V minulém životě ani ne (i když, co já vím ), ale v tomhle docela fest. Ale nejde o cyklisty, nýbrž o cykloaktivisty a jejich pohůnky na magistrátě a podobných místech. Například smysl cykloboxů mi zcela uniká (snad kromě záměrného překážení a zpomalování ostatní dopravy)...jonáš píše:Koukám že vás ty cyklisti museli v minulym životě pořádně nasrat ale za tohle asi opravdu nemůžou.
MÚK Pelc-Tyrolka
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Viz například tady:
http://prahounakole.cz/jak-do-mesta/jez ... yklopruhy/
sekce "Předsunuté stopčáry"
diskuzi (jistě nějaká bude) prosím do příšlušného tématu...
To, že zrovna v tomto případě (rampa nahoru směr K Holešovičkám) je to naprostý nesmysl, o to se nepřu.
http://prahounakole.cz/jak-do-mesta/jez ... yklopruhy/
sekce "Předsunuté stopčáry"
diskuzi (jistě nějaká bude) prosím do příšlušného tématu...
To, že zrovna v tomto případě (rampa nahoru směr K Holešovičkám) je to naprostý nesmysl, o to se nepřu.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Jenom dotaz, parkoviště u kurtů bude zrušeno, nebo na něj bude přístup jen z Blanky a výjezd jen směrem pod magistrálu?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Na fotkách (viz odkazy v diskuzi) je patrno, že parkoviště zrušeno nebude, odbočení na něj ze směru od Troje i od Libně je značeno i na nových cedulích. Kam z něj bude možný výjezd jsem z fotek nepoznal.Pavel Q píše:Jenom dotaz, parkoviště u kurtů bude zrušeno, nebo na něj bude přístup jen z Blanky a výjezd jen směrem pod magistrálu?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Mně připadá, že ty cykloboxy na fotce jsou pozůstatkem předešlého stavu křižovatky, kdy tam ještě byl přímý vjezd od UK na most. Tomu by napovídala i poloha stopčáry v místě, kde býval přímý průjezd. Asi někdo s tou změnou nepřemaloval všechny výkresy.
A na SSZ už by tam měly být položené kabely a základy pro sloupy, ne? Přece to zas nebudou rozkopávat. Podle mě tady SSZ nebude.
A na SSZ už by tam měly být položené kabely a základy pro sloupy, ne? Přece to zas nebudou rozkopávat. Podle mě tady SSZ nebude.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
P_V: To zní jako logické a nakonec i akceptovatelné vysvětlení... Čili nic, co by se dalo od stávajícího magistrátu čekat ...
Mosquit: Díky za odkaz, psal ho zjevně nějaký praktik (podle varování, kdy se do boxíků raději necpat). Teoreticky to znám, ale prakticky mi to přijde dost ujeté. Nejezdím sice autem po Praze každý den, ale ještě jsem cyklistu v cykloboxu nepotkal. A když jedu sám na kole, rozhodně bych tam před auto nelezl, připadalo by mi to hrozně hloupé, takhle blokovat auta a zdržovat provoz... Vy asi na tom kole po Praze trochu jezdíte, používáte to někdy? (když tak můžeme pokračovat někde jinde, jak jste navrhoval, ten původní cykloboxík z tohoto tématu už jsme asi vyčerpali definivně ).
Mosquit: Díky za odkaz, psal ho zjevně nějaký praktik (podle varování, kdy se do boxíků raději necpat). Teoreticky to znám, ale prakticky mi to přijde dost ujeté. Nejezdím sice autem po Praze každý den, ale ještě jsem cyklistu v cykloboxu nepotkal. A když jedu sám na kole, rozhodně bych tam před auto nelezl, připadalo by mi to hrozně hloupé, takhle blokovat auta a zdržovat provoz... Vy asi na tom kole po Praze trochu jezdíte, používáte to někdy? (když tak můžeme pokračovat někde jinde, jak jste navrhoval, ten původní cykloboxík z tohoto tématu už jsme asi vyčerpali definivně ).
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Standa: Já jsem se párkrát v létě projel po Praze na kole, přišlo mi to jako rozumné využití místa, kde auta stejně nemohou stát (např. protože by neviděli na semafor). Naopak rozjezd může mít cyklista lepší, takže přejede křižovatku před auty a ta ho začnou předjíždět teprve za křižovatkou.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
mě to říká tohleStanda píše:Mohl by mi někdo vysvětlit smysl cykloboxů na téhle fotce? ...
Přístup odmítnut!
Nemáte právo pro přístup k požadovanému objektu. Buď je chráněn proti čtení, nebo není serverem čitelný.
Pokud si myslíte, že toto je chyba serveru, kontaktujte, prosím, webmastera.
Error 403
ttnz.cz
Mon Sep 23 21:27:51 2013
Apache/2.2.16 (Debian)
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Tak u mě fungují odkazy pořád oba: můj původní je pouze fotka, S_M_Lomozův je fotka v rámci stránky té fotogalerie. Koukám, že si zase počítače dělají, co se jim zachce !
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Cykloboxy využívám pravidelně:
1. Při čekání na červenou mám jistotu, že neodřu vedle stojící auto
2. mám jistotu, že si mě řidič všimne a při rozjezdu mě nenamačkne na obrubník
3. mám dost prostoru zjistit, zda první auto bliká a bude zahybat doprava, podle toho si v boxu stoupnu vlevo / vpravo, abychom se nekřížili (dost často řidiči neblikají )
4. nerozjíždím se před autem, ale vedle auta, místa je většinou dost pro oba.
1. Při čekání na červenou mám jistotu, že neodřu vedle stojící auto
2. mám jistotu, že si mě řidič všimne a při rozjezdu mě nenamačkne na obrubník
3. mám dost prostoru zjistit, zda první auto bliká a bude zahybat doprava, podle toho si v boxu stoupnu vlevo / vpravo, abychom se nekřížili (dost často řidiči neblikají )
4. nerozjíždím se před autem, ale vedle auta, místa je většinou dost pro oba.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Cykloboxy nepoužívám, protože mi přijde logičtější se zařadit za jedoucí auto, než někudy po pravé straně aut se rvát dopředu. Je to vlastně super, nevěděl jsem, že budou moci cyklisti do Blanky, když při výjezdu tyto boxy jsou namalované. Když jedu na kole od Zoo do Libně, tak jedu přeci po břehu a pak mě to krásně vyplivne na chodník za svodidly, tak v daném úseku cyklista (normální cyklista žádný terorista z Automatu) nepojede. I ten pruh bych smazal. Další pitomost. Jako cyklista tam nepojedu, dyť by mě přejeli.
Co se týče toho areálu, jak tady někdo dával fotku s tím průjezdem v dokumentaci je přeci mou zmíněné propojení přímo nakresleno a počítá se s ním, bohužel v budoucnu
Co se týče toho areálu, jak tady někdo dával fotku s tím průjezdem v dokumentaci je přeci mou zmíněné propojení přímo nakresleno a počítá se s ním, bohužel v budoucnu
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Díky za postřehy k cykloboxům, pro mě je nejdůležitější posun v jejich vnímání nikoli jako prostoru pro postavení cyklisty před auto, ale prostoru, kde nemají stát auta, aby byl po straně stojící cyklista dobře vidět a mohl být bezpečně předjet či objet. Takže díky za vysvětlení a omluva za zavlečení OT.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Jak to bude s přechody na Povltavské?
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Zatím to vypadá, že ten na východě zůstal, alespoň tady už je nově nalajnovaný:
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 5.jpg.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 7.JPG.html
na západ od mostu (směr Blanka) asi už žádný nebude (alespoň ho tam nevidím), ale měl by tam být podle vizualizace i fotek podjezd
http://ttnz.cz/mo/wordpress/wp-content/ ... 2-most.jpg
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 6.JPG.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 5.jpg.html
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 7.JPG.html
na západ od mostu (směr Blanka) asi už žádný nebude (alespoň ho tam nevidím), ale měl by tam být podle vizualizace i fotek podjezd
http://ttnz.cz/mo/wordpress/wp-content/ ... 2-most.jpg
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnic ... 6.JPG.html
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
No tak to tam chybí oplocení v tom prostředním pásu (asi není v tom SP).
Ještě je tam podchod těsně u mostu. Popravdě bych si tam dokázal představit chodník podél té nájezdové rampy.
Ještě k tomu prodloužení té ulice Pátkova.
PS: Kouzlo google map: Je tam zákaz nebo není?
No a ještě k těm SSZ:
Ještě je tam podchod těsně u mostu. Popravdě bych si tam dokázal představit chodník podél té nájezdové rampy.
Ještě k tomu prodloužení té ulice Pátkova.
