Stránka 33 z 37

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 6.1.2021 22:53:39
od Lynx
Mosquit píše:Viz poslední leták z 10/2020, ....
Díky. Vůbec mi nedošlo, že na tuhle stavbu je také leták. Vzhledem k tomu, že je to jen "malování" + asi nějáké protihlukové stěny, jsem to nepředpokládáal.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 7.1.2021 7:03:32
od Mosquit
Před pár dny jsem požádal o DÚR (zatím jsem ji nikde na netu neviděl) tak uvidíme, co všechno ještě zbývá ...

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 7.1.2021 9:18:18
od mapman
Hlavní stavební úpravy spočívají v dostavbě potřebných protihlukových opatření a
modernizace sytému odvodnění povrchové vody z dálnice D11.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 7.1.2021 9:26:18
od Svatosp
Aram96 píše:Tady je to opravdu pochopitelné, tou dobou byla DUSP v plenkách. Nicméně ten byrokratický kocourkov, kdy na přemalování čar na již postavené dálnici se musí čekat x let, aby se mohl ten 3.pruh zprovoznit, není evidentnější snad na žádné jiné stavbě (či spíše záměru) v ČR. :(
Takhle je videt, ja u nas chodi, dalnice uz je prestavena na 3+3 ale budeme cekat dalsich 5 let? To je saskana nejvyssiho zrna!
Samozrejme, ze na te dlanici bude jezdit ve 3 pruhu stejne aut jako nyni, jenom se lepe rozprostrou, takze hlukova zatez stejna nebo nizsi apod... Logiku u nas nehledejte v nicem!

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 7.1.2021 12:31:52
od Lenny
Dálnice byla opravena a rozšířena na výhledový šestipruh, aby se znova nemusela předělávat. V podmínkách nutných pro provozování stavby jsou protihlukové stěny a odvodněné, bez kterých nelze šestipruh provozovat.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 7.1.2021 12:47:36
od Anonym
Svatosp píše:
Aram96 píše:Tady je to opravdu pochopitelné, tou dobou byla DUSP v plenkách. Nicméně ten byrokratický kocourkov, kdy na přemalování čar na již postavené dálnici se musí čekat x let, aby se mohl ten 3.pruh zprovoznit, není evidentnější snad na žádné jiné stavbě (či spíše záměru) v ČR. :(
Takhle je videt, ja u nas chodi, dalnice uz je prestavena na 3+3 ale budeme cekat dalsich 5 let? To je saskana nejvyssiho zrna!
Samozrejme, ze na te dlanici bude jezdit ve 3 pruhu stejne aut jako nyni, jenom se lepe rozprostrou, takze hlukova zatez stejna nebo nizsi apod... Logiku u nas nehledejte v nicem!
Tady jde také o kapacitu a výhledové intenzity. Jednou jsme v EU, takže musí být vše v souladu s legislativou ČR i EU. Jinak by EU mohla říci, že nám příště už peníze nepřerozdělí.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 7.1.2021 12:51:26
od Aram96
Lenny píše:Dálnice byla opravena a rozšířena na výhledový šestipruh, aby se znova nemusela předělávat. V podmínkách nutných pro provozování stavby jsou protihlukové stěny a odvodněné, bez kterých nelze šestipruh provozovat.
Já to chápu. Nicméně rozumné by bylo 6-pruh zprovoznit a poté jednoduše dodělat PHS či odvodnění. Pokud by papírování trvalo rok, lze to pochopit, ale takhle bude ten pruh zavřený x let a k ničemu.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 7.1.2021 14:03:02
od Mosquit
a neřešilo se tady už asi patnáctkrát, že bez zprovoznění 511 bude ten šestipruh k ničemu tak jako tak?

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 7.1.2021 14:12:06
od Aram96
Stejnou logikou mohu říct, že je tady ten 6-pruh úplně k ničemu, když končí už u exitu 8 a ne u exitu 18, kde teprve dochází k rapidnějšímu úbytku dopravy. :crazy: Šlo mi zde čistě o to, že je postaven a není zprovozněn a x let nebude KVŮLI PAPÍRŮM. Jeho potřeba v těchto místech je rozhodně mnohem nižší než na úsecích např. D1, D5, D0, ...

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 7.1.2021 14:47:01
od Japao Joe
Osobně si myslím, že největší vliv na provoz na D11 bude mít zprovoznění nyní rozestavěných úseků D35.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 7.1.2021 15:07:25
od milanek
Japao Joe, tak to bez debat, ale nezapomínej i na MUK Beranka a již nyní tristní situaci i po ten sjezd 8. Je to tu šílené, protože se zde mísí pozvolní rozjížděči (např. já, směřující až za Hradec a nehonící každou sekundu) a příměstští závodníci ze satelitů od Čelákovic po Klánovice, kteří zase chtějí využít ten kousek dálnice na plné pecky. A i tady by se třetí pruh hodil pro nákláďáky, prostřední pro mě, a krajní pro rychlé jezdce, aby se všichni unavení nerzvózně nesešli v popracovní špičce v krajním pruhu.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 8.1.2021 8:30:34
od Japao Joe
V tom případě do rozšíření zpoplatnit, aby se od případných NYMBYstů změnil odpor k rozšíření na tlak. ;-)

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 9.1.2021 18:07:08
od kot
Joe, prosím o rozvedení tvé myšlenky...

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 9.1.2021 18:27:01
od michal
Asi v tom smyslu, že ti, kteří jsou proti, mohou být ti, kteří po dálnici jezdí bez dálniční známky. Ovšem vzhledem k těm vilám v Šestajovicích a spol. mám pocit, že prachy za dálniční známku tady asi málokdo musí řešit...

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 10.1.2021 12:16:31
od Japao Joe
Myšlenka byla taková, že pokud nebude úsek bezplatný tak se zvýší intenzity na souběžných komunikacích a tím by vznikal větší tlak ze strany místních na zkapacitnění a vrácení do nezpoplatněných.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 10.1.2021 21:43:00
od Aram96
Kdyby vzrostl provoz na vedlejší, tak poklesne na dálnici a tlak na zkapacitnění by poklesl zase ze strany ŘSD, jak je znám :mrgreen:

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 19.1.2021 7:41:32
od Mosquit
Na úschovně je část DÚR pro rozšíření.
www.uschovna.cz/zasilka/GSMRVTVFHD6C59PJ-Y8V

Jedná se tedy hlavně o protihlukovky a odvodnění.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 12.4.2021 17:34:09
od krtek700
Pamatuji si, že jsme zde debatovali o hlučnosti nového povrchu a že měl být méně hlučný, dneska jsem dostal info, že na nějaké schůzce padlo ze strany odborníka na hluk, že ten tichý asfalt je pouze na začátku dálnice, 1. kilometr, ten zbytek už je zase obyčejný. Nepamatuji si, že by to tady někdo zmiňoval, asi jsme to přehlédli. Takže očekávání méně hluku v Zelenči atd bylo zbytečné.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 12.4.2021 17:42:26
od kot
Krtku, nechce se mi to hledat, ale je to delší než km. Je to někam až skoro k té benzínce. Někdo tady popisoval, kde tichý asfalt končí. A ten rozdíl /přechod/ byl opravdu zřejmý /slyšitelný/...

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.4.2021 6:12:48
od Mosquit

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.4.2021 10:19:38
od caveman

Re: D11 Jirny – Poděbrady (km8-42), zkapacitnění

Napsal: 12.3.2022 21:08:38
od Honzl
http://forum.ceskedalnice.cz/viewtopic. ... 34#p252534
Ladi píše:Je sranda jak píšou že Praha-Jirny se bude rozšiřovat 24-26 přitom jen stačí namalovat pruhy a postavit pár metrů protihlukovek
https://zdopravy.cz/d11-se-sesti-pruhy- ... dy-107456/
Je to opravdu tak, jak píše Ladi, že pro rychlé zkapacitnění úseku Praha - Jirny ,,stačí namalovat pruhy a postavit pár metrů protihlukovek'' ? V tom případě by byl termín 2024 - 2026 opravdu trestuhodně pomalý a měla by se vyvinout nějaká kampaň pro urychlení...

Re: D11 Jirny – Poděbrady (km8-42), zkapacitnění

Napsal: 12.3.2022 22:14:58
od Mike
Praha - Jirny už rozšířeno je, protože tu rezervu tam nechal bolševik ( dokonce i s asfaltem bez finální vrstvy ) a asi 3roky už je tam i nalajnováno ( když jsme se před tím dva roky ploužili pod radary v kolonách ), jen ještě nikdo nenašel odvahu pohnat k odpovědnosti objednatele, že mu utíká záruka, aniž by se používalo...
ovšem hned zářez u Jiren už nic širšího nepojme a na druhém konci máme visutý most přes Labe, který také na 3+3 nevypadá...

Re: D11 Jirny – Poděbrady (km8-42), zkapacitnění

Napsal: 13.3.2022 23:37:54
od Lynx
Honey72 píše:Většinou se nikde nestavějí nadjezdy pro budoucí rozšíření dálnice. Spíš je to nouzovka, že se pod nadjezdem dálnice proleze, nejčastěji bez odstavného pruhu.
V dnešní době se dálnice v naprosté převaze stavějí s rezervou uprostřed a ne u krajnic.
Ano, Ladi má pravdu. Trestuhodně pomalý je to už zatraceně dlouho, když už to dokonce pár let fyzicky existuje (tedy asfalt na třípruh), ale příslušné instituce nejsou schopny vyřídit to úředně + postavit ty protihlukovky

Tohle je příspěvek z roku 2014, kterým téma na zakapacitnění na 3+3 začíná:
Lenny píše:V nejbližší době bude zveřejněno oznámení EIA na modernizace dálnice na šestipruhové uspořádání v úseku km 0,000 - MÚK Jirny.

Re: 1101 Praha – Jirny, zkapacitnění na 3+3

Napsal: 13.3.2022 23:55:35
od Lynx
Je nový leták:

https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/510 ... itneni.pdf

Dodělává se aktualiazce hlukové studie (koncept hlukové studie 12/2021). Přitom koncept DÚR byl už 08/2020, ale teprve teď se dělá aktualizace studie, kterou požaduje Hygiena,. Rychlost trysková .... A nejhorší je, že z té studie zase můžou vzejít nové požadavky na jiný rozsah protihlukových stěn ....

V letáku stále zůstává, že kromě protihluků je potřeba modernizace systému odvodnění dálnice - ale to doufám bvlo provedeno už před pár lety při celkové rekonstrukci nebo snad ne ?