MÚK Pelc-Tyrolka
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Nezůstane.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
A existuje už nějaká situačka, jak to tam bude vypadat (včetně vodorovného značení)?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Nechápu proč by někdo měl jet z Libně nahoru přes Holešovičky. Lepší to přeci vzít kolem Bulovky. Takže myslím, že je to jasný. Z tunelu nahoru na Holešovičky a přes most Barikádníků při odbočení maximálně do Libně, doufám, že do tunelu ne.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Ta křižovatka je bohužel jediné přístupové místo do areálu matfizu a to nejde zrušit, takže křižovatka nejspíš zůstane.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Do matfyzu se da dostat i seshora z ulice V Holesovickach...
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Já myslel, že k MFF se bude prodlužovat Povltavská
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
to asi nee, ale z Holešovic na Prosek je to lepší okolo BulovkyMikulik píše:Nechápu proč by někdo měl jet z Libně nahoru přes Holešovičky. Lepší to přeci vzít kolem Bulovky. ..
menší provoz, žádné kamery
a teď do téhle zkratky nacpali ofiko objízdnou trasu
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Tak to je paráda. Už se těším na otevření Blanky. Od toho dne se MO zastaví - SSZ na MÚK Pelc-Tyrolka velice rychle vyplní prostor k tunelu, takže se do něj bude "omezovat vjezd" a ten je na sSmíchově před Mrázovkou.
Díky těmto naprosto DEBILNĚ naprojektovaným světlům nebude možno projet ani ze Strakonické do Břevnova. Ať žije SSZ lobby.
Díky těmto naprosto DEBILNĚ naprojektovaným světlům nebude možno projet ani ze Strakonické do Břevnova. Ať žije SSZ lobby.
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Tak jsem našel na webu jednu studii k MÚK Pelc Tyrolka
Je tam hodně variant, jedna lepší než druhá, ale podle mne moc žádná nepočítá s tím, že hodně dlouho tam MO bude končit a většina toho pojede do Holešoviček.
http://www.cuni.cz/UK-3194-version1-stu ... bsluhy.pdf
Je tam hodně variant, jedna lepší než druhá, ale podle mne moc žádná nepočítá s tím, že hodně dlouho tam MO bude končit a většina toho pojede do Holešoviček.
http://www.cuni.cz/UK-3194-version1-stu ... bsluhy.pdf
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Mohl by mi někdo vysvětlit smysl cykloboxů na téhle fotce? Pominu-li fakt, že cestou od Blanky by se tam vůbec neměli cyklisté dostat, naprosto nechápu, proč by měl být cyklobox na rampě z Blanky do Holešoviček - nebo snad i na tomto zcela nekonfliktním směru bude SSZ ?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Sakra tam zbývá vyasfaltovat 150 metrů asfaltu, aby se ten univerzitní areál napojil na nynější cestu směr Troja. A místo toho se postaví šílená SSZ za miliony? Tohle nechápu a za tohle já mám platit své daně! To vymyslel jedině debil
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Já myslím, že slouží k tomu, abychom si uvědomili to diletantství, nekoncepčnost a klientelismus...Standa píše:Mohl by mi někdo vysvětlit smysl cykloboxů na téhle fotce? Pominu-li fakt, že cestou od Blanky by se tam vůbec neměli cyklisté dostat, naprosto nechápu, proč by měl být cyklobox na rampě z Blanky do Holešoviček - nebo snad i na tomto zcela nekonfliktním směru bude SSZ ?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Technická - tohle jsou koleje a tohle je univerzitní areál.Mikulik píše:Sakra tam zbývá vyasfaltovat 150 metrů asfaltu, aby se ten univerzitní areál napojil na nynější cestu směr Troja. A místo toho se postaví šílená SSZ za miliony? Tohle nechápu a za tohle já mám platit své daně! To vymyslel jedině debil
A kam byste těch 150 metrů asfaltu položil? Sem? http://goo.gl/maps/CBNDa
Vlevo rampa s náspem, vpravo budova, uprostřed chodník a k tomu nějaké to převýšení. Neříkám že by to nešlo, ale rozhodně by to nebyla levná sranda.
Navíc vytvoříte objízdnou trasu pro MO, takže se tu nárazově dá očekávat opravdu velký provoz. A napojení kolejí bez SSZ stejně nevyřešíte, protože když zrušíte stávající, tak přijde někdo jako vy a začne vykřikovat, kterej že to debil nutí lidi od Povltavské jezdit až k Trojskému mostu a zpátky ke univerzitnímu areálu, když to dřív bylo napojené přímo.
Nebo jsem mimo a něco mi uniklo?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Neuniklo, je to přesně tak. Jen z toho jaksi "vypadl" fakt, že stavba za 35 mld bude končit na SSZ a tudíž se v ní nebude jezdit, ale stát. A to celé kvůli investici v řádu desítek mil. na připojení kolejí a univerzitního areálu bez SSZ. Nebo jsem mimo a něco mi uniklo?pp21 píše:Technická - tohle jsou koleje a tohle je univerzitní areál.Mikulik píše:Sakra tam zbývá vyasfaltovat 150 metrů asfaltu, aby se ten univerzitní areál napojil na nynější cestu směr Troja. A místo toho se postaví šílená SSZ za miliony? Tohle nechápu a za tohle já mám platit své daně! To vymyslel jedině debil
A kam byste těch 150 metrů asfaltu položil? Sem? http://goo.gl/maps/CBNDa
Vlevo rampa s náspem, vpravo budova, uprostřed chodník a k tomu nějaké to převýšení. Neříkám že by to nešlo, ale rozhodně by to nebyla levná sranda.
Navíc vytvoříte objízdnou trasu pro MO, takže se tu nárazově dá očekávat opravdu velký provoz. A napojení kolejí bez SSZ stejně nevyřešíte, protože když zrušíte stávající, tak přijde někdo jako vy a začne vykřikovat, kterej že to debil nutí lidi od Povltavské jezdit až k Trojskému mostu a zpátky ke univerzitnímu areálu, když to dřív bylo napojené přímo.
Nebo jsem mimo a něco mi uniklo?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Můj soukromý názor (který nemám ničím podložený) je ten, že dnes již v Praze nelze naprojektovat SSZ bez těchto cykloboxů. Nebo se pletu a někdo znalý mně opraví?Standa píše:Mohl by mi někdo vysvětlit smysl cykloboxů na téhle fotce? Pominu-li fakt, že cestou od Blanky by se tam vůbec neměli cyklisté dostat, naprosto nechápu, proč by měl být cyklobox na rampě z Blanky do Holešoviček - nebo snad i na tomto zcela nekonfliktním směru bude SSZ ?
A co se týče toho "nekonfliktního směru" - obávám se, že SSZ tam bude a jen můžeme všichni doufat, že 95% času na něm bude svítit "zelená šipka rovně a doprava".
Problém je v tom, že v okamžiku, kdy zleva z rampy bude zelená, tak od Blanky být zelená nemůže - nemáme totiž nikde zakotvenu povinnost zařadit se po odbočení doleva do levého jízdního pruhu. Řešit by to šlo pouze dočasným umístěním nejaké fyzické překážky mezi pruhy, ale to je zase problém v té křižovatce.
Prostě zelená z rampy znamená červenou z Blanky a to i když jeden pruh pojede do dvou. Tak to v ČR prostě chodí.
A nebo mne napadá ještě jeden důvod pro tuto SSZ - umělé brzdění proudu vozidel do ulice v Holešovičkách. Když budou stát před Mrázovkou, nebudou tudy moct jezdit.
Naposledy upravil(a) MPMP dne 23.9.2013 9:47:10, celkem upraveno 2 x.
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
ale SSZ je tam kvůli možnosti jízdy ve směrech Blanka -> Holešovice, resp. Holešovičky -> Povltavská, nebo jen kvůli UK ?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Směr Blanka -> Holešovice je volný přes nový Trojský most a ulicí Vrbenského, ten potřeba není.Mosquit píše:ale SSZ je tam kvůli možnosti jízdy ve směrech Blanka -> Holešovice, resp. Holešovičky -> Povltavská, nebo jen kvůli UK ?
Směr Holešovičky -> Povltavská může chybět, otázka zní: kolik aut denně ho potřebuje? A ti, co ho využívají nemohou jet přes Bulovku a Libní?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Vypadá to fakt zajímavě... Už jsem zvědav na tu realitu. Zatím to vypadá dost nedomyšleně. Pletu se?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Jistěže můžou, akorát to tamtudy zatim neni moc "sjízdný" a každá taková abnormalita zvětšuje chaos a zbytečně najetý kilometry .. stačí pozorovat tady ten magickej trojúhelník kolem Spořilova, kde taky některý směry neexistujou. Tyhle základní křižovatky okruh x radiála by prostě měly bejt úplný a "ortogonální".MPMP píše: Směr Holešovičky -> Povltavská může chybět, otázka zní: kolik aut denně ho potřebuje? A ti, co ho využívají nemohou jet přes Bulovku a Libní?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Naprostý souhlas, měly by být úplné.jonáš píše:Jistěže můžou, akorát to tamtudy zatim neni moc "sjízdný" a každá taková abnormalita zvětšuje chaos a zbytečně najetý kilometry .. stačí pozorovat tady ten magickej trojúhelník kolem Spořilova, kde taky některý směry neexistujou. Tyhle základní křižovatky okruh x radiála by prostě měly bejt úplný a "ortogonální".MPMP píše: Směr Holešovičky -> Povltavská může chybět, otázka zní: kolik aut denně ho potřebuje? A ti, co ho využívají nemohou jet přes Bulovku a Libní?
Ale za cenu SSZ na městském okruhu? I tehdy?
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
MPMP: Faktem je, že při inteligenci současného vedení magistrátu by nás asi nemělo překvapit, že hodlají udělat vše pro plynulý nájezd cyklistů do již tak dost přetížené ulice K Holešovičkám. Co se týče mnou zmíněného SSZ, tak (k mému dalšímu naštvání) bude asi platit ta druhá možnost, tedy "dávkovací semafor" (asi aby se tam vešlo dost cyklistů), protože ten směr Blanka > K Holešovičkám se už z ničím jiným nekříží (levé odbočení ze směru Povltavská > K Holešovičkám bylo zrušeno - včera jsem jel kolem ze ZOO a prohlížel jsem si to). Tohle SSZ tam tedy bude kvůli napojení areálu UK a asi umožní i odbočení doleva ve směru Holešovice > Blanka/Trója (v podstatě zbytečné). Větší průšvih je, že asi bude ještě jedno SSZ ve směru z Blanky před tímto (viz Kasmeho fotografie), které bude zase jen kvůli směru Blanka/Trója > Holešovice (čili opět v podstatě zbytečnému - dal by se v pohodě použít nový most), ale pokud k němu nepřihodí i směr K Holešovičkám > Povltavská, nemuselo by zastavovat hlavní směr Blanka > K Holešovičkám.
Jonáš: Já tedy nevím, ale když jedu třeba z D8 na Balabenku, nemám potřebu zajíždět přecpanou ulicí K Holešovičkám až k Vlatavě a vracet se Povltavskou...
Jonáš: Já tedy nevím, ale když jedu třeba z D8 na Balabenku, nemám potřebu zajíždět přecpanou ulicí K Holešovičkám až k Vlatavě a vracet se Povltavskou...
Re: MÚK Pelc-Tyrolka
Koukám že vás ty cyklisti museli v minulym životě pořádně nasrat ale za tohle asi opravdu nemůžou.