Stránka 30 z 37

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 16.9.2019 12:50:07
od Aram96
to Musklin: a co je na tom nesplnitelného na navýšení PHS či výstavbě nových ? :)
Já tedy ve zkapacitnění po Jirny věřím, bohužel to nic moc neřeší, více by řešil 6-pruh k dalšímu exitu a výhledově pak do těch Poděbrad či ke křížení s D35, podle intenzit. Mnohem důležitější je zkapacitňování D0,D1 u Brna a D5 :jidlo:

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 16.9.2019 12:54:47
od musklin
já neříkám že je to nesplnitelné, já říkám, že je to EIA typu "až splníte podmínky bude provoz."
U Vodochod jsou ty podmínky podle mého nesplnitelné, u D11 to že jejich splnění odsunuli do další etapy nesvádí k přílišnému optimismu.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 16.9.2019 13:51:33
od Japao Joe
Rekonstrukce D11 probíhala ve stávajícím záboru na rozdíl od požadovaných opatření, které budou muset projít kompletním kolečkem.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 16.9.2019 14:01:50
od Mosquit
kot píše:Tak ta povrchová voda je snad právě dokončenou stavbou vyřešena, či ne ?
Tohle asi ještě úplně dořešené není, nedávno visela na ÚD Šestajovic nějaká žádost a stavbu nějaké kanalizace z dálnice, nebo tak. A to už bylo prakticky po reko.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 16.9.2019 14:38:13
od MPMP
musklin píše:ano jak píšu

"Jako hlavní podmínky EIA se jeví dostavba potřebných protihlukových opatření (výstavba
zcela nových či navýšení stávajících protihlukových stěn) v Horních Počernicích a Jirnech
a modernizace sytému odvodnění povrchové vody z dálnice D11."
Ano, tak to vidím také. A teď ta hlavní otázka: pracuje se na těch protihlukových opatření, nebo ne?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 16.9.2019 15:06:50
od Mosquit
Zrovna dneska jsem přemýšlel, zda PHS budou i na katastru Šestajovic směrem k Zelenči. S otevřením dálnice (resp. zrušením omezení = rychlost 130km/h) se zvýšil hluk, podle mě na úroven vyšší než před zahájením rekonstrukcí (a to za protihlukovým valem). Zejména dilatace na mostě přes silnici do Šestajovic je slyšet... Přičemž v "hlukové studii" v té EIA oblast mého domu prý vůbec hlukem zasažena není :-)

Ale záleží na větru. Někdy fouká z druhé strany, a není slyšet vůbec nic.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 16.9.2019 18:14:21
od Honey72
Hluk bude asi stejný jako dříve, na novém povrchu možná i menší, ale protože tam bylo omezení tak dlouho, lidé si už nejspíš zvykli na menší hluk a najednou změna.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 17.9.2019 5:44:29
od Mosquit
To omezení je tam od března. Přes zimu to bylo bez.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 20.9.2019 13:27:48
od caveman
MPMP píše:Dotaz na někoho znalého: před plným zprovozněním rekonstruovaného úseku D11 (km 0- 8) bylo obnoveno VDZ ve směru z Prahy pouze na části vozovky. Konkrétně stíny ve třetím nepojížděném pruhu, plná souvislá čára oddělující tento nepojížděný pruh a přerušované čáry mezi jízdními pruhy (v úseku se 2 i 3 pruhy).
VDZ oddělující odstavný a odbočovací pruh před MÚK Exit 8 zůstaly tak, jak byly "oježděny" při výluce - tedy "neviditelné". Pokud budou obnoveny později, ptám se proč to nešlo hned a pokud se na to zapomnělo a obnoveny nebudou, ptám se proč.
Odpověď neznám, ale předevčírem to domalovali :D

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 20.9.2019 15:30:40
od MPMP
caveman píše:Odpověď neznám, ale předevčírem to domalovali :D
Přesněji - předevčírem začali (a byly z toho fajn kolony) a ještě dneska to domalovávali. Aspoň stíny na MÚK Exit 8 malovali dnes ráno. ;)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 22.9.2019 8:14:55
od Mosquit
Ano. A zároveň pravděpodobně položili plastické "čáry", protože je to teď v noci zdaleka nejhlučnější věc - když někdo přejíždí z pruhu do pruhu. :kladivo:

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 23.9.2019 9:47:26
od MPMP
Také jsem si toho všiml a potvrzuji. Silná přerušovaná před odbočením na MÚK Exit 8 je plastická "probouzecí". Má probudit řidiče, který na ní najede, tady ale při záměrném přejetí (které se snad dá před MÚK očekávat ne?) v noci probudí všechny spáče v přilehlé obci.
To máme opravdu v normě, že zvýraznění odbočovacího kruhu před křižovatkou musí "dělat bordel", nebo do toho jen někdo vnesl nemístnou invenci?

