D11 - opravy, rekonstrukce
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Že nepůjde z kapes daňových poplatníků..... hahaha
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Tak mi to po včerejšku nedá a musím taky přispět. Už mi došla trpělivost s úsekem mezi sjezdem na Bříství (tuším že č.18) a Prahou. Opačně zrovna tak.
- sprška kousků betonu do skla z toho super povrchu od nějakého blba co to valil tak 180.
- časté problémy s geometrií
- časté výměny čepů
- vlek má chuť vyrvat tažný z auta ven
- věčně povolené šroubky v interiéru a na palubce
A pak si na ceduli přečtu jak mýtné brány vyberou milion denně (ta nějak rychle zmizela), k tomu všemu daň z paliva, dálniční známky, různé ty Eko srágory v palivu a nakonec stejně když mám to auto rád, tak sjedu na starou silnici.
Za dva roky používání tohoto úseku se mi z auta stalo chrastítko a tak jsem ho opravil jak jen to šlo a sjíždím pryč jako mnoho ostatních. Jenže ta stará už taky dostala na zadek ale alespoň nemlátí. Ale k čemu to pak celé je...
Kde jsou tedy ty prostředky z bran, poplatků a daní které se říkalo že se dají zpět do silnic? Dojde už konečně těm co to mají na starost, že už toho bylo fakt dost.
Cca před měsícem se uzavřel kus kde to mlátí snad nejvíce a člověk se těšil, že alespoň něco se začalo. Jenže místo toho jsem viděl jen pár fleků velikosti koberečků pod nohy které mlátěj ještě víc než to před tím.
Páni zodpovědní, probuďte se dřív, než vás lidi vymlátěj z těch vašich křesílek. Já mám své auto rád, mě ho neplatí firma abych na to kašlal a už to začíná být fakt na hraně to snášet.
Myslím že nebudu sám....co?
- sprška kousků betonu do skla z toho super povrchu od nějakého blba co to valil tak 180.
- časté problémy s geometrií
- časté výměny čepů
- vlek má chuť vyrvat tažný z auta ven
- věčně povolené šroubky v interiéru a na palubce
A pak si na ceduli přečtu jak mýtné brány vyberou milion denně (ta nějak rychle zmizela), k tomu všemu daň z paliva, dálniční známky, různé ty Eko srágory v palivu a nakonec stejně když mám to auto rád, tak sjedu na starou silnici.
Za dva roky používání tohoto úseku se mi z auta stalo chrastítko a tak jsem ho opravil jak jen to šlo a sjíždím pryč jako mnoho ostatních. Jenže ta stará už taky dostala na zadek ale alespoň nemlátí. Ale k čemu to pak celé je...
Kde jsou tedy ty prostředky z bran, poplatků a daní které se říkalo že se dají zpět do silnic? Dojde už konečně těm co to mají na starost, že už toho bylo fakt dost.
Cca před měsícem se uzavřel kus kde to mlátí snad nejvíce a člověk se těšil, že alespoň něco se začalo. Jenže místo toho jsem viděl jen pár fleků velikosti koberečků pod nohy které mlátěj ještě víc než to před tím.
Páni zodpovědní, probuďte se dřív, než vás lidi vymlátěj z těch vašich křesílek. Já mám své auto rád, mě ho neplatí firma abych na to kašlal a už to začíná být fakt na hraně to snášet.
Myslím že nebudu sám....co?
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Jezdím tam také často, ale že bych musel u oktávky utahovat šrouby v palubce a pořád měnit čepy? A že by se rychlou jízdou uvolnila sprška kamenů z vozovky?
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Můj Nissan na to teda reaguje blbě.
To je hrozného třesu,poskakování a vibrací co to v tom úseku vydává. Jezdím většinou naložen rodinou a ještě často s vlekem,takže to tomu taky moc nepřidá,pravda.
Já už mám starší auto,takže věřím že Oktávka a spoustu jiných aut se v tomhle asi chová lépe a mnoho lidí třeba ani nepostřehne rozdíl protože jim to vykreje lepší podvozek a oni uvnitř nic necítí a berou to jako že je to v pohodě a už neřeší co jim to dělá technicky s autem..
Já třeba nemám na originální náhradní díly od Nissanu,tak holt jednou za čas musím koupit neorigo a to se taky podepíše na kvalitě a častějších výměnách, o tom žádná, ale nic to nemění na tom,že prostě tenhle úsek při pravidelném používání je na tyhle podvozkové věci dřív nebo později zabiják.
Beru to tak, že když něčemu říkáme dálnice za kterou se platí,tak to má vypadat trochu jinak a štve mě,že tolik prachů vydáváme na všechno tohle a nic se neděje už tolik let.
S tím kamením se dohadovat nebudu to nedokážu obhájit..jen si to myslím, neboť jsem v kapse pod stěračema našel trochu betonového povrchu,takové cementové kousky/strusku. Sklo neprasklo, jen pár ťupek, tak neřeším.. Ale není to poprvé co mi v tomhle úseku "něco" zachrastilo o auto,takže jsem si udělal svůj názor.Možná i chybný, nevím, ale mám ho.
To je hrozného třesu,poskakování a vibrací co to v tom úseku vydává. Jezdím většinou naložen rodinou a ještě často s vlekem,takže to tomu taky moc nepřidá,pravda.
Já už mám starší auto,takže věřím že Oktávka a spoustu jiných aut se v tomhle asi chová lépe a mnoho lidí třeba ani nepostřehne rozdíl protože jim to vykreje lepší podvozek a oni uvnitř nic necítí a berou to jako že je to v pohodě a už neřeší co jim to dělá technicky s autem..
Já třeba nemám na originální náhradní díly od Nissanu,tak holt jednou za čas musím koupit neorigo a to se taky podepíše na kvalitě a častějších výměnách, o tom žádná, ale nic to nemění na tom,že prostě tenhle úsek při pravidelném používání je na tyhle podvozkové věci dřív nebo později zabiják.
Beru to tak, že když něčemu říkáme dálnice za kterou se platí,tak to má vypadat trochu jinak a štve mě,že tolik prachů vydáváme na všechno tohle a nic se neděje už tolik let.
S tím kamením se dohadovat nebudu to nedokážu obhájit..jen si to myslím, neboť jsem v kapse pod stěračema našel trochu betonového povrchu,takové cementové kousky/strusku. Sklo neprasklo, jen pár ťupek, tak neřeším.. Ale není to poprvé co mi v tomhle úseku "něco" zachrastilo o auto,takže jsem si udělal svůj názor.Možná i chybný, nevím, ale mám ho.
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Co vám poradit jiného, než abyste jezdili vlakem? Je to pohodlné, levné a ani o moc pomalejší. Ve vlaku si můžete číst, spát, pracovat a ještě ušetříte nervy. Poslední dobou jsem nezažil špinavý vlak, staré vozy sice jo, ale o čistotu se již dbá. Tenhle stát na brzkou opravu D11 zcela očividně nemá, takže nic jiného se dělat ani nedá
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Dobrý nápad, ale má malou "chybičku". Za vlak nepřipojíte ten vlek, co BossBimbo s sebou vozí.Marooned17 píše:Co vám poradit jiného, než abyste jezdili vlakem? Je to pohodlné, levné a ani o moc pomalejší. Ve vlaku si můžete číst, spát, pracovat a ještě ušetříte nervy. Poslední dobou jsem nezažil špinavý vlak, staré vozy sice jo, ale o čistotu se již dbá. Tenhle stát na brzkou opravu D11 zcela očividně nemá, takže nic jiného se dělat ani nedá
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Je pravda, že před rokem jsem se po D1 vezl ve starém mondeu a dálnice rachotila o poznání víc. Ale bylo to před tou pidiopravou (sbroušení schodů a zaflikování děr) co dělali na podzim a snad i teď na jaře. A ty kamínky, spíš bych věřil tomu, že to padalo z náklaďáku co tam tudy projel. Občas se nestačím divit, co všechno přes ty sajtny dovede vyskákat na vozovku.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Tak tohle je fakt super rada ... MPMP to trefil přesně.Marooned17 píše:Co vám poradit jiného, než abyste jezdili vlakem? Je to pohodlné, levné ..... Tenhle stát na brzkou opravu D11 zcela očividně nemá, takže nic jiného se dělat ani nedá
Já mít vlek, tak mě nikdo v tom úseku na D11 neuvidí, a to mám Oktávku - a to právě proto, že to auto mám rád. Stará I11 (byť to také není nic moc a jízda trvá déle) je nepoměrně lepší volbou.
K opravám - prostředky jsou omezené, to je jasné. Poslední smysluplné opravy v trase 0 - Ex18 byly ty tři delší úseky pár let zpět.... a stejně - jeden z těch úseků, úsek za Ex18 směr HK, který končí u pumpy končí před vůbec nejhorším úsekem D11. A oni těch cca 300 m nespravili. řekl bych zlomyslnost nebo blbost.
Octavia 1.6 >>> Octavia 1.4 TSI
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Taky mi vrta hlavou proc ten nejhorsi usek za tou pumpou k mostu pres silnici z Velenky do Chrastu a Porican nebyl opraven, kdyz usek za mostem, ktery byl v mnohem lepsim stavu byl opraven. Tam se to melo resit stejnym zpusobem jako smer na Prahu - na stavajici povrch polozit asfaltovy koberec. Jenom si rikam, jak dlouho ty useky, kde byl cementovy kryt nahrazen asfaltem vydrzi.
Co by ale rozhodne potrebovalo ihned opravit je usek od mostu na II/245 ke krizovatce Jirny. Hlavne na tom moste pres Vymolu (velice prihodne jmeno) se v pravem kruhu skace malem jak na Taxisu pri Velke Pardubicke. Dneska rano jsem v cca 130 km/hod v pravem pruhu myslel ze proletim stropem. Hlavne ze kousek predtim je pro pravy pruh doporucena rychlost 80 km/hod:(
Co by ale rozhodne potrebovalo ihned opravit je usek od mostu na II/245 ke krizovatce Jirny. Hlavne na tom moste pres Vymolu (velice prihodne jmeno) se v pravem kruhu skace malem jak na Taxisu pri Velke Pardubicke. Dneska rano jsem v cca 130 km/hod v pravem pruhu myslel ze proletim stropem. Hlavne ze kousek predtim je pro pravy pruh doporucena rychlost 80 km/hod:(
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
No jsem rád,že nejsem sám kdo má taky takové pocity z jízdy na těchto úsecích a komu je líto svého auta a možná i peněz vyhozených za poplatky aby pak jezdil po tomto....
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
V pátek měřili teodolitem hupy kolem 72km...
na jsdi k tomu bylo:
D11 ve směru Hradec Králové, mezi 72 a 73.2 km : pravý jízdní pruh uzavřen29.07.2011 06:45 - 29.07.2011 17:00
pravý jízdní pruh uzavřen práce údržby , měření nerovností vozovky, zdroj: ŘSD
na jsdi k tomu bylo:
D11 ve směru Hradec Králové, mezi 72 a 73.2 km : pravý jízdní pruh uzavřen29.07.2011 06:45 - 29.07.2011 17:00
pravý jízdní pruh uzavřen práce údržby , měření nerovností vozovky, zdroj: ŘSD
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
u Prahy se lajnovalo, okus dál flikovalo...
viz foto průjezd http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 11/110803/
viz foto průjezd http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 11/110803/
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
tak máme uzavřenou část D11, od Dobřenic až po ekotunel - směrem z HK - se jezdí jen po jedné polovině, na druhé probíhala dnes "technologická přstávka"
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Na tom uzavrenem useku se zatim odklizi sesuta zemina, pohybuji se tam 2 nakladni auta s vleky. Prvni sesuv u Dobrenic je odklizen, na druhem pred ekoduktem se pracuje. A bagruji tam dost hluboko do svahu.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
V úterý v uzavírce pomáhali a chránili ve směru na HK, tak bacha jestli se tam někdo budete pohybovat. Byli na tom samém místě i při cestě zpět o cca 4 hodiny později (nepoznal jsem zda ti samí). Inzerují pracovní dobu 6 - 18, ale činnost pramalá, viděl jsem cestou tam asi 5 lidí zaměřovalo.
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Dneska rano u Dobrenic se asi 5 lidi pohybovalo kolem prikopu, asi zamerovali a chystali odvodneni, v zarezu pred ekoduktem se pilne bagrovalo, berou to opravdu dost hluboko. V tomhle zarezu zbyva ve smaru na Prahu odbagrovat jeste jeden sesuv.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
V tomto týdnu byl mezi km 3,5 a km 2,0 směr Praha na beton natažen asfalový "mikrokoberec". No ... mikro to nebude ... má to tlošťku snad 3 centimetry ;o). Dělá to ve finále trošku míň hluku. Teda alespoň v autě, jak se to projevuje okolo těžko říct.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
To může být i mikrokoberec.
D47 už máme, teď ještě D48
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Kam teče beton, tam tečou peníze. (Tonda Blaník)
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Vybagrovany svah u Dobrenic je uz skoro zasypan kamenim, pokracuje se u 1. sesuvu pred ekoduktem (ten vetsi), na ten druhy se zatim jeste nesahlo. Zatim jsem dneska nevidel zadny pokrok pri budovani odvodneni, jenom tam lezi nove roury.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
mikrokoberec, hluk možná, ale drncá to úplně stejně
z tohoto pohledu, vyhozený prachy
z tohoto pohledu, vyhozený prachy
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Je to jasné, je tam pod dálnicí zakopáno něco, co se nám snaží utajit! Doplňte si, prosím, sami, o co by mělo jít, v souladu s Vaší oblíbenou konspirační teorií ...michal píše:...Kdo by to byl čekal...
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Ad: omezení Pravy
Tak už vykopali na několika úsecích betonovou vozovku.
Tak už vykopali na několika úsecích betonovou vozovku.
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Výměna betonové vozovky na D11 u MUK Pravy postoupila. Dělá se to až dno ...
Pro srovnání fotka stavu desky z jara 2011 (nebyl to jenom hup, ale začínala se lámat)
Pro srovnání fotka stavu desky z jara 2011 (nebyl to jenom hup, ale začínala se lámat)
- Přílohy
-
- Obraz282a.jpg (129.25 KiB) Zobrazeno 7093 x
-
- Obraz384a.jpg (63.74 KiB) Zobrazeno 7093 x
Re: D11 - Opravy, rekonstrukce
Na dno se to dela i v tom zarezu pred ekoduktem ve smeru na Prahu. Bohuze to zatim vypada ze ta dira v levem pruhu tesne pred mostem pred zarezem tam stale asi zustane:(