Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Ale houby, říkal jsem to, už když odcházel (a to jsem si pokaždé vyslechl) a řeknu to zas: Ano, byl to syčák, ale zůstala po něm Blanka, velká část PO a dva nové úseky metra. Tihle noví jsou sice možná čistí (a to se taky říká kdoví jestli), ale zůstaly po nich akorát tak blbý kecy. Bém už musel jít, protože se už zazobal moc (a začal už taky přesmoc blbnout, viz olympyjáda). Nicméně byla za ním vidět nějaká práce. Dolínek se sice pravda snaží, ale nezdá se mi, že by to mělo nějaký extra výsledek (nepočítáme-li vrácení rozumné rychlosti na část magistrály, za což je samozřejmě třeba jej pochválit).
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Bém utekl ve chvíli, kdy se začalo skloňovat slovo krize. Ti další dva pak jednali v intencích toho, že peněz moc není a nejspíš nebude. Svoboda to jen brzdil, Hudeček byl akční a začal lakovat budoucnost na zeleno. Oba je smetla armáda kostlivců ze skříní. Anoprimátorka zvolená v období opětné konjunktury se už jen veze, neb předešlé struktury zapustily kořínky a do větších akcí ji nepustí.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Ach jo, takže můžete sosat. Je tam i PDF ke stažení.
http://www.auto-mat.cz/2017/03/mestsky- ... -automatu/
http://www.auto-mat.cz/2017/03/mestsky- ... -automatu/
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
A proč bych si měl kazit zbytek tak krásného dne? Děkuji, nechci.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Je to snůška nesmyslů. Kompletní PO, MO, dokončení VR, stavba RR a aspoň 10000 nových míst P+R s dostupností na metro. Pak teprve jsem ochoten připustit nějaké zklidňování a omezování v širším centru. Do té doby je jakékoli omezování stávající kapacity do nebe volající lumpárna.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
nojo
jenže ono nasázet někam pár značek, namalovat tam pruhy je holt rychlejší než nějaká koncepční výstavba
a to nemluvím o tom, že jedinou koncepci připravil bolševik a od tý doby se hledá ( každé volební období ) jak se tomu vyhnout, aby se nakonec zjistilo, že nic lepšího se nevymyslí
a pak už to volební období končí, tak se holt udělaj ty značky a čáry
jenže ono nasázet někam pár značek, namalovat tam pruhy je holt rychlejší než nějaká koncepční výstavba
a to nemluvím o tom, že jedinou koncepci připravil bolševik a od tý doby se hledá ( každé volební období ) jak se tomu vyhnout, aby se nakonec zjistilo, že nic lepšího se nevymyslí
a pak už to volební období končí, tak se holt udělaj ty značky a čáry
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Čekal jsem, že to budou mít propracovanější, když na tom dělali rok. Kdyby to někoho zajímalo, tak to uliční uspořádání je děláno na webu http://www.streetmix.net , je to otázkou pár minut a zdarma. Jinak jako obvykle ignorují vliv jízdního režimu na emise pevných částic (mmch. nový autobus EURO 6 vypustí za jeden km jízdy stejně PM jako 1 cigareta, ve výfuku moderních aut je i méně částic než ve vzduchu v Ostravě) a spoustu dalších věcí, které zde nemá cenu po x-té rozebírat.
Ohledně magistrály jsem to trochu blbě zformuloval, je mi jasné, že jí MO uleví, ale neuleví jí tak moc, aby se dala zrušit, proto jsem pro razantní přestavbu výhledově a provizorně pro lehkou humanizaci (např. doplnění světelných přechodů synchronizovaných do zelené vlny pro auta). MO z magistrály "vysaje" cca 20 000 aut, tzn. min. 60 000 jich tam zůstane, pokud se tedy nezavede dostatečně vysoké mýto ( http://mestskyokruh.info/mestsky-okruh/ ... agistraly/ ).
Měl bych dotaz, jak je to s tou nízkoemisní zónou a mýtem v EIA, jak moc je to závazné. Chápu to dobře, že EIA není závazná, že je to "jen" podklad pro odbor životního prostoředí, který na jejím základě dá stavbě zelenou, a to jedné nebo i více variantám, případně žádné? Je tedy možné stavbu realizovat i bez mýta a NEZ, aniž by byla po celou dobu ve zkušebním režimu? Dokázal by mi to prosím někdo vysvětlit?
