České dálnice > Diskusní fórum
http://forum.ceskedalnice.cz/

1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic.php?f=71&t=4717
Stránka 5 z 32

Autor:  Bobek [ 20.2.2017 11:15:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

16. 2. bylo vydáno souhlasné stanovisko.

Autor:  Kuba [ 5.6.2017 15:13:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Oprava povrchu km 0-8 se nebude dělat současně s rozšířením na 3+3, ale o 2 roky dříve -
oprava začátek 2018, rozšíření začátek 2020 :

http://domaci.eurozpravy.cz/doprava/191656-rozbita-dalnice-d11-pred-prahou-brzy-odstartuji-zmeny/#

Autor:  P_V [ 5.6.2017 15:21:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Nebude to takové to rozšíření s nenamalováním dalšího pruhu, jako na 510?

Autor:  Martin z Ostravy [ 5.6.2017 18:44:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Bude.

Autor:  Kuba [ 5.6.2017 19:09:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

A co je potřeba pro přemalování? Já myslel, že jenom nová EIA, která ale už je zde vydaná. Je na to samostatné územní řízení?

Autor:  Lynx [ 6.6.2017 9:09:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

To znamená, že už při rekonstrukci asfaltu (plán 2018) dojde k tomu rozšíření (fyzickému rozšíření asfaltového krytu) a 2020 se tam jen domalují pruhy ?

Autor:  Japao Joe [ 6.6.2017 11:06:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Jestli si to pamatuju dobře tak režim 3+3 bude pro vybudování PHS.

Autor:  michal [ 6.6.2017 11:13:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Tohle je neskutečná fraška... :zvraci:

Autor:  kot [ 6.6.2017 11:16:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

michal píše:
Tohle je neskutečná fraška... :zvraci:

Jak to myslíš Michale ?

Autor:  michal [ 6.6.2017 12:30:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Z předchozích příspěvků jsem to pochopil tak, že se udělá nový povrch pro 3+3, ale jezdit se bude ještě dva roky jen 2+2, protože na namalování toho jednoho pruhu nejsou papíry. To není normální... :crazy:

Autor:  MPMP [ 6.6.2017 13:00:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

michal píše:
Z předchozích příspěvků jsem to pochopil tak, že se udělá nový povrch pro 3+3, ale jezdit se bude ještě dva roky jen 2+2, protože na namalování toho jednoho pruhu nejsou papíry. To není normální... :crazy:
Omyl - pro provoz 3+3 nejsou tou chybějící položkou "papíry", ale "protihluková opatření". A ty se musí vybudovat mimo stávající těleso dálnice, ergo musí získat územní rozhodnutí, pozemky a stavební povolení. Jestli si troufáš to všechno vyřídit za jeden rok, může se rekonstrukce udělat rovnou na 3+3.

Btw: Dokud nebude dostavěna MÚK s D0, tak ti ani 4+4 na D11 nepomůžou, nebude kam jet. :kladivo:

Autor:  michal [ 6.6.2017 13:31:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Netroufám, proto se také živím něčím jiným. Ale kdybych opravoval dům, tak bych asi nepostupoval tak, že opravím interiéry, když nemám hotová okna. A mně nejde o ty tři pruhy, které ve výsledku nic neřeší. Ale vsadím se s Vámi o co chcete, že bez betonových svodidel budou v tom plonkovém pruhu "vyvolení polobozi" lítat o 106. Nejen při objíždění kolon, ale i v běžném provozu...

Autor:  MPMP [ 6.6.2017 13:40:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

michal píše:
Netroufám, proto se také živím něčím jiným. Ale kdybych opravoval dům, tak bych asi nepostupoval tak, že opravím interiéry, když nemám hotová okna.
No, upřímně řečeno, pokud bych byl v situaci, že se mi začíná propadat podlaha pod nohama, tak bych asi ani u opravy domu na nějaká okna nekoukal a opravil to. A tak nějak je to s D11, začíná se rozpadat. ;)

Autor:  michal [ 6.6.2017 14:02:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

To je hezké přirovnání :) Ovšem ta podlaha se nezačala propadat ze dne na den, že. Takže ať se tady budeme trumfovat s přirovnáními jak budeme chtít, tak pořád jde o to, že ŘSD nedokázalo zajistit, aby ta akce proběhla souběžně, či ty PHS dokonce s předstihem. A je zvláštní, že D1 se nechala klidně dojít do stavu, v jakém je (čili ne že se rozpadá, ale už se rozpadla), ale u D11 se najednou musí opravovat, i když tam vznikne tenhle kočkopes. Poněkud nekonzistentní přístup ŘSD k problematice výstavby a rekonstrukce našich dálnic je asi jedna z věcí, které mě štvou nejvíc.

