Stránka 10 z 37

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 22.5.2018 20:49:39
od balance

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 23.5.2018 14:36:34
od caveman
Při rekonstrukci bude všude vybourán beton až na podklad? Že jsem viděl v akci fragmentační desku (gilotinu), jako když se na jiných úsecích dělal přetah po crack & seat.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 23.5.2018 15:18:59
od michal
Martin z Ostravy píše:Naštěstí nenadřadil, zájmem ŘSD je nyní rozšíření odpočívky a co vím, tak všechny kroky k tomu směřují a je s tím srozuměn i vlastník Hummer centra.
Tato zpráva je opravdu nečekaná a velmi potěšující, díky za ni :-)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 23.5.2018 15:57:49
od Martin z Ostravy
Vypadat by to mělo nějak takto
HP.png
HP.png (1.34 MiB) Zobrazeno 9442 x

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 23.5.2018 16:19:00
od Taddeo
Ta odpočívka přijde na řadu cca kdy? Nepočítám, že by se to spláchlo najednou, že?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 23.5.2018 17:36:18
od Martin z Ostravy
Když do toho ŘSD šlápne, tak bude nejdříve za dva roky realizace.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 23.5.2018 19:22:40
od kot
Martine, díky za projekt. Vypadá to velmi dobře ! :ok:

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 23.5.2018 20:13:33
od Mosquit
Realizace je nějak spojená s MÚK Beranka a kolektory, nebo to je samostatná stavba?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 23.5.2018 23:02:24
od Martin z Ostravy
Je to samostatná stavba.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 24.5.2018 19:38:18
od Mike
to jsou dotazy...
přeci když tam teď je zařízení staveniště, stroje a lidi, tak se to neudělá všechno najednou
kam by ten rozpočet přišel, kdyby se tam 3x nemusel jet, připravit, domluvit atak....

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 24.5.2018 19:51:36
od hh
Kdyby to bylo také pouze na stavební povolení, tak by to bylo obsaženo. Nová stání jsou na územní rozhodnutí, na to by oprava musela čekat. 6pruh je EIA, ÚR na nové objekty, na to by oprava a odpočívka musely čekat ...

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 25.5.2018 7:33:18
od pazve
přiložil jsem odkaz na vzorový příčný řez v přímé - kvalita je trošku horší, ale dá se to přečíst ;)

https://www.jpeg.cz/obrazek/W7keO

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 25.5.2018 9:17:49
od JiVi
subjektivně z mého pohledu by ta odpočívka u Hummer centra potřebovala cela rekonstrukci jak sůl ...

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 25.5.2018 10:08:52
od michal
Díky za tu situačku, člověku to vlije trochu optimismu do žil. Bude se rozšiřovat i odpočívka ve směru na Prahu? V té publikaci o odpočívkách se nic nepíše, na D0 není plánované nic, ale nějaké "záchytné" parkoviště s větší kapacitou před Prahou by asi přišlo vhod, ne?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 25.5.2018 10:42:24
od Martin z Ostravy
JiVi píše:subjektivně z mého pohledu by ta odpočívka u Hummer centra potřebovala cela rekonstrukci jak sůl ...
Ta část, která není přímo dotčena rozšířením se bude opravovat spolu s dálnicí.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 25.5.2018 15:09:32
od Trucker
Rozšíření jižní strany odpočívky je super (+40 míst pro TIR) :ok: , bude se také rozšiřovat severní strana odpočívky? Místo pro druhou řadu stání TIR by se tam našlo.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 27.5.2018 1:27:57
od Lynx
pazve píše:přiložil jsem odkaz na vzorový příčný řez v přímé - kvalita je trošku horší, ale dá se to přečíst ;)

https://www.jpeg.cz/obrazek/W7keO
Zaujal mě ten středový pás s betonovými svodidly mezi které je ještě nasypán zásyp z recyklovaného betonu. To je nějáké nové řešení ? Jinde jsem viděl, že se nově dávají vysoká kovová svodidla se dvěma podélníky nad sebou a tohle je pro změnu nižší, ale zase daleko masivnější. To nevadí ta nižší výška ?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 28.5.2018 7:41:08
od petsheny
Tak nové řešení to není, ale zas tak často se nepoužívá. Je to nejodolnější typ středových svodidel a značí se tuším "H4". Ta vysoká kovová svodidla jsou o třídu níž s označením "H3". Mezi ty svodidla se místo betonu může dát i zemina a osadit keři.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 28.5.2018 16:38:44
od Lenny
Je to použito na MÚK Slavonín na D35 i D46 a místy se to rozjíždí do boku.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 29.5.2018 17:28:34
od AF-1
Na A8 a A9 z Mnichova standardem. Kupodivu se jim to nerozjizdi.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 30.5.2018 7:15:49
od Bobek
Asi do toho lze vrazit nějaká táhla, pak se to nemá šanci hnout.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 1.6.2018 15:14:05
od Mosquit
Most D11 přes III/33310 (Zeleneč - Šestajovice) má ubouranou celou jižní polovinu (tedy pravý jízdní pás). Pod mostem aktuálně kyvadlový provoz jedním pruhem (cca do září)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 4.6.2018 16:33:54
od Majkii
Už se mi to zdálo na fotkách a včerejší průjezd za soumraku mi to potvrdil - chybějící vodící čára vpravo ve směru na Hradec není vůbec příjemná.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 4.6.2018 22:38:04
od Mike
já tam dnes viděl pána s vlekem na kterém vezl nějaký VZV a asi byl zamyšlený a kolečko vleku mu chvíli jelo štěrkem
naštěstí to zvládl a ani se moc nebrzdilo

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 5.6.2018 6:45:32
od balance
Majkii píše:Už se mi to zdálo na fotkách a včerejší průjezd za soumraku mi to potvrdil - chybějící vodící čára vpravo ve směru na Hradec není vůbec příjemná.
Také to považuju za velký nedostatek DIO :( ... na D1/modernizovaných úsecích většinou nechybí. Ale naopak, když probíhaly rekonstrukce D1 Brno-Vyškov, tak krajová čára také nebyla ... a hlubokých stop na nezpevněné krajnici tam bylo více než dost.
Clipboard01.jpg
Clipboard01.jpg (17.65 KiB) Zobrazeno 5410 x