MÚK Pelc-Tyrolka
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Tak jo, a budou multikrávy a valníky se senem z libně do zologický jezdit po okruhu .. stejně to tam jako erko nepude označit
Re: @Standa/to ja jsem Gruen furt
Das ist der witz?dobrenz píše:Ale nezapomen ze germanskz Gruen jsou 60x rychlejsi nez czech bordelari a je fakt, ze pokud se nepripojime k Rakousku tak ten PRags Ring nebude hotov nikdy. Skoda zesme to Rakousko rozbili
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Tuším že se plánuje nějaký takovýhle spojení, ale co dál stejně netuším. http://www.mapy.cz/s/2aJGjonáš píše:Tak jo, a budou multikrávy a valníky se senem z libně do zologický jezdit po okruhu .. stejně to tam jako erko nepude označit
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
No to přeci bohatě stačí ne? Z Libně do ZOO se bude jezdit přes Holešovice a po novém Trojském mostě. A koleje budou napojeny díky výše načrtnuté spojce taky.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Jasně, každej si rád zajede dvakrát přes řeku, jen aby městu odlehčil
Nemluvě o tom, že tyhle "zkriplený" křižovatky bez nějaký nožičky jsou navigační lahůdka, zejména pro přespolní. A i místní má leckdy problém si to pamatovat, kudy jo a kudy ne. Pokrok je pokrok.
Nemluvě o tom, že tyhle "zkriplený" křižovatky bez nějaký nožičky jsou navigační lahůdka, zejména pro přespolní. A i místní má leckdy problém si to pamatovat, kudy jo a kudy ne. Pokrok je pokrok.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
A jaká je alternativa prosím?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Doplnit rampy.
Pro zajímavost, takhle vypadala jedna křižovatka v číně v letecký mapě (nějakej rok nazad) A takhle vypadá letos, po dostavění "kalhot" pro bezkolizní převedení všech čtyř odbočení. Domaloval jsem tam ty mosty, aby to bylo jasný. Maj to tam prakticky u všech mostů, přes "řeku" (z fotomapy je vidět, že rovněž postavený uměle .. holt pořádný město chce i pořádnej veletok), často i komplikovanější a s promotanýma extra rampama pro pěší a cyklisty. Žádná metropole, ale jen taková provinční díra po granátu, asi tři čtyři miliony obyvatel .. kdyby vám někde a někdy tvrdili, že něco "nejde" postavit, tak se tam zajeďte mrknout pro inspiraci
Pro zajímavost, takhle vypadala jedna křižovatka v číně v letecký mapě (nějakej rok nazad) A takhle vypadá letos, po dostavění "kalhot" pro bezkolizní převedení všech čtyř odbočení. Domaloval jsem tam ty mosty, aby to bylo jasný. Maj to tam prakticky u všech mostů, přes "řeku" (z fotomapy je vidět, že rovněž postavený uměle .. holt pořádný město chce i pořádnej veletok), často i komplikovanější a s promotanýma extra rampama pro pěší a cyklisty. Žádná metropole, ale jen taková provinční díra po granátu, asi tři čtyři miliony obyvatel .. kdyby vám někde a někdy tvrdili, že něco "nejde" postavit, tak se tam zajeďte mrknout pro inspiraci
Naposledy upravil(a) jonáš dne 31.8.2011 17:18:13, celkem upraveno 1 x.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Hm... a které? Okruh × radiála nebo pro napojení kolejí a Pelc-Tyrolky? obojí asi vyřešíme těžko... A mimochodem, doplňování ramp do stávající konstrukce mostu barikádníků by teda byla taky inženýrská chuťovka
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Viz mezitim doplněný obrázky. Mmch ty silnice jsou nahoře 2x4 pruhy a dole 2x(3+2) pruhy jak je tam celkem obvyklym zjevem. Ráno dost plný ale ještě to jede plynule, přískokama až odpoledne
Zamotat do toho ještě rampy ke kolejim a propojení starý povltavský je už složitější, ale šlo by to taky. I v danym prostoru.
Zamotat do toho ještě rampy ke kolejim a propojení starý povltavský je už složitější, ale šlo by to taky. I v danym prostoru.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
A máme to vyřešeno . Jestli se nepletu, tak Povltavská bude stejně nahrazena MO a tudíž nebude pro povozy se senem z Libně použitelná. Dopravní obsluhu objektů těsně u MÚK zajistí komunikace dle Petra Pokorného, která by se dál měla logicky napojit na ulici K Holešovičkám, přesněji na její povrchovou část (plánuje se snad v téhle ulici tranzit pomocí milánských stěn zakopat a na povrchu nechat pouze lokální dopravu), případně ještě doplnit malým exitem z/na MO pouze pro směr od Balabenky/na Balabenku (od Tróji bude tato komunikace napojena od MÚK u Trojského mostu). Ze západní strany by se dala udělat jedna "Jonášova kalhota", z východní by to byl asi trochu problém. Ale je otázka, jestli budou tyhle směry v rámci vyšší komunikační sítě vůbec potřeba: Blanka < > most Barikádníků (směr by měl být obsloužen přes Trojský most) a "Povltavská" < > "K Holešovičkám" (bude obsloužen Libeňskou spojkou).
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
No my to vyřešené máme, ale teď jde o to, aby to nezabil investor realizací těch semaforů na výjezdu z Blanky, kvůli kterým by se v nejhorším musel regulovat vjezd do tunelu a celá stavba by byli vyhozené peníze a to jen kvůli jednomu semaforu, který ještě ke všemu není potřeba. Holešovičky-Povltavská fakt není relace, kvůli které zablokovat MO, navíc ji lze realizovat zajížďkou přes MÚK Trojský most a tenisovým kurtům také stačí příjezd z jedné strany.
