Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Tam je úsekové měření. Druhý radar je až nahoře před výjezdem směr Kobylisy. To znamená (kdyžtak mě opravte), že se posuzuje jen průměrná rychlost z celého úseku a ne aktuální rychlost na začátku či na konci měření, je to tak ?
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Tohle nejsou kamery úsekového měření, spíš bych řekl, že je to sčítání dopravy.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Podle stránek www.dopravniinfo.cz to je úsekové měření. V Holešovičkách, směr Teplice - délka 938 m, rychlost 50 km/hod.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Toto je vjezd do úsekového měření https://mapy.cz/zakladni?x=14.4516167&y ... itch=0.140
A tady je konec https://mapy.cz/zakladni?x=14.4643637&y ... itch=0.139
U úsekového měření musí být kamery pro snímání obrazu namířeny tak aby mohly "přečíst" RZ a na vozovce vyznačení měřeného úseku (ty příčné čáry).
A tady je konec https://mapy.cz/zakladni?x=14.4643637&y ... itch=0.139
U úsekového měření musí být kamery pro snímání obrazu namířeny tak aby mohly "přečíst" RZ a na vozovce vyznačení měřeného úseku (ty příčné čáry).
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
No ano, o tom píšu.
Zajímalo by mě, jestli trestají i za okamžitou rychlost na začátku či konci či jen za průměrnou rychlost (úsekovou). Neví to někdo ?
Zajímalo by mě, jestli trestají i za okamžitou rychlost na začátku či konci či jen za průměrnou rychlost (úsekovou). Neví to někdo ?
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Úsekové měření nefunguje na radarech, ale na výpočtu vzdálenost/čas. Zařízení, na které byl původní odkaz, je orientační radar, který sice může dělat statistiky kolik vozidel jak rychle jelo, ale ne pořizovat důkazy pro řešení přestupků a tady nejspíše doplněno o sčítání dopravy v jízdních pruzích.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Díky za technické objasnění, tohle jsem vůbec nevěděl / neuvědomil si. Ten informativní radar je shodou okolností skoro na stejném místě, jako začátek úsekovky, proto jsem to slučoval dohormady - tedy že přispěvatel výše jel i na začátku úsekovky rychleji než 50 km/hod. No tak, teď už vím, že to z hlediska hrozby postihu nevadí.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Jen bych upozornil, že některé úsekovky měří i okamžitou rychlost na vjezdu (K Barrandovu, Průmyslová, Bohdalec...). Zjistit se to dá na dopravníminfu, kamery TSK a ve výročce TSK.
Kdyžtak dál v jiném vláknu.
Kdyžtak dál v jiném vláknu.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Některé ty údaje na dopraniinfo se mi ale nezdají - např. údajná úsekovka na JS nazvaná Průmyslová směr centrum - zde na mě kamera před lanovým mostem v životě nezablikala (možná někdy před rozšířením myší díry), od té doby se tam absolutně nehlídám a teda nic mi nechodí...
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
tady se naštěstí měří jen průměrná
a bohužel pod 50kmh ta cedulka ukazuje "OK"
takže "poctivý řidič" tam jede tacho 50, v reálu 44 a říká mu to OK
ale stále mi ta Blanka dostává, jel jsem z Proseka na Petřiny, tak automaticky říkám klientovi " tak půl hodiny"
no a za 10min jsem tam byl
a bohužel pod 50kmh ta cedulka ukazuje "OK"
takže "poctivý řidič" tam jede tacho 50, v reálu 44 a říká mu to OK
ale stále mi ta Blanka dostává, jel jsem z Proseka na Petřiny, tak automaticky říkám klientovi " tak půl hodiny"
no a za 10min jsem tam byl
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
A to mu ten radar odecita z "tacho"? Asi ne, ze? Podle mych zkusenosti jsem OK, kdyz jedu cca 55.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
jenže takovejch je málo
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Pokud se to už neřešilo v nějakém jiném vlákně, tak se omlouvám. Došlo ke změně značení toho přímého pruhu z Blanky v Holešovičkách. Nyní je provoz sveden do levého pruhu ještě na mostě, přimý pruh je veden ve prostřed a pravý pruh je uzavřený. Nejel jsem tam zatím ve špičce, ale přijde mi to mnohem funkčnější než to původní řešení.
-
- Příspěvky: 913
- Registrován: 14.5.2009 11:09:38
- Bydliště: Mezi 2 dálnicema, mezi VRT a 231, vedle Družby
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Prozatím to funguje, uvidíme po prázdninách, jestli (a kam) se budou tvořit kolony v Argentinské.
Jinak pravý není uzavřený; spíš je to od Blanky rovnou navedeno do "prostředního" a pravý pak slouží jako odbočovák matfyzu apod.
Jinak pravý není uzavřený; spíš je to od Blanky rovnou navedeno do "prostředního" a pravý pak slouží jako odbočovák matfyzu apod.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
tak pěkné kolony jsou tam už teď, řekl bych, že předchozí úprava - tedy snížení počtu pruhů až za nájezdem - byla "lepší"
nejlepší by samo bylo zrušit ta parkovací místa a protáhnout 3pruhy až na Bulovku...
nejlepší by samo bylo zrušit ta parkovací místa a protáhnout 3pruhy až na Bulovku...
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
A nestálo by za pokus zavést parkování na chodníku + 3 pruh k Bulovce jak píše Mike ?
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Stálo a významně by to pomohlo, protože jde o úzké hrdlo a nad Bulovkou to (většinou) už jede plynule. Jenže to nemá šanci projít přes ty místní spolky.kot píše:A nestálo by za pokus zavést parkování na chodníku + 3 pruh k Bulovce jak píše Mike ?
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Mě to přišlo jako dobrý nápad, protože chodců jsem tam viděl počet blížící se limitně nule. Chodník úzký zrovna není... Ale spolky jsou spolky. Bohužel. Boulevardy jsou trend.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
nejen spolky
většina obyvatel Prahy trpí syndromem
" to místo před barákem je přeci moje "
většina obyvatel Prahy trpí syndromem
" to místo před barákem je přeci moje "
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Třeba panelová sídliště tak byla skutečně navrhována. Proto je nyní poněkud hloupé, když radnice takové místo přenechá spřátelené firmě k vybírání výpalného nebo ho nechá zastavět.
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Podle pražských stavebních předpisů je každá budova navrhována tak, že k ní patří (je zřízen) určitý předepsaný počet parkovacích míst. Jinak by nebyla zkolaudována. Takže ty místa před domem jsou v jisté smyslu opravdu "jejich".
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Bylo by super "parkovací" pruh uvolnit dopravě a "jejich" místa klidně dodatkovou tabulkou vyhradit příslušné nemovitosti (domu). Jenže to je sen...
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
tenkrát
ovšem v dnešní době není možné, aby barák byl nečí a parkovací plochy městské části nebo magistrátu
čili to ani nepovolí stavět natož aby to kolaudovali
ano, pamtuji to z Vršovic, že jsme parkovali "před vchodem"
ovšem už o pár let později to bylo i o ulici dál
dnes to tam vypadá jako všude, ale to myšlení zůstalo...
pro případné rýpaly, dnes už bydlím na periferii ( které tedy říkají širší centrum ), ale parkuji na své vlastní zahradě a pod RD v garáži....
ovšem v dnešní době není možné, aby barák byl nečí a parkovací plochy městské části nebo magistrátu
čili to ani nepovolí stavět natož aby to kolaudovali
ano, pamtuji to z Vršovic, že jsme parkovali "před vchodem"
ovšem už o pár let později to bylo i o ulici dál
dnes to tam vypadá jako všude, ale to myšlení zůstalo...
pro případné rýpaly, dnes už bydlím na periferii ( které tedy říkají širší centrum ), ale parkuji na své vlastní zahradě a pod RD v garáži....
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
neuvěřitelné
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
Pozvánka
MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
Oddělení komunikace
Vážení,
jménem náměstka primátorky hl. m. Prahy
Petra Dolínka
Vás zveme na
zprovoznění podzemních garáží na Letné.
Akce se uskuteční
v pátek 15. září 2017 ve 12.30 hodin
ve vjezdu do garáží na Letné.
(naproti stadionu Sparty).
Na akci konferenci vystoupí:
• náměstek primátorky hl. m. Prahy Petr Dolínek,
• zástupce starosty Městské části Praha 7 Ondřej Mirovský.
Praha 13. 9. 2017
Re: Blanka v provozu a její vliv na dopravu v Praze
Podzemní parkoviště pod Letnou se otevírá, nabídne stovky stání
15. září 2017 16:05
Vjezd do podzemních garáží na pražské Letné se otevře v sobotu v osm hodin ráno. Pro motoristy je připraveno 800 nových míst, třetina z toho bude přednostně pro obyvatele Prahy 7.
Zdroj: https://praha.idnes.cz/praha-7-letna-pa ... pravy_turc
15. září 2017 16:05
Vjezd do podzemních garáží na pražské Letné se otevře v sobotu v osm hodin ráno. Pro motoristy je připraveno 800 nových míst, třetina z toho bude přednostně pro obyvatele Prahy 7.
Zdroj: https://praha.idnes.cz/praha-7-letna-pa ... pravy_turc