Stránka 23 z 37

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 12.4.2019 17:58:06
od 1975
...super, už aby to bylo:o) Ten termín 31.8. vypadá reálně, ne?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 12.4.2019 19:33:33
od krtek700
Tak jsem byl předstižen. Aspoň přidám fotky ze středy pro porovnání.
Obrázek. Obrázek
Dnes jsem přišel pozdě, tak aspoň fotka parkoviště.
Obrázek

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.4.2019 10:06:03
od balance
Omezení na křížení DO x D11
Už to tu proběhlo, ale takto je to asi nejpřehlednější.

Obrázek

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.4.2019 10:25:51
od ElWapp
A co presne bude vysledkem? Bude se ta krizovatka prestavovat (doplnovat kolektor apod), nebo se zafixuje stavajici tvar?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.4.2019 11:50:13
od Jirka L
Předmětem je jen rekonstrukce. Dostavba kolektoru bude součástí stavby D0 510 Satalaice - Běchovice, zkapacitnění. Realizace nejdřív 2021.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.4.2019 14:47:18
od michal
Naplánovat fáze 4a a 4b na začátek prázdnin chce fakt fištrón...

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.4.2019 15:03:24
od krtek700
30.6. je až neděle, takže hlavní nápor bude 28. a 29. . Navíc podle toho již bude možný nájezd od Ikea a také sjezd ze, takže bude nejkratší možná objížďka ke kruháči u Ikea, 360° a na D11.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.4.2019 19:12:20
od ElWapp
Na ten kruháč u IKEA, který nepobírá ani v běžný pracovní den...?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.4.2019 19:24:23
od Majkii
Směr z CČM na D11 by měl být uzavřen po celou dobu rozkopané hlavní trasy.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.4.2019 22:19:49
od michal
Panove, trosku jste nabourali krtkovu teorii o tom, ze podle mapy a kalendare to bude v naproste pohode... :D

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 14.4.2019 10:01:46
od kot
No, pro majitele fištronu co to vymýšlel je to v naprosté pohodě - jezdí totiž jiným směrem než je východ Prahy... :lol:

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 14.4.2019 14:07:18
od krtek700
Pánové, ale když bude kontionuální provoz přes kruháč u Ikea, tak tam nikdo jiný moc nenajede. :D Nevím co řešíte. :D Ale je divný, že tam nemají objízdnou trasu.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 14.4.2019 16:25:50
od michal
Jako ze v ramci uzavirky D11 si RSD zaplatilo uzavirku OD Ikea? :D Mimochodem nebyva nejak touhle dobou v Ikea vyprodej...?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 15.4.2019 21:10:19
od Mike
po své zkušenosti jsem na všechna NC v tomto koutě rezignoval

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 17.4.2019 11:39:23
od Ladi
U toho omezení mě udivuje, že zatímco vloni na starém rozdrcaném úseku byla po najetí rychlost nastavena na 100km letos po novém je to v celé délce 80 a přitom bych neřekl že vloni s tím byly nějaké problémy. Bylo to OK. Ale aspoň že to se maká. Ráno bylo na rozestavěném úseku zaparkovaných snad 50 nákladních vozidel a jiné techniky.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 17.4.2019 11:44:52
od caveman
Podle mě je z Prahy 100 a do Prahy 80 kvůli výjezdům ze stavby. Tedy obráceně než vloni. Ale nedával jsem moc pozor, tak si neuvědomuji, jestli je v okolí pumpy 80ka.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 17.4.2019 12:35:00
od michal
Ano, kolem pumpy je 80. Jinak mě dost překvapila kanalizace v těchto místech. https://mapy.cz/s/3qYXL Při troše fantazírování by v tom jeden mohl vidět příjezdovou komunikaci k portálu tunelu Počernice, protože kdysi zde plánovaná múk Beranka bude jinde... :jidlo: :jidlo: :jidlo:

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 17.4.2019 12:41:47
od krtek700
michal píše:Ano, kolem pumpy je 80. Jinak mě dost překvapila kanalizace v těchto místech. https://mapy.cz/s/3qYXL Při troše fantazírování by v tom jeden mohl vidět příjezdovou komunikaci k portálu tunelu Počernice, protože kdysi zde plánovaná múk Beranka bude jinde... :jidlo: :jidlo: :jidlo:
Co je tunel Počernice? Jinak tedy nevím, ale nemůže to být napojení kanalizace z dálnice do místní kanalizace?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 17.4.2019 20:03:51
od Mike
je to stejné jak loni
"neomezená" půlka 100, půlka s výjezdy 80
jen je to šířkově komfortnější než loni a řidiči těch 100 opravdu jedou

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 20.4.2019 15:54:35
od krtek700
Tak po týdnu další foto. Foceno včera někdy mezi 17-18:00 ve státní svátek, tak mě překvapilo, že se tam někdo ještě pohyboval. (Musel jsem jet do Prahy otočka na ČM a než jsem dojel na Beranku, tak náklaďáky stály zaparkované a už skoro všichni odjeli).

Od Beranky směr na Hradec zůstal klasicky kus na průjezd. Most před týdnem zbořen, od mostu zase směr na Hradec už je kanalizace položena skoro po celé délce a od mostu je to už dokonce i srovnáno.


Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
ObrázekObrázek Obrázek Obrázek


Na posledním obrázku je hromada na sjezdu Jirny. Nějak mi uniká význam? Takové množství hlíny nikam nenarvou.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 20.4.2019 16:17:47
od kot
Nesouvisí ta hlína s následnou plánovanou přestavbou odpočívky ?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 20.4.2019 18:07:33
od krtek700
kot píše:Nesouvisí ta hlína s následnou plánovanou přestavbou odpočívky ?
No nevím jak je na tom časově přestavba odpočívky, ale nemyslím si, že je to tak blízko. Ještě se bude stavět MÚK Beranka, pokud se nepletu, tak tam budou násypy. Jinak suť právě odváží na odpočívku, kde mají vedle toho "kopce" hromady a drtí to tam.
Ten "kopec" je mimochodem skládka všeho možného, včetně odpadů z živočišné výroby (drůbežárny), takže tam to bude asi sranda.(Podle mapky, kterou jsem už nikdy nedohledal by to mělo zasahovat až do skládky.)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 20.4.2019 19:02:11
od Martin z Ostravy
kot píše:Nesouvisí ta hlína s následnou plánovanou přestavbou odpočívky ?
Ta bude nejdříve za 3 roky.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 27.4.2019 20:17:37
od krtek700
Zbytečně jsem nechtěl přidávat další fotky, ale překvapila mě jedna věc. Už se pracuje u Beranky a z mostu mě zaujalo, jak vlastně odstraňují původní povrch. Přišlo mi to hrozně těžce odlupované tím bagrem, jako kdyby ty údery tou "gilotinou na beton"(omlouvám se, ale netuším, jak se to reálně jmenuje k popravě by to šlo asi taky použít :D). Je možné, že tenhle úsek je z kvalitního betonu, ale rval za to dost silně a nakonec se vylomil stejně jenom kus u lžíce. Člověk si říká, jestli by nebyla účinnější nějaká radlice, která by to brala od země a měl by to projeté za chvilku a bagry by to jenom naházely na nákladní auta.
Obrázek Obrázek
Jinak je škoda, že ten mostík je tak chatrný, mohli si ušetřit objíždění 15 km ke sjezdům a přejeli by to jen 100 přes parkoviště jako náhodně zachycený Mercedes :D Nejdřív jsem si myslel, že je to nějaký stavebník, ale auto bylo úplně čisté a když z parkoviště směr HK přejel most a vyjel zase směr Praha, něco mi na tom nesedělo. Až následně jsem si všiml, že má diplomatickou SPZ. Ti si fakt dělají co chtějí.
Obrázek Obrázek

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 28.4.2019 7:13:35
od kyk
Ano, říká se tomu gilotina.
Tohle zařízení dokáže vytvořit díky rázovým vlnám na malou plochu trhliny ale nedokáže narušit strukturu betonu natolik, aby se rozdrolil. Na to je masa betonu dost velká, a "kvalitní". Tohle by neurvala žádná radlice.