Stránka 16 z 37

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 11.9.2018 14:17:18
od Mosquit
Zajímavé
na videu https://www.youtube.com/watch?v=NMYpfzQ3Xb4
je vidět "výroba" dilatační spáry

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 11.9.2018 14:20:40
od Lynx
To jak to drží pohromadě i bez bednění, to určitě nějákou speciální přísadu do betonu vyžaduje, nějáký urychlovač tuhnutí. Normální beton by se rozsypal či roztekl.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 11.9.2018 15:01:46
od Mosquit
Podle harmonogramu by mělo dojít od zítra do neděle k demontáži skruže mostu D11 přes silnici III/33310 (mezi Zelenčí a Šestajovicemi), a tedy i k uzavírce této komunikace.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 11.9.2018 18:00:07
od MPMP
2musklin: díky za vysvětlení i odkazy. Nenapadlo mne, že to bude "držet tvar" během několika minut. Ale je to zřejmě o tom upěchování. Jsem v zajetí betonování mostních konstrukcí a budov, kde se ten beton spíš "leje" a pak tuhne v řádu dnů. Tady to bude trochu jinak.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 11.9.2018 18:47:21
od Honey72
Jsou různé přísady do betonu jako plastifikátor nebo třeba jen skelná vlákna. A beton musí být sušší a hlavně dobře pěchovaný. Prodávám v práci betonovou směs pro "nedočkavce", která když jí nevylijete z kýblu do dvaceti minut, tak máte smůlu. Když jsem s ní zalil před prodejnou křivý chodník, stačilo přes to hodit desku a po dvou hodinách už přes to jezdila auta a druhý den i vysokozdvižný vozík :-)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 11.9.2018 22:15:36
od Mike
zpomalovače tuhnutí
urychlovače tuhnutí
plastifikátory
disperse
a pak se tam najednou objeví
"alkalická reakce kameniva"
holt už ten cement není co býval :lol:

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 12.9.2018 6:43:12
od Honey72
Přesně. A stejně vždy někdo přijde, třeba zrovna včera, že ho posílá zedník pro štuk a lepidlo. Že prý to lepidlo přidává do toho štuku. Každému říkám, že to už dávno není jen cement, vápno, písek. Stejně jako chleba už dnes není jen mouka, kvasnice a voda :-)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 12.9.2018 8:01:46
od Sosa
MPMP píše:2musklin: díky za vysvětlení i odkazy. Nenapadlo mne, že to bude "držet tvar" během několika minut. Ale je to zřejmě o tom upěchování. Jsem v zajetí betonování mostních konstrukcí a budov, kde se ten beton spíš "leje" a pak tuhne v řádu dnů. Tady to bude trochu jinak.
Tuhnutí v řádech dnů? O takovém betonu jsem neslyšel, tedy o tom co byl v pořádku. Betonárky vyrobí různé druhy betonu, třeba ze zavadlého betonu si spokojeně můžete tvarovat co chcete. Když se podíváte, že se stejně tvarují štěrbinové žlaby, tak je svodidlo řádově jednodušší.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 12.9.2018 12:51:01
od MPMP
Uplynul šestý týden od uzavření exitu 8 a je tu "pravidelný report". Od středy do neděle bylo dokončeno podloží pod rozšířením mezi větvemi křižovatky a odfrézován asfalt na navazujícím úseku do 3 schodů - trvalo to 5 dní. Nevím za jak dlouho by se to dalo stihnout "v tempu", ale troufám si tvrdit, že polovina by stačila.
Zaznamenány tedy první znatelné "prostoje".
Od pondělí se asfaltují podkladní vrstvy AB.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 19.9.2018 8:24:38
od MPMP
Uplynul sedmý týden od uzavírky exitu 8 a zatím byl jednoznačně "nejslabší". Ve středu byly dokončeny podkladní AB vrstvy a do pátku byl odtěžen další cca 3-4m široký pruh zeminy mezi větvemi MÚK, tím to pro tento týden skončilo - uplynulo 7 dní, odvedena práce v rozsahu dní dvou.
Neříkám, že se po staveništi občas nepohybovali nějací lidé, ale nic se tam již nezměnilo.
Mimochodem, překvapilo mne, že odtěžili další část zeleně mezi větvemi MÚK, současná šíře podkladních vrstev již odpovídá šíři rekonstruované vozovky, copak se to tam chystá?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 26.9.2018 13:01:45
od MPMP
Uplynul osmý týden od uzavření exitu 8 a během něj se udělalo JEDNO VELKÉ NIC. :(
Včera sice na celém úseku před MÚK vyrostly svislé části dopravních portálů (včetně jednoho v prostoru MÚK), ale to je vše, jinak žádná viditelná změna.
Za posledních 14 dní tedy byly odvedeny práce max. v rozsahu dní 3.
Nemám z toho radost, ale nějak se to "zadrhlo". A to zbývají do zprovoznění ještě více než 4 týdny.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 30.9.2018 23:08:55
od balance

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 1.10.2018 8:20:17
od Japao Joe
Docela mě překvapilo jak je ta NY mašinka mrňavá.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 3.10.2018 9:53:55
od MPMP
Uplynul devátý týden od uzavření exitu 8.
Ve středu byly osazeny vodorovné části nosné konstrukce portálů DZ, do víkendu se v příkopu objevilo nějaké vytyčení (výška obrusu?) a ... DÁL UŽ NIC. Odvedená práce v řádu jednotek hodin, ale chápu, že to jsou dvě samostatné firmy a každá potřebuje "staveniště pro sebe". Lze tedy říci, že se pracovalo 2 dny. Nicméně i tak se nepracovalo 5 dní a celkové skóre prostojů za celou dobu výluky tak po tomto týdnu vzrostlo na 18 dní. :(