Autor:  Japao Joe [ 6.6.2017 14:26:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Trochu nechápu Vaše rozčarování, ale podle mě to udělají jak nejsnáze to jde. Na rozšíření se dělala EIA a v jejích podmínkách je PHS, ta nejspíš není v rozpočtu a bude se dělat mimo současné těleso dálnice a tak se její budování pošine standardním tempem. No a rekonstrukce v plánu byla a když to půjde udělat rovnou i s rozšířením (to bude směrem do středu dálnice) tak jedině dobře. A za tři roky se "jenom" předělá VDZ. Je to mnohem lepší než teď udělat opravu a rozšíření až za tři roky.

Autor:  michal [ 6.6.2017 14:37:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Bude se opravovat stejně jako na D1, tedy že se až na pár dní podaří udržet 2+2? Jedna půlka se provizorně rozšíří, aby se dalo jezdit 2+2, a pak se udělá druhá půlka?

Autor:  Drak [ 6.6.2017 15:02:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

A opravdu to musí být tak jako na 510? Nebylo by lepší jízdní pruhy umístit vlevo u SDP tak, aby vpravo vznikl více ja 5 metrů široký odstavný, který se pak velmi dobře využije při stavbě PHS a při použití ocelových svodidel, jako při opravách D1, by se dalo jezdit 100 a ne pouze 80.

Autor:  MPMP [ 6.6.2017 15:31:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Drak píše:
A opravdu to musí být tak jako na 510? Nebylo by lepší jízdní pruhy umístit vlevo u SDP tak, aby vpravo vznikl více ja 5 metrů široký odstavný, který se pak velmi dobře využije při stavbě PHS a při použití ocelových svodidel, jako při opravách D1, by se dalo jezdit 100 a ne pouze 80.
To se přece nevylučuje - až s budou stavět PHS, může se provoz přesunout kamkoliv, stejně tam bude rychlostní omezení. ;)

Autor:  MPMP [ 6.6.2017 15:35:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

michal píše:
To je hezké přirovnání :) Ovšem ta podlaha se nezačala propadat ze dne na den, že. Takže ať se tady budeme trumfovat s přirovnáními jak budeme chtít, tak pořád jde o to, že ŘSD nedokázalo zajistit, aby ta akce proběhla souběžně, či ty PHS dokonce s předstihem.
Zase omyl. Dálnice má nyní v SDP prostor pro třetí pruh každým směrem. ŘSD se rozhodlo ten třetí pruh dostavět. V tuto chvíli nic míň a nic víc (nic víc ani ŘSD dělat nemohlo, protože musí hospodařit s přiděleným rozpočtem "s péčí řádného hospodáře" a PHS "bez důvodu" nikdo neschválí).
Začalo tedy řízení o rozšíření na 3+3 - to vyžaduje EIA a tam vznikl požadavek na ty dodatečné PHS. Teď už je ten "důvod" a může se začít "papírovat" ohledně PHS, dříve to prostě podle našich zákonů nešlo. Že to je "na hlavu", no je, ale ŘSD z toho neviňte, to za naše zákony nemůže. ;)

Autor:  michal [ 6.6.2017 16:50:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Aha. No myslím si o tom svoje, ale rýpat už v tom tedy nebudu, pokud dojde i na ten můj dotaz ohledně realizace rekonstrukce s udržením provozu v režimu 2+2.

Autor:  mapman [ 6.6.2017 17:14:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

michal píše:
Aha. No myslím si o tom svoje, ale rýpat už v tom tedy nebudu, pokud dojde i na ten můj dotaz ohledně realizace rekonstrukce s udržením provozu v režimu 2+2.


Ano, s tím se počítá. 2+2 po celou dobu s výjimkou de/montáže dopravního opatření.

Autor:  michal [ 6.6.2017 17:27:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Tak hlavně že tak :ok:

Autor:  Mike [ 6.6.2017 17:45:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

primárně
3+3 tam bude stejně na prd*
a PHS ?
abychom jako nerušili ty sklady ?

krom kratičkého úseku, je to stejně v zářezu, nebo už tam PHS jsou...

*poslední dobou se mi pravidelně stává, že jsem jediný kdo do kopce v Počernicích jede více jak 100kmh
ostatní se rozjížějí až na kopci
asi aby jim PC neukázalo víc jak 4,53ltr/100km
dnes byla z neznámých důvodů kolona u sjezdu Jirny až na vlastní dálnici

a do toho místo dvou pruhů, přijedou tři.... :zvraci:

Autor:  AF-1 [ 8.6.2017 16:22:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Tak ono se da na naslednou MPR pekne rozjet uz v najezdech od Sterboholske i Cereho Mostu - a pak do kopce uz jen udrzovat..

Autor:  kot [ 8.6.2017 17:01:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Mike píše:

a do toho místo dvou pruhů, přijedou tři.... :zvraci:


Více pruhů, více addidas..... :lol:

Stránka 5 z 32 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/