velké očekávání po rekonstrukci tam bude namalované 2+2 podobně jako na D0 u Černého mostu.
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od hh »

Ono je to čerstvě ještě jinak, ještě blběji. Teď světu vládne MŽP.

S tou akcí viz předběžko výše je ámen, protože ač na nepojížděný šestý pruh požadují EIA. Takže nebude asi dlouho nic:(
MPMP
Příspěvky: 3280
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od MPMP »

hh píše:Ono je to čerstvě ještě jinak, ještě blběji. Teď světu vládne MŽP.

S tou akcí viz předběžko výše je ámen, protože ač na nepojížděný šestý pruh požadují EIA. Takže nebude asi dlouho nic:(
Ale EIA na rozšíření přece právě probíhá, ne?
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Příspěvek od hh »

No to ano (a možná ještě mnoho let probíhat bude), ale toto se mohlo reálně 2017 dělat :(
Odpovědět

Zpět na „D11“