Stránka 14 z 37

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 11.8.2018 20:13:00
od vodouch2000
Chce se mi zvolat "zaplať pán Bůh za AB!" Protože po opravených úsecích D11 je radost svištět a přitom slyšet radio nebo spolujezdce :-)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 11.8.2018 20:55:46
od michal
Taky jsem byl kdysi zamilovan do betonu. Ovsem to bychom jej museli umet jako Nemci. Treba takova A3 za Würzburgem je sen. Bohuzel nove useky D1 tuto kvalitu ani zdaleka nemaji (aby se nereklo, nema ji treba ani nova cast rakouske A5)... Ale stejne, kdyz pak clovek jede po A9 pred Mnichovem po tom tichem asfaltu, je to vskutku neco neuveritelneho :)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 12.8.2018 21:28:35
od Mike
v asfaltu se ovšem vyjezdí koleje a při systému údržby u nás to znamená další kompletní reko tak do 10-ti let...

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 12.8.2018 23:04:45
od adamos
I ne, když se to udělá kvalitně. Taková D10 má za sebou téměř 20 let a koleje nejsou.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.8.2018 8:45:36
od MPMP
adamos píše:I ne, když se to udělá kvalitně. Taková D10 má za sebou téměř 20 let a koleje nejsou.
A není to tím, že je z českých dálnic nejméně zatížení nákladní dopravou, protože nemá pokračování přes hranice?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.8.2018 8:58:46
od Lynx
Nemám po ruce žádné statistiky, ale každý den teď jezdím po začátku D 10 a na nedostatek nákladních automobilů si tedy stěžovat nemohu :-) Je možné, že je jich tady o něco méně, než jinde, ale i tak je jich víc než dost. I vnitrozemská doprava je dost silná (zejména mezi průmyslovými zónami) a navíc i D 10 má návaznost směr PL a DE, byť to nejsou hlavní směry.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.8.2018 9:58:44
od Honey72
Myslím, že zrovna D10 si na "nedostatek" kamionů stěžovat nemůže :-) Přes Harrachov také něco jezdí, i když Náchod to není a po zprovoznění přechodu v Hrádku už kamiony raději jezdí po D10 než přes Českou Lípu a Rumburk. A stačí i škodovka v Boleslavi nebo zásobování Liberce.

A navíc, opravdu je někde povrch na D10 dvacet let starý ? Možná ta šílenost u Prahy, ale jinak se přece celá desítka kompletně renovovala? Nebo je to už dvacet let ?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.8.2018 10:47:39
od Sosa
Ono to 20 let bude a začíná se dost rozpadat. Je znát každý rok.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.8.2018 16:38:10
od Lenny
V období 26. červenec 1999 až 30. září 2001 proběhla rekonstrukce v úseku Stará Boleslav – Turnov km 14 - 66 v délce 49,03 km.
V letech 2002 až srpen 2003 proběhla rekonstrukce (5,310 km) v úseku km 66 - 72 a MÚK Ohrazenice.
V období 2006 až 2007 proběhla rekonstrukce v úseku km 0 - 14.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.8.2018 21:43:15
od kot
Lenny asi jsi se "uklepl" . Místo D10 jsi to šoupnul do D11. :P

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 15.8.2018 11:27:45
od MPMP
Uplynul druhý týden od uzavírky sjízdné rampy na Exitu 8. Tempo prací se zpomalilo, o víkendu se tam nepracovalo, pokračuje se v pokládání kanalizace. K dnešnímu dni to zběžným pohledem vypadá na položenou cca polovinu, tedy asi 150m.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 16.8.2018 19:57:56
od Mosquit
Někteří si s tím evidentně "umí" poradit :jidlo:
http://www.youtube.com/watch?v=x9arTfLZKqM

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 17.8.2018 6:39:28
od JiVi
pěkná značka v 0:10 ten konec 30 je tam jaksi zbytečně