Ta první světla by měli prostě vypustit bez stavebních úprav, ty relace nebudou potřeba.
Ta první světla by měli prostě vypustit bez stavebních úprav, ty relace nebudou potřeba.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Když by ty první semafory za Blankou měly inteligentní řízení (sledovaly by počet aut čekajících na odbočení) a ponechávaly "extrémně dlouhý" interval v přímém směru, bylo by to dle mého akceptovatelné. Lepší je ale samozřejmě varianta bez semaforů a vypuštění směrů Blanka - centrum a Holešovičky - Povltavská. Lobby Eltoda ale je silné, to si nemusíme povídat...
Via est vita. Nejdražší dálnice je ta, která nestojí!
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
To by ty 2 auta na odbočení čekaly asi týden...
Jezdím na plný plyn... brzdy jsem už odmontoval
Centrum dopravních informačních systémů
Centrum dopravních informačních systémů
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Má někdo z těch, co jsou stavbě Blanky blíž, nějakou aktuální informaci o semaforech na Pelc Tyrolce?
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: 7.4.2013 18:40:17
- Bydliště: Praha
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Nejsem zrovna nadšen z:
Ta informace je kompletní? Předpokládám, že ta rampa nebude navždy zavřená? Nerozumím tomu. Jezdit přes Bulovku nebo Trojskou je skutečně "boží".od: 04.09.2013 00:00:00 do: 01.01.2016 00:00:00
ulice Povltavská, nájezdová rampa, Most Barikádníků, Praha 8, Praha, uzavřeno, Od 04.09.2013 00:00 Do 01.01.2016 00:00, z důvodu výstavby tunelu uzavřena nájezdová rampa ve směru Prosek, jedná se o trvalou změnu. Doprava vedena ul. Bulovka
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Že by "moudrý magistrát" uzavřel natrvalo jeden z nejvytíženějších směrů z Blanky? To je, doufám, jen nějaký "šum na trase".kentanjack píše:Nejsem zrovna nadšen z:Ta informace je kompletní? Předpokládám, že ta rampa nebude navždy zavřená? Nerozumím tomu. Jezdit přes Bulovku nebo Trojskou je skutečně "boží".od: 04.09.2013 00:00:00 do: 01.01.2016 00:00:00
ulice Povltavská, nájezdová rampa, Most Barikádníků, Praha 8, Praha, uzavřeno, Od 04.09.2013 00:00 Do 01.01.2016 00:00, z důvodu výstavby tunelu uzavřena nájezdová rampa ve směru Prosek, jedná se o trvalou změnu. Doprava vedena ul. Bulovka
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Předpokládám, že směr Troja -> Prosek zůstane zachován, zatímco Povltavská -> Prosek už (doleva) odbočovat nepůjde navždy.
Včera jsem se na to díval z dálky (dalekohledem), asfalt byl rozmlácený/vytrhaný, podívám se dnes večer znovu.
Včera jsem se na to díval z dálky (dalekohledem), asfalt byl rozmlácený/vytrhaný, podívám se dnes večer znovu.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Včera jsem jel kolem do ZOO, viděl jsem tam i nějakou aktivitu (na to, že byla neděle). Předpokládám, že to bude tak, jak píše Mosquit, úplné zrušení rampy Trója > Prosek by nemělo logiku...
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Souhlasím, že logiku by to nemělo, ale v tom oznámení je doslova napsáno " ... nájezdová rampa, Most Barikádníků ... uzavřena nájezdová rampa ve směru Prosek ... ", tedy uzavřena CELÁ RAMPA, ne jen levé odbočení z Povltavské. Že je to blbost se nepřu, ale napsané to tam je.
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Ona ta rampa totiž celá uzavřená skutečně je, z toho co jsem viděl z okna. Jen očekávám, že to teď přebudujou tak, že Blanka->Prosek bude zase otevřena.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
To já taky, ale v tom oznámení to pokračuje "... jedná se o trvalou změnu ..." a to je to, na co mířil původní dotaz.Mosquit píše:Ona ta rampa totiž celá uzavřená skutečně je, z toho co jsem viděl z okna. Jen očekávám, že to teď přebudujou tak, že Blanka->Prosek bude zase otevřena.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Tak doufejme, že nám to někdo zasvěcenější zodpoví. Jinak určitou logiku se mi podařilo nalézt: zamezit nebo alespoň zkomplikovat (přes Trojský most, Holešovice a most Barikádníků) nájezd z Blanky do ulice K Holešovičkám a tak jí "ulehčit". Současné vedení Magistrátu je na takový nápad dostatečně .... (doplňte si, prosím, sami dle svého ideologického ukotvení ).
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
odbočení z mostu směr Libeň je možné
odbočení na most ze směru Troja nelze
směr Troja - Libeň je veden takovým pochybným způsobem
největší perlou ovšem je vyznačení objíždky tou "myší dírou" okolo Bulovky
znalí si tam zkracovali cestu odedávna, ale udělat z toho ofiko objízdnou trasu
odbočení na most ze směru Troja nelze
směr Troja - Libeň je veden takovým pochybným způsobem
největší perlou ovšem je vyznačení objíždky tou "myší dírou" okolo Bulovky
znalí si tam zkracovali cestu odedávna, ale udělat z toho ofiko objízdnou trasu
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: 7.4.2013 18:40:17
- Bydliště: Praha
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Pokud tam zůstane tohle (centrum -> Troja / Pátkova) http://mapy.cz/s/8sdz , tak nevidím naprosto žádnej smysl v rušení odbočky Libeň -> Holešovičky.