Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
ono je to skoro jedno
i když nezvolí, tak TIHLE se přisajou k nějakému neziskovému cecíku a bude tu "automatII"
i když nezvolí, tak TIHLE se přisajou k nějakému neziskovému cecíku a bude tu "automatII"
Česká zákonodárnost – odpovědným budiž ten, koho lze nejsnadněji chytit
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Omluva za OT, ale ono je také otázka, koho místo nich ? ! Koho ne, to víme. Ale vybrat z toho marasmu někoho volitelného, to je nadlidský úkol. Buď má šílené názory, nic kladného nedělá a nebo krade jako straka. Popřípadě všechno zároveň. Kéž by se objevilo před komunálními volbami nějáké uskupení odborníků, ale to je spíš naivní přání.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Hele tohle ale už opravdu patří do tématu "Komunální politika v Praze"
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
A jak je to s Radlickou radiálou? Ta je snad nejdál s přípravou?
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Tady jsou videa z Auto*Matí prezentace jejich verze, která, jak sami zmiňují, by byla levnější proto, že by cestující zaplatili více na jízdném v MHD:
Městský okružní bulvár dle A*M 1
Městský okružní bulvár dle A*M 2
Městský okružní bulvár dle A*M 3
Dále 31.5. pořádají všichni možní odpůrci dopravních staveb, které by ulevili nejen řidičům, veřejnou debatu za účasti sebe a pár politiků:
Čas: 31.5. 17:00 - 19:00
Místo: Český rozhlas Regina, Hybešova 14/10
https://www.facebook.com/events/434659120234545
A nakonec Automatí otevřený dopis: http://www.auto-mat.cz/2017/05/otevreny ... ho-okruhu/ a trocha demagogie, zejména intenzity doporučuji porovnat s http://www.tunelblanka.info/dopady-proj ... y-dopravy/
Městský okružní bulvár dle A*M 1
Městský okružní bulvár dle A*M 2
Městský okružní bulvár dle A*M 3
Dále 31.5. pořádají všichni možní odpůrci dopravních staveb, které by ulevili nejen řidičům, veřejnou debatu za účasti sebe a pár politiků:
Čas: 31.5. 17:00 - 19:00
Místo: Český rozhlas Regina, Hybešova 14/10
https://www.facebook.com/events/434659120234545
A nakonec Automatí otevřený dopis: http://www.auto-mat.cz/2017/05/otevreny ... ho-okruhu/ a trocha demagogie, zejména intenzity doporučuji porovnat s http://www.tunelblanka.info/dopady-proj ... y-dopravy/
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
stanovisko pražské organizace ODS k této věci:
http://www.parlamentnilisty.cz/profily/ ... ruhu-78157
zde další článek o postoji TOP09 a dalším postupu:
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/dopr ... 31267.html
http://www.parlamentnilisty.cz/profily/ ... ruhu-78157
zde další článek o postoji TOP09 a dalším postupu:
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/dopr ... 31267.html
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Rád bych připomněl, že TOP09 v čele s Nouzou odpovědným v té době za dopravu může za tu nesmyslnou věc jménem duál. Kdyby nepro*rali skoro celý období, mohlo se už stavět...Kuba píše:stanovisko pražské organizace ODS k této věci:
http://www.parlamentnilisty.cz/profily/ ... ruhu-78157
zde další článek o postoji TOP09 a dalším postupu:
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/dopr ... 31267.html
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: 11.11.2015 21:31:00
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Pro ilustraci, co to je ten duál.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 7932092523
- jako nutnou součást protlačit MÚKy na Kbelské a Průmyslové, zahloubení Holešoviček, Vysočanskou radiálu
- okruh protáhnout přes Vychovatelnu a Libeňskou spojku, aby se nestavěla povltavská část
- od Balabenky na jih "nějak levněji", nejspíš víc povrchově
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 7932092523
- jako nutnou součást protlačit MÚKy na Kbelské a Průmyslové, zahloubení Holešoviček, Vysočanskou radiálu
- okruh protáhnout přes Vychovatelnu a Libeňskou spojku, aby se nestavěla povltavská část
- od Balabenky na jih "nějak levněji", nejspíš víc povrchově
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Městské nábřeží pod Bílou skálou. Město vždycky ráno přivezou po Vltavě?
Království a půl princezny za 511.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
S tím nábřeží jakous takous pravdu mají, že by se prostor pozvedl. Projděte se někdy po nábřeží v Thomayerových sadech (dřívější silnice) a představte si, že by taková poklidná cesta vedla dál do Troje. Dnes můžete jen sejít na úzkou a poněkud rozpadající se náplavku, pokud nechcete zblízka všemi smysly vnímat rušný provoz na okruhu. Podle mě by se pod Bílou skálu měly dát oba směry okruhu. Ani je netahat je přes Vychovatelnu, aby se tato MÚK mohla kompletně schovat pod zem.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Klidová zóna prosím, ta by se z toho určitě udělat dala (a hlavně asi lidi za vodou by byli pro všema deseti), ale městské nábřeží ani smykem.
Království a půl princezny za 511.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
To je zase hovadina..P_V píše:Pro ilustraci, co to je ten duál.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 7932092523
- jako nutnou součást protlačit MÚKy na Kbelské a Průmyslové, zahloubení Holešoviček, Vysočanskou radiálu
- okruh protáhnout přes Vychovatelnu a Libeňskou spojku, aby se nestavěla povltavská část
- od Balabenky na jih "nějak levněji", nejspíš víc povrchově
Průjezd Holešovičkama a pak zpět Libeňskou spojkou ke Kříži a dále pak buďto Vysočanskou radiálou II a nebo bulvárem
-v době stavby by znamenalo naprostý kolaps dopravy
- Libeňská spojka není navrhovaná jako náhrada okruhu ale jako spojka
- tunel Holešovičky by suploval radiálu i okruh, to je nad návrhové kapacity
- Povltavtavská podle posledních návrhů má sloužit pouze pro jeden směr a ještě akorát kousek za dobočku na Bulovku, pak má zmizet v tunelu, takže v rozumným návrhu dokončení městského okruhu se počítá s omezením dopadu na nábřeží dle mého velmi nadstandartně
- proti Vysočanské radiále II je obrovský odpor městské části
Zkapacitnění Průmyslové naráží na odpor místních
Oproti tomu okruh v navrhovném řešení je vcelku projednatelný. Celá koncepce Duálu je nesmysl. A ostatně ani nevidím nějakou úsporu, Vysočanská radíála II by vyšla 1:1 k tunelu Bílá skláka. Libeňskou spojku musí postavit stejně, křižovatku u Kříže také, tunel Malešice také. Jediný rozdíl je tunel Jarov. Jenže bez něj Praha 3 nedá souhlas s výstavbou. Se zahloubením Holešoviček se do budoucna počítá, ale až bude alespoň nějaká objízdná trasa (Libeňská spojka).
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
ad duál:
Holešovičky by to podle mého chtělo zahloubit i jen jako radiálu v uspořádání 3+3 s tím, že krajní pruhy by se odpojovaly/připojovaly v křižovatkách. Dělat to jako 2+2 jako radiálu a okruh v jednom je vyhazování peněz. Kromě toho ta Vychovatelna je řešena dost špatně, ty krátké průplety nemohou fungovat. Jediní, kdo bude skákat blahem, budou ti, co tvrdili o původním projektu, že je k ničemu a úplně se ucpe, protože tahle seškrtaná low-cost verze se ucpe s výrzně vyšší pravděpodobností.
Nějaká další verze duálu byla představena ateliérem D3A: https://www.facebook.com/pg/libenskymos ... 1490972162
Myslím, že je to opět zcestná koncepce. Přijde mi, že je to postavené na tom, že magistrála je tu pro tranzit S - J, což už několik desítek let není pravda. Myslím, že MO nedokáže plně nahradit magistrálu, thole ale nedokáže nahradit ani magistrálu, ani MO. Navíc cena bude vzhledem k množství tunelů pravděpodobně vyšší než u stávající verze.
Osobně jsem pro zmimoúrovňování Průmyslové + MO + zahloubení magistrály, byť je to trochu dlouhodobější cíl.
Holešovičky by to podle mého chtělo zahloubit i jen jako radiálu v uspořádání 3+3 s tím, že krajní pruhy by se odpojovaly/připojovaly v křižovatkách. Dělat to jako 2+2 jako radiálu a okruh v jednom je vyhazování peněz. Kromě toho ta Vychovatelna je řešena dost špatně, ty krátké průplety nemohou fungovat. Jediní, kdo bude skákat blahem, budou ti, co tvrdili o původním projektu, že je k ničemu a úplně se ucpe, protože tahle seškrtaná low-cost verze se ucpe s výrzně vyšší pravděpodobností.
Nějaká další verze duálu byla představena ateliérem D3A: https://www.facebook.com/pg/libenskymos ... 1490972162
Myslím, že je to opět zcestná koncepce. Přijde mi, že je to postavené na tom, že magistrála je tu pro tranzit S - J, což už několik desítek let není pravda. Myslím, že MO nedokáže plně nahradit magistrálu, thole ale nedokáže nahradit ani magistrálu, ani MO. Navíc cena bude vzhledem k množství tunelů pravděpodobně vyšší než u stávající verze.
Osobně jsem pro zmimoúrovňování Průmyslové + MO + zahloubení magistrály, byť je to trochu dlouhodobější cíl.