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 17.8.2018 8:57:23
od Mosquit
K čemu tam je vlastně ta 30, kvůli stavu mostu?
(video není moje)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 17.8.2018 9:06:09
od MPMP
Pravděpodobně, objevila se tam před cca půl až jedním rokem, kdy byly v dezolátním stavu závěry mostu. Následně byly závěry opraveny, omezení zůstalo.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 22.8.2018 8:44:55
od MPMP
Uplynul třetí týden od uzavírky sjízdné rampy na Exitu 8. Tempo prací se odhaduje těžko, o víkendu se nepracovalo, v pracovní dny se v ranních hodinách po stavbě pohybují pracovníci i technika (večer projíždím pozdě, takže to je tam už mrtvo vždy) vypadá to, že kanalizace je položena v celé délce, dnes probíhaly jakési zemní práce u rozpletu (odvoz zeminy včetně trávy).

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 22.8.2018 22:07:45
od Mike
jel jsem tuhle z Jiren přes most a zdálo se mi, že výkop končil u sjezdu, tedy zdaleka neobsahoval celou MUK

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 23.8.2018 10:49:33
od MPMP
Mike píše:jel jsem tuhle z Jiren přes most a zdálo se mi, že výkop končil u sjezdu, tedy zdaleka neobsahoval celou MUK
Může být, ale v prvním týdnu uzávěry začínali kanalizací právě za odbočující větví MÚK (měly tam i zápory výkopu), takže předpokládám, že tam už je hotovo

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 28.8.2018 19:29:10
od balance

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 29.8.2018 9:30:26
od MPMP
Uplynul čtvrtý týden od uzavírky sjízdné rampy na Exitu 8. V sobotu se pracovalo, v neděli nevím. Na krajnici vyrůstá patka portálu dopravního značení, kanalizace dokončena, mezi větvemi MÚK odtěžena zemina v šíři jízdního pruhu, do krajnice vkládány svody dešťových vod (včetně nově odtěženého úseku).
Celkově lze říci, že se tam stále něco děje, nicméně se nemohu zbavit dojmu, že "kdyby se chtělo", šlo by to rychleji aniž by bylo třeba porušit jakékoli technologické lhůty, či kvalitu odvedené práce.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 29.8.2018 11:56:04
od Gawain84
Kdy mají být dle HMG ukončeny práce na pravé polovině dálnice?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 30.8.2018 18:43:49
od Lenny
Dnes se na konci omezení ve směru na HK srazil autobus s NA, resp. NA do autobusu zezadu narazil a nastal kolaps v celé východní Praze.

Stavba je to pěkná, jen škoda, že není v betonu.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 31.8.2018 8:40:39
od MPMP
Gawain84 píše:Kdy mají být dle HMG ukončeny práce na pravé polovině dálnice?
Pokud lze soudit z oznámené délky omezení, tak na konci října.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 5.9.2018 11:26:57
od MPMP
Uplynul pátý týden od uzavření exitu 8 a je tu "pravidelný report". Byly dokončeny svody dešťových vod (nebo co to v krajnici vlastně nad kanalizací dělali), dokončena patka portálu DZ a včera položena cementová stabilizace. Zda se pracovalo přes víkend nevím, ale vzhledem k tomu, že na práce v pondělí a úterý bylo třeba větší množství betonu (v pondělí se "srovnávala" krajnice se zbytkem tělesa) a to ostatní bylo hotové už v pátek, tak předpokládám, že nikoliv.
Zatím tedy (kromě víkendových dnů) ani jeden den prostojů, kdy by se na stavbě nedělo vůbec nic, ale tempo nijak úchvatné, zdá se, že objížďka 300 m o délce 20 km nikoho nezajímá.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 5.9.2018 18:52:38
od Mike
v so dopo jsem tam jel a nějaká činnost na D11 probíhala
zaznamenám pohyb osob i vozidel, ale zda to bylo i na tonto konci, to jsem si nevšiml
ono na konci toho zúžení koukám spíš na provoz, než na lidi