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 10.10.2018 13:27:08
od MPMP
Uplynul desátý týden od uzavření exitu 8 a zdá se, že vzhledem k tomu, že do konce plánované uzavírky (alespoň dle dopravniinfo.cz) zbývá ode dneška 19 dní, začíná se opět něco dít.
Ve středu byly na portál osazeny svislé konzole pro instalaci lamel DZ (práce na cca 2 hodiny). Následující dni se nic viditelného nedělo a kolem 8 hodiny bylo staveniště prázdné. O víkendu zaznamenána výstavba žlabů dešťové kanalizace a úprava jejich okolí. V "začišťování" okolí žlabů se pokračuje i dnes.
Od pondělí probíhají přípravné práce na položení obrusné vrstvy (čištění, penetrace, ...) a od Prahy se k MÚK blíží finišer.
Prostoje odhaduji na cca 2 dny.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 12.10.2018 19:59:13
od krtek700
Při jízdě dnes již je nakresleno vodorovné značení. Cca kilometr před sjezdem Jirny jsou osazeny značky o vzniku 3. pruhu vlevo (pokud se nepletu, tak se psalo, že by měl být kilometrový odbočovací pruh, což by odpovídalo). Bednění na prvním kilometru je pravděpodobně těsně před dokončením

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.10.2018 7:09:23
od Mosquit
Takže pravý pruh se stane někde před MÚK odbočovákem, a kamiony budou vybočovat do "prostředního"? To bude zmatek.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.10.2018 9:12:47
od Majkii
Proč zmatek, na zařazení bude času a prostoru dost.

Tady je to docela srozumitelně popsáno. Zajímavé je, že další příspěvek je taky od nějakého Mosquita ;)
Budou tam navíc tuším 4(?) portály s velkoplošným SDZ.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.10.2018 9:13:18
od Sauce
Takto to snad je i na D1 u exitu u Mirošovic už pěknou řádku let. A funguje to.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.10.2018 9:15:44
od Martin z Ostravy
Stejně je to i na D1 v MÚK Bělotín, kamiony se tam řadí do prostředního zbytečně brzo a když chce člověk odbočit a chce přitom kamiony předjet, musí buďto do levého a pak zase zpátky a nebo využít volný pravý, ale tím pádem podjíždět.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.10.2018 10:02:42
od jeni013
Mezi D1/D55 a sjezdem na Holešov na D55 podjíždím pravidelně, stejně jako u toho Bělotína. Dle mého se jedná o odbočovací (připojovací) pruh, proto nejde v pravém slova smyslu o předjíždění. V připojováku taky dojedete až na konec, i když v průběžném auta stojí, a nejedná se o předjíždění (ale mohu se mýlit).

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.10.2018 10:06:05
od krtek700
Majkii. Ano jsou tam minimálně 4 portály v poměrně velké blízkosti, jsem zvědav, jak to bude působit ve správném směru ve 130. Ve 100 ještě bez značení to člověku připadá jako jeden za druhým.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.10.2018 11:30:21
od Martin z Ostravy
jeni013 píše:Mezi D1/D55 a sjezdem na Holešov na D55 podjíždím pravidelně, stejně jako u toho Bělotína. Dle mého se jedná o odbočovací (připojovací) pruh, proto nejde v pravém slova smyslu o předjíždění. V připojováku taky dojedete až na konec, i když v průběžném auta stojí, a nejedná se o předjíždění (ale mohu se mýlit).
Tam je ale jiné VDZ, mezi MÚK D1/D55 a sjezdem MÚK Hulín je to značeno jako průpletový (kolektorový) pruh (zvýšena kadence přerušované čáry).
Kdež to na konci 6 pruhu u Bělotína od návěstí 1000m před MÚK je stále klasické 3 pruhové uspořádání a až cca 250 před odbočením se z pravého stává odbočovací pruh.
V prvním případě můžeš pořád jet tím průpletovým pruhem, v tom druhém to legálně nelze.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.10.2018 21:46:32
od michal
Sauce píše:Takto to snad je i na D1 u exitu u Mirošovic už pěknou řádku let. A funguje to.
Ale exit Jirny nejsou Mirosovice, tam takovy ubytek neni, aby byl za muk nejak znatelny rozdil v intenzitach... Mam obavy z toho, ze to rozsireni bude kvuli znaceni vlastne dost kontraproduktivni akci, rozhodne ve spickach pri ucasti kamionu...

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 14.10.2018 6:55:46
od ElWapp
Martin z Ostravy píše: Tam je ale jiné VDZ, mezi MÚK D1/D55 a sjezdem MÚK Hulín je to značeno jako průpletový (kolektorový) pruh (zvýšena kadence přerušované čáry).
Kdež to na konci 6 pruhu u Bělotína od návěstí 1000m před MÚK je stále klasické 3 pruhové uspořádání a až cca 250 před odbočením se z pravého stává odbočovací pruh.
V prvním případě můžeš pořád jet tím průpletovým pruhem, v tom druhém to legálně nelze.
Vyhlaska ale o tloustce a kadenci cary nemluvi, to je jen veci designu, nic zavazneho z zoho neplyne.