Diskuze k VRT byla přesunuta do odpovídajícího tématu - Jirka L.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 24.10.2019 7:46:56
od pp21
Tak hlásím, že k nám do firmy do datové schránky dorazila první pokuta z letního měření ve zúžení u Prahy.

Je to ze začátku 8. měsíce, rychlost 93 na 80, o tom jestli je to před nebo po odečtení odchylky (obvykle 3 km/h) se tam nepíše.
Rozesílá to Pražský magistrát a chce za to 600 Kč.
V dokumentu se nic nepíše o úsekovém měření, stojí tam jen:
...dálnice D11-km 2.06 (j. pás směr Praha), směr Praha, výjezd, pruh 1, automatizovaným technickým prostředkem používaným při dohledu na bezpečnost provozu na pozemních komunikacích bez obsluhy.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.11.2019 8:49:37
od Ladi
Proč má to zkapacitnění na 3 pruhy být až ua 3 let když je to prakticky hotové. Chybí postavit něco přes 2km protihlukových stěn a namalovat nové vodorovné značení. A ono až 2024

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.11.2019 10:23:06
od MPMP
Ladi píše:Proč má to zkapacitnění na 3 pruhy být až ua 3 let když je to prakticky hotové. Chybí postavit něco přes 2km protihlukových stěn a namalovat nové vodorovné značení. A ono až 2024
S fyzickým postavením PHS problém není, ale aby je někdo mohl postavit, musí:
  • získat ÚR
  • vykoupit pozemky
  • získat SP
  • a pak už jen "třešnička na dortu" - zrealizovat to
A jak známo, každý takový krok s odvoláními a žalobami a zdržováním trvá 0,5 - 2 roky. Přitom zákon neumožňuje tyto činnosti provádět souběžně. Takže "papírování" zabere 1,5 až 6 let. A máme konec roku 2019, takže realizace nejdříve 2022, mnohem spíše 2023-2024 a možná taky až 2025. ;)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.11.2019 10:33:38
od 1975
...tak tak...jedna z mála věcí, ve kterých s panem Hřibem souhlasím, když v OVM řekl, že dnes není takový problém postavit, ale povolit...

Lišíme se pak jen v tom, že já říkám, že když nezačnu, nebo pro to nic nedělám, tak to povolení získám jen těžko.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.11.2019 10:40:18
od Lojzik
jenže tohle už mohlo dávno běžet, kdyby to ŘSD neflákala. Pro srovnání s 511, souhlasné stanovisko k EIA bylo na zkapacitnění půl roku před stanoviskem k 511 a v době kdy se na 511 už podávala žádost o ÚR se na zkapacitnění teprve pořádala soutěž na zhotovitele DÚR. A to byly ze strany MČ informace, že požadovaly řešení hluku D11 (=PHS) již před lety, ale ŘSD se do toho nechtělo. Už tam ty PHS mohly dávno být.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.11.2019 10:47:58
od 1975
nestojí to tam na odvolání, které leží rok na magistrátu?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.11.2019 11:10:24
od Lojzik
tam snad ani neproběhlo nic proti čemu by se dalo odvolat. Podle letáku jim od vydání stanoviska trvalo rok a půl než vůbec zadali soutěž na někoho kdo jim napíše DÚR.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.11.2019 12:03:09
od Majkii
Na magistrátu leží ÚR k MÚK Beranka.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 14.11.2019 19:08:39
od krtek700
A nestojí to nějakým způsobem na té Berance. Já bych bral, že může být problém něco plánovat a schvalovat na něčem, co neexistuje/nemá všechny povolení.
Ta dálnice bude nějaký kilometr od Beranky jiná, takže se musí řešit rozšíření a PHS i s těmi kolektory.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 14.11.2019 19:57:58
od Lenny
Ne nestojí, jsou to 2 samostatné stavby.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 14.11.2019 20:39:10
od Lojzik
Pochybuju, kolem Beranky se snad neplánují ani žádné PHS které by se musely nějak pasovat na nájezd na MÚK a v dané lokalitě se budou v rámci zkapacitnění asi už jenom malovat pruhy. Navíc oni na to pravomocné ÚR Beranky ani nečekají a DÚR D11 zpracovávají i když ho nemají, takže to odvolání na Berance to evidentně nijak nezdrželo. Prostě to neni prioritní stavba s politickou tlačenkou. Podobně zkapacitnění 510, tam po pěti letech od EIA taky ani neni DÚR.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 14.11.2019 21:19:11
od krtek700
Tak upřímně, ačkoli je to dálnice, kterou mám asi 1 km od bydliště, tak to také nepovažuji za nějakou výraznou prioritu.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 14.11.2019 21:21:42
od Lenny
Na 510 je DÚR zpracována, ale neustále se upravuje.