Mike: Souhlas, přijde mi, že poslední dobou se dělá nová koncepce tak, že se vezme ta stará a škrtne se pár projektů
Ohledně magistrály jsem to trochu blbě zformuloval, je mi jasné, že jí MO uleví, ale neuleví jí tak moc, aby se dala zrušit, proto jsem pro razantní přestavbu výhledově a provizorně pro lehkou humanizaci (např. doplnění světelných přechodů synchronizovaných do zelené vlny pro auta). MO z magistrály "vysaje" cca 20 000 aut, tzn. min. 60 000 jich tam zůstane, pokud se tedy nezavede dostatečně vysoké mýto ( http://mestskyokruh.info/mestsky-okruh/ ... agistraly/ ).
Měl bych dotaz, jak je to s tou nízkoemisní zónou a mýtem v EIA, jak moc je to závazné. Chápu to dobře, že EIA není závazná, že je to "jen" podklad pro odbor životního prostoředí, který na jejím základě dá stavbě zelenou, a to jedné nebo i více variantám, případně žádné? Je tedy možné stavbu realizovat i bez mýta a NEZ, aniž by byla po celou dobu ve zkušebním režimu? Dokázal by mi to prosím někdo vysvětlit?
Mike: Souhlas, přijde mi, že poslední dobou se dělá nová koncepce tak, že se vezme ta stará a škrtne se pár projektů
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Může to být podmínkou pro návazné stupně přípravy, ale zřejmě to není právně vymahatelné. Každopádně si zavěštím, že NEZ vznikne dřív, než MO.
(Jak městotvorné by bylo úrovňové křížení "bulvárního MO" s Černokosteleckou si asi dovede představit každý, kdo někdy viděl křižovatku Černokostelecké s Průmyslovou. Vlastně ne, tam nejezdí tramvaj.)
(Jak městotvorné by bylo úrovňové křížení "bulvárního MO" s Černokosteleckou si asi dovede představit každý, kdo někdy viděl křižovatku Černokostelecké s Průmyslovou. Vlastně ne, tam nejezdí tramvaj.)
Království a půl princezny za 511.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Omlouvám se - co je to NEZ? Díky.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Mně by to vlastně ani takto nevadilo, pořád lepší než stávající stav. Problém vidím v semaforech, které by musel někdo nastavit na zelenou vlnu v rámci nejvyšší povolené rychlosti, aby se ty hlavní směry projížděly plynule. A to se určitě nestane, protože v Praze mám zásadně pocit, že se semafory nastavují tak, aby auta co nejvíc stála a lidi přesedlali na MHD... A pak mi tam dost chybí řešení v oblasti křížení ulic Čuprova, Zenklova a Prosecká. Tam je to vysloveně urbanistická hrůza, Libeňská spojka to ještě zhoršuje, neb z velké části vychází ze stávajícího stavu. Takže vypuštění této "bolavé nohy" považuji za velký nedostatek této studie. Ale asi by v Automatu zjistili, že urbanizací by poskytli prostor developerům, takže radši nechají stávající stav... A poslední povzdech na závěr- když člověk musí jet večer po prázdné Průmyslové mezi JS a Českobrodskou 50, ale na Evropské je v obydlené části 60, je jasné, že něčeho kloudného a fungujícího se v tomto městě nedočkáme ani za cenu vynaložení miliard...
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
nebudou to NízkoEmisní Zóny?Dusanh píše:Omlouvám se - co je to NEZ? Díky.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Zpět k tématu, před vánocema mělo město vypsat soutěž na administrátora projektu a v 1q letošního roku pak projekční část pro územní řízení. Nevíte někdo jestli se tak děje?
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
v zakázkách vypsaných Magistrátem HMP a TSK na http://www.vestnikverejnychzakazek.cz ještě nic není
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Na zítřek se asi chystá souboj.
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/stavba ... 23/1488201
a proti tomu
https://praha.e15.cz/praha/praha-nepotr ... ce-1332735
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/stavba ... 23/1488201
a proti tomu
https://praha.e15.cz/praha/praha-nepotr ... ce-1332735
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Tak rozumné to je až po dostavbě okruhu jinak trága pro JS a Spořilovskou.....
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Ti po Bémovi musej hlavně zaplati to, co se postavilo za Béma na dluh. Tak si moc vyskakovat nemůžou.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
díky útlumu investiční aktivity v pobémovských letech Praha nevyčerpává disponibilní zdroje peněz a předčasně splácí půjčky. Jediná velká stavba, co se v Praze aktuálně staví, je výstavba nové vodní linky. Metro nic, okruhy nic, jenom se nesmyslně "zklidňují" tranzitní tahy.jonáš píše:Ti po Bémovi musej hlavně zaplati to, co se postavilo za Béma na dluh. Tak si moc vyskakovat nemůžou.
@Sporilovak - rozumím, ale s ohledem na neskutečnou dobu, co trvá v ČR příprava a realizace takových staveb, bych nic uměle nebrzdil. Příprava už stála tak jako tak zbytečně dlouho.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Ten mladý Stropnický je fakt neštěstí... Lepší je připravovat papírově alespoň 4 - 5 staveb, protože NIKDO NEZARUČÍ , která z nich bude dotažená do "cíle" včetně stavebního povolení a výběru zhotovitele. Takže pak bude šance stavět alespoň NĚCO.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Doufám a nahlas se modlím, že to projde a stihnou zadat dokumentaci pro ÚR ještě letos. Dokončení městského okruhu je pro vnitřní Prahu nejdůležitější stavba. Pokud zadají dokumentaci možná by mohli ještě stihnout i projednávat územní řízení do konce volebního období. Tím se snad veškeré snahy o naprostou hovadinu jménem duál ukončí. Akorát jsem doufal v optimističtější termíny. Tohle zavání Blankou, která získala územní rozhodnutí v roce 2003 a v provozu byla v roce 2015. Ikdyž Blanka byla stavebně asi složitější, tohle jsou kratší tunelové úseky, které lze stavět najednou..
Nějak jsem měl představu zadat letos projekční část ÚR, v roce 2018 dokončit a zažádat o rozhodnutí. No a dva roky na stavební povolení a výkup pozemků. Takže jsem trochu doufal ve vydání SP někdy 2021.
To je stejnak strašná vyhlídka, když vezmu v potaz, že před 4 roky byla vydána EIA. Mohlo se pomalu začít stavět..
Nějak jsem měl představu zadat letos projekční část ÚR, v roce 2018 dokončit a zažádat o rozhodnutí. No a dva roky na stavební povolení a výkup pozemků. Takže jsem trochu doufal ve vydání SP někdy 2021.
To je stejnak strašná vyhlídka, když vezmu v potaz, že před 4 roky byla vydána EIA. Mohlo se pomalu začít stavět..
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
No nevím s těmi jednoduššími stavbami:
Na něm bude 2950 kilometrů dlouhý tunel Malešice-Balabenka.
Království a půl princezny za 511.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Jo, je tam chyba v jednotkach. Melo tam misto "kilometru" byt "milionu CZK".
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
http://praha.idnes.cz/tunel-blanka-pokr ... zpravy_rsr
No tak nevím, je pro mě těžko pochopitelný, jak může trojkoalice (v tomhle jedou stejnak akorát zelení) brzdit takhle důležitou stavbu. Je to prostě akorát smutný.
No tak nevím, je pro mě těžko pochopitelný, jak může trojkoalice (v tomhle jedou stejnak akorát zelení) brzdit takhle důležitou stavbu. Je to prostě akorát smutný.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Kdyz postavite svuj zivot na "auto je spatny" a "jedina spravna silnice je zklidnena silnice", tak to jde tak nejak samo...
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: 11.11.2015 21:31:00
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Takhle budeme čekat dalších 20 let a možná se toho ani nedožijeme. Nechápu, že nedotáhnou Blanku 2, která je rozpracovaná a trasa skoro jasná. Fakt hrůza. Zavřeme příjezdy do Prahy aby sem nikdo nejezdil.
Spoustu řečí a nic. Kdyby tam byl Bém, ten by to nechal postavit. Tím se ho nijak nezastávám, ale alespoň měl na to rozjet Blanku.
Spoustu řečí a nic. Kdyby tam byl Bém, ten by to nechal postavit. Tím se ho nijak nezastávám, ale alespoň měl na to rozjet Blanku.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Já myslím, že na paniku je času dost. Jakkoliv to jozka přesně vystihl, já prostě nevěřím, že tuhle partu někdo opakovaně zvolí...