1105-2 Osičky - Hradec Králové
-
- Autor
- Příspěvky: 6841
- Registrován: 14.3.2009 10:27:45
- Bydliště: Ostrava a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
To je kvůli uzavření hranic, kdy NA ucpávali i D11.
R48 -> D48 se podařilo!
-
- Příspěvky: 5269
- Registrován: 26.12.2015 0:06:38
- Bydliště: Trutnov - 17 km od polské dálnice a 29 km od české.
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Když byly problémy na hranicích v Náchodě a nekonečné kolony, policie odstavovala kamiony už na dálnici před Hradcem, aby pak neucpali silnici z Hradce do Náchoda.
Letos máme výročí 85 let výstavby dálnic na českém území 1938-2023
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
V rámci svého výlevu o HK ve vláknu I/37 si zde jen dovolím zopakovat, že fakt nechápu, proč múk Kukleny nebyla zredukována, ale múk Plotiště ano. Ta kuklenská křižovatka teď prochází svým "zlatým věkem", protože ji musí využívat každé auto jedoucí po dálnici. Až bude 1107, tak bude ten nekompletní čtyřlístek totálně předimenzovaný. I v tom roce 2040...
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
U nás stavíme dálniční uzly zásadně méně komfortněji než sjezdy do horní dolní, to sis ještě nevšiml.
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Pokud se někdy postaví Jižní spojka, tak bude vytížen slušně.michal píše: Až bude 1107, tak bude ten nekompletní čtyřlístek totálně předimenzovaný. I v tom roce 2040...
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Ano, bohužel, a mega křižovatka u Opatovic přijde téměř vniveč.
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Proč myslíte, že s Jižní spojkou přibude autna této múk? A kudy podle Vás jezdí auta do západní části města dnes, kdyžne tudy?JirkaS píše:Pokud se někdy postaví Jižní spojka, tak bude vytížen slušně.michal píše: Až bude 1107, tak bude ten nekompletní čtyřlístek totálně předimenzovaný. I v tom roce 2040...
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Křižovatka pro dopravu po D35 a mezi těmito krajskými městy si takovouto křižovatku zaslouží a vniveč určitě nebude.Aram96 píše:Ano, bohužel, a mega křižovatka u Opatovic přijde téměř vniveč.
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Ano, napsal jsem to trochu s nadsázkou. Ale pokud se jižní tangenta postaví, tak určitě dojde k přelivu části dopravy z D35+I/37 na D11 + jižní tang.
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Rozhodně všechna nejezdí přes Kukleny, příjezd Pražskou třídou je nejmíň kapacitní. Něco jezdí severem, něco přes Opatovice, nejde přeci jen o samotný západ HK. Hlavně pro jihozápadní část bude kombinace Plačice + Jižní spojka rychlejší než přes Opatovice, ale hodně to pomůže i jihu, až se postaví další most přes Labe.michal píše:Proč myslíte, že s Jižní spojkou přibude autna této múk? A kudy podle Vás jezdí auta do západní části města dnes, kdyžne tudy?
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Mně spíš připadá, že MÚK Kukleny je jediná křižovatka, jejíž parametry odpovídají jejímu významu. Zprasení MÚK Plotiště - "prostě ušetříme" - ve finále neušetřilo vůbec nic, jen výsledek bude už navždy mizerný a MÚK Sedlice vypadá spíš jako sjezd na nějakou třetí třídu, než jako křižovatka dvou páteřních dálnic...michal píše:V rámci svého výlevu o HK ve vláknu I/37 si zde jen dovolím zopakovat, že fakt nechápu, proč múk Kukleny nebyla zredukována, ale múk Plotiště ano. Ta kuklenská křižovatka teď prochází svým "zlatým věkem", protože ji musí využívat každé auto jedoucí po dálnici. Až bude 1107, tak bude ten nekompletní čtyřlístek totálně předimenzovaný. I v tom roce 2040...
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Můžete prosím rozepsat směry, o kterých mluvíte? Nevím, co považujete na Pražské za málo kapacitní v porovnání s jinými silnicemi na západní straně města. Jižní spojka nenahrazuje Pražskou, vše, co jezdí po Pražské, má jezdit v budoucnu po Pardubické. Tam tedy moc žádnou úsporu v čase nevidím, naopak je to ještě delší trasa. Špunt jsou Kukleny u školy, světla před podjezdem a nový kruháč u Auparku. Ve směru z centra je problematická Gočárova třída před kruháčem u Auparku a pak až světla před Bláhovkou, resp. spíše až kruhový objezd na Bláhovce na který dopravní proud D11 - Jaroměř skoro nikoho nepustí ve směru z centra a z II/324. Vymotat se z města od soutoku po I/37 mi pořád přijde jednodušší s pomocí D35, než přes všechny kruháče v polích, které nabízí budoucí Jižní spojka. Pokud pojedu na Hřibsko apod., nemusím si lámat hlavu s množstvím větví múk Kukleny, jen projíždím. Problém vidím v tom, že ta Jižní spojka začala být chápana jako obchvat pro I/37, ovšem tomu vůbec neodpovídá její trasování - její trasování právě vycházelo z potřeb města a vytvoření dalšího městského okruhu, nikoliv z potřeby "obchvátit" Opatovice. Takže za mě totální kočkopes. Při existenci D35 a po dostavbě 1107 po Plotiště a dál mi přijde snaha posílat dopravu blíž k městu za opravdu těžko pochopitelnou. Ty větve múk Kukleny v současně době využívá nejvyšší možná zátěž, a stejně to je jak plivnutí do moře. Nevěřím tomu, že Jižní spojka přitáhne tolik dopravy, která tady začne najíždět na dálnici, aby to bylo znát víc než teď. A to už vůbec nemluvím o tom, že máme čtyřlístek, vedle kterého postavíme "jen" kruháč. Pak mi teda ten čtyřlístek trochu ztrácí na smyslu. Že je blbost budoucí podoba múk Plotiště je jasné. A poukazuji na ten paradox, že dálniční křižovatku zprasíme, ale toto zůstalo netknuté. A to už vůbec nemluvím o tom, že pod tím čtyřlístkem byly pozemky farmářky Havránkové. A jak se toto táhlo kvůli tomu, že nemohla farmařit, víme...JirkaS píše:Rozhodně všechna nejezdí přes Kukleny, příjezd Pražskou třídou je nejmíň kapacitní. Něco jezdí severem, něco přes Opatovice, nejde přeci jen o samotný západ HK. Hlavně pro jihozápadní část bude kombinace Plačice + Jižní spojka rychlejší než přes Opatovice, ale hodně to pomůže i jihu, až se postaví další most přes Labe.
-
- Příspěvky: 550
- Registrován: 3.11.2016 10:11:25
- Bydliště: Pardubice - S37, I/36, I/2
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Pro Pardubáky třeba nemá tato tangenta prakticky žádný význam. Jak již bylo řečeno, když pojedu od Hradce na Jaroměř nebo Jičín, vždy to bude lepší po dálnici, kde absolvuji jediný kruháč (MÚK Opatovice), než po nové tangentě, kde budou dohromady 4 takové kruháče... Ta stavba pouze odlehčí centru Hradce a shromáždí dopravu, která dnes jezdí skrz Kukleny (Pardubická, Honkova, Kuklenská, Na Rybárně), a že jí není málo. S provozem D35 + D11 to ale jinak nezahýbá.Aram96 píše:Ano, napsal jsem to trochu s nadsázkou. Ale pokud se jižní tangenta postaví, tak určitě dojde k přelivu části dopravy z D35+I/37 na D11 + jižní tang.
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
No ale přece nějaká část dopravy, která míří po D11 od Prahy do MČ Pražské předměstí, tak nebude využívat D35+I/37, ale pojede pořád po D11, sjede v Kuklenách a po jižní spojce dojede do cíle. Tuhle dopravu jsem měl na mysli. Ale pokud tento přeliv nehrozí, tak ok.
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Ale bude to doprava, která tudy jezdí už teď. Jen místo Jižní spojky jezdí po Pražské. Ta Jižní spojka poslouží určitě dobře městu. Právě proto, že byla jako městská komunikace naplánována. Jenže teď z toho jdou dělat "jedničku" pro zcela jinačí směr. Asi jako kdyby stála stavba 520 a někdo chtěl začít stavét Kbelskou a udělat z ní silnici I. třídy navazující pro jihovýchodní směr D8 a I/9. Tak nějak to vidím já co se duplicity s nedalekou D35 a D11 týče, i když to přirovnání není samozřejmě úplně přesné.
Už hodně dávno, někdy v roce 2001, 2002 nebo 2003 jsem viděl v nějakém časopise (Architekt?) urbanistickou studii na téma Hradubice či tak něco. A na mapě tam bylo alternativní vedení R35 a D11, které podle autora lépe odpovídalo potřebám a vazbách regionu. Ta idea vytvářela dálniční trohúhelník kolem Libišan, R35 se od D11 oddělovala jinde než dnes a ta severovýchodní větev trojúhelníku mnohem lépe plnila funkci toho, co dnes dělá D35 do Opatovic a má převzíti Jižní spojka. Tehdy mě to nadchlo a byť by jeden řekl, že to je na naše poméry přehnaný luxus, není. Protože D35 už stojí, jen tu severovýchodní větev zprasíme převedením Jižní spojky na I/37. Až se budu jednou nudit( v důchodu ) , zajdu do knihovny a zkusím tu mapu dohledat.
Už hodně dávno, někdy v roce 2001, 2002 nebo 2003 jsem viděl v nějakém časopise (Architekt?) urbanistickou studii na téma Hradubice či tak něco. A na mapě tam bylo alternativní vedení R35 a D11, které podle autora lépe odpovídalo potřebám a vazbách regionu. Ta idea vytvářela dálniční trohúhelník kolem Libišan, R35 se od D11 oddělovala jinde než dnes a ta severovýchodní větev trojúhelníku mnohem lépe plnila funkci toho, co dnes dělá D35 do Opatovic a má převzíti Jižní spojka. Tehdy mě to nadchlo a byť by jeden řekl, že to je na naše poméry přehnaný luxus, není. Protože D35 už stojí, jen tu severovýchodní větev zprasíme převedením Jižní spojky na I/37. Až se budu jednou nudit( v důchodu ) , zajdu do knihovny a zkusím tu mapu dohledat.
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Zaplať pámbu je KONEČNĚ jak D11, tak D35 ve výstavbě. Jejich UP je v dohledu. Po jejich zprovoznění se ukáže zcela jasně, jak se změnily či zmenšily dopravní proudy. Poté bez problému může dojít k dalším změnám v plánované výstavbě.
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Asi sem.
V lednu byla podepsána smlouva na projektovou dokumentaci pro společní územní řízení a stavební povolení pro dostavbu MÚK Kukleny (to je ten čtvrtý kvadrant po Havránkové)...
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/15712335
V lednu byla podepsána smlouva na projektovou dokumentaci pro společní územní řízení a stavební povolení pro dostavbu MÚK Kukleny (to je ten čtvrtý kvadrant po Havránkové)...
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/15712335
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Tak konečně.... Už jsem si říkal, že to spí jednou provždy. Brnklo mě to zase do očí při tom nejnovějším videu pro D11 od Big Jacka.
-
- Příspěvky: 189
- Registrován: 8.10.2010 7:30:58
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Taky už jsem si říkal, že se na to vykváknou... Tak šup, šup, ať je to v prosinci komplet
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Na konci dálnice ve směru do HK je omezení a vypadá to na výstavbu návěstí!
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Nějaké zprávy o postupu územka na 4 tý kvadrant ? Přece jen od 16.01.2020 nějaká doba uplynula. Dodatek č.1 byl sice podepsán až 5.03.2021, ale ten se týkal jen sloupů pro návěstí. / viz michal /
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Tohle mi vrtá hlavou - nemáte to ÚR, ale pozemek je na to vykoupený. Prosím o vysvětlení.
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Michale, nechce se mi hledat zpátky, ale domnívám se, že blíže nejmenovaná státní organizace nechala PROPADNOUT SP na ten kvadrant. Prosím když tak o opravu. Ale matně si na to vzpomínám, že to tak bylo...
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Je nějaká šance, že se někdo začne vážně zabývat alespoň úpravami vyřazovacích a připojovacích pruhů v múk Sedlice? Tedy že budou alespoň prodlouženy? Nebo je to v normě, tak je to svaté....?
Re: 1105-2 Osičky - Hradec Králové
Dej tomu čas Michale. Až se pozotvírá letos plánované, zvýšený provoz na Sedlicích ukáže co a jak. Předpokládám, že se na to ŘSD dívá podobně...