D11 - opravy, rekonstrukce

Praha – Hradec Králové – Trutnov – Polsko
Odpovědět
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6838
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od Martin z Ostravy »

bumbik píše:no upřímně co je mi po vyjetých kolejích? ty mi upřímně nevadí vůbec, při tom si plomby nevytluču, za to při jízdě po schodech rozhodně ano! takže než schody, raději dálnici s kolejemi ... jen pro info: např mezi Libhoštěm a NJ na I/48 se tvoří vyjeté koleje a nikdy to nikomu nevadilo, proč taky ... aspoň máme vysokorychlostní železniční trať pro auta :D :D zkrátka koleje jsou mnohem menší zlo než schody
Pokud jedeš na úzkých pneu s dobrým vzorkem tj. víc jak 5 mm do rychlosti tak 90km/h tak relativně pohoda, ale jakmile máš širší kola nebo jetější pneu, tak je to dost problém.
U těch širokých pneu je hlavně problém, že to jede po hraně těch kolejí, takže styčná plocha je mnohem menší.
Takže taky z hlediska bezpečnosti raději schody než vyjeté koleje.
R48 -> D48 se podařilo!
bumbik
Příspěvky: 7926
Registrován: 15.12.2010 11:58:09
Bydliště: poblíž III/4806 a D48

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od bumbik »

Martine jezdím na úzkých pneu, takže mi nějaké menší vyjeté koleje fakt nevadí, jak je to hodně hluboko, tak je to samozřejmě nepříjemné, ale nevidím v tom problém - např. u Hornbachu v Ově na Rudné jsou vyjeté koleje na křižovatce už x let a nikdo to neřeší a nikdy mi to nijak extra nevadilo, pocit komfortu mi přijde vyšší v kolejích než na schodech , ale je fakt, že z hlediska bezpečnosti je lepší beton ať lepší či horší či schody o tom žádná !
Dálnice na papíře už máme, ještě je postavit ...
Mario
Příspěvky: 877
Registrován: 23.3.2009 16:36:20
Bydliště: Kly

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od Mario »

Největší problém a nebezpečí vyjetých kolejí je, že při déšťových srážkách vyjeté koleje fungují jako korýtko a může v nich být třeba centimetr vody. Stačí abyste jeli jen 110 a bez ohledu na šířku pneu můžete chytnout hodiny. Při tak hluboké vodě stačí malá rychlost abyste ztratili kontakt s vozovkou... Mám osobní zkušenost s R10, která je od Prahy asfaltová... Pokud už nemáte nové pneu, stačí velmi málo a zjistíte, že máte auto neovladatelné.

Takže koleje se neodstraňují kvůli nějakému nepohodlí, že se po nich jede nepříjemně, ale kvůli tomu že dost zásadně snižují bezpečnost provozu.
Mike
Příspěvky: 4940
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od Mike »

neřeším ani uzké nebo široké pneu
ani vodu na vozovce
ale připřáhněte si vlek - který má v 90% případů jiný rozchod než auto a zkuste ty koleje
i za sucha
uvídíte, že plomby jsou ještě pohoda
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
bhs
Příspěvky: 762
Registrován: 27.4.2009 21:40:59
Bydliště: P6---Šumpersko

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od bhs »

hh píše:Chápu. To co jsem napsal platí pro mikrokoberec ať už sebelepší. Konkrétně tento zhodnotím, až tam pojedu.
Už jste se tam dostal ?
Pokud ano, tak předpokládám, že potvrdíte výrazně hrbolatý povrch a zajímalo by mě, zda se takto odvedená práce dá reklamovat
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI
JohnyRockNRoll
Příspěvky: 189
Registrován: 8.10.2010 7:30:58

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od JohnyRockNRoll »

Trochu z jiného soudku: vzhledem k tomu, že v podstatě každá uzavírka 2+1 způsobí ze směru, kde je jen jeden pruh, klidně hodinovou zácpu, by možná nebylo úplně od věci postupně během rekonstrukcí jednotlivých úseků rozšířit dálniční těleso z 26,5 na 28 metrů, aby se uzavírky daly dělat v režimu 2+2. Není něco podobného aspoň ve výhledovém plánu? Jde hlavně o úsek Praha-Poděbrady. Vejít by se to tam snad mělo, pozemky a další věci netuším... Už teď spousta lidí raději sjíždí a hledá jinou cestu a vzhledem k tomu, že minimálně jedna uzavírka je na D11 každoročně (a nic nenasvědčuje tomu, že by to mohlo někdy být jinak), tak si situaci za pár let neumím moc představit.
Mike
Příspěvky: 4940
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od Mike »

když se opomene zářez okolo Nehvizd a násep okolo Mochova, tak to fakt není problém :-)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Martin z Ostravy
Autor
Příspěvky: 6838
Registrován: 14.3.2009 10:27:45
Bydliště: Ostrava a okolí
Kontaktovat uživatele:

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od Martin z Ostravy »

Tak hlavně by to chtělo začít připravovat rozšíření D11 na 3x3 aspoň v km 8-39, protože po zprovoznění D35 a dokončení D11 začne být na D11 těsno, což je někdy i dnes.
Bohužel na patřičných místech nad tím nikdo ani neuvažuje, natož aby se něco chystalo.
Obdobné to bude s tím rozšířením na 27,5, pro možnost vedení 2+2 po jedné polovině.
R48 -> D48 se podařilo!
Mike
Příspěvky: 4940
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od Mike »

jenže tahle myšlenka - jakkoli je správná - bohužel překračuje horizont jednoho volebního období a tudíž nemá tu správnou prioritu...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Lenny
Autor
Příspěvky: 10744
Registrován: 15.3.2009 22:03:53
Bydliště: na levém břehu Dunaje

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od Lenny »

Přetah v km 19-23 dlouho nevydrželi ve výborném stavu, začínají se na něm tvořit co x metrů příčně hrby. Nejvíce je to znát v odstavném, kudy je teď veden pravý pruh.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od hh »

Hotový mikrokoberec zvrchu.
Přílohy
D11.jpg
D11.jpg (85.17 KiB) Zobrazeno 10308 x
caveman
Příspěvky: 400
Registrován: 2.9.2011 8:52:20

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od caveman »

Z prezentace D. Kroupy na Žofínském fóru:
3.3 Velké opravy dálnic v roce 2016
D11 Modernizace v km 0,0 - 8,0 včetně křižovatek

Neví někdo o co jde? Na 3+3 je to asi teprve ve fázi EIA?
mapman
Autor
Příspěvky: 5756
Registrován: 25.2.2009 22:20:05

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od mapman »

"Ale Mlho, vždyť ..." Už jsme to tu popisovali, udělá se generální rekonstrukce s tím, že se udělá vozovka v celé šíří na 3+3 a vyznačí se 2+2. V momentě, kdy bude k dispozici kladná EIA, tak se jen namalují třetí pruhy uprostřed.
MPMP
Příspěvky: 3268
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od MPMP »

mapman píše:"Ale Mlho, vždyť ..." Už jsme to tu popisovali, udělá se generální rekonstrukce s tím, že se udělá vozovka v celé šíří na 3+3 a vyznačí se 2+2. V momentě, kdy bude k dispozici kladná EIA, tak se jen namalují třetí pruhy uprostřed.
Ale vždyť EIA na tento úsek už proběhla v letošním (loňském?) roce, ne? Teď to nenajdu, ale tady na fóru se to probíralo a předpokládaný termín realizace byl (pokud se nepletu) 2017-2019.
(Jistě to někdo bryskně najde a uvede na pravou míru)
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od dvs »

EIA běží a zdaleka není uzavřená viz.: http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MZP452
JohnyRockNRoll
Příspěvky: 189
Registrován: 8.10.2010 7:30:58

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od JohnyRockNRoll »

To tu přiblblou EIU nestihnou ani do konce 2016? :roll:
MPMP
Příspěvky: 3268
Registrován: 16.3.2009 14:27:36

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od MPMP »

dvs píše:EIA běží a zdaleka není uzavřená viz.: http://portal.cenia.cz/eiasea/detail/EIA_MZP452
A já byl přesvědčený, že jsem tu někde už viděl závěr, který říká "že to vyšlo". Tak jsem si to asi vymyslel. :(
Mike
Příspěvky: 4940
Registrován: 15.3.2009 14:09:33

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od Mike »

tak to zas bude výjezd z Prahy lahůdka
letos stání kvůli 510, příští rok kvůli D11
chjo....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
kot
Příspěvky: 10331
Registrován: 17.6.2010 0:19:32

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od kot »

Bude to určitě děs běs, ALE výsledek bude stát za to... I na letních gumách je těch prvních (posledních) osm km velká mizerie. Hluk jako hrom.
Taddeo
Příspěvky: 58
Registrován: 10.8.2015 14:26:23
Bydliště: Hradec Králové

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od Taddeo »

Ještě relativně nedávno to nebylo jen zmíněných 8 kilometrů, občas jsem tam potkával i "zoufalce", kteří radši zastavili v odstavném pruhu a neznalí situace zkoumali, jestli nemaj defekt :D Buďme rádi, že se to (snad) konečně pohne.
D0, D1, I/3, D11 a D35
caveman
Příspěvky: 400
Registrován: 2.9.2011 8:52:20

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od caveman »

V prezentaci je "včetně křižovatek". Kdy se bude dělat úprava/rozšíření D0xD11 na ČM včetně nového vedení rampy od OC do připojováku na D11 zprava? Až spolu se zprovozněním SOKP 511?
dvs
Příspěvky: 3621
Registrován: 8.6.2009 12:42:45

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od dvs »

Na D11 jsou dva úseky označené značkou nebezpečí smyku.

Směrem do prahy je to úsek za MÚK Bříství https://mapy.cz/s/AONY v délce 500m. Tam se přeci dával nedávno nový asfaltový přetah. Co je tam přesně za problém? Podle mne je to i to místo, kde se stala hromadná nehoda při návratu z Velikonoc http://zpravy.idnes.cz/hromadna-nehoda- ... 2_krimi_jj

Druhý úsek je 2,5km za ekoduktem Žehuň směrem na Hradec. Tam to asi budou smykové vlastnosti CB a asi něco i s AB, z kterého je povrch kolem ekoduktu.
Kuba
Příspěvky: 1398
Registrován: 13.5.2009 17:41:16

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od Kuba »

Nemáte někdo update, kdy se tedy má dělat rekonstrukce 0-8 km?
caveman
Příspěvky: 400
Registrován: 2.9.2011 8:52:20

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od caveman »

Poslední zpráva z MD (několikrát novinářům opakovaná) je zahájení 2017. Ale někde jsem viděl i zahájení až 2018.
Jmenuje se to většinou: D11 0,0 - 8,0 výměna vozovkových vrstev včetně modernizace souvisejících zařízení dálnice včetně křižovatkových větví s D0
hh
Autor
Příspěvky: 2553
Registrován: 19.3.2009 16:35:53

Re: D11 - opravy, rekonstrukce

Příspěvek od hh »

Blokuje to MŽP, termín nejistý. Důvod nechápu!
Odpovědět

Zpět na „D11“