Potřeba jsou okruhy, radiály, metro i železnice. Kdo tvrdí, že se na něco z toho můžeme vykašlat, je extremista.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Ano, to už je úplná hovězina. II. magistrálu nahradíme III. magistrálou.AUTOsro píše:Nějaká další verze duálu byla představena ateliérem D3A: https://www.facebook.com/pg/libenskymos ... 1490972162
Myslím, že je to opět zcestná koncepce.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Pro připomenutí, už to tu myslím jednou bylo - jak by se zredukovala povrchová Vychovatelna ve variantě dle ÚP + zahloubení Holešoviček.
https://drive.google.com/drive/folders/ ... GRDV1hPVHM, soubor 106studie...
http://www.satra.cz/wordpress/wp-conten ... cky_10.jpg
https://drive.google.com/drive/folders/ ... GRDV1hPVHM, soubor 106studie...
http://www.satra.cz/wordpress/wp-conten ... cky_10.jpg
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Děsím se dne, kdy se probudím a nepůjde projet po Smetanově nábřeží a Karmelitskou. Nevěřím totiž, že do té doby bude hotový městský, netož Pražský okruh s potřebnými radiálami nebo jinými komunikacemi, které budou schopny přenést alespoň minimální dopravní zátěž IAD.
Zahloubení Holešoviček má smysl, řekl bych, pouze z hlediska znovudarování klidu místním obyvatelům. Je fakt že 90 000 aut denně v profilu 2+2 je velká porce. Když by odstranili parkovací a vyhrazené pruhy a radary a podobné nesmysly, dopravně by Holešovičky fungovaly dalších 20 let bez problémů i s napojením z Blanky
Zahloubení Holešoviček má smysl, řekl bych, pouze z hlediska znovudarování klidu místním obyvatelům. Je fakt že 90 000 aut denně v profilu 2+2 je velká porce. Když by odstranili parkovací a vyhrazené pruhy a radary a podobné nesmysly, dopravně by Holešovičky fungovaly dalších 20 let bez problémů i s napojením z Blanky
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
S těmi Holešovičkami máte samozřejmě pravdu. Tam je to zahloubení dobré pro obyvatele, pro motoristy to změna k lepšímu (asi) nebude. Předpokládám, že se zahloubením by to bylo +- stejné jako nyní. Z osobní zkušenosti ale musím říct, že je to zatížení pro obyvatele opravdu neúnosné a že si to ten tunel zaslouží. Tam se na ulici ani nemůžete normálně bavit s druhým člověkem, protože se přes ten konstantní hukot pneumatik a motorů pořádně neslyšíte.
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Duál je dokonce obrovská debilina. Zatímco z Průmyslové se na D1 pojede po Pražském okruhu a tak na okraji Prahy, tak duál by to navedl do centra města (Jižní spojka, Spořilovská). Zelení dokončení 511 nechtějí a tak by nejraději vše zakonzervovali na Spořilově.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Myslím si, že jestli byste měli na Spořilově o něco usilovat, tak o zatunelování té stávající spojky. To je v územním plánu už dávno a hodně by to Spořilovu pomohlo. Alespoň mě se to tak jeví. Spořilov by se zase spojil v jeden celek, nyní rozdělený tím hlučným zářezem. I když vám se to tuším nelíbilo, pokud si správně pamatuji ?
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Tunel není řešení, protože vzniknou mnohem horší dopravní problémy. Kamiony by musely jezdit jinudy.
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
A co kdyby se těch +- 50 domů prostě vykoupilo, zbouraly se a udělala se tam protihluková stěna pro domy v další řadě. To mi přijde jednodušší než se tam v té myší díře snažit napasovat tunel.Vilouch píše: Zahloubení Holešoviček má smysl, řekl bych, pouze z hlediska znovudarování klidu místním obyvatelům. Je fakt že 90 000 aut denně v profilu 2+2 je velká porce. Když by odstranili parkovací a vyhrazené pruhy a radary a podobné nesmysly, dopravně by Holešovičky fungovaly dalších 20 let bez problémů i s napojením z Blanky
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Zahloubeni Holesovicek a Sporilovske je krasny sen ale asi bych nejdriv dokoncil potrebnejsi stavby – MO, Vysocanskou radiálu (která by mmch hodne tem Holesovickam odlehcila), Radlickou r., Brevnovskou r. a napojeni Evropske na MO. To je sumasumarum práce a finance na 30 let. Teda pokud Praha nenarazi na ropu, to by mohlo pak akcelerovat…
-
- Příspěvky: 285
- Registrován: 28.5.2013 12:26:29
Re: Pelc-Tyrolka - Balabenka - Štěrboholská radiála
Jen představa budování tunelu za plného provozu kamionů a kolon celé 2 roky pár metrů od oken lidí je nesmysl.
Jinak všechny problémy vznikají špatným postupem a managerskou neschopností. Postupovat se mělo od vnějšího okruhu k vnitřnímu a ne naopak. Takto jsou generovány nepřekonatelné problémy.
Jinak všechny problémy vznikají špatným postupem a managerskou neschopností. Postupovat se mělo od vnějšího okruhu k vnitřnímu a ne naopak. Takto jsou generovány nepřekonatelné problémy.