D11 - opravy, rekonstrukce
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Vypadá to, že se uvažování ŘSD začíná dívat více do budoucnosti.
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Tak oprava u HK už začala
- Přílohy
-
- d11 hk.jpg (114.4 KiB) Zobrazeno 3106 x
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Ty zácpy jsou hlavně kvůli neuvěřitelně hloupě vybudované MÚK, pardon uzlu.
PS: Směr Olomouc - Praha s otočkou u Hradce jsem pochopil, ale kudy se vlastně jezdí od Liberce do Olomouce?
PS: Směr Olomouc - Praha s otočkou u Hradce jsem pochopil, ale kudy se vlastně jezdí od Liberce do Olomouce?
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Jo, to se tenkrát zase "chytře" ušetřilo, ale je to podle norem, takže "v pořadku".
R48 -> D48 se podařilo!
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Všechny oficiální objížďky (i za větve na MÚK Pravy a Opatovice) jsou vždycky po dálnici na předchozí/další MÚK.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Hradec bude celkem v pohodě, ale u těch Prav to nechci vidět. Každopádně, navigace mě nechce po žádné oficiální objížďce vést, protože to je časově i vzdálenostně delší Takže Opatovice si opět užijí.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Má to být bleskovka jako u Sán, nebo tady si užijeme ještě na zimákách...?
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Vždyť jsou toho plný média: https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/3 ... komplikace
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Vy si myslíte, že vím o věcech, které nejsou na Seznamu na titulní stránce? Tolik času s dvéma svišti fakt nemám No a o uspořádání dopravy stejně nic... Ale podle kolon směr na HK v jednom pruhu, dva na Prahu.
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Prý se tato realizace soutěžila na čas (výjimečně). Očekával bych tedy realizaci 24/7, nebo alespoň na 2 směny. Máte někdo info jak je to vysoutěžené?
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Jednoduchá schémátka etap DIO jsou ve stanovení. Na D11 krom přestaveb DIO furt 2+2. A podle kamer se furt lajnuje a staví svodidla...michal píše:Vy si myslíte, že vím o věcech, které nejsou na Seznamu na titulní stránce? Tolik času s dvéma svišti fakt nemám No a o uspořádání dopravy stejně nic... Ale podle kolon směr na HK v jednom pruhu, dva na Prahu.
Jak je to vysoutěžené, je možno zjistit na Tenderareně (Podmínky pro nabídky a hodnocení v souboru A02_OR_SP_Zadavaci dokumentace_GB.docx, nabídky v souboru Údaje z nabídek účastníků.pdf).Jarda píše:Prý se tato realizace soutěžila na čas (výjimečně). Očekával bych tedy realizaci 24/7, nebo alespoň na 2 směny. Máte někdo info jak je to vysoutěžené?
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Tak asi někde chyba...
Pro řidiče cestující z Prahy na východ Čech to znamená zdržení, uzavřen totiž bude vždy jeden jízdní pás.
Takže kolony u Dobřenic zpúsobují vraceči směr OL-TU?
Pro řidiče cestující z Prahy na východ Čech to znamená zdržení, uzavřen totiž bude vždy jeden jízdní pás.
Takže kolony u Dobřenic zpúsobují vraceči směr OL-TU?
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Jasně, než abych se na ty kamery podíval, tak budu radši pičovat.... Fakt už mě to nebaví...
Co je tam teď vidět:
Co je tam teď vidět:
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
To najíždění přes stopku plynulosti opravdu nepřidá, ale nějak se to prostě udělat musí a vydržet také. Spíš nejsou řidiči na podobnou objížďku typu sem-tam na dálnicích zvyklí.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Klidně přiznám, že jsem debil a mohl si to zjistit. Protože by mě nenapadlo, že ten chybějící půlmetr vlastně nechybí. Takže to je pro mě zpráva dne. A že jsem trotl, to vím, říkám si to celek často, to mě zas tolik nepřekvapí.
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Ono to totiž není tak dávno, co se na D27,5 jezdilo 2+1 při vysších intenzitách. Takže čert aby se v tom vyznal, co teda jde, co nejde, co chceme zaplatit, co nechceme a na co pečeme, protože si lidi stejně zvyknou.
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Michale, změna je holt život. Řidiči se alespoň nebudou nudit. V zácpě si zvednou adrenalín...
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Já to samozřejmě vítám! I z té mé reakce na kolonu v Dobřenicích je patrné, že i když jsem přečetl Majkiiho příspěvek, nadále jsem uvažoval zcela dle dosavadních pořádků a nenapadlo mě, že důvodem je příprava 2+2, i když jsem četl 2+2. Protože kvůli tomu se musela dělat D1 na D28...
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Tak místo podívání se na kamery by stačilo i pořádně číst, páč tam píšu taky
Navazující OT příspěvky přesunuty do koše. Jirka L.
A podle kamer se furt lajnuje a staví svodidla...
A tohle už jsem tady taky zmiňoval.michal píše:Ono to totiž není tak dávno, co se na D27,5 jezdilo 2+1 při vysších intenzitách. Takže čert aby se v tom vyznal, co teda jde, co nejde, co chceme zaplatit, co nechceme a na co pečeme, protože si lidi stejně zvyknou.
Navazující OT příspěvky přesunuty do koše. Jirka L.
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Krátké info: V rámci probíhající opravy na D11 došlo na rampě D35 Olomouc > D11 Praha k jejímu zúžení na 1 pruh. Rampa měla i přes provedené zdrsňující úpravy stále vysokou nehodovost...
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
A to je škoda, tam se dalo pěkně předjíždět...
wazer.cz
Pište česky, prosím!
Pište česky, prosím!
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Podobné zúžení rampy už registruju několikáté. Vše postaveno před 10-20 lety jako 2-pruhová, v posledních 5 letech zúžení na jeden. Důvodů bude několik dohromady - příliš nízký poloměr a hlavně divné klopení. Další důvod je ten, že rozdvojení přichází až po předchozím vyřazení pruhů - vjíždíte na rampu v jediném pruhu. A ten vnitřní ve většině případů už stejně využije minimum aut, protože to 1) nemá cenu předjíždět, 2) nepohodlná jízda, viz. důvody výše. Chápu, že je potřeba mít ty rampy na 2-pruh postavené už kvůli případné poruše vozidla a opravám, ale jinak bych byl radši, kdyby se ty rampy stavěly rovnou tak, aby ten vnitřní pruh dával smysl i dopravně.
Majkii: já tady teda nikdy nepředjížděl. Ale je fakt, že jsem tady nikdy nejel v autě sám.
Majkii: já tady teda nikdy nepředjížděl. Ale je fakt, že jsem tady nikdy nejel v autě sám.
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Ja tedy naopak jako Maikii skoro vzdy.
Pro nekoho je svizna jizda nepohodlna, pro nekoho je nepohodlna naopak pomala jizda ve vlacku.
Pro nekoho je svizna jizda nepohodlna, pro nekoho je nepohodlna naopak pomala jizda ve vlacku.
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Jo, kdybych zde jel sám, tak už jsem taktéž určitě předjížděl - z tvého popisu jsem typ 2.
Já tady to zúžování moc neuznávám. Je snad na každém řidiči odhadnout, jestli to ustojí nebo ne. A ne to zúžit a omezovat všechny, kdo chtějí předjíždět. Jenže když je to postavené tak, že je to asi nebezpečné .. pak je to těžké rozhodnout.
Já tady to zúžování moc neuznávám. Je snad na každém řidiči odhadnout, jestli to ustojí nebo ne. A ne to zúžit a omezovat všechny, kdo chtějí předjíždět. Jenže když je to postavené tak, že je to asi nebezpečné .. pak je to těžké rozhodnout.
Re: D11 - opravy, rekonstrukce
Jenže "bezpečné" je pouze všem všechno zakázat. Jinak se totiž vždy najde někdo, kdo neodhadne své možnosti/schopnosti a způsobí nehodu.