1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
16. 2. bylo vydáno souhlasné stanovisko.
Království a půl princezny za 511.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Oprava povrchu km 0-8 se nebude dělat současně s rozšířením na 3+3, ale o 2 roky dříve -
oprava začátek 2018, rozšíření začátek 2020 :
http://domaci.eurozpravy.cz/doprava/191 ... ji-zmeny/#
oprava začátek 2018, rozšíření začátek 2020 :
http://domaci.eurozpravy.cz/doprava/191 ... ji-zmeny/#
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Nebude to takové to rozšíření s nenamalováním dalšího pruhu, jako na 510?
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
A co je potřeba pro přemalování? Já myslel, že jenom nová EIA, která ale už je zde vydaná. Je na to samostatné územní řízení?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To znamená, že už při rekonstrukci asfaltu (plán 2018) dojde k tomu rozšíření (fyzickému rozšíření asfaltového krytu) a 2020 se tam jen domalují pruhy ?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Jestli si to pamatuju dobře tak režim 3+3 bude pro vybudování PHS.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tohle je neskutečná fraška...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Jak to myslíš Michale ?michal píše:Tohle je neskutečná fraška...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Z předchozích příspěvků jsem to pochopil tak, že se udělá nový povrch pro 3+3, ale jezdit se bude ještě dva roky jen 2+2, protože na namalování toho jednoho pruhu nejsou papíry. To není normální...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Omyl - pro provoz 3+3 nejsou tou chybějící položkou "papíry", ale "protihluková opatření". A ty se musí vybudovat mimo stávající těleso dálnice, ergo musí získat územní rozhodnutí, pozemky a stavební povolení. Jestli si troufáš to všechno vyřídit za jeden rok, může se rekonstrukce udělat rovnou na 3+3.michal píše:Z předchozích příspěvků jsem to pochopil tak, že se udělá nový povrch pro 3+3, ale jezdit se bude ještě dva roky jen 2+2, protože na namalování toho jednoho pruhu nejsou papíry. To není normální...
Btw: Dokud nebude dostavěna MÚK s D0, tak ti ani 4+4 na D11 nepomůžou, nebude kam jet.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Netroufám, proto se také živím něčím jiným. Ale kdybych opravoval dům, tak bych asi nepostupoval tak, že opravím interiéry, když nemám hotová okna. A mně nejde o ty tři pruhy, které ve výsledku nic neřeší. Ale vsadím se s Vámi o co chcete, že bez betonových svodidel budou v tom plonkovém pruhu "vyvolení polobozi" lítat o 106. Nejen při objíždění kolon, ale i v běžném provozu...
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
No, upřímně řečeno, pokud bych byl v situaci, že se mi začíná propadat podlaha pod nohama, tak bych asi ani u opravy domu na nějaká okna nekoukal a opravil to. A tak nějak je to s D11, začíná se rozpadat.michal píše:Netroufám, proto se také živím něčím jiným. Ale kdybych opravoval dům, tak bych asi nepostupoval tak, že opravím interiéry, když nemám hotová okna.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To je hezké přirovnání Ovšem ta podlaha se nezačala propadat ze dne na den, že. Takže ať se tady budeme trumfovat s přirovnáními jak budeme chtít, tak pořád jde o to, že ŘSD nedokázalo zajistit, aby ta akce proběhla souběžně, či ty PHS dokonce s předstihem. A je zvláštní, že D1 se nechala klidně dojít do stavu, v jakém je (čili ne že se rozpadá, ale už se rozpadla), ale u D11 se najednou musí opravovat, i když tam vznikne tenhle kočkopes. Poněkud nekonzistentní přístup ŘSD k problematice výstavby a rekonstrukce našich dálnic je asi jedna z věcí, které mě štvou nejvíc.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Trochu nechápu Vaše rozčarování, ale podle mě to udělají jak nejsnáze to jde. Na rozšíření se dělala EIA a v jejích podmínkách je PHS, ta nejspíš není v rozpočtu a bude se dělat mimo současné těleso dálnice a tak se její budování pošine standardním tempem. No a rekonstrukce v plánu byla a když to půjde udělat rovnou i s rozšířením (to bude směrem do středu dálnice) tak jedině dobře. A za tři roky se "jenom" předělá VDZ. Je to mnohem lepší než teď udělat opravu a rozšíření až za tři roky.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Bude se opravovat stejně jako na D1, tedy že se až na pár dní podaří udržet 2+2? Jedna půlka se provizorně rozšíří, aby se dalo jezdit 2+2, a pak se udělá druhá půlka?
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
A opravdu to musí být tak jako na 510? Nebylo by lepší jízdní pruhy umístit vlevo u SDP tak, aby vpravo vznikl více ja 5 metrů široký odstavný, který se pak velmi dobře využije při stavbě PHS a při použití ocelových svodidel, jako při opravách D1, by se dalo jezdit 100 a ne pouze 80.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
To se přece nevylučuje - až s budou stavět PHS, může se provoz přesunout kamkoliv, stejně tam bude rychlostní omezení.Drak píše:A opravdu to musí být tak jako na 510? Nebylo by lepší jízdní pruhy umístit vlevo u SDP tak, aby vpravo vznikl více ja 5 metrů široký odstavný, který se pak velmi dobře využije při stavbě PHS a při použití ocelových svodidel, jako při opravách D1, by se dalo jezdit 100 a ne pouze 80.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Zase omyl. Dálnice má nyní v SDP prostor pro třetí pruh každým směrem. ŘSD se rozhodlo ten třetí pruh dostavět. V tuto chvíli nic míň a nic víc (nic víc ani ŘSD dělat nemohlo, protože musí hospodařit s přiděleným rozpočtem "s péčí řádného hospodáře" a PHS "bez důvodu" nikdo neschválí).michal píše:To je hezké přirovnání Ovšem ta podlaha se nezačala propadat ze dne na den, že. Takže ať se tady budeme trumfovat s přirovnáními jak budeme chtít, tak pořád jde o to, že ŘSD nedokázalo zajistit, aby ta akce proběhla souběžně, či ty PHS dokonce s předstihem.
Začalo tedy řízení o rozšíření na 3+3 - to vyžaduje EIA a tam vznikl požadavek na ty dodatečné PHS. Teď už je ten "důvod" a může se začít "papírovat" ohledně PHS, dříve to prostě podle našich zákonů nešlo. Že to je "na hlavu", no je, ale ŘSD z toho neviňte, to za naše zákony nemůže.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Aha. No myslím si o tom svoje, ale rýpat už v tom tedy nebudu, pokud dojde i na ten můj dotaz ohledně realizace rekonstrukce s udržením provozu v režimu 2+2.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Ano, s tím se počítá. 2+2 po celou dobu s výjimkou de/montáže dopravního opatření.michal píše:Aha. No myslím si o tom svoje, ale rýpat už v tom tedy nebudu, pokud dojde i na ten můj dotaz ohledně realizace rekonstrukce s udržením provozu v režimu 2+2.
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak hlavně že tak
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
primárně
3+3 tam bude stejně na prd*
a PHS ?
abychom jako nerušili ty sklady ?
krom kratičkého úseku, je to stejně v zářezu, nebo už tam PHS jsou...
*poslední dobou se mi pravidelně stává, že jsem jediný kdo do kopce v Počernicích jede více jak 100kmh
ostatní se rozjížějí až na kopci
asi aby jim PC neukázalo víc jak 4,53ltr/100km
dnes byla z neznámých důvodů kolona u sjezdu Jirny až na vlastní dálnici
a do toho místo dvou pruhů, přijedou tři....
3+3 tam bude stejně na prd*
a PHS ?
abychom jako nerušili ty sklady ?
krom kratičkého úseku, je to stejně v zářezu, nebo už tam PHS jsou...
*poslední dobou se mi pravidelně stává, že jsem jediný kdo do kopce v Počernicích jede více jak 100kmh
ostatní se rozjížějí až na kopci
asi aby jim PC neukázalo víc jak 4,53ltr/100km
dnes byla z neznámých důvodů kolona u sjezdu Jirny až na vlastní dálnici
a do toho místo dvou pruhů, přijedou tři....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Tak ono se da na naslednou MPR pekne rozjet uz v najezdech od Sterboholske i Cereho Mostu - a pak do kopce uz jen udrzovat..
Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
Více pruhů, více addidas.....Mike píše:
a do toho místo dvou pruhů, přijedou tři....