Ano, možná uniklo . Ona ta ulice vlastně pokračuje pod tou menzou. Dokonce je tam za kolejemi penzion Svatava. Takže teoreticky tudy do toho křovípp21 píše:Technická - tohle jsou koleje a tohle je univerzitní areál.Mikulik píše:Sakra tam zbývá vyasfaltovat 150 metrů asfaltu, aby se ten univerzitní areál napojil na nynější cestu směr Troja. A místo toho se postaví šílená SSZ za miliony? Tohle nechápu a za tohle já mám platit své daně! To vymyslel jedině debil
A kam byste těch 150 metrů asfaltu položil? Sem? http://goo.gl/maps/CBNDa
Vlevo rampa s náspem, vpravo budova, uprostřed chodník a k tomu nějaké to převýšení. Neříkám že by to nešlo, ale rozhodně by to nebyla levná sranda.
Navíc vytvoříte objízdnou trasu pro MO, takže se tu nárazově dá očekávat opravdu velký provoz. A napojení kolejí bez SSZ stejně nevyřešíte, protože když zrušíte stávající, tak přijde někdo jako vy a začne vykřikovat, kterej že to debil nutí lidi od Povltavské jezdit až k Trojskému mostu a zpátky ke univerzitnímu areálu, když to dřív bylo napojené přímo.
Nebo jsem mimo a něco mi uniklo?
PS: Kouzlo google map: Je tam zákaz nebo není?
No a ještě k těm SSZ:
S tou fyzickou překážkou uprostřed to není špatný nápad. Jenom by to chtělo za křižovatkou rozšíření o připojovací pruh. Taková fyzická překážka je na sjezdu na Mělník v MÚK Zdiby.MPMP píše: Problém je v tom, že v okamžiku, kdy zleva z rampy bude zelená, tak od Blanky být zelená nemůže - nemáme totiž nikde zakotvenu povinnost zařadit se po odbočení doleva do levého jízdního pruhu. Řešit by to šlo pouze dočasným umístěním nejaké fyzické překážky mezi pruhy, ale to je zase problém v té křižovatce.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Nemělo by se to vlákno přejmenovat...?
-
- Příspěvky: 1075
- Registrován: 27.9.2010 13:01:33
- Bydliště: Praha
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Michal: ÚK Pelc-Tyrolka?
Mě přijdou vtipné 2 pruhy Povltavská => Blanka a 1 pruh Holešovičky => Blanka.
Mě přijdou vtipné 2 pruhy Povltavská => Blanka a 1 pruh Holešovičky => Blanka.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Na to jsem tu upozorňoval už dřív a i zde jsem se dozvěděl, že to je v pohodě. Zdá se, že nejen projektanti jsou přesvědčeni, že připojení (ať jakkoli vytížené) má být vždy a pouze jedním pruhem.Marooned17 píše:Mě přijdou vtipné 2 pruhy Povltavská => Blanka a 1 pruh Holešovičky => Blanka.
-
- Příspěvky: 924
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Tak například na Vysočanské radiále a sjezdu na Kbelskou se to povedlo i připojení 2 pruhy.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Ale jo, těch příkladů lze najít mnohem víc (Chodov, Jižní spojka u Spořilovské, 5. května u Jižní spojky, apod.), ale naproti tomu zůstávají takovéhle "krásy", jako tady ve směru V Holešovičkách -> Blanka.Mosquit píše:Tak například na Vysočanské radiále a sjezdu na Kbelskou se to povedlo i připojení 2 pruhy.
To uspořádání jízdních pruhů v křižovatce jednoznačně říká, že hlavní směr z ulice V Holešovičkách je na Most Barikádníků a ne do Blanky. Jestli tomu tak skutečně bude, to nevím, ale tímto uspořádáním křižovatly město říká, že si přeje, aby to tak bylo a to je podle mě ta chyba.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Kdyby se teď nekonalo to divadlo s Blankou (stavíme načerno apod...), tak by její ukončení na Pelc - Tyrolce bylo největší ostudou celého projektu. Takto to tolik nevyzní. Řekl bych, že odpovědné osoby vycházejí z toho, že na Malovance byl taky semafor na konci Strahovského tunelu, takže proč by nemohly být tady...
-
- Příspěvky: 958
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Intenzity provozu ukážou, jaké připojení bude třeba, přemalovat se dá snad bez problémů, ne?.
Toto řešení je "jako by byl vnnitřní okruh dostavěn".
Toto řešení je "jako by byl vnnitřní okruh dostavěn".
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
A druhou největší ostudou je napojení nového mostu na levobřežní síť komunikací / včetně podjezdu ČD /.