D11 - opravy, rekonstrukce
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Pokud se nepletu, tak odstavný pruh je původní, tak bych to viděl možná na varintu 2.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Však taky stavba 1105/I není kvůli tomu ještě zkolaudovaná.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
No čekal bych velkou přehazovanou mezi stavební firmou, projektantem a zadavatelem .. a nakonec se to hodí na přírodu. Ony ty starý metody, kdy se udělalo zemní těleso a nechalo pár (desítek) let ležet ladem, měly asi něco do sebe ..
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
No na R43 už ho budeme mít tedy uleželý pěkně, jen co je pravda . Ale to patří už jinam, sry.jonáš píše:Ony ty starý metody, kdy se udělalo zemní těleso a nechalo pár (desítek) let ležet ladem, měly asi něco do sebe ..
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Já už myslel že v 21století sedání náspů už je vyřešený.Tenkrát náspy dělali že naváželi zeminu koňským potahem.Později polní úzkokolejnou železnicí.Jestli pracuje podloží tak za to může ten kdo dělal průzkum.Na R52 na Mušově jsem viděl vrtací plošinu na pontonu.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Už se ví,kdy se začne opravovat nový úsek D11 u Hradce Králové a kdo to zaplatí?
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Otázky Václava Moravce 17.3.2010 - s politiky všeobecně o dopravě. K problému zvlnění D11 od času 28:10 s GŘ Brunclíkem.
Václav MORAVEC, moderátor
--------------------
Pane řediteli, ještě jedna věc a to mi říkalo mnoho Hradečáků, že na to se určitě zeptejte. Proč, když D11 je jednou z nejnovějších dálnic, tak proč na ní Ředitelství silnic a dálnic zkouší, jak to vypadá na D1, to znamená drncá. Už se nám zvlnila část úseku mezi Poděbrady a Hradcem Králové. O čem podle vás vypovídá to, že během dvou let jsou v České republice dva nové úseky dálnic, které se reklamují, D47 do Ostravy a část D11.
Alfréd BRUNCLÍK, generální ředitel, Ředitelství silnic a dálnic
--------------------
Ano, máte pravdu. Z těch nových úseků, kterých jsme v posledních letech otvírali 50-70 kilometrů ročně, skutečně na těchto dvou místech vznikají závady, které jsou závadami záručními a když se zamyslíme nad příčinou těchto závad, musíme konstatovat, že to nemusí být otázka toho vlastního povrchu, ale že ten problém může vzniknout i v podloží. My musíme zhotoviteli prokázat kde a na čí straně vznikla ta chyba. To nemusí být jenom otázka zhotovitele, může to být otázka i vadného projektu nebo vadného geologického průzkumu. V každém případě bych chtěl říct, že kvalita je asi prvořadou záležitostí, který investor řeší a že rozhodně nepřipustíme, aby ty opravy těchto závad byly na úkor daňových poplatníků.
Václav MORAVEC, moderátor
--------------------
To znamená, že ta oprava D11 zvlněné nebude stát státní pokladnu a daňové poplatníky ani korunu?
Alfréd BRUNCLÍK, generální ředitel, Ředitelství silnic a dálnic
--------------------
Řekl jsem to, ano.
Václav MORAVEC, moderátor
--------------------
Tak, jestli to také garantujete, pane řediteli?
Alfréd BRUNCLÍK, generální ředitel, Ředitelství silnic a dálnic
--------------------
Vyplývá to ze smluv, které máme se zhotoviteli uzavřeny.
Václav MORAVEC, moderátor
--------------------
Pane řediteli, ještě jedna věc a to mi říkalo mnoho Hradečáků, že na to se určitě zeptejte. Proč, když D11 je jednou z nejnovějších dálnic, tak proč na ní Ředitelství silnic a dálnic zkouší, jak to vypadá na D1, to znamená drncá. Už se nám zvlnila část úseku mezi Poděbrady a Hradcem Králové. O čem podle vás vypovídá to, že během dvou let jsou v České republice dva nové úseky dálnic, které se reklamují, D47 do Ostravy a část D11.
Alfréd BRUNCLÍK, generální ředitel, Ředitelství silnic a dálnic
--------------------
Ano, máte pravdu. Z těch nových úseků, kterých jsme v posledních letech otvírali 50-70 kilometrů ročně, skutečně na těchto dvou místech vznikají závady, které jsou závadami záručními a když se zamyslíme nad příčinou těchto závad, musíme konstatovat, že to nemusí být otázka toho vlastního povrchu, ale že ten problém může vzniknout i v podloží. My musíme zhotoviteli prokázat kde a na čí straně vznikla ta chyba. To nemusí být jenom otázka zhotovitele, může to být otázka i vadného projektu nebo vadného geologického průzkumu. V každém případě bych chtěl říct, že kvalita je asi prvořadou záležitostí, který investor řeší a že rozhodně nepřipustíme, aby ty opravy těchto závad byly na úkor daňových poplatníků.
Václav MORAVEC, moderátor
--------------------
To znamená, že ta oprava D11 zvlněné nebude stát státní pokladnu a daňové poplatníky ani korunu?
Alfréd BRUNCLÍK, generální ředitel, Ředitelství silnic a dálnic
--------------------
Řekl jsem to, ano.
Václav MORAVEC, moderátor
--------------------
Tak, jestli to také garantujete, pane řediteli?
Alfréd BRUNCLÍK, generální ředitel, Ředitelství silnic a dálnic
--------------------
Vyplývá to ze smluv, které máme se zhotoviteli uzavřeny.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Nevim jak jsou tam ty hupy dlouho, ale do nedávna tam kamiony nesměli a ani teď jich tam tolik nejezdí. Něco podobnýho je v německu na A38 u Rohrbergu. Taky je to celkem nová dálnice a hupy jsou tam tak brutální, že je rychlost omezena na 60km/hdvs píše: Výmoly od zimy jsem neviděl, tak spíš, že by si začal sedat terén pod kamióny:(
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Tak se asi kolem těch hupů v okolí sjezdu Pravy něco děje. Kopou do svahu zářezu a pak tam sypou štěrk. Místa většinou souhlasí s nerovnostmi.
Co je přesně cílem?
Co je přesně cílem?
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Údajně tam je problém s narušeným vodním režimem, čili předpokládal bych nějakou drenáž, aby se voda odvedla dál mimo dálnici, ale podrobnosti nevím...dvs píše:Tak se asi kolem těch hupů v okolí sjezdu Pravy něco děje. Kopou do svahu zářezu a pak tam sypou štěrk. Místa většinou souhlasí s nerovnostmi.
Co je přesně cílem?
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Nevim nevim, obdobna cinnost (zavazeni svahu sterkem) tam byla i loni pote co jim to na par mistech ujelo na teleso. Takze spis nez reseni v tom vidim dalsi signal, ze je to tam opravdu problem..
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Tak mě dneska vezla sanita, měl sem víc šasu na prohlížení Opravují se tam sesuvy svahů na těleso - odtěžení zeminy a nahrazení kamenivem. Na mnoha místech...
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
http://www.ct24.cz/doprava/87794-rsd-ch ... 1-vlni-se/dvs píše:Tak se asi kolem těch hupů v okolí sjezdu Pravy něco děje. Kopou do svahu zářezu a pak tam sypou štěrk. Místa většinou souhlasí s nerovnostmi.
Co je přesně cílem?
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
No největší hupy jsou na kopcích a tam někdo stavěl rybníky?
Nebo nám zase jen kecají?
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Tady na historické mapě jsou ty rybníky vidět... To že z videa vidíte, že to je na kopci je dáno jen stoupáním ve vytvořeném zářezu. Vypadá to, že se skutečně jedná o místo, kam se voda přirozeně stahuje.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
-
- Autor
- Příspěvky: 6840
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Tam kde byl jednou rybník, bude voda pořád.
Jediné řešení je to dobře odvodnit.
Jediné řešení je to dobře odvodnit.
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Povrch na D11 není nic moc, zasloužil by si i tento úsek dálnice v km 0-42 nějakou větší komplexní rekonstrukci a ne jen takovéto přetažení asfaltem. Jenže toho se asi nedočkáme jen tak rychle.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
V km 24 - 42 byl povrch komplet rekonstruován kolem roku 2000 - 2001 a patří k nejlepším povrchům u nás. Čím blíž ku Praze tím větší bída, ale snaží se s tím alespoň něco dělat. V Km 24 - 18 je nový AB na původní CB a ani po dvou etech zatím nejsou cítit spáry. V km 9-18 v obou směrech nedávno zbrousili spáry a vyspravili výtluky v CB, bohužel jenom litým asfaltem. Zkrátka povrch je tu bídný, ale uznávám, že jsou horší a urgentnější místa, např. na D1Lenny píše:Povrch na D11 není nic moc, zasloužil by si i tento úsek dálnice v km 0-42 nějakou větší komplexní rekonstrukci a ne jen takovéto přetažení asfaltem. Jenže toho se asi nedočkáme jen tak rychle.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Zaregistroval jsem nový CB povrch za MÚK Třebostovice. To před tím je děs. Kvalita povrchu na D1 mezi Prahou a Brnem je lepší než na D11, tam nikde není takto vyspraven CB povrch. To jsem jel dneska jak D1 tak i D11.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
bohužel jen v tom pořadí jak uvádíteadamos píše:. V Km 24 - 18 je nový AB na původní CB a ani po dvou etech zatím nejsou cítit spáry.
tedy ve směru na HK je stále původní katastrofální roleta
od Sadské k Poděbradům je to po celkové rekonstrukci ( ještě dnes mne jímá hrůza z kolon a úprků na Kersko ) a ten povrch je velmi luxusní
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Takže už nám nahodily na 10 kilometru nový asfaltový koberec. Celé to je na původní vrstvě cementobetonu a dnes dokončovali lajnování vodorovného značení. Jsem zvědav jak dlouho to vydrží ale možná je to lepší než nic.
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Který směr, do Prahy?
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Ven.mapman píše:Který směr, do Prahy?
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
přesně tak, je to ven z Prahy. tady
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů