Stránka 28 z 37

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 16.8.2019 22:37:19
od kot
A kdy zruší poměrové měření v sobotu či v září ?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 17.8.2019 8:19:53
od michal
Kamery na stojanu u exitu Jirny nebyly uz vcera.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 17.8.2019 11:03:48
od kot
Díky za dobrou zprávu. Vždy jsem si mohl oči vykoukat po značkách - chvíli 80, chvilku 100, zase 80...

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 17.8.2019 11:07:01
od Majkii
A kde prosím? Z Prahy je trvalá 100 (krom začátku a konce) a do Prahy trvalá 80.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 17.8.2019 11:10:04
od mapman
U odpočívky byla taky 80ka.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 18.8.2019 19:53:49
od Mosquit
Z diskuze na FB Čelákovic
Dnes jsem se zůčastnil interního předávání stavby v rámci zhotovitele firmy Skanska, kde mi bylo zodpovězeno několik dotazů. Tři pruhy v jednom směru se budou dělat až společně se zkapacitněním výjezdu z dálnice D11 na okruh D0 na Černém mostě. Vše musí projít všemi procesy včetně EIA, takže to prý vidí cca na 5-8let, než budeme jezdit ve třech pruzích od exitu Jirny až na Černý most. Za několik měsíců se ale můžeme těsit ve směru do Prahy na prodloužení připojovacího pruhu až na 4. kilometr, jak to již bylo v minulém roce uděláno ve směru od Prahy. V příštích několika letech by v tomto modernizovaném úseku nemělo být žádné stavební omezení

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 18.8.2019 20:10:49
od Maty
Tak ještě udělat 4km připojovací pruh D0->D11 a 4km odbočovací pruh D11->D0 a máme souvislý šestipruh od jiren až na cerňák ;-)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 19.8.2019 15:08:35
od milbi
Mosquit píše:prodloužení připojovacího pruhu až na 4. kilometr,
Pokud pujde opravdu o extra dlouhy pripojovak, tak bude legalni jim objet pomaleji jedouci vozidla v prubeznych pruzich, coz neni spatne, ale nevim, jestli je to koncepcni reseni...

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 20.8.2019 9:25:22
od caveman
Podle kamer se už jezdí po novém, z Prahy ven probíhají ještě ty dokončovací práce (SDP, VDZ atd.)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 20.8.2019 9:45:11
od Mosquit
V 9 ráno jsem jel do Prahy už bez omezení. Jen u ČM ještě bylo menší zúžení v místě bývalého přejezdu středového pásu.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 20.8.2019 10:01:28
od kot
A jaký jsi měl pocit z nového povrchu ? díky

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 20.8.2019 10:10:23
od Mosquit
Byl jsem na místě spolujezdce, koukal jsem do mobilu a navíc v autě, které normálně neznám, takže nemůžu hodnotit.. :-)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 20.8.2019 14:16:44
od balance
Dnešní průjezd.
Povrch subjektivně hodnotím jako dobrou práci zkušené balenářské čety.
Sem tam je sice cítit nějaká pracovní spára nebo mostní závěr, ale nic dramatického.


Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 20.8.2019 14:39:58
od Mosquit
Jedna z věcí, co mě překvapila, bylo namalování vodorovného značení. Čekal jsem, že to bude něco, co bude umožňovat domalování toho dlouhého připojováku. Takhle to ale nevypadá...

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 20.8.2019 15:41:18
od 1975
..super video... nepojedeš zpátky? .o)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 20.8.2019 15:57:22
od kot
mr.balance : Ukázkové najíždění z připojovacího pruhu na dálnici, ponechání možnosti předjetí rychlejšímu vozidlu a pohodové předjíždění. Silniční gentleman v akci... :D

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 20.8.2019 16:19:30
od balance
1975 píše:..super video... nepojedeš zpátky? .o)
Jsem jel loni ... viz strana 18 8-)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 22.8.2019 22:08:29
od Mike
2kot :
mě spíš připadá, že mu to nejede ;)
ten nájezd je skoro 10sec, za tu dobu zrychlí na 100kmh z 0kmh i podprůměrné vozidlo 8-)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 23.8.2019 6:29:03
od Honey72
Jenže on si chtěl vychutnat jízdu po novém úseku, ne být někde první .-)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 23.8.2019 7:28:38
od JiVi
zkapacitneni a porad vidim 2 pruhy :-/ asi to ma nejaky duvod, ale jinak to nechapu.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 23.8.2019 7:31:44
od Majkii
Ale mlho, vždyť už se tu o tom minimálně dva roky bavíme...

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 24.8.2019 21:50:24
od Mike
2 Honey :
to mě nenapadlo
já to "vychutnat si" zkoušel naposled někdy v roce 85 metrem B ze Smíchovského nádraží někam do těch kotěhůlek, kam to slavně otevřeli

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 25.8.2019 16:35:56
od Gawain84
Mosquit píše:Z diskuze na FB Čelákovic
Dnes jsem se zůčastnil interního předávání stavby v rámci zhotovitele firmy Skanska, kde mi bylo zodpovězeno několik dotazů. Tři pruhy v jednom směru se budou dělat až společně se zkapacitněním výjezdu z dálnice D11 na okruh D0 na Černém mostě. Vše musí projít všemi procesy včetně EIA, takže to prý vidí cca na 5-8let, než budeme jezdit ve třech pruzích od exitu Jirny až na Černý most. Za několik měsíců se ale můžeme těsit ve směru do Prahy na prodloužení připojovacího pruhu až na 4. kilometr, jak to již bylo v minulém roce uděláno ve směru od Prahy. V příštích několika letech by v tomto modernizovaném úseku nemělo být žádné stavební omezení
5-8 let na přemalování jednoho pruhu mi přijde jako tragické vysvědčení tohoto státu, to už Musk poletí na Mars.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 25.8.2019 17:04:09
od jozka
Ko tomu jen tolik...

Obrázek

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 28.8.2019 10:22:26
od MPMP
Dotaz na někoho znalého: před plným zprovozněním rekonstruovaného úseku D11 (km 0- 8) bylo obnoveno VDZ ve směru z Prahy pouze na části vozovky. Konkrétně stíny ve třetím nepojížděném pruhu, plná souvislá čára oddělující tento nepojížděný pruh a přerušované čáry mezi jízdními pruhy (v úseku se 2 i 3 pruhy).
VDZ oddělující odstavný a odbočovací pruh před MÚK Exit 8 zůstaly tak, jak byly "oježděny" při výluce - tedy "neviditelné". Pokud budou obnoveny později, ptám se proč to nešlo hned a pokud se na to zapomnělo a obnoveny nebudou, ptám se proč.