Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
aha, myslel jsem, že ta vracečka tam zůstane. obyvatel barrandova by to měl jednodušší se dostat do hornbachu nebo třeba do strakonic.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Když jsme u tý vracečky, je k ní někde projekt? Nepodařilo se mi to zatím dohledat, určitě ale někde bude alespoň DIO, ne?
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Když jsem to viděl při vjezdu do Zlíchovského tunelu směr Mrázovka, tak beru zpět výraz myší díra. Je to stará dobrá pražská bobová dráha...
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Pohyb osob, tedy jedné osoby po krajnici jsem v Blance nedávno zaznamenal, daleko před tím padesátka. Opruz, kolona od vjezdu v Troji. Dispečink závislý pouze na obrazech z kamer je k ničemu, je třeba tyto "pocestné" rychle vypakovat rukou vyhazovače z hospody a držet službu s rychlou dostupností do míst, kde se tyhle osoby mohou vyskytovat. K tomu přísný zákaz vstupu do Blanky pro osoby, které tam nemají co dělat (něco jiného je např. údržba) a flastry za porušení. To "pocestné" spolehlivě odradí. Osobně nechápu, co ty "pocestné" v tom smradu nebo hukotu ventilace tak láká ke špacíru.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Zrovna k tomu mám co říct. Obecně to lze shrnout tak, že tunelový dispečink vidí na kamerách chodce/cyklistu, volá hlídku PČR která né vždy dojede na místo včas aby chodce "ohodnotila" nebo aspoň vyprovodila ven. Někdy holt hlídka jede až z druhého konce prahy, protože tam zpravidla posílají hlídky dopravní policie, kterých je omezené množství.pjezek164 píše: ↑20.11.2023 12:12:42 Pohyb osob, tedy jedné osoby po krajnici jsem v Blance nedávno zaznamenal, daleko před tím padesátka. Opruz, kolona od vjezdu v Troji. Dispečink závislý pouze na obrazech z kamer je k ničemu, je třeba tyto "pocestné" rychle vypakovat rukou vyhazovače z hospody a držet službu s rychlou dostupností do míst, kde se tyhle osoby mohou vyskytovat. K tomu přísný zákaz vstupu do Blanky pro osoby, které tam nemají co dělat (něco jiného je např. údržba) a flastry za porušení. To "pocestné" spolehlivě odradí. Osobně nechápu, co ty "pocestné" v tom smradu nebo hukotu ventilace tak láká ke špacíru.
Hezké je Vaše přání "držet službu s rychlou dostupností do míst, kde se tyhle osoby mohou vyskytovat". Dobře, berte to z druhé strany. Hlídka PČR stojí u vjezdu do tunelu celý den a "čeká" na chodce. Kolem ale projede stovky aut a vidí hlídku jak "jen tu jen čuměj z auta a nic nedělaj, tohle my si platíme z daní"... tedy takto to taky nelze. A zdaleka ne každý den je provoz v tunelech omezen kvůli cyklistům/chodcům.
Do Blanky je nicméně přísný zákaz chůze již teď. Je to přece silnice pro motorová vozidla, kam již z podstaty je vstup a provoz nemotorových vozidel zakázán + další zákonná omezení.
Osobně Vám vysvětlím, kdo tam nejčastěji vejde jako chodec. Je to ZPRAVIDLA neznalý turista, který si do google maps zadá nejkratší trasu z bodu A do bodu B a ono ho to nečekaně vede blankou (strahov a mrázovku nevyjímaje), protože turista ani netuší že si lze navigaci nastavit pro pěšího.
Anebo je to druhý extrém, kdy se jedná o nejrůznější pobudy, bezdomovce, kteří se buď (absolutně bez peněz samozřejmě) snaží schovat před nepřízní počasí, zimou (ano, v zimě se občas stane že se schovávají do SOS hlásek, čímž na sebe samozřejmě opět upozorní, protože hlásky jsou také napojeny na dispečink) anebo jsou to tuláci samozřejmě také bez koruny a s trvalým bydlištěm na obecním úřadě Bůh ví kde, tudíž jakákoliv reálná šance, že za tento přestupek někdy v budoucnosti zaplatí je mizivá.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Každopádně 50 je v Blance směr Troja hodně častá, po vyjetí ze Strahovského tunelu je normálně 70, stejně tak výjezd z Blanky i napojení na ulici v Holešovičkách směr D8 je také bez kolon. Prostě 50 jen v Blance bez viditelné příčiny.
-
- Příspěvky: 954
- Registrován: 22.7.2011 10:54:46
- Bydliště: Praha, SOKP km 50 st.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Myslím, že je to právě kvůli napojení na Holešovičky, když dispečink vyhodnotí, že se to tam začíná štosovat, tak omezí rychlost v tunelu. Samozřejmě, že vše má nějaký efekt zpoždění, takže vrácení zpět na 70 po tom, co se situace uklidní, nějakou dobu trvá.
Jinak OT Kolegové, k parkování v Praze a ZPS máme na diskusi vlastní sekci... díky
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Máte pravdu kyku, vraťme se k tématu
Opakuji otázku, co jsem už jednou položil. Vy jste pane michale zažil zavření tunelu kvůli fotbalu? Já tam jezdím docela často, i v době fotbalu, a ještě se mi to nestalo.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Ano, už dvakrát. Holešovičky stojí až na Proseku, Povltavská od Sokolovské, JS od SJM, Patočkova po Bělohorskou, na Letné se svítí a Google hlásí zavřené tunely v obou směrech. Ale klidně si vyslechnu teorii o tom, že to je jen náhoda.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Ale aby se neřeklo, tak v případě příspěvku z 16.11. jsem se prokazatelně mýlil, neboť se mi nepodařilo dohledat, že mám s tím fotbalem na Letné pravdu. Datum toho dalšího případu si už bohužel nepamatuju, takže ověřit nemohu.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Já žádné takové teorie nemám, Proč mi to nesmyslně podsouváte? Jen jsem se ptal, kdy jste to zažil, protože mě se to nestalo ještě nikdy. Tím neříkám, že to neexistuje, žádné dvojsmysly v tom nehledejte. Jen říkám, že s takovou situací nemám osobní zkušenost a zaujalo mě, že vy ano.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Ještě bych doplnil opilce, který si to sune z Troje nejrychlejší cestou na